Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

cere istoricul de service al masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se stocheaza decat de la 2007 incoace.

La mine se stocheaza si e 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se stocheaza (an 2006), chiar Cristi (AlBundy) a verificat, dar mai demult, acum un an si ceva.

Nu stiu daca o fi fost schimbat sau nu mechatronic vreodata, dar tind sa cred ca nu, afiseaza acelasi kilometraj ca si EDC15/16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a rezolvat problema mea prin schimbarea pompei de ulei, rămâne să schimbe mecatronicul. La reprezentanţa VW Suceava, nou cu piesă veche la schimb este 4300 ron cu tot cu tva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow....

presonal as da masina la dezmembrari....

Ce zici tu acolo e 1000 euro.... mai pui inca vreo 1000 sau cit e taxa de prima inmatriculare a lu ponta faci 2000.....

pretul de piata al masinii e 5000 maxim....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iau de la reprezentanţă că doar nu-s nebun!!!!! Am pus aşa preţul orientativ pt că mi s-a părut mai ieftin decât aveţi voi prin sudul ţării. A mea o repară omul orice-ar fi. Schimbă valve, tot ce e de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara ma uitam pe un site chinezesc ce vinde aproape toate traznaile si intimplator sau nu au si furnizor de componente DSG.

deci la o adica iti poti aduce un maruntis si de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

până la urmă am optat pt altă variantă având în vedere şi nr de km ai cutiei mele (382 mii km). Îmi pune altă cutie întreagă cu 150 mii km, cu garanţie 3 luni fără nr de km. Credeţi că e mai bine? Cutia mea plus 350 euro cu tot cu manoperă.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citi km faci in 3 luni? cere macar 6 daca nu da 12 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut up-sale, asa se denumeste in marketing manevra lui.

 

Cutia ta veche reparata era sensibil mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e ok si asa, atita timp cit iei o cutie cu o garantie acolo;

daca iei una sh ai distractie cu montaj, ulei nou, poate nu merge nici aia ...si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu merge bine cutia cu 150k km ce faci? O dai jos si o pui pe a ta la loc? Trebuie schimbat uleiul si in aia sh si nu e ieftina treaba. La DSG fie se strica mechatronicu fie ambreiajele, in rest e ca o manuala normala :), deci in a ta veche nu cred sa fie uzura prea mare. De ce nu iti schimbi mechatronicu sau valvele din el stricate daca e asa bun mecanicul tau? Colegul Lambda_Driver a schimbat 2-3 valve si merge struna masina lui acum. 

 

P.S. ce explicatia a avut mecanicu cand i-ai zis ca tot nu merge bine desi el ti-a zis ca merge bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el m-a sunat dis de dimineaţă şi mi-a spus că tot face probleme. La mine la 382 mii km cam cum credeţi că pot fi amreiajele. Şi dacă pun o valvă două, celelalte valve cât credeţi că mai ţin? Uleiul îl pun din cutia mea că are 600 km. El mi-a propus 2 variante. S-o repar pe-a mea sau să pun una de la el (mai are vreo 4). Dacă o repar pe-a mea şi peste 300 km se duc ambreiajele sau alte valve? Alţi 500 euro? Aşa cea de 150 mii km sigur mai ţin încă pe atât şi sigur nu mai apucă la mine. N-am spus nicio secundă că mecanicul e excepţional ci că e unul dintre puţinele variante în colţul ăsta de ţară.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantie la mecanicul de tipul acela este aproape 0, dincolo de 1 luna de la interventie.

 

Mergi la masina si vezi cu ochii tai ce-i prin cutia ta, nu lua decizia prin telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca nu are 450 de mii acea cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt oameni care au schimbat mechatronicul pana in 100k km asa ca aia la 150k nu e chiar asa de fata mare :). Si numai sa ii aibe pe aia, sa nu fie deoseama cu a ta. Partea buna a lucrurilor e ca iti da garantie fie ea si 3 luni si daca merge 2-3 zile inseamna ca e buna, cat va tine e o chestie de noroc :(. Daca alegi varianta sh ii citesti km si vezi atunci ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal că o să-i citesc. Domnilor, ideea este că eu astăzi prin maşină am descoperit o carte de vizită pe sub torpedou care înfăţişa maşina mea cu numărul ce l-a avut de spania, şi scria sus TAXIIIIIIIIIIIIIII !!!!. Deci vreau să scap numaidecât de cutia mea pentru că garantat ambreiajele sunt pe ducă şi nu numai. Apoi am căutat mai bine după serie de şasiu şi programul zice că maşina a fost pregătită din fabrică pentru TAXI. Nu ştiu ce presupune asta. Aşa se explică şi numărul de km în timpul relativ scurt, aşa se explică şi caseta de direcţie varză pe care a avut-o, aşa se explică şi chiulasa fisurată pe care a avut-o. Deci clar şi concis orice cutie e mai bună decât cea de pe maşina mea. Kilometrii de pe aia "nouă" o să-i citesc după ce o montează. Şi dacă nu marge bine, mai am de ales între alte 3 cutii tot de la el. Dar el a garantat că asta e bună. De pe octavia 2. Acuma mergem cu doamne-ajută înainte :P

 

Aşa că luaţi aminte cei care cumpăraţi maşini din spania şi sunt albe, 80% au fost taxiuri

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa, daca imi aduc bine aminte de acu vreo 20 ani cind am pus mina pe mercedes facut pt taxi, spuneau ca are nu stiu ce pe la motor ca sa tina si singura chestie ce arata ca e de taxi era un buton din consola centrala pe care scria :TAXI.

masina era luata la Herz, deci sa reziste ceva mai mult pe piata...

