Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut,

Rog daca puteti sa-mi spuneti, la un Touran DSG-6, se poate pune o volant cu masa simpla ?

Preturile la Dual Mass Flywheel au mai scazut, insa sunt inca ... scumpe volantele DMF - parerea mea.

Concret, e vorba despre un

VW Touran
1.9 TDI  77 KW (105 CP) Motor BLS
DSG-6
VIN

WVGZZZ1TZ6W227006

Daca stiti ... va rog spuneti-mi si care varianta alternativa (masa simpla) se potriveste.

Multam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista cu masa simpla pt Dsg. doar pt cutie manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Andrei.

Asa stiam si eu, in principiu, insa am vazut o discutie pe ClubAudi unde se putea pune volant masa simpla pe un A6 in loc de DMF.

 

Mai mult, am dat o cautare pe epiesa.ro pentru un Touran cu 1.9 TDI 77 KW si am gasit f. multe volante ... dintre care doua volante pentru DSG:

- pentru DSG-7 costa 743 RON (cu suruburi cu tot):

http://www.epiesa.ro/volant-vw-touran-1t1-1t2-1-9-tdi-luk-415062609/17768/10618/item-1090650/

- pentru DSG-6 costa 1,686 RON (si fara cele 6 suruburi):

http://www.epiesa.ro/volant-vw-touran-1t1-1t2-1-9-tdi-luk-415049109/17768/10618/item-1090558/

 

Eu nu inteleg preturile astea ... Cautam ceva mai ieftin, dar vad ca nu exista !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compari doua piese de la doua cutii diferite si nu intelegi preturile ??? Pentru dsg 6 gasesti volant_a LUK la aprox 2000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact cum a spus Excalade cam asta este pretul dar daca te duci cu volant-ul cumparat de tine la service si ulterior sunt probleme, platesti din nou manopera care este in jur de 400 lei, asta din experienta proprie. Cel mai bine cauti un service cu preturi corecte atat la achizitia pieselor cat si la manopera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam FanDinamo. Sa stii ca ma gandeam si eu tot varianta asta. Dar cand diferenta este de la 1700 la 2300 la piesa (volant), tot mai sunt tentat sa o cumpar eu cu 1700. 

Poti sa-mi recomanzi un service bun, dupa experienta ta ? - adica unde ai fost tu pana la urma ? 

Si te mai rog spune-mi ce probleme au aparut in cazul tau, dupa prima montare de volant. si cum au remediat-o ? 

Incerc sa ghicesc: poate ca centrarea imperfecta ... 

Astept cu interes feedback, pt ca ma intereseaza un service bun, dotat si serios. Greu pana gasesc unul sigur ... 

Multam. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu sunt din Constanata si la service-ul la care am fost eu m-a ajuns 2.400 lei cu tot cu manopera, adica 1.900 volant si 400 manoperea ca sa iti faci ideea de un pret cat de cat corect. Simptomele sunt destul de clare, bataie metal pe metal in N sau P insotita cateodata de un tremurat fata spate, zomot metalic oprire motor. Singura varianta este inlocuirea pentru ca daca apare acel zgomot este clar ca volant-ul nu o mai duce mult si cu siguranta nu se repara. Manopera este anevoioasa pentru ca trebuie ridicata cutia de viteze care este foarte grea. Sa ai grija sa iti inlocuiesti si suruburile cu unele noi care trebuie stranse cu o cheie speaciala, la mine nu au facut asta, am aceleasi suruburi stranse dupa cum a considerat mecanicul, dar am realizat tarziu si pana acum nu au fost probleme in 20K km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FanDinamo - la ce service ai fost in Cta? Ca sa stiu ce optiuni sunt in oras pentru reparatii DSG in caz de ceva. Daca nu poti sa dai numele aici, trimite mi un msg prv te rog. Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, schimbat mechatronic si ulei + filtru, si inca ceva priza pe mechatronic, 1800 euro la Porsche Budapesta M5 la 215.000 km. 2 ani garantie.  Fratilor oare merita atatia bani sa ai un DSG? Ma intreb un ultimul timp foarte des...  :tuktuk: . Va doresc multi km fara probleme, eu nu am prins asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai avut ghinion,am mers cu DSG cod HXS cu 400 mii km si schimba impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Confirm si eu masina cu ~ 500.000 care schimba f ok si una cu 285.000 cititi de mine care schimba perfect. Depinde de exploatare si intretinere

