Jump to content

Skoda Nu Mai Porneste


David
 Share

Postare recomandată

Releul 109 e acel releu de langa ECU, pe care il alimenteaza?

Modificat de ovidiutm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • Bogdan_b4

    10

  • pop cristian

    6

  • David

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact !

Tocmai ce am avut o problema asemanatoare cu acest releu - la masina unui coleg forumist .

AlBundy stie :))

Modificat de turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o problema asemanatoare am si eu , nu mai vrea sa porneasca . electrovalvula nu primeste curent . am verificat toate sigurantele , releele si sunt ok , inafara de releul 109 , acum i-am curatat piciorusele si cand pun contactul , acesta zbarnaie si turometrul se ridica pana pe la 1500-2000rpm . stiti cumva ce problema ar putea fi ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut si refacute lipiturile din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut lipiturile in el si tot la fel face . am masurat tensiunea la mufa releului 109 cand pun contactul si sunt 11v . i-am facut proba la 12v si functioneaza normal ( cupleaza , decupleaza) .

se comporta la fel , scoate acelasi sunet , un fel de bazait ceva mai tare , ca si cum ar fi un scurt undeva .... si motorul nu porneste . daca pun pe direct , adica in locul releului un fir , se aude tacanitul la electrovalvula , dar tot nu porneste . nu stiu ce ar putea fi ...

acum vad ca martorul din bord , cel cu firul ( glow plug) se aprinde putin , cam la un sfert din luminuozitatea normala , si in timp ce se aude zbarnaitul , parca da sa palpaie , ca si cum ar face scurt un bec , nu ar primi curent , asa ceva .

cand dau sa invarta demarorul , incep sa se auda bipuri si se aprind martorii de la ulei , tcs .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta posibil sa fie dus ECU. DAr verifica si daca la mufa ECU ai toate tensiunile necesare, mai ales cea care trece prin releu 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asi verifica , dar nu am o schema electrica si nu stiu ce corespunde fiecarui pin ...am cautat , dar nu am gasit schema pt acest ecu . al meu este cu 80de pini in total si 2 mufe , una mai mare si una mai mica . daca aveti cumva schema de la acest ecu , va rog sa-mi trimiteti un linc ceva de unde asi putea sa o iau . multumesc

am incercat sa pun un tester , dar nu se conecteaza la motor , o sa mai incerc si azi , poate se conecteaza

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am schimbat zilele trecute bateria pe masina, masina a mers perfect. acum nu mai porneste. se aude cum demarorul invarte dar motorul nu mai porneste.

masina este o skoda octavia I din 2003 cu motorul diesel ALH 90 cp. Ce poate fii???

EGR infundat.... job done!!!!

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La frigul care e pe afara,verifica bujiile,filtru de motorina si vezi ce motorina folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am editat si am zis ca am rezolvat.... EGR infundat.... job done!!!! Din cauza mersului prin oras subturat. Motorina este cea mai scumpa si filtrele se schimba periodic la km prescrisi de producator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

In speranta ca nu sunt singurul habarnist de pe aici (imi place sa cred asta!?), rog si eu pe cineva sa puna o poza cu clapeta de la EGR. Sa ramana si pentru posteritate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am si eu o problema. Pe scurt, nu mai porneste. Dar incerc sa descriu situatia cat mai detaliat.

Este vorba despre o Octavia Tour, 1.9 tdi, 90 cp, ALH, 147.000 km. Masina nu este a mea, e a unei firme din Titu, data in folosinta unchiului meu in Slatina. Fiindca unchi-miu a ramas fara permis, ma plimb eu cu masinuta prin Bucuresti. Pana acum am facut cam 3000 km cu ea, fara nici o problema.

De vineri seara nu mai porneste. Am fost la cineva, am stat cam o ora, iar cand sa plec, nimic. Mentionez ca masina, de cand am luat-o eu, in momentul in care pun contactul, piuie de vreo 5-6 ori. Nu stiu de ce, dar mi-am imaginat ca e ceva normal. In seara respectiva, cand am pus contactul n-a scos nici un sunet. Mi sa parut ciudat, dar am continuat sa invart si... nimic. Motorul incerca sa o ia, dar imediat se oprea, mergand in continuare doar electromotorul. Fiind cam paralel cu mecanica, am lasat-o acolo si am plecat.

