Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

MAF ul este nou Bosch, l-am pus astazi, si da nici la mine nu prea te,, baga in scaun " cum am auzit pe forum.Daca este de la turbina ce se poate face? Ce altceva ar mai putea fi?

O sa fac maine un BS pe 03 si pe 11.Alte sfaturi?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa vedem intai BS-urile si dupaia vedem: ori e ceva pe vacuum (putine sanse), ori ceva pe partea de geometrie (posibil ancrasata sau actuator obosit). din cate vad in logul tau, in treapta a 3-a turbina initial nu ofera presiunea ceruta. Apoi ajunge la presiunea ceruta dar are probleme in corectia presiunii (ba presiune mai mica, ba presiune mai mare). In treapta a4-a in schimb, geometria are mai mult timp sa faca corectiile necesare. Acolo vad ca deja si baga cat cere ECU. In continuare, trebuie BS-urile si vedem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Emy, maine seara le fac si le postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! am si eu o eroare :

00575 - Intake Manifold Pressure 

            08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
 
Sa explic cum se manifesta.Masina trage bine dar daca tin acceleratia 100% apasata si am ceva bagaje si  pasageri cand dau de o rampa sa zicem cu inclinatie de 10% si sunt in treapta a5a cu o viteza in jur de 150 raman fara putere.Sa obtin din nou putere trebuie sa iau picioru de pe acceleratie si sa o calc din nou (daca este cazul sa schimb si treapta )se intampla si pe autostrada dar la viteze foarte mari,gen 180-200 in treapta a6a .orice sfat e bine venit 
 
in log apare debitmetru si ceva presiune 

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! am si eu o eroare :

00575 - Intake Manifold Pressure

08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Sa explic cum se manifesta.Masina trage bine dar daca tin acceleratia 100% apasata si am ceva bagaje si pasageri cand dau de o rampa sa zicem cu inclinatie de 10% si sunt in treapta a5a cu o viteza in jur de 150 raman fara putere.Sa obtin din nou putere trebuie sa iau picioru de pe acceleratie si sa o calc din nou (daca este cazul sa schimb si treapta )se intampla si pe autostrada dar la viteze foarte mari,gen 180-200 in treapta a6a .orice sfat e bine venit

in log apare debitmetru si ceva presiune

din log se vede ca turbo iti face presiune destul de tarziu,pe la 2300rpm.

maf-ul se vede ca are valori mici fata de specific.

dubla pedala de acceleratie si apoi reinvierea puterii e tipica pt maf obosit

o sa sari de fund in sus si o sa zici ca ai schimbat maf-ul.parca asa stiu.gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt toti cei ce detin audi cu motoare 2.5 tdi v6.o sa schimbati maf-uri pana va plictisiti.luati aminte ce scrie in pozele postate de mine mai jos.efectuati masuratorile conform documentatiei,si procedati intocmai.

post-31997-0-74044700-1453675181_thumb.j

post-31997-0-49815900-1453675201_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mario.deci nu e de la turbo,vacum sau n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mario.deci nu e de la turbo,vacum sau n75?

Salut, 

 

Daca vrei o parere mai exacta despre partea vacuumatiica/EGR/Turbo cred ca un BS 03 si 11 de cel putin 1 minut fiecare ne-ar arata exact daca exista probleme. pt turbo motorul sa aiba 90 grade si turbina bine incinsa.

 

Ataseaza-le si vedem dupa.

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok pana diseara le pun.ms

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok pana diseara le pun.ms

si incearca si verificare cu tensiunea pe pinul acela la maf.am un pritent tot a6 2.5 ,a schimbat 3 maf-uri bosch intr-un an.toate se "consumau" treptat.i-am facut manevra cu firul tras la F31 si nu mai are treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, Domnilor!

 

Va rog sa ma ajutati cu citirea logului atasat.

 

Masina este un Audi A4 B6, 1.9 TDI, 130 CP AWX, 2001, si la turatii de pana in 2300-2400 nu are vlaga deloc in ea. Uneori moare motorul si la o plecare de pe loc, lucru care nu se intampla inainte. Simptomele au inceput sa apara acum o saptamana, iar la o scanare mi-a dat semnal implauzibil pe MAF. Dupa stergerea erorilor si schimbarea MAF-ului cu unul Pierburg, acestea nu au mai aparut, dar motorul la fel face.

Turbosuflanta este noua, schimbata in octombrie, cand am curatat si EGR si galeria. Am verificat furtunele de turbo si nu apare nicio scurgere. 

 

Va multumesc anticipat pt parerile voastre.

 

P.S. Am avut o mica ezitare la acceleratie la inceput, dar sper sa nu influenteze prea mult rezultatul

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu log pe turbo si egr si cateva poze la niste grafice.faza cu firu de pe pinu 2 nu am mai incercat e musai sa trag de la  siguranta 31 sau de pe oricare care are tensiune doar cand este contact-ul pus?


totusi diferenta dintre turbo off si turbo on trebuie sa fie in jur de 150 -180.(poate gresesc) la mine e mult mai mica si face presiune peste ce cere ecu

003.xls

post-124863-0-04737900-1453733591_thumb.

