Jump to content

Intrebare Sirocco Eberspacher Bn2/bn4


Komissar
 Share

Postare recomandată

Dupa cum spune si titlul, as vrea sa stiu explicatia tehnica/logica in legatura cu interdictia de a folosi sirocoul BN2 sau BN4 in mers.

Am stat sa ma gandesc, si nu poate fi din cauza caldurii si pericolului de explozie (datorat apropierii de rezervor) deoarece, fie in mers sau pe loc, cam tot acelasi lucru e.

Pe de alta parte, un argument in favoarea folosirii lui in mers ar fi energia electrica consumata, respectiv consumarea bateriei masinii.

In mers, dinamul incarca bateria si in felul asta totul e OK. Altfel, bujia si motorul sirocoului golesc bateria de electricitate (mai ales cand e frig, atunci cand de fapt ai nevoie de sirocol ) .

Deci... orice explicatie e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal nu cred ca are legatura cu consumul bateriei careeste nesemificativ (iar in mers chira nu conteaza pt. ca alternatorul suplineste). mai degraba m-as gandi la miscarile masinii care ar duce la oscilatii sau cum sa le zic ale aparatului si de aici poate la riscul de incendiu????nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau, simai precis, in fonctie de model, chestia/divaizu/etc.. care-i scuipa benzina s-ar putea ca din cauza vebratziei de la mers (la noi, in Romania este vibratzie destula..) sa nu-i mai scuipe un' trebui..si sa dea p'afara..sa caza flacara..sau poate/precis, s-au gandit ca se f....rulmentzii turbinii...tot de la ,,galagia'' de pe drumuri...ori-ori....Nu e cazul la ala care-l are Mishul si io...alea's de la armata....simplu si precis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vazui p'alu' jermin: ;) Prinderea defectuasa, adeca sa balangane in mers, :icon_thumright: ca nu are batiu cu bride, pozitia...face ca cand merji, franezi-haccelerezi, za caza zama-combustilibilu' nashpa in enterior, si sa produce fom..! :rolleyes: asta-i una...din motive..A doua..daca te haccidentezi/thamponezi,/rastorni, etc. :rolleyes: .e nashpa..si ar mai fi altele, la ,,conditii spiciale"... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte explicatii, d'astea, "tehnice" mai aveti, alte pareri?

Daca erau pentru stationare, nu era mai bine sa le monteze intr-o camera de hotel?

Toni, intr-o ora si jumatate de functionare, poate doua maxim trei adunate(la probe), a terminat acumulatorul si a trebuit pus la incarcat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem muta topicul la cafenea? Nu pe bune... de unde le scoatetzi frate?

Bai nene, am mers cam 30 de ore cu siroccoul in functziune fara probleme. Ca e redegist nu cred ca are mare imp., sunt asemanatoare.

Fitzi atentzi o faza, am auzit ca nu tre' sa faci sex mai des de o data la 6 luni. Poate cauza! Ce? .... Neclar.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e asa cum zice Mircea, probabil ca ai inteles gresit: de fapt nu trebuie folosit daca nu merge motorul (ca descarca bateria).

N-are nici o logica sa bagi incalzire in masina stationata!

Dar totusi, cam cit curent suge ghidusia asta, ca mie nici lampile de ceatza (2X55W) nu-mi descarcau bateria in 3 ore?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redegistul meu papa asha: catziva amperi (5-6) bujia incandescenta , iar motorul (ventilatorul sa zic) ia un impuls de curent la pornire iar in mers ia un curent practic insesizabil cu un ampermetru de panou cu 1A=3-4 mm de scala. pompa electrica tot practic 0. La mine problema a fost ca, din cauza ca pompa (de Lastun) nu baga bine/se mai infunda etc, alimentarea cu jazzolina nu se facea constant si de-aia trebuia sa tzin bujia continuu, altfel se stingea cand vroia el. Voi upgrada sistemul si sunt convins ca o sa mearga boboc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fitzi atentzi o faza, am auzit ca nu tre' sa faci sex mai des de o data la 6 luni. Poate cauza! Ce? .... Neclar.... :lol:

Cu sirokou' sau fara???? :lol: daca e cu sirokou, crez ca s'aduna caldura de la...miscare, :lol: cu caldura de la siroko...si p'orma raceste.. :( personii...asa am auzit si io... :( .in tramvai... ;)

ps..a consumat bateria in trei ore precis pt. ca avea consumatori in plus, ne-deconectatzi..ca ex. bujia cu incandescenta...in rest, turbina..40-80 W..pompa..putzin...atata e ce consuma dup' ce ia foc..inauntru.. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!