Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, am un ALH cu turbina alezata  de 5000km, astept sa ii pun injectoare si soft de 140 :D. Ma poate ajuta cineva cu un ochi peste log-ul meu? Nu am avut unde sa ii dau a 4-a, am egr-ul anulat cu saibe oarbe, catalizatorul golit. Din ce am citit prin topic sunt ok, dar obsev un spike al turbinei la 2200rpm, are legatura cu capsula(nu am schimbat-o, are cam un an)? BS11 merge din 999-1060, maf-ul este pierburg de un an.

Multumesc frumos si sarbatori fericite :)

covi.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu un log BS003 si BS011 facut pe loc. Va rog, o parere in legatura cu ele. Mentionez ca motorul nu s-a turat singur la 1400RPM asa ca a trebuit sa tin eu cu piciorul grosier turatia.

Multumesc!

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adywaida, nu te impacienta, fiind perioada sarbatorilor banuiesc ca nici lumea nu mai are timp de stat pe forum. Ai rabdare ca o sa vina raspunsul mai devreme sau mai tarziu. Pana atunci, sarbatori fericite! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare si eu, sau mai multe:P. Un prieten si-a luat un Audi A4, an 2005 2.0 TFSI cod motor BGB 200cp si e foarte "nacajit", nu trage masina , clar e ca nu-I merge turbo-ul, nu se vede pe furtun deloc sa se umfle de la presiune. Se poate face log in mers pt acest tip de motor? Basic settings pe ceva grupuri sa vedem daca depistam problema?

 A fost deja la ceva mecanic care I-a spus ca trebuie recondtionat turbo-ul, mai exact ca trebuie schimbat miezul,nu stiu prin ce metoda a constatat el asta, prietenul meu e de dimineata la Cluj, I-au reconditionat turbina si cei de la centrul de reconditionari I-au spus ca era bun si miezul lui doar ca poate trebuia curatata turbina si mergea inca mult si bine. In fine, montat turbina reconditionata (degeaba , dupa parerea mea), plecat cu masina in proba si tot nu merge, cica nu face suficienta presiune. E posibil sa fie de vina catalizatorul, sa fie infundat si sa-i dea ceva back-pressure astfel ca , gazele de evacuare sa nu poata actiona cum trebuie turbina?

Inainte sa mearga la mecanic, avea ceva erori legate de Boost , dar nu stiu mai multe ca mecanicul respectiv i le-a sters si cand m-am uitat eu cu Vcds-ul nu mai erau si nici n-au mai reaparut. Orice sfat e binevenit, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎12‎/‎24‎/‎2016 at 4:31 PM, yeeeeman said:

Salut. Revin cu un log BS003 si BS011 facut pe loc. Va rog, o parere in legatura cu ele. Mentionez ca motorul nu s-a turat singur la 1400RPM asa ca a trebuit sa tin eu cu piciorul grosier turatia.

Multumesc!

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Salut. Imi raspunde si mie cineva daca log-urile postate sunt ok? Multumesc si la multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încep cu un citat din regulament

"Sunt interzise, de asemenea si vor fi sanctionate posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii decat cea comerciala."

Mai multe nu zic despre asta, tragi tu concluziile.

Revenind la subiect:

- ai recirculare cam mare, s-a scris destul despre asta pe acest topic, trebuie să cauţi puţin

- logul BS 011 este prea scurt în zona de turaţie 1400 rpm, aşa cât ai surprins nu arată chiar bine, compară cu alte grafice de pe topic

 

 

grafic alh.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat la cap si promit ca nu o sa se mai repete :)

In legatura cu log-ul, o sa refac BS011 si o sa ma uit la ce s-a mai postat, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

In primul rand, La multi ani!

Am facut un log in mers pe canalele 3-10-11 in treapta 3, pedala blana si va rog daca puteti sa ma ajutati cu interpretarea lor si un sfat ce ar mai trebui sa verific.( am uitat sa fac BS010 si BS011, revin cu ele pe seara daca e nevoie)

(1.9 ajm stock, 300.000)

Ca simptome, simt o oarecare pierdere de putere(da in nas) undeva dupa 2800 rpm, dar nu tot timpul! 

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul de aer citeste f putin,trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Si inca o intrebare, Valva N75 actioneaza bine? din ce vad nu prea isi modifica prea mult procentul? Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte bine ,valori de 50-60 %.....cand are valori de peste 90% ,limp modul e aproape,la tine nu e cazul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinel.casu

Salut,

Detin si eu un VW Bora, 1.9 TDI, 116 CP, AJM. De aproximativ 2 luni imi iau limp mode sporadic undeva pe la 3500-4000 turatii. Am facut o scanare VCDS din mers pe grupurile 003, 010 si 011, de doua ori in treapta a treia (o data am luat limp mode) si o data in treapta a patra (nu am luat limp de data aceasta). De asemenea am facut si pe BS 003 si 011. Mai jos sunt atajate logurile (sunt atasate si versiunile xlsx unde am marcat corespunzator unde incepe kick-down-ul - eram singur in masina si am dat start inca de cand stateam pe loc):

 

LOG-01-003-010-011_3rd_gear.xlsx

LOG-01-003-010-011_3rd_gear_limp.xlsx

LOG-01-003-010-011_3rd_gear_limp.csv

LOG-01-003-010-011_3rd_gear.csv

LOG-01-003-010-011_4th_gear.xlsx

LOG-01-003-010-011_4th_gear.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Log-Log.txt

 

As dori daca se poate sa ma ajutati si pe mine va rog cu o intrepretare a lor. Multumesc!

Modificat de cristinel.casu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinel.casu

Salut din nou,

As fi editat postul de mai sus dar se pare ca nu mai pot (nu stiu exact de ce).

