Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

Se poate monta, dar trebuie activat din nou din soft sa-si faca treaba.

Se poate si varianta 2.

 

Dar de ce nu o lasi acum asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude suieratul tubinei la turatii mici (la turatii mari devine alt fel de zgomot si nu este prea sesizabil). Din ce am inteles turbina deja a fost afectata intr-o anumita masura, insa pot sa merg cu ea fara griji ca mai tine mult.

Deja incep sa ma obisnuiesc cu acest suierat insa nu stiu cat de tare se aude de afara si alt motiv e ca vreau sa vand masina (am tot amanat sa o vand si acum m-am ales cu acest zgomot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut si eu trebuie sa completez cu aditiv pentru filtru de particule  de unde pot face rost de acest aditiv ? si cum se cheama ? multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vcds e trecuta o frecventa a regenerarilor? Am impresia ca a mea isi face cam des regenerare si nu stau sa pun vcds-ul in fiecare zi pe ea. Ma gandesc ca o numara undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa vezi cati km ai facut de la ultima regenerare sau cati l de motorina a consumat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

unde / cum vezi asta cu vcds? 

[sunt direct f interesat]

 

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 PD vezi in engine,basic settings,grup 12


sau la engine grup 73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,


Am aceeasi problema: dupa inlocuirea injectoarelor (recall neoficial pentru verificarea/inlocuirea injectoarelor pentru motoarele 2.0 TDI PD) la AVIA am avut surpriza placuta de a avea consumul scazut cu pana la 0.5 l/100 km, si surpriza neplacuta ca imi regenereaza DPF destul de des si este brusc sensibila la motorina -> ma obliga sa folosesc doar motorina aditivata.


 


Pana la schimbarea injectoarelor am avut martorul de DPF aprins o singura data in circa 40000 km (dupa o cursa mai "rapida" de Transfagarasan) , nu simteam schimbarea functionarii motorului in timpul regenerarii si foloseam preponderent motorina standard EURO 5 Petrom.


 


Acum, imi regenereaza la <4-500 km cu tot comportamentul specific deja descris. Preponderent merg in afara orasului.


 


Daca am un regim preponderent de oras sau drumuri montane ajung la aprinderea martorului DPF ce se stinge doar in urma condusului cu viteza constanta la 2-2500 ture 10-15 min (stiu nu mai apuca sa regenereze).


 


DPF -ul nu este colmatat ireversibil, in urma regenerarii scade incarcarea la aprox 5%. Masina are aprox 70000 km.


 


Vreo idee? 


 


Multumesc


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi cu ce influenteaza noile injectoare necesitatea de regenerare mai deasa a filtrului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu fum... baga mai mult decat vechiul model de injectoare. Acest aspect se poate constata imediat dupa schimbarea lor, la motoarele care nu au DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o problema de soft... Initial am crezut ca au gresit cei la AVIA, dar vad ca sunt si alte masini cu motorizarea asta afectate de schimbarea injectoarelor in urma recall-ului.

 

Acum folosesc doar motorina aditivata...dar clar undeva exista o problema...

Solutia DPF off o pastrez pentru momentul cand se incarca ireversibil cu cenusa...


mai multa funingine, clar... asta ar insemna si/sau performante mai proaste, consum marit....

Nu simt vreo schimbare la motor, iar consumul a scazut; (exemplu 0.5% la relanti fata de 0.6% inainte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la performante nu am verificat, la fum sigur e cu plus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar vreo solutie? (motorina aditivata este o solutie partiala si cam scumpa).

Pe langa ca este deranjant prostul obicei de a intra in regenerare cand ma intorc in Bucuresti dupa 200 km de alergat pe autostrada + DN (deh, Murphy rules), imi pun si problema scurtarii vietii DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina aditivata arde mai bine rezultand mai putina cenusa, deci n-ai cum sa mai pui motorina ieftina de acum incolo, in fara de cazul in care o vei aditiva tu la gura rezervorului.

 

Cenusa o mai poti scade folosind un ulei de calitate (pentru ca si el arde), daca folosesti Castrol obisnuit poate te orientezi spre ceva mai bun, de nisa.

 

Alte masuri de crestere a intervalului dintre regenerari nu mai depind de tine si nici producatorul nu cred ca mai dezvolta vreo versiune de soft noua, motoarele PD cu DPF cred ca au deja 3 ani de cand nu mai sunt produse, garantia a expirat.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa vezi cati km ai facut de la ultima regenerare sau cati l de motorina a consumat motorul.

 

asta stiu.. insa nu pun in fiecare zi testerul pe ea sa vad cu aproximatie.. ma gandeam ca numara undeva, eventual sa spuna cati km a facut pana la ultima regenerare sau ceva de genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, am si eu un golf 5 1,9tdi bls din 11.2006, si am fost la diagnoze si log-uri in mers daca spun ca asa:

-turbina baga presiune cam pana la 2040 de bari(sau ce-o fi aia)

-injectorul 2 e pe duca, l-am schimbat de pe 2 pe pistonul 4, si tot imi zice ca tot injectorul de pe pistonul 2 are valoare mare, am schimat garniturile injectoarelor, la fel.Am schimbat orice tip de filtru.

-si cica a 3-a obtine ar fi fitru de particule.

Mentionez ca masina nu trage cum ar trebui sa traga, trage ea dar cam chinuit.

Pareri?

Plus ca am scos un  consum BOTOSANI-IASI  8.8, cand am ajuns in Iasi l-am resetat, si cand am ajuns in Botosani consum 7.8.

Azi cand am fost la Suceava consum 8

Modificat de bogdanast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca eroarea nu se "muta" impreuna cu injectorul, atunci cauta defectul pe cilindrul 2 (axa came, compresie) si apoi te ocupi de celelalte (turbina ,dpf). cred ca sunt corelate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect!

Asta ma mira si pe mine, de ce nu se muta problema injectorului pe 4 si tot pe 2 arata, plus ca la deal la talpa merge cu 90 maxim.

Maine am o sa curete mecanicii DPF-ul(ca cica unul nou e scump), si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara compresia si vezi ce valoare ai pe cilindrul 2 - e posibil sa ai probleme mecanice pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinncate am inteles florin, scapa presiune, de aceea am schimbat garniturile, imi pare rau ca n- tacut o poza sa o pestez aici.

Din cate imi aduc aminte valorile injectoarelor erau ceva gen 1.98, 2.38, -0.07 si 0.38 ceva de genul.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,imi poate spune cineva daca am DFP la A4 2005 2.0.tdi 16v motor BLB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

 

As vrea sa stiu daca exista VW Passat B6 sau Audi A6 cu motor 1.9tdi sau 2.0tdi fara filtru de particule.

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 2.0 exista sigur-bkp de ex. Ptr A6 1.9 exista-model pana in 2005 parca. Ptr 2.0 pe A6 nu stiu.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!