Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cred ca este de la planetara, daca era din ambreiaje ar fi facut la schimbarea vitezelor dar este doar o parere. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai fratilor, cat de bine merge cutia astaaa!!

te unge la suflet efectiv

daca ma doare capul sau am alte probleme ... cand ma urc la volan .. uit total de ele :)

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E asa categoric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii mai optimist . Ce nu se strica la masinile noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un timp am inceput sa sesizez (se aude si se simte) cand schimb din N in D sau S. Nu-mi dau seama daca asa facea si inainte, pentru ca daca nu esti atent la detalii nu-ti sar in ochi decat daca sunt evidente. In mers nu agata, nu zmuceste scimba ok. Uleiu si flitrul au fost schimbate....este normal sa faca asa? In alta ordine de idei am sesizat ca frana de motor, in a 2-a sau in a  intaia, este foarte puternica si nu mai are pragul acela lin de trecere de la accelerare la frana de motor si invers. Cand merg incet pe o straduta care are damburi (din cele puse pentru reducerea vitezei) masina circula cu a 2-a sau a 3-a. Dupa ce franez si intra in frana de motor de la a 3-a la a 2-a pentru a trece peste damburile respective, la accelerarea ulterioara parca smuceste putin, parca nu e pregatita sa treaca din decelerare in accelerare. Inainte aveam un prag intre cele 2 fenomene si daca acceleram si luam piciorul brusc de pe acceleratie si pe urma acceleram din nou cutia avea un comportament lin, nu smucea. S-a stricat ceva sau sa ma astept sa se strice ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel, probabil este legat de frana de motor la diesel + s-a invatat prost in Bucuresti. Fa-i o recalibrare cu VCDS-ul, o sa mearga un timp mai bine, dupa care isi revine :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încercați un schimb de tampon de cutie -cel din stânga de sub baterie. Nu e exagerat de scump și din cate am citit pe net cam rezolva unele din simptomele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa recalibrare se intoarce la vechile obiceiuri atunci nu are rost sa ma complic. O sa ma uit si la tamponul respectiv, s-ar putea sa fie imbatranit. Multumesc pt indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, la voi cand treceti in D sau S stand pe loc se simte cum cresc un pic vibratiile in masina? Daca stiti la masinile cu motor de 1.4 cand porniti aerul conditionat si se simte cum ia din putere, ceva in genul ala, doar ca nu ia din putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la mine se simte putin si e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara mergand cu masina am remarcat si eu celebrul clanc la retrogradarea din 3 in 2. Se aude doar daca nu sunt cu piciorul pe frana. Daca franez brusc si e nevoie sa schimbe nu se aude. Observ ca e ceva des intalnit. Totusi mi se pare destul de devreme, avand in vedere ca masina are aproape 56.000km.

 

Acu intervine partea interesanta: in bord masina are 55.670 si cu VCDS in Measuring Blocks pe canalul 109 imi arata 54.050km. E posibil asa ceva? Ce-mi recomandati sa schimb uleiul urgent sau mai merge pana aproape de 60.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fii sigur schimba-l, dar tot o sa se auda clamc-ul si dupa ce-l schimbi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok diferenta de KM. Si la mine e la fel.

Uleiul schimba-l cand poti insa e bine sa nu treci de cei 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, in timp ce stateam pe loc, cu ambele geamuri deschise si cu motorul rece (cand e cald nu se aude si nu se simte nimic) am observat ca se aude un clanc mai zgomotos si unul mai putin zgomotos, intai cel zgomotos, apoi cel mai putin zgomotos,  la trecerea din N in D si invers si odata cu clanc-urile, la aceeasi intensitate, doua mici tremuraturim fara vibratii ale turatiei sau mai stiu eu ce. Probabil se aude de mai mult timp, insa nu am avut ocazia sa stau sa analizez asa cu geamurile deschise.

 Din N in R sau din R in N, nu se aude si nu se simte nimic niciodata.

 

Zilele urmatoare voi schimba si uleiul, ca s-au cam facut cei 60 de mii km. 

 

Precizez ca alte probleme nu are, schimba foarte bine, nu are niciun clanc la retrogradari (cum vad ca mai zice lumea pe aici). Ca "problema", atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie, fara sa franez, si accelerez repede la loc, are un soc, dar am inteles ca asa fac multe cutii. 