011.xls

post-124863-0-14030800-1453733603_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu log pe turbo si egr si cateva poze la niste grafice.faza cu firu de pe pinu 2 nu am mai incercat e musai sa trag de la  siguranta 31 sau de pe oricare care are tensiune doar cand este contact-ul pus?

totusi diferenta dintre turbo off si turbo on trebuie sa fie in jur de 150 -180.(poate gresesc) la mine e mult mai mica si face presiune peste ce cere ecu

 

Vad o problema la EGR, daca faci grafic rezultatul BS003, vei observa ceva ciudat aproape de finalul logului ca si cum la EGR ON se pierde pt cateva secunde vacuumul. 2 spike uri se vad si pe BS011. Verifica sa nu ai scapari de vacuum ( cel mai bine se face cu un vacuumetru) si sa nu ai EGR care agata. Aceasta eroare este declansata si din cauza unui EGR incarcat cu reziduri.

 

In principiu verifica etanseitatea furtunelor de vacuum + valvele unisens si apoi schimba MAF ul e clar obosit (plus tine cont de sfatul lui Mario), si incearca sa prinzi acea pierdere de putere pe log daca se poate.

 

numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,


 


Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina din semnatura.De cand a inceput gerul ,am inceput sa iau limp mode la rece pana se incalzeste motorul.Daca merg usor, nu o bruschez merge normal,dar daca bag piciorul mai tare in pedala ca sa schimbe la 3000 rot intra in limp mode.Am si o eroare 17965 - Charge Pressure Control    P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent  ,care am inteles ca este de la geometrie intepenita sau tija actuator.Mai exact vroiam sa stiu daca mai am si alte probleme pe acolo. Va multumesc!


LOG-01-003-010-011treapta3.xls


LOG-01-003-010-011treapta4.xls


LOG-01-003-xxx-xxx.xls


LOG-01-011-xxx-xxx.xls


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

In ultima vreme am constatat un consum ceva mai ridicat la masina. Se poate observa vreo ceva in neregula in logurile atasate? VW Golf IV Variant, ALH.

Mersi anticipat.

3.xls

4.xls

BS003.xls

BS011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi ClaudiuM !am sa incerc sa prind pe log acea pierdere.daca as anula egr-ul ar fi mai bine?(e putin de munca la mine dar asta e).am uitat sa precizes la mine nu sta turata singura la 1407 am improvizat ceva sa stea apasata acceleratia constant .poate de asta.sau nu are treaba?

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi ClaudiuM !am sa incerc sa prind pe log acea pierdere.daca as anula egr-ul ar fi mai bine?(e putin de munca la mine dar asta e).am uitat sa precizes la mine nu sta turata singura la 1407 am improvizat ceva sa stea apasata acceleratia constant .poate de asta.sau nu are treaba?

 

 

Atunci se explica...Ramane doar MAF ul. Incearca poate gasesti unu sa faci proba. Nu uita inainte sa il pui pe cel nou, sa pui contact cu mufa scoasa, apoi il conectezi pe cel nou,

 

Legat de anularea EGR ului, din experienta iti zic ca masina merge mult mai prost fara, poate sa ma contrazica tot forumul :))) deci nu ti-as recomanda.

 

Numai bine!!!

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms inca o data! legat de turbo corecteaza ok?e ok presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut mai multe sa fiu sigur ca unu e bun

maf e "amarât" in ambele loguri.presiunea turbo nu are spike iar spoi scade sub specific.unde-ti sunt bs-urile?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, mario am si eu o intrebare, care sunt posibilele cauze ale lipsei acelui "spike" de presiune? Ma refer la golf 4 , edc 15

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna seara,

 

Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina din semnatura.De cand a inceput gerul ,am inceput sa iau limp mode la rece pana se incalzeste motorul.Daca merg usor, nu o bruschez merge normal,dar daca bag piciorul mai tare in pedala ca sa schimbe la 3000 rot intra in limp mode.Am si o eroare 17965 - Charge Pressure Control    P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent  ,care am inteles ca este de la geometrie intepenita sau tija actuator.Mai exact vroiam sa stiu daca mai am si alte probleme pe acolo. Va multumesc!

attachicon.gifLOG-01-003-010-011treapta3.xls

attachicon.gifLOG-01-003-010-011treapta4.xls

attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx.xls

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.xls

 

 

Salut, 

 

Sa incepem cu inceputul: In BS003 nu se vede nici o miscare a EGR ului, ori e anulat, ori nu mai tine vacuum, ori ai pierderi masive de vacuum. Din BS011 defereta de presiune este prea mica si logul prea scurt ca sa ne dam seama ce si cum (macar 1 minut, moto la 90 si turbo incalzita bine). Apoi din logul tr 4 iti trebuie foarte mult sa ajungi la 3900, probabil nu ai destul vacuum la actuator. Pe langa asta ai niste zig zag uri urate pe graficul Presiunii Prescrise/Actuale - > Geometrie care agata + spre sfarsit LIMPul era aproape.

 

1. Asigura-te ca sistemul de vacuum este 100 % etans + valvele unises bune (app cum e pedala de frana , la a cata pedala se intareste?)

2. asigura-te ca Actuatorul tine vacuumul.

3. Daca toate cele de mai sus sunt ok...nu mai ramane decat o curatare :(  (app diferenta de presiune e prea mica intre Turbo on/off s-a umblat la tija? )

 

numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!