Jump to content

Carburatoare


payty
 Share

Postare recomandată

SAL RADU AM FOST EU IERI LA BRASOV SA VAD O MASINA SI AVEA UN CARBURATOR FIX CA AL TAU DE VANZARE

IN LEGATURA CU DOPUL NU E BUN ACOLO CA TRE SA TRAGA AER DIN FILTRU

TEL LU ALA IL GASESTI LA VANZARI LA VAND 1303 DIN 1963 CHIAR DACA NU E ASA EL ASA ZICE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ricacristea

aer din filtru trage pe sus. acolo e un dop metalic in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe acolo se leaga un tub la filtru si trage aersi cand il astupi isi schimba mersu motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu carburatoarele. Am pe bus un motor CU cu doua carburatoare 34 PDSIT. Starea motorului si al carburatoarelor este foarte buna insa am probleme cu relantiul. Dupa ce se incalzeste motorul, adica pe la 100-110 grade, relantiul scade, de cele mai multe ori, pe la 500-550 rot/min. In alte dati, vreo 20% din cazuri relantiul sta pe la 950 rot/min. Daca reglez relantiul mecanic creste pe la 1200 rot/min. Ce sa aibe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei, fluctuatiile de relanti sunt datorate "aerului fals". daca dupa ce accelerezi si dai drumu, revine greu la relanti, adica ramane turata un timp e clar ca trage aer fals, sau ai prea mult aer in amestec, deci poate sa fie si din reglaje.. intai vreifica etansietatea.... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca sunt gradele de care zici? :D ca idee, nu'i cam mult? nu cumva e prea incins??? :D poate ca scade tocmai datorita temperaturii,(frecare mare, dilatare pistoni) relantiu mic si temperatura mare= f. :D motoru'...stii, nu? :)) alea de avans, furtunile si capetzii de cauciuc sunt etanshe? vacumu' lucreaza? nu e gaurit? :D nu zici de care aprindere ai.. :) ai pus pozile alea?

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat etanseitatea si este ok. Marea dilema este ca poate sa mearga bine o zi si dupa aia face figuri. De exemplu am fost ieri cu ea din Otopeni pana in Voluntari si a mers ok. Cand am pornit-o avea vreo 1300 rot/min si dupa ce s-a incalzit a scazut pana la 900 rot/min la vreo 70 grade. Am oprit-o vreo 20 min si dupa aia am plecat si pana in Otopeni relantiul era pe la 500 rot/min. Deci cand o pornesc prima oara merge ok si 5 ore(am fost cu ea pana la Curtea de Arges), dar dupa ce o opresc o data incepe sa faca figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-inseamna ca e defectul stricat. :icon_cool: trebuie sfintzire cu popa sau vizita la mamaomida, sa descante. :icon_cool:

2- ins. ca ceva se dilata, sau se infunda sau...sa fi tras apa in carb?se muta ceva la avans? se blocheaza clapeta de shoc la unu' din ele? am patzit si de atunci verific asta imediat..termostatu' lucreaza? furtunu' de vacuum la servo, nu se mishca cumva/?

la pornirea 2 dai shpritzuri?vreo fisha atinje ceva?VERIFICA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am gasit carbu' asta...scrie Vw, audi, Keihin, Japan. Are doo clapete mici de acceleratie, si una mare, sus, de shoc.. Ce-i cu el. de la ce e, la ce merge????

asa:

post-1207-1252950779_thumb.jpg

post-1207-1252950803_thumb.jpg

post-1207-1252950829_thumb.jpg

post-1207-1252950871_thumb.jpg

post-1207-1252951161_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' am gasit si un delcoi d'ala cu zenzor, fara platina...cu 4 ferestre la chestia care s'anvarte./..o fi di la el????ca l'am luat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probabil ca multi stiu deja... eu acuma am aflat dupa ceva research ce inseamna PICT

P-Pump

I-Down Draft Carburettor

C-Monobloc

T-Thermostarter

Eu ma bucur ca am aflat... mai ramane sa aflu ce inseamna DBP (poate nu inseamna nimic... dar am eu fixul asta ca tre sa stiu)

Yupee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!