Jump to content

T4- Norme De Poluare


r&d
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru lamurire. Dar ca sa fiu sigur ma duc si pana la RAR sa vad ei de ce tin cont.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cabina

    5

  • steve17

    4

  • r4ulik

    4

  • Emy D

    4

Top Posters In This Topic

Stie careva un vw t4 camioneta din 1992 cod motor AAC 1968cmc 62 kw pe benzina, injectie multipunct cu catalizator si sonda lambda ce norma de poluare are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am aflat. am facut cerere la RAR si mi-a venit raspunsul: euro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
popescudecristian
Un T4 '94 AAB,57 kW ce euro are?

de regula are E1 dar este posibil sa fie pus catalizator de E2 direct din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floppy off-road

daca e td poate e euro2.de 1.9 d simplu pot fi non euro sau euro 2 daca au catalizator e foarte incurcat cu R.A.R. din romania

Un T4 '94 AAB,57 kW ce euro are?

E EURO 2 SIGUR AM AVUT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca la aab din 94 a trecut direct la euro2,duba mea fiind 1992 cu acelasi motor si este non euro.oare difera doar catalizatorul si sonda(lucruri pe care masina mea nu le are)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic, cei care ziceti ca a voastra e E2 sau non euro, asa va iesit la RAR, sau va dati cu presupusul din brief?

Spun pentru ca si eu, din ce scria in brief, am crezut ca e non Euro si la RAR mi'a scos E2, Caravelle 2.4d AAB din 92 (prima inmatriculare, fabricatie sfarsitul lui 90).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.. in primul rand bun gasit (e prima mea postare) :)

exact asa am si eu: Caravelle din '92, cod motor AAB, 2,4 D. Masina este non-euro in germania, dar dupa calculele baietiilor de la RAR "se poate sa fie euro2".. de 2 zile mi-a venit si mie rezultatul, si guess what: este euro2 :)

Sa auzim de bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La RAR se face norma de poluare dupa codul de motor.Adica ei au niste liste cu coduri de motoare si corespondenta lor ca norma de poluare.

de asemenea norma de poluare o da RAR BUCURESTI prin calculator dupa ce a fost bagata seria de motor in baza lor de date.Deci nu APLECATI URECHILE la angazatii de la RAR care va sugereaza ca rezolva sa iti scoata masina intr-o clasa superioara de poluare.E IMPOSIBIL.Incerca doar sa obtina o spaga sau taxa de prostie.

Intradevar mai exista si varianta catalizatoarelor montate ulterior.Aici apar necazurile.Omul cumpara masina de dincolo unde in Brief si Schein e trecuta o norma de poluare care aici nu mai este recunoscuta decat daca exista actele de provenienta de la catalizator si factura de montajde la serviceul din Germaina, omologat de TUV-ul german pentru montajul catalizatoarelor.Lipsa acestor documente duce la neluarea in considerare a catalizatorului montat pe masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Deci se stie pana la urma exact care tdi de 2.5 din 97-98 au euro3? sau doar cu consultanta rar? adica aproape imposibil cand esti intr-un parc in germania... in afara de toba de dupa saxofon care e ovala si mai mare... ce mai putem afla? cum stim exact care e euro3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e T4 din 2001, 1.9 TD, ABL, scria EG II pe talonul din germania, si RAR, au zis ...e doar euro2. Au interpretat ei bine? sau nu prea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic, cei care ziceti ca a voastra e E2 sau non euro, asa va iesit la RAR, sau va dati cu presupusul din brief?

Spun pentru ca si eu, din ce scria in brief, am crezut ca e non Euro si la RAR mi'a scos E2, Caravelle 2.4d AAB din 92 (prima inmatriculare, fabricatie sfarsitul lui 90).

Pe mine chiar m-ai bagat in ceata! Eu am caravelle din 91 motor AAB 2,4D si e non euro :)

Modificat de nelu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea T4,'94,2.4 D,AAB euro 2

Stiu ca e o chestie si cu seria de sasiu sau motor,am cautat o pompa vacuum si fata de la magazin mi-a dat 2 preturi,pana intr-o serie un pret si dupa alt pret.Poate asa s-ar explica de ce nu toate 2.4 D AAB sunt euro 2

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie cu motorul de 2,5 tdi 150 cai cod motor AHY unui amic i la catalogat drept euro 2 :icon_thumright: :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal t4 '92 euro 2 conform rar , si inca ceva un magazin de piese pt t4 cu preturi bune stie cineva scuze si multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
raducrisstian

Salut baieti! Vreau sa achizitonez un T5 cu motor de 1,9 diesel dar sunt necunoscator in ale VW. Stie cineva ce euro au aceste modele? Conteaza la taxa pentru ca vreau sa fie inscris in Romania... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T5 cred ca are Euro 4. Pentru a iesi cat mai ieftin la taxa de inmatriculare, trebuie sa cauti masina fabricata cat mai apropiat de data implementarii a normei euro pe acel model. de ex, daca s-a implementat euro 4 in 2003 pe vw t5, atunci va trebui sa iei cat mai aproape de 2003, altfel , o sa creasca taxa considerabil ( cum am patit eu, la masina din 2001 cu euro 2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T5 fabricat intre 2003-2006 este euro3 indiferent de motorizare, si toate sunt PD

dupa 2006 au inceput sa apara si euro4, dar putine... abea cu noul facelift s-a trecut direct la euro5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In romania nu se poate face upgrade de la Euro 2 la Euro 3? sau mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ba da, dar procedura este greoaie si foarte costisitoare.

Si in rromanica noastra draga motivatia pentru a face asa ceva chiar NU exista.

In DE dupa un asemenea "upgrade" iti scad toate toate taxele si impozitele referitoare la acea masina ( impozit anual, taxa de poluare, etc), pe cand aici... nimic. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi in cazul in care merita, as fi facut acel upgrade ca apoi sa trec la inmatricularea pe romania :) Dar daca zici ca e foarte costisitoare, raman pe bulgaria.

Credeam ca scap ieftin , cu o taxa mai mica, si gata :) il faceam si Euro 5, sau chiar 6 daca era posibil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aici am gasit cea mai completa lista de motoare si norma de poluare aferenta

http://www.vwt4forum.co.uk/faq.php?faq=t4enginegearbox

Foarte ciudat este ca motorul ACV (de care am) e EURO3 numai de la numarul 266252 - eu am un numar mult mai mic, dar la RAR se pare ca toate ACV-urile pot fi considerate Euro3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!