Ce am facut intre timp, de la ultima analiza. Am dat jos actuatorul si am constatat ca destul de ruginit si se bloca atunci cand incercam sa il misc cu mana. L-am schimbat cu altul, luat de pe o turbina Garret de la un Passat 131 CP (doar actuatorul). La prima incercare (dupa ce l-am montat) am luat limp-mode mult mare repede. Parea sa fie un overboost (conform primului log atasat).

M-am intors si am reglat (lungit putin tija de la noul actuator), si mai exact am dat trei spire. Iesit pe drum, facut din nou test. Acum iau limp-mode dar mai greu. Si observ ca dupa ~3000 turatii presiunea scade drastic. Ma puteti ajuta va rog? (Ultimele doua loguri atasate sunt dupa ce am reglat actuatorul 3 spire).

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-011_2.csv

LOG-01-003-010-011_3.csv

Presupun ca trebuie sa mai dau inca o spira, pentru a o mai lungi putin dar nu sunt foarte sigur pe asta deoarece vad ca presiunea scade mult dupa 3000 turatii.

Modificat de cristinel.casu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai în link-ul de mai jos modalitatea de reglaj a actuatorului turbinelor Garret. Fă pas cu pas cum scrie acolo.

Eu zic să verifici puţin şi vacuum-ul. În BS003 se vede că ai o recirculare cam mică ceea ce ar putea avea drept cauză ceva pierderi de vacuum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinel.casu

Multumesc mult pentru link si sfaturi! La mine, valoarea dintre OFF/ON pe BS011, acum e undeva 989/1170 (la cald) deci teoretic ar trebui sa fie ok (avand in vedere ca diferenta trebuie sa fie undeva la ~180mbar). Si inca ceva, daca "Actual Intake" scade dupa 3000 sub valoarea ceruta, e normal sa scada si MAF (actual) sub cea ceruta?

In legatura cu vacuumul... Din ce am mai vazut prin alte posturi, diferenta dintre ON/OFF ar trebui in BS003 sa fie cam 200-250 si pare sa fie putin peste 200.

Oricum, o sa incerc sa iau pasii pe rand si sa verific vacuumul, cu toate ca l-am mai verificat odata.

Modificat de cristinel.casu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Multumesc pentru ajutor @ionut10a, am schimbat debitmetrul! Nu am mai simtit pierderi!

Mai atasez un log in mers cu maf-ul schimbat, si am facut si BS03 si BS011. Daca se poate utia cineva sa imi spuna de vreo alta eventuala problema

Multumesc anticipat!

Seara buna!

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repetă BS011 şi lasă-l mai mult, o să-l ajute pe cristinel.casu să compare cu a lui şi să regleze actuatorul fiind motoare similare

@cristinel.casu

Poţi compara BS 003 cu al colegului. Posibil să nu ai probleme de vacuum având în vedere că şi maxima la tine este ceva mai mare, probabil din cauza suprapresiunii.

Din ce am observat când valoarea măsurată a presiunii scade destul de mult faţă de cea prescrisă scade şi valoarea măsurată a MAF sub cea prescrisă. Dar să urmăreşti şi Time Stamp pentru a determina exact deoarece momentul măsurării nu este acelaşi chiar dacă valorile măsurate sunt pe acelaşi rând (măsurarea parametrilor se face secvenţial nu pe toţi senzorii în acelaşi timp). Oricum nu pare să fie probleme cu debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara !

As dori o interpretare la cele 2 log-uri facute la dif de 5 minute unul de altul.

Canalele 03, 010 si 011 in treapta 3 kick down 1500-4000...

Multumesc anticipat si un an nou mai bun tuturor membrilor acestui forum !

 

 

 

LOG-01-003-010-011 1.CSV

LOG-01-003-010-011 2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă în ambele loguri ai kick down 1500-4000 rpm, ai o problemă cu pedala de acceleraţie. În tot acest interval în grupul 010, a patra căsuţă "Accel. Pedal Pos." ar trebui să ai valoarea 100

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Dar zi-mi pana la capat ce anume sa verific/fac la pedala de acceleratie?

Anexez si scanarea

 

Log-GEORGE-203770.txt

Modificat de Victorr77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Scanarea nu este relevantă pentru cazul de faţă unde este nevoie de paramentri dinamici cu sunt cei din log, nu statici. Dacă vrei să vezi ce este cu erorile pune scanarea  AICI

Mai întâi să verifici dacă ai ţinut piciorul apăsat la maximm pe acceleraţie în intervalul 1500-4000 rpm:). Asta înseamnă kick down.

Dacă ai mişcat piciorul testul nu mai este valabil pentru că nu mai putem distinge între un senzor damblagit care nu dă valoarea 100 deşi este acţionat la maxim şi unul bun dar care nu a fost acţionat la maxim. Practic toţi cei care interpretează logurile se uită după valoarea asta a pedalei şi unde vede 100 în porţiunea asta face graficul. Numai că la tine valoarea 100 nu este în intervalul 1500-4000 ci pe unul mai restrâns, de aici am dedus cele scrise mai sus.

Logul în mers se face cum ai zis şi tu cu kick down în intervalul 1500-4000 rpm. Asta pentru a nu avea variaţii ale semnalelor senzorilor determinaţi de cerinţa pedalei de acceleraţie. Ar fi pre multe variabile greu de interpretat.

Logurile de ce le-ai făcut? este ceva ce te deranjează la maşină?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preventiv lupo_bv !

In efectuarea testului chiar am lipit metalul de podea. Am acel feeling ca masina nu se mai infige asa cum o facea odata. Am curatat doar clapeta de acceleratie, egr-ul nu a putut fi dat jos din cauza suruburilor prea stranse care ar fi cedat (daca erau fortate) dupa spusesele mecanicului. Multumesc pentru raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Fiulian
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!