Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

pe campurile de masura, ce valori ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt alea? 075??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, sa vedem ce iti apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaiionescu101

Salutare baieti! Am probleme cu filtrul de particule la un Volkswagen Crafter de la firma. Colegul care il foloseste se plange de ceva vreme ca i se aprinde ledul in bord. Sambata am prins un pic de timp liber si m-am dus la tester. Mi-a zis ca trebuie sa il regenereze si s-a apucat de treaba. Surprize surprize! Nu mi-a luat banii pt ca nu mai poate face regenerarea automata.. Bun.. si ce e de facut? Pai il schimbi.. Cine e nebun sa dea peste 2000 de euro pt o masina pe care nu o mai tine mai mult de un an, maxim doi?!

Si chiar daca o tin mai mult (ca de, e criza si nu mai innoim noi parcul auto), totusi cred ca se poate si altfel..

Din vorba in vorba il aud pe tip ca a demontat pentru clienti de-ai lui si ca l-au curatat chimic la o firma din Ploiesti. Pacat ca nu avea numar de telefon de la clienti.. eram curios ce parere au. Mecanicul spune ca fac treaba buna

Am sunat la firma respectiva si imi dau un an garantie, noxele se vor incadra in intervalul initial, e acceptabil ca pret si dureaza o zi. Ma bate gandul sa il trimit maine. Daca nu il stiam pe mecanic ma gandeam ca are vereun interes. Insa ne stim de ceva vreme si e om de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-ma sa ghicesc: tu esti ala care se ocupa de curatare, nu-i asa? :) Poate ai noroc si gasesti ceva clienti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sa vedem ce iti apare

uite ce apare:

39144785.png

din ce imi dau eu seama a facut ceva regenerare insa nu de ajuns :).

la ce campuri vad cati km am facut de la ultima regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

@ Boditza: Pune un printscreen pe grupurile 68 si 73.

@ mihaiionescu101: Da, se poate curata! Si in Germania exista multe firme care curata DPF-ul pentru 300-400 Euroi. Eu in schimb l-am curatat singur......si merge bine merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa pun.. dar ce arata la grupurile alea? totodata unde gasesc si eu ce indica fiecare grup din asta in vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

La mine sunt asa:

067,0,DPF (Exhaust Gas Values I)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

067,1,Temperature before,Turbocharger,Specification (after 10s): min. 690.0 °C

067,2,Temperature,in DPF,Specification (reached only 30s after regeneration start): min. 400.0 °C\nSignal Type: Model/Calculated

067,3,Pressure difference,over DPF,Specification: 0.0 (± 5.0 mbar)

067,4,Offset differential,pressure in overrun,Specification: -25.0...+80.0 mbar

;

068,0,DPF (Exhaust Gas Values II)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

068,1,Charge coefficient,,Specification: max. 40.0 %\n\nAt 40.0 % regeneration starts.

068,2,Ash mass,,Specification: max. 60.0 g

068,3,Ash learned,value

;

069,0,DPF (Regeneration Status I)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

069,1,Status 1,Regeneration,See Label File

; xxxxxxx1 = Interruption of regeneration (by overrun, high torque request or fast speed)

069,4,Status 4,Regeneration,See Label File

; xxxxxxx1 = Normal thermal regeneration

; xxxxxx1x = Enhanced thermal regeneration

;

070,0,DPF (Regeneration Status II)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

070,1,Status 4,Regeneration,See Label File

; xxxxxxx1 = Normal thermal regeneration

; xxxxxx1x = Enhanced thermal regeneration

070,2,Total regeneration,time

070,3,Regeneration counter,,Specification: max. 4

070,4,Status,successful regeneration

;

071,0,DPF (post-injection)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

071,1,Engine speed,(G28),Specification (Idle): 770...870 RPM\nSpecification (Full Load): 2800...3200 RPM

071,2,Post-injection,quantity,Specification (Regeneration): min. 10.0 mg/Str.

071,3,Commencement of delivery,(post-injection),Specification (Regeneration): ~30.4 °n.OT

071,4,Duration of delivery,(post-injection)

;

073,0,DPF (Vehicle data)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

073,1,Consumption since,last Regeneration

073,2,Distance since,last Regeneration

073,3,Time since,last Regeneration

;

074,0,DPF (Exhaust Gas Values III)

; Valid only during regeneration!