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 293.000 si merge inca impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intretinerea a fost perfecta, conform  cartea service si istoricul de la VAG , de exploatare nu pot sa spun prea mult , e am mers cu masina 16.000 km, am luat din Stuttgart un an si jumatate la aproape 200 mii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!am o problema la cutia dsg 6 passat cc 2009 125 kw!deci masina are 180 de mi de km revizia ia fost facuta la 140 tot distributie tot!problema a inceput k o avut scurgeri de ulei pe la filtru nu am stiut ca cine stie cat am umblat asa pana am primit un soc cand am vrut sa depasesc o masina,de parca o cazut masina pe asfalt fara roti!m am oprit si am oprito am pornit o inapoi si nu mai mio intrat in viteza in bord unde indica vitezele tot palpaia D1 D2!am stat apoi am mers iar si am mers cu 170 h nimic sa aud ceva suspect la cutie apoi am mers la un servis si am observat k am ramas fara ulei aprox 1 litru am completat am sters erorile si am mers sa fac proba,era rece motorul o mers perfect pana s o incalzit aprox 5 km dupa care se tureaza in gol si mi apare in bord indicatoru pe frana pe cand ala apare cand ii in P sa poti sa bagi in viteza!nu inteleg ce poate sa fie nu stiu ce sa fac la reprezentanta nu vreao s o duc in bm k nu sunt seriosi!la tester mi so zis sa dau cutia jos pt ca patineaza ceva!uni mecanici spun ca ii mecatronicu alti zc ca sunt discurile de ambreiaj!nush ce sa fac am gasit cutie la 900 de eu la 80 de mi km!cineva care o trecut prin asa cv daca ma poate ajuta o idee ar fi bine venita???multumesc anticipat

Modificat de Marin MRL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit acum o luna, dadea Fehler Parkbremse (Frana de mana) si mergea in gol motorul. A fost de vina mechatronicul, si la mine a fost mai devreme scurgere din cutie. Deci la Porsche M5 Budapesta mechatronic nou din fabrica Kassel, ulei +filtru dsg nou, si inca ceva priza+manopera 1800 euro... sa fii pregatit bine, esti bun de plata... Mi au dat 2 ani garantie, acum dupa 1000 km comporta impecabil, ..ar fi culmea sa nu mearga la banii astia. 

Dupa ce am venit acasa, am vorbit cu cineva din Bucuresti, care repara mechatronicul pt. 350 euro tot cu garantie. Depinde daca vrei sa mai tii masina. Si in Romania am inteles ca un mech. nou nu gasesti sub 5000 ron. Nu sunt mecanic, dar dupa cele intamplate va fi mechatronicul si la tine foarte probabil, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Octavia 2, BKD, DSG 6 din 2005. Am tot încercat sa citesc kilometrii de pe cutie (canalul 109) dar la mine nu este disponibil. În schimb am găsit ceva pe alte canale 36, 37, 38, 40. Îmi puteri spune dacă este unul din astea sau pe ce canal sa mai caut?

post-98469-14348286788914_thumb.jpg

Atașez Si o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La anul ala de fabricatie nu stocheaza km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Buna dimineata! Am un Touran 2.0 tdi din 2005 cu cutie dsg. Am sesizat când este în P sau N o bataie metalica gen zanganit care nu se manifesta permanent. Apare dupa ce stationez cu masina aproximativ 3/4 min. La inceput acum vreo luna era un simplu clinchet acum e ca un zornait de tabla. Masina are 145.000 km reali . Am urcat-o pe elevator si nu e nimic desprins. Mi s-a sugerat ca ar fi de la cutie. În mers rar de tot la schimbare de viteza de la mare la mic intra in frâna de motor cand o las sa curga fara sa mai accelerez. Ceva păreri? Am văzut ca Fan Dinamo a avut ceva asemanator  dar nu prea am înțeles ce a aschimbat era doar pt clinchetul metalic sau pt trepidat. Multumesc!

Modificat de pannovy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de ghicit,ai nevoie de o constatare fizica amanuntita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am văzut că tensiunea de alimentare pe cutie variază foarte mult. Fără consumatori este 13,5-13,6v iar când pornesc consumatori ajunge si la 11,8 v. Menționez că tensiunea pe motor fără consumatori este 14,14 si cu consumatori 13,8-13,6.

Este normal sau nu am alimentare buna pe cutie?

Mașina este O2, dsg6, 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat nu se stocheaza erori de Low voltage, nu e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu dsg presupun eu. Cand iau piciorul de pe acceleratie si apoi apasa iar pedala de acceleratie indiferent cat de usor o apas se aude un "clanc" poate fi si de la planetare ?Mentionez ca in S nu e sesizabil deloc acest "clanc" numai in D se simte sau probabil in S nu se aude ca e motorul mai turat.

Trebuie sa ma astept la schimbarea discurilor de ambreiaj?

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

@pannovy: daca zici ca se aude doar in P si N, este posibil sa fie volant.

@SavuAD: posibil sa fie ambreajele. Am vazut in postarile anterioare la un coleg aceleasi simptome. A rezolvat-o schimband discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pannovy: Este zgomot de volant parerea mea, in prima faza nu iti trepideaza masina dar in timp apare si trepidatia care de fapt este o miscare sacadata fata-spate. Eu am schimbat volantul pentru ca zgomotul era foarte pronuntat si cateodata aparea si trepidatia. Daca nu te deranjeaza foarte tare zgomotul poti merge in continuare pana se amplifica.

@SavuAD: tripoda de la planetara ar fi motivul, este ca si cum se cupleaza ceva, un fel de clank, nu? La mine se manifesta in special la viteza mai mare cand iau piciorul de pe acceleratie si apoi apas din nou si mi s-a spus ca planetara ar fi motivul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da fandinamo, face un clank cand apas acceleratia din nou dupa ce ridic piciorul de pe ea, in Sport datorita ca merge mai turata si raspunde mai repede la acceleratie nu este sesizabil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!