Jump to content

Reglarea Tachetilor La A6


audi95
 Share

Recommended Posts

salut !!! sunt nou pe forum....detin un audi a6 /95 1.9tdi ..tocmai am facut o segmentare la un service..pina aici toate bune si frumoase..mentionez ca masina torcea inainte de a umbla motor doar ca ma speria consumulde ulei...motorul fusese incalzit..asa am luat masina....au umblat si la chiulasa..rectificat supapele schimbat semeringurile la supape..tot tacimul..insa nau respectat la demontarea tachetilor ordinea...cica nu conteaza..ca oricum trebuie dezamorsati..dupa montarea tuturor chestiilor la loc si pornirea motorului se auzea o tocatura de tacheti de te durea la inima..cica asa e normal vreo citiva kilometri pina se amorseaza tachetii..vrajeala...am facut 500 kilometri si nu sau mai amorsat..mam infuriat si am luat alti tacheti noi..si mam apucat eu in garaj sai montez ...insa nu am putut sai desfac cum ia desfacut la service ptr dezamorsare sub nici o forma..asa ca iam inccalzit pian am crezut eu ca a iesit uleiul din ei si au inceput sa oscileze pe arculetele din interior..am montat tachetii la loc si am pornit ..aceasi galagie de tacheti..normal..am facut vreo 50 kilometri si sa redus zgomotul lor...destul de simtitor...acu am peste 200 kilomtri de la schimbarea tachetilor si tot nu tac total cum mergea masina inainte de a umbla in motor..stie careva procedura exacta de montare a tachetilor?...sau cum trebuie amorsati..as dori mai multe detalii daca se poate....va multumesc anticipat :D

Link to comment
Share on other sites

amorsarea se face singura fiind vorba de techeti hidraulici !! asta in cazul in care pompa de ulei baga suficient si ajunge detul ulei la ei !!

Link to comment
Share on other sites

sa remediat treaba....era din densitatea uleiului..care e de vara si e destul de gros..faceam distante scurte si anu apucam sa incalzesc uleiul suficient...termostat la apa nu am...ca asa am luat masina...ca la scos istetul care o incalzit motorul..dar prea tarziu ca terminase segmentii..oricum dupa o cursa mai lunga in care am reusit sa ridic uleiul la 70 grade a intrat unde trebuie si sa schimbat zgomotul de tacheti....acu suna a motor de audi..:D..numai bine la toti si ms de sfat... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Nu inteleg de ce se "termina" segmentii daca se incalzeste motorul...In ce hal trebuie sa incalzesti motorul ca sa uzezi segmentii? Mai degraba se arde un pic garnitura de la chiulosa si se scurge pe acolo uleiul,poate fi vorba si de o microfisura...

Asta e o chestiune forte interesanta! Daca cineva mai priceput stie ceva sigur, e bine sa ne lamureasca si pe noi ce mai neavizati...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!