; Condition: 50-60 km/h / 3rd. Gear / n<= 3000 RPM

074,1,Engine speed,(G28),Specification (Idle): 770...870 RPM\nSpecification (Full Load): 2800...3200 RPM

074,2,Temperature before,Turbocharger,,Specification: min. 690.0 °C

074,3,Lambda value,,Range: 1.0...2.0

074,4,Injection quantity,offset

;

075,0,DPF (Exhaust Gas Values IV)

075,1,Temperature before,Turbocharger,Specification (20s after cold start): min. 100.0 °C

075,2,Temperature before,Particulate Filter,Specification (20s after cold start): 60.0...100.0 °C

075,3,Charge coefficient,,Specification: max. 40.0 %\n\nAt 40.0 % regeneration starts when driving.

075,4,Temperature after,Particulate filter,Specification: 20.0...60.0 °C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati, dar la 3-400 de euro il elimini si mai ai si placerea de-al face mici bucatele cu flexu', barosu'.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti face probleme da merita 400euro insa daca merge de ce as cheltui 400euro? nu am simtit vreodata masina sa nu traga, din contra o simt ca trage mai bine cand se regenereaza, consumul nu este influentat. nu vad dezavantaje, deocamdata :)).... sper sa nu cobesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"trage mai bine cand se regenereaza, consumul nu este influentat.."

N-ai sa vezi la nici o masina cu DPF, astea, adevaruri. Vezi semnatura mea, stiu ce zic, stiu cum era masina cu DPF, stiu cum este fara el.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca te uitai atent la semnatura mea vedeai ca am DSG deci in momentul regenerarii o tin mai sus in ture, probabil de aici senzatia ca trage mai bine. In rest eu nu duc masina la limita sa o simt ca nu trage sau alte chestii. In viata de zi cu zi nu simt lipsa de putere la ea iar in depasiri nu ma dezamageste indiferent de stadiul de incarcare al filtrului de particule. Consumul il am de maxim 7,5 in oras iar de cand cu caldura arata 6,5 pe bord, nu am facut proba plin-plin, dar din calcule cam asa iese consumul, inca odata am DSG si tine destul de jos motorul in ture.

p.s. ce sa vad in semnatura ta? nu e nimic scris

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia si turele nu au treaba cu mersul motorului cand vine vorba de DPF si regenerarea lui.

Atentie:

Ma refer la modul de mers al motorului atunci cand isi faca regenerarea si cand nu si-o face, comparatia facandu-se in aceeasi treapta, la aceeasi viteza. Consumul creste odata cu inceperea regenerarii, sa stii.

Ma refeream la profil, semnatura, acolo unde scrie motorizarea. Nu e cazul sa ma iei de sus cu semnatura, incercam sa te ajut si atat.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te iau de sus ca nu imi sta in caracter si nici nu am de ce..

sunt convins ca daca i-as da atentie masinii la cum merge in fiecare secunda as observa diferente dar nu fac asta. consumul cel putin pe bc nu se modifica in momentul regenerarii. cutia are treaba cu mersul motorului, la feeling cel putin, ca il tine mai sus in turatii cand se regenereaza si raspunde f bine la pedala. in mers normal scade in treapta inferioara la 1200-1300rpm pe cand in regenerare nu il lasa sub 1900rpm. am masina de putin timp ce-i drept(5000km) insa pana acum 2 zile nu am sesizat vreodata sa isi faca regenerare, chiar am intrebat aici ce simptome are :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mihaiionescu101

ezit sa-mi dau cu parerea pt ca masina a facut doar putin peste 2000 km.. Pana acum pare ok. Masina merge putin, cam 150 km/ zi insa doar in Bucuresti. Pt moment m-am linistit. M-am bucurat ca s-a rezolvat repede si la banii astia daca tine un an cat e garantia e ok.

vad ca se incing discutiile. E bine, e constructiv.