 

In ceea ce priveste chiulasa, motoarele astea au avut niste probleme cu o editie de chiulase; si eu aveam in vizor un touran care avea chiulasa schimbata in Germania la vreo 60k km. Tot cu DSG si nu a fost taxi :D

Deci nu se explica nici chiulasa nici caseta (si asta am schimbat-o la fostul polo cind avea vreo 100k km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ediţia cu probleme era prin 2004-2005. Adică chiuloasele cu A în coadă la codul lor. Ei bine a mea e din 2007 cu C în coadă, adică tocmai litera cu care vin cele noi comandate şi care se vor a fi cu probleme remediate. Nu am niciun buton de taxi, dar după seria de şasiu, am citit echipările şi scrie la un moment dat "cu echipări pt taxi". În fine cert este că acum am ajuns cu maşina din probe, am făcut 60 de km împreună cu mecanicul în maşină şi se comportă excelent. Şi acuma după zeci de pagini pe forum cam ghicesc care-ar fi simptomele unor probleme. Cutia are 102 mii km iar maşina era din 2007. De aceea tind să cred că ori n-a circulat maşina ori a fost schimbată şi pusă nouă. Sau poate boţită înainte de a face rulaj :p Important este că merge impecabil. Acuma problema la cea veche: valvele k1 şi k2, respectiv N215, N216 erau praf, dilatate complet. Şi acuma ca să-mi demonstrez feelingul de a schimba toată cutia, mi-a arătat omul că era şi problemă la cutia însăşi. Înăuntru în ea sunt nişte rulmenţi. Toţi sunt unşi cu uleiul din cutie. Doar unul singur (asta e marea greşeală a acestei cutii după părerea lui) este capsulat şi are vaselină în el din fabrică. Acel rulment este responsabil cu R. Ei bine, rulmentul meu era uscat. El spune că de la supraîncălzire chiar dacă are autoprotecţie. Sau de la uzură multă, aici e greu de precizat. Toată vaselina era arsă, topită sau ce mama ei s-a întâmplat cu ea. Cert este că nu mai era uns deloc. De aia aveam trepidaţii puternice la R chiar şi după ce cupla ambreiajul. Deci dacă schimbam doar mecatronica, acele vibraţii în R nu dispăreau. Acuma să vedem cât o să ţină şi asta! Doamne-ajută înainte.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat. Incearca sa ii dai forja, sa vezi cum se comporta, mergi in trafic cat mai mult... fa km multi in mare parte sa vezi daca apre vreo hiba la ea. Nu trebuie adaptata cumva la masina ta? Era de pe acelasi motor ca al tau cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. acelaşi motor. Îţi dai seama că în astea 3 luni o s-o testez în toate condiţiile. Oricum n-a mers niciodată aşa bine :P Eu dădeam vina pe maşină când vibra dacă o călcam la fund. Acuma nu se mai simte. Erau probleme şi la ambreiaje mai mult decât sigur.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

bine axxa ca i-ai dat de / in cap. chiar mi-a prins bine sa citesc, mai ales ca ma mananca sa-mi iau un DSG6, dar gasesc in jermania doar cotete. io-s fan sedan...

 

in fine, revin masina de pe pagina anterioara. am aflat seria sasiu. masina e la weltauto, la 13400eur, mi-o lasa omu la 12800.

are 39k km si doar 3 intrari in service: una pt lichid parbriz, una pt un senzor la filtru particule si ultima in dec 2012 pt o curea [nu mai stiu care].

 masina a fost la new kopel romania [in leasing operational. probabil a fost masina de schimb sau masina unui ciumpilica de pe-acolo]. Cert este ca din ian 2009 pana in dec 2012 masina a alergat 29k km. din dec 2012 pana azi a mai alergat 10k km. wtf mi-am zis...

   mai fuck sapaturi si descoper ca in dec 2012 masina a fost vanduta pe un pret jenant la o sluga new kopel, asta a tinut-o 3 luni si a dat-o la weltauto. prin urmare, masina nu are nici o revizie facuta [desi sunt 4 ani acus - masina e fab 06/2008!!]. la replica asta, tembelul de la weltauto a zis ca mi-o lasa la 12800 si-mi face si schimbul ulei...

 

succes cine vrea sa o achizitioneze. e hai-layn... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ai atitudinea flacailor de pe daciaclub (chiar daca ai rino la semnatura.. :) )

dai cu presupusul fara sa stii neshte treburi: In Ro unii au un soft altii nu, aici ma refer la reprezentante

nu inteleg de ce apar intrarile astea banale, dar nu apar reviziile.

masina mea nu are carte service, nu apare cu nici o revizie in baza de date, doar doua rahaturi cu senzorul de clima si neinchiderea capacului de pe bord, dar pe stilp are sticker decolorat cu ultima revizie (confirmata apoi telefonic la reprezentanta respectiva)

 

daca masina e buna si mai inclini balanta cu o revizie full, ma intreb cine e cu adevarat tembelul ... si sa nu o iei daca nu a schimbat uleiul la pravalie (by the way, avem aci un coleg ce are niste oferte super la pachetul de filtre+ulei si daca ti le schimbi singur, ce stampila iti pui in carte si cum te introduci in baza de date?!?!? )

 

evident in germania o sa gasesti doar minunatii la preturi mult mai bune, km putini, carte service...exact ce vrei tu

sau poti face asta si in ro, apelind la un samsar :lol:

 

PS: vezi ca discutii despre cumparare auto sint in alta parte, aici doar te poti informa despre DSG cu bune si cu rele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!