Jump to content

Vw Polo 1,4 Fsi 85hp


GaNgsTeR
 Share

Postare recomandată

Salutare ce parere aveti de acest motor? Aveti ceva probleme? Consumul in oras si in afara orasului etc.?Eu sincer sunt foarte multumit de masina am 18000km cu ea pana acum cam putini nu?(pai nu prea merita sa mergi in Bucurestiul asta aglomerat decat sambata si duminica in rest metroul). I-am facut prima revizie de un an la Porsche a fost undeva pana in 4mil uleiul+filtru de ulei iar cea dea doua revizie nu am mai facuto la porsche deoarece am inteles ca e 8,5mil! De consum sunt destul de multumit in oras(Bucuresti) ia cam 9-10 si in afara depinde de viteza :) Va salut numai bine!!! :)

Modificat de GaNgsTeR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme ce am avut cu ea in perioada de garantie(2ani) au fost cateva... Ramanea turata la 950rpm constant cand eram in trafic si prindeam vreo 4-5stopuri... am fost programat si m-am dus de vreo 3-4 ori cu aceasta problema si mecanicii de la porsche nu prea au facut mare lucru.... Prima data mi-au spus ca merg cu farurile aprinse, cu aerul conditionat pornit si ca e normal sa ramana turata o perioada si apoi sa revina la normal(consumabile multe)... A doua oara sau convins si ei le-am lasato vreo saptamana masina ... au spus ca au rezolvat problema ca era ceva pe la pompa de benzina....(Le-am spus sa curete clapeta de la benzina si mi-au raspuns ca acest lucru se face la revizii la cererea clientului) ca este legat de intretinerea masinii....Alte probleme au fost la urcarea de borduri cand viram maxim si urcam o bordura(incet) se auzea un cloncanit.... pentru cre am fost la ei tot asa de vreo 2 -3 ori si au schimbat in cele din urma talarele de la amortizoare! Si ultima problema la calcarea ambreiajului se aude un scartait.... Am fost la ei si tot asa mi-au raspuns ca zgomotele trebuie sa se auda din interior masinii(nu de afara).... De atunci chiar nu m-am mai dus m-am enervat si asa a ramas(a iesit din garantie in decembrie '07)... La calcarea ambreiajului se aude un scartait mic.... Nush de la ce o fi? Aveti idee? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu relantiul. La mine murea in relanti din cand in cand, fara vreo regula, trebuia tinuta din acceleratie.

Curatarea clapetei (contra cost, desi masina era in garantie, avea un an) a rezolvat definitiv problema. Evident, dupa 5 drumuri la service.

Am vazut pozele cu clapeta. Arata foarte incarcata si neagra, desi pun OMV 100. Cred ca depunerea era de la gazele recuperate din carter, dupa culoare si aspectul grasos (ca de vaselina).

Deci, ca sfat, e bine sa cureti clapeta, dupa asta ar trebui sa simti diferenta.

Cu consumul in Bucuresti, mai bine discutam despre altceva. Nu cred ca Bucurestiul poate fi considerat oras in sensul strict al expresiei "consum in oras".

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu consumul in Bucuresti, mai bine discutam despre altceva. Nu cred ca Bucurestiul poate fi considerat oras in sensul strict al expresiei "consum in oras".

In legatura cu clapeta ca era neagra si alimentezi numai OMV 100 posibil nush nu se arde cum trebuie benzina!!! Parerea mea sa incerci si Moll!!!

Acum in legatura cu consumul nush ce sa iti spun depinde si de mersul fiecaruia... depinde la ce turatie schimbi treptele eu undeva la la 2500rpm si alimentez numai Moll si ii pun fara plumb 95( si merge foarte bine) ma gandeam sa incerc si euro lukoil 98 dar mie teama... In general esti multumit de masina? Sa o conduci sanatos si fara evenimente rutiere Octav59! Bafta!!! :lol:

Modificat de GaNgsTeR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasola treaba ca te-ai dus de 5 ori pt curatarea clapetei!!! Eu cunosc pe cineva care tot asa ii murea la relanti nu mereu(tot 1,4 fsi 85cai-polo) si a mers de foarte multe ori la midocar.... Cei de la midocar dateau vina unu pe altu de la consilier la mecanic... dupa ce sa ajuns pe la director cred a fost intrebat consilierul dc sa curatat clapeta si el a raspuns cred ca da.... dar de fiecare data nu a fost curatata.... Dupa ce au curatato insa masina nu a mai avut probleme!!! Asa st romanii ce sa faci? Decat sa faca o treaba calumea si odata ... mai bine de 5 ori prost cum ai spus si tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octav59 tu in general la ce turatii schimbi vitezele??? Valabil si pentru ceilalti posesori de 1,4FSI 85cai!!! Sa auzim numai de bine :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum intins, schimb in jur de 3500.