Pt Valentin ;) Te-ai prins si iti acord o reducere :icon_cheesygrin:

Din respect pt statele vechi pe care le ai pe acest forum nu mai comentez. Si in plus.. discutia asta nu mai e constructiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Sebastian Cirnu

Salutare tuturor,

Am o dilema referitoare la filtrul de particule si anume ca filtrul se infunda foarte des ( ultima regenerare fortata am facut-o vineri seara si astazi miercuri mi s-a aprins iar filtrul in bord ) si nu stiu daca simptomele de motor care merge in 3 pistoane sau tremuratul intens de la relanti are legatura cu asta. Dupa ce isi face regenerarea motorul merge normal. Pe canalul 68 la sectiunea aia cu incarcarea cu carbon are o valoare de 65%, ceea ce normal inseamna ca ar trebui inlocuit. Aveti idee de ce se incarca atat de repede si referitor la filtru ar trebui sa il curat chimic sau sa il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o tura cu masina de vreo 30-40km cu a 3-a la 60-70 la ora. Poate cu regenerarea pasiva ii scade valoarea de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Am facut pana la mare si inapoi si a crescut de la 64,8% la 65,2% .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci verifica toate campurile de masura si vezi daca sunt toate in parametrii... trebuie sa fie un senzor care nu il lasa in pace.

p.s. ai mers pana la mare si inapoi cu 30-40km cu a 3-a la 60-70 la ora???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Nu, dar am mers 30 de km cu 70 la ora la 2500 de rpm, dupa care in treapta a 6-a la 2500 rpm la 140 tot drumul si cand m-am intors filreul ajunsese abia la 7%, dar incarcarea cu carbon crestea in continuare. Regenerarea si-o face pana la 0%, dar creste la loc al dracului de repede in oras. Nu regenerarea ma omoara ca aia merge ci incarcarea de carbon de peste 60%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu ramane decat sa urmaresti senzorii sa vezi ce valori au, dar pt asta trebuie cineva care sa le stie valorile. Eu nu urmaresc de cate ori isi face regenerari insa nu am vazut mai mult de 40%.. nu zic ca e maxim dar doar atat am vazut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am si eu o dilema poate ma poate ajuta cineva :

passatul meu cu DPF nu mi-a facut niciodata probleme . il verific mai tot timpul sa vad cat de incarcat este . Astazi citind forumul am zis sa ii fac si eu o regenerare pt ca era 20% incarcat ..... am bagat codul ....s-a regenerat pana la 0 % .

Din cate am citit eu pe forum la MVB 068 poz 3 mass ash... nu trebuie sa fie mai mare de 60 . La mine imi indica 81 :( .

Ce se poate intampla..? sau cum se poate rezolva ?

Niciodata nu mi s-a aprins martorul de la DPF ...regenerarea am facuto ca am vrut eu....

Si inca o chestie ... nu am reusit sa ii scot niciodata consum mai mic de 6 ,5 - 6,6 in afara ( clima merge tot timpul - motor 2.0 BMP , variant , cutie manuala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-a crescut la 82 mass ash..... dupa un drum Vaslui - Bucuresti...

In bord nu mi se aprinde nimic...masina merge normal.... Totusi as vrea sa previn infundarea lui..

Cum sa procedez? .: il dau jos si il curat chimic?....sau bag Rosnol in motorina....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Sebastian Cirnu

Iti spun eu ce sa ii faci, acelasi lucru pe care il fac eu maine....ii scot de tot filtrul de particule si scap de o grija in plus. La mine se aprinde martorul cu filtru de particule din 100 in 100 de km si trebuie sa ies cu masina in afara orasului sa ii fac refenerare. Partea proasta este ca inainte de a se aprinde martorul masina incepe si tremura putin din cauza postinjectiei si abia dupa ce mergi nu stiu cat cu ea asa se aprinde martorul. In timpul postinjectiei sau a martotrului aprins masina trage foarte rau si cel putin mie imi consuma enorm, nu scade sub 15%. Poate tu nu ai aceeasi problema ca a mea sau poate daca ai o interfata clonata sa iti citeasca cu totul altceva pe campul respectiv, sau poate ai probleme la senzori de masurare a incarcarii. Daca niciodata nu ti-a urcat turatia la relanti la 1000RPM sau niciodata nu ai simtit un tremur usor al masinii, sau bineinteles aprinderea martorului, eu zic ca problema ta nu este de la filtru ci de la senzorii care masoara asta. In general la o incarcare de 81% ar trebui sa ti se aprinda filtrul din 20 in 20 de km, daca la mi ne la o incarcare de 65% se aprinde din 100 in 100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!