Jump to content

Alternator


razvan_iasi
 Share

Postare recomandată

Да.Repara alternatorul.Se aprinde bateria cind pui contactul?Daca se aprinde,scoti mufa de la releu si trebuie sa se stinga.Releu defect,colector rotor uzat.Puntea,daca alternatorul e valeo,e buna.Daca este bosch,trebuie verificata inainte sa iei releu.Prima data se verifica intrerupere rotor si uzura colector.Mai mult de atit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Unde este releul de încărcare? Am martorul de la baterie aprins, am cumpărat baterie ca am rămas cu mașina în drum. Câți km pot face cu o baterie noua, sa pot ajunge acasă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am și eu aceeași problema cu încărcarea bateriei.Am avut alternatorul defect,aşa am cumpărat masina,mai precis releul de încărcare ars.L-am schimbat la un atelier specializat iar acum nu pornește incărcarea până nu o turez pe la 2500rpm.Menționez că becul de avertizare care arata ca alternatorul nu incarca nu s-a aprins niciodată. Nici când releul era ars nici după reparație, s a fie ăsta o cauza?Aștept sfaturi,nu știu ce sa îi mai schimb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva in neregula cu firele subtiri care vin la alternator. Sunt intrerupte undeva. SAu nu este releul ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit cauza.În mufa de la alternator nu îi vine plus,mi-a zis electricianul că e intrerupt,este vorba de un fir de culoare albastra.I-am pus testerul special pentru verificarea alternatorului,l-am alimentat acolog unde nu îi vine tensiune și a început să încarce fără să o mai turez. Intrebare:Ştie cineva pe unde se toaca acel fir,în ce zonă? Am auzit ca e problemă generala destul de des întâlnită. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

la Polo 1.4 tdi de o vreme porneste mai greu dimineata, se aprinde in bord martor de baterie (uneori palpaie de 2-3 ori in bord) si se aude un click de releu sub bord.

ce pot testa sa stiu care e problema (baterie, alternator, releu incarcare, etc)?

pt inceput voi incarca putin bateria pe redresor.

 

de la Golf stiu ca atunci cand a cedat alternatorul aveam atentionarea mereu in bord, cu mesajul aferent (Golf avea display, polo nu are), nu palpaia putin si se stingea ca la Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din descriere par sa fie carbunii de alternator uzati (sau uzura a colectorului, uneori ajung sa se faca santuri acolo).

probabil nu mai reuseste sa incarce in parametri bateria, la pornire scade tensiunea si probabil din aceasta cauza se aude si releul acela.

posibil si vreun contact imperfect pe circuitul baterie-alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil tensiune insuficienta pt a invarti electromotorul(bateria pe duca). Masoara tensiunea bateriei dc ai un multimetru la indemana

Modificat de Magnus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria am incarcat-o complet pe redresor.

verificarea alternatorului presuune demontare, nu cred ca o pot face eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!