Am revenit sambata dimineata, plin de optimism, am dat la cheie, si, evident, nici o schimbare, exceptand reaparitia piuitului. Am gasit undeva peste drum (Bd. Timisoara - zona Plaza) un service, zicea si ceva de Blaupunkt parca pe acolo. Am luat un mecanic sa ne uitam la masina. A verificat omul sigurantele cu incercatorul de tensiune, toate ok. A scos furtunul care intra in filtrul de motorina, am pus contactul si... nimic. Nu ajunge motorina acolo. A verificat apoi, cu contactul pus, si cu incercatorul de tensiune, pompa de sub bancheta spate. A zis ca nu se alimenteaza cu tensiune. Omul a spus ca are tester la service, dar nu-l tine bateria la laptop sa vina cu el la masina. Dupa ce m-am apucat de dat telefoane sa caut sufa,s a o tractez, sa traversez bulevardul, imi zice omul sa vin cu un laptop sa-mi bage testul si sa mergem la masina. Am facut testul si... nimic. Acum nu stiu ce o fi de capul acelui test...

Sincer nu prea am incredere nici in testul acela, nici in calitatile omului... Desi tind sa fiu de acord cu el. Cred ca nu ajunge motorina la filtru, deci, implicit, la motor. Chiar am observat bule de aer pe furtunul care face legatura intre filtru si... motor.

Voi ce parere aveti? Am citit acum despre clapeta EGR, o sa ma duc sa incerc, dar parca mi-am cam pierdut din optimism.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu sugestii, va pricepeti mai bine decat mine.

Apropo, in caz ca se gandea cineva sa intrebe, motorina are. E aproape pe rosu, dat totusi are.

Scuze daca e prea mult de citit, dar ma gandesc ca orice amanunt poate fi important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic c sa cauti pe altcineva. ALH NU are pompa de motorina in rezervor. Sa inteleg ca incearca sa o ia si dupa aia se invarte motorul repede cand dai la automat, ca si cand nu ar avea compresie? Verifica clapeta de shut of ce de pe corpul egr, e in spatele galeriei de admisie, spre habitaclu. E acolo o capsula vacuumatica legata la o tija, misca puti ne tija si vezi daca revine la locul ei.

Aia cu n239 din poza.

LE PAcat ca nu ai completat si un telefon in profil, primeai un ajutor mai repede.

post-1788-1267596161_thumb.jpg

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D :D :D

Salut.

Am rezolvat, era de la valva. Nu mi-a venit sa cred ca e doar atat, dupa cate auzisem de la "mecanici".

Multumesc mult pentru ajutor si in special pentru promptitudine.

Mult succes si drumuri line.

P.S.: Am trecut si numarul de telefon. Dar oricum, eu nu prea am semnal la munca, deci era posibil sa nu fi dat de mine, decat dupa 7 si ceva seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 1.9 TDI 110 CP 2001 / 460.000 km.

O singura data nu a mai pornit ... dar era din cauza bateriei :beerchug:

Niste masini incredibil de fiabile !

Modificat de DonHacker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Va cer parerea/diagnosticul ref la o "mica" problema. Detin o Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH, care are urmatoarele simptome:

- mers normal si dintr-o data se accelereaza la turatie maxima (fum evacuat k la balamuc)

- scos din viteze ramas accelerat

- motorul s-a oprit

- de atunci nu mai porneste

- functioneaza electric totul

- nici un martor aprins in bord

- frana este "beton"

- servodirectia "beton"

- nici macar la demaror nu da

Orice sugestie este binevenita.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor calat deoarece s-a dus in turatie maxima din cauza uleiului ajuns in admisie din cauza cedarii turbinei. Asta inseamna biele indoite, pistoane sparte, supape indoite, deci cheltuiala mare.

Greseala a fost ca ai scos-o din viteza, trebuia lasata in viteza si calct frana si oprit motorul inainte sa o ia pe ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate trebuie sa-i dau dreptate lui Al - te asteapta zile negre , poate ai noroc si nu e dracu' atit de negru , poate s-au calat cuzinetii si ti-au blocat vilbrochenul inainte sa rupa sau sa sparga ceva . Pina nu se desface morul bucati nu poti sti tot ce e in el . Oricum e de rau , din pacate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate - uleiul mai este la nivel ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am si eu aceeasi problema, ramane pe inchis valva, daca misc de ea e ok porneste, un tutorial de curatare me ajuta cineva??? un filmulet ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!