In general, la accelerare, imi place s-o calc mai lung pana schimb, prietenii cu FSI stiu de ce, motorul permite.

In Buc, asa cum fac toti, daca schimb viteza e un motiv de mare bucurie, atunci oricum nu mai conteaza turajul (in functie de situatie, 3000-4000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum intins, schimb in jur de 3500.

In general, la accelerare, imi place s-o calc mai lung pana schimb, prietenii cu FSI stiu de ce, motorul permite.

In Buc, asa cum fac toti, daca schimb viteza e un motiv de mare bucurie, atunci oricum nu mai conteaza turajul (in functie de situatie, 3000-4000).

Foarte frumos :angry: si apropo cat iti consuma la drum intins cand schimbi numai la 3500... si banuiesc ca mergi cu 130 si in Bucuresti cand schimbi la 3000-4000??? Asa de curiozitate... Mie 6-7 respectiv 10-11 :vaidecapulmeu: Sa auzim numai de bine salutare! Iti multumesc pentru toate raspunsurile pe care le-ai dat... Pacat ca decat noi 2 ne-am exprimat ... ma asteptam si la alte pareri ... sunt doar 2 polo fsi in Romania :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cred ca m-ai inteles gresit cu Bucurestiul. Chiar merg potolit, ma rog, cat permite traficul, dar in niciun caz nu alerg.

Un consum mediu pt serviciu zilnic ar fi cam 10 (conditii: zile de lucru, distanta 4 Km - motorul de abia se incalzeste - deci departe de conditii ideale, benzina OMV 100). Sambata la drumuri in oras mai lungi, la ore normale din zi, media in jur de 7.5 - 8 (tot cu stopuri, pietoni, etc, dar traficul mai lejer).

Pe autostrada, cu 130 la ora stabil (tempomat), consuma in jur de 6.7-7.1, verificat de mai multe ori (2 persoane, vara-iarna).

Eu sunt multumit.

Sa-ti dau o tema de cercetare. Ai incercat sa mergi intr-a 5-a cu 80-90 ? Sa vezi consum 4.5-4.7 Bine de stiut cand nu stai prea bine cu gazu' pana la urmatoarea benzinarie (sau daca esti in Bulgaria si vrei s-o tii lunga pana la greci fara sa cotizezi in leva).

Iti doresc si eu cat mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cred ca m-ai inteles gresit cu Bucurestiul. Chiar merg potolit, ma rog, cat permite traficul, dar in niciun caz nu alerg.

Un consum mediu pt serviciu zilnic ar fi cam 10 (conditii: zile de lucru, distanta 4 Km - motorul de abia se incalzeste - deci departe de conditii ideale, benzina OMV 100). Sambata la drumuri in oras mai lungi, la ore normale din zi, media in jur de 7.5 - 8 (tot cu stopuri, pietoni, etc, dar traficul mai lejer).

Pe autostrada, cu 130 la ora stabil (tempomat), consuma in jur de 6.7-7.1, verificat de mai multe ori (2 persoane, vara-iarna).

Eu sunt multumit.

Sa-ti dau o tema de cercetare. Ai incercat sa mergi intr-a 5-a cu 80-90 ? Sa vezi consum 4.5-4.7 Bine de stiut cand nu stai prea bine cu gazu' pana la urmatoarea benzinarie (sau daca esti in Bulgaria si vrei s-o tii lunga pana la greci fara sa cotizezi in leva).

Iti doresc si eu cat mai multi km fara probleme.

Sa stii ca ai dreptate pe bune :) consuma foarte putin pe la 3000rpm intra 5-a cu 80-90 km/h :( sa stii ca mergi o gramada... Ce sa zic consuma cat ii dai :) parerea mea cand o si calci si consuma cand nu nu! Eu in oras schimb pe la 2500rpm si imi consuma 8 8,5 eu zic ca e bine oricum st foarte multumit; crezi ca are ceva e cam jos unde schimb??? Stii care e mandria? Ca nu st multi posesori de Polo 1,4 FSI :) dar intr-un fel imi pare rau ca nu avem mai multi colegi cu fsiuri pe vw forum :) Asta e! Multa bafta si sa auzim numai de bine Octav te salut :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!