 

Ar trebui sa ma astept la ce e mai rau sau sunt probleme caracteristice, daca pot spune asa? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cel mai rau caz sa schimbi kitul de ambreiaje...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, in timp ce stateam pe loc, cu ambele geamuri deschise si cu motorul rece (cand e cald nu se aude si nu se simte nimic) am observat ca se aude un clanc mai zgomotos si unul mai putin zgomotos, intai cel zgomotos, apoi cel mai putin zgomotos,  la trecerea din N in D si invers si odata cu clanc-urile, la aceeasi intensitate, doua mici tremuraturim fara vibratii ale turatiei sau mai stiu eu ce. Probabil se aude de mai mult timp, insa nu am avut ocazia sa stau sa analizez asa cu geamurile deschise.

 Din N in R sau din R in N, nu se aude si nu se simte nimic niciodata.

 

Zilele urmatoare voi schimba si uleiul, ca s-au cam facut cei 60 de mii km. 

 

Precizez ca alte probleme nu are, schimba foarte bine, nu are niciun clanc la retrogradari (cum vad ca mai zice lumea pe aici). Ca "problema", atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie, fara sa franez, si accelerez repede la loc, are un soc, dar am inteles ca asa fac multe cutii. 

 

Ar trebui sa ma astept la ce e mai rau sau sunt probleme caracteristice, daca pot spune asa? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

Am si eu aceeasi problema, cand o bag din P in D da o smucitura/ soc, in rest schimba vitezele ok, am 200k reali. Bine, nu se intampla totdeauna, mi se pare mai degraba la cald.

Cei din reprezentanta mi-au zis asa:

1. ca sa excludem mecatronicul, au pus testerul dar nu sunt erori

2. voi schimba placa de ambreiaj (nu mi-e clar daca e kit cu tot cu volant ?!)

3. inainte de schimb ambreiaj, se face (re)setare de mecatronic (test plan) obligatoriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf variant din 2008, 2.0 tdi, 140 cp, 130.000 km, dsg si aud un zgomot la roata stg fatza. "Clonc-clonc" doar pe decelerare, la viteza mica, in ritmul de rotatie al rotii. Ce poate fi si cat de grav e? Adica o duc pe roti sau cu platforma? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai anvelope noi sau in stare foarte buna? Posibil sa ai ceva piatra intre crampoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E altfel de zgomot. Il simt in podea. "Cloncanit". Mi-e teama sa nu fie capul planetarei din cutie...

Modificat de jerry32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu un golf 6 DSG din 2009. Ador aceasta cutie, inca de cand am condus masina unui prieten ( Passat CC ) , am jurat ca urmatoare o sa fie cu DSG. In legatura cu anumite probleme , m-am lamurit rasfoind acest topic, dar nu am gasit un raspuns concret in legatura cu :

 

Cand sunt in oras si trebuie sa franez mai brusc , cand opresc la treceri de pietoni , semafor , etc ) din treapta a 3-a se face retrogradarea in treapata a 2-a destul de normal , dar in treapata a 2-a cand viteza este in continua scadere, parca incepe sa se opreasca mai ciudat ,mai agresiv), ca o frana de motor mai brusca si motorul se simte de parca nu-i convine aceasta oprire , o usoara ,,smucire'' mai agresiva .

 

Totul se simte in timp ce tin piciorul apasat pe frana si viteza incepe sa scada de la 40km in jos, aici incepe aproape sa ,, dea in nas'' In rest trecerea din viteze superioare in viteze inferioare se face perfect lin, fara nici o smucitura.

 

Va multumesc anticipat.

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e normal, DSG face frana de motor destul de dura la viteze mici, daca ai experienta cu masina reusesti sa mergi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 6 2.0TDI 170 cp

In accelerare daca schimba la 2500rpm are o pierdere de putere care ii taie din avant, de scurta durata. Daca schimba la 4000rpm sau 4500rpm este greu de perceput sau imperceptibil.

Se manifesta mai mult la treptele inferioare, pana la treptele 3-4. Din 4 in 5 si 6 este mai ok.

Sa fie din cutie toata povestea sau poate fi ceva si la turbo? Pentru turbo stiu ca se fac verificari in mers dar pentru cutie exista proceduri similare?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
weblifemaster

Cel mai probabil cutie DSG cu 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • stefan.andrei
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!