Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cred ca si cel cu capetele metalice este OEM. Din codul descifrat pare sa fie cu terminatie B. Cel cu capetele de plastic este cu terminatie C.

 

Presupun ca nu a mai fost schimbat uleiul de mult, de pe vremea cand se comercializau filtre cu terminatie B. Asta nu inseamna neaparat ca s-a mers mai mult de 60 de mii cu acel ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

One of the most popular TV shows in China mentioned the DSG transmission is a problem among Volkswagen models for a long period of time which causes the car to slow down or speed up unintentionally.

 

Hm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi se pare ciudat deloc ca preţul unui mecatronic sh să fie 200 euro. Mi se pare o anormalitate ca un mecatronic nou să coste 5500 ron sau mai mult. Până la urmă sunt nişte valve care sunt folosite la zeci de mecatronice, la sistemul abs, la multe utilaje din construcţii chiar plus nişte circuite care, să fim serioşi nu pot costa atât de mult. Dar asta e o problemă majoră în industria auto. Ca preţul de vânzare al unui produs să fie de sute de ori mai mare decât preţul de producţie. Gândiţi-vă prin analogie cât costă un kg de cartofi PRINGELS şi cât e un kg de cartofi în piaţă. Recunosc că mai sunt alte operaţiuni care costă. Dar chiar de 20 de ori mai mult? 1kg de pringels ajunge cam 80 ron.  :ceuameni:

 

 

în legătură cu problema mea, m-a sunat mecanicul şi mi-a zis că a schimbat pompa de ulei, i-a făcut probe şi cică totul e ok, merge bine. Urmează să merg eu dimineaţă să-i fac probe să văd dacă s-au remediat problemele.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca nu a mai fost schimbat uleiul de mult, de pe vremea cand se comercializau filtre cu terminatie B. Asta nu inseamna neaparat ca s-a mers mai mult de 60 de mii cu acel ulei...

sau s-a mers fara nici un fel de problema pina acum la 144xxx km, filtrul avind pe una din partile metalice un cod de citeva cifre urmat de /07 - deci anul de fabricatie (poate e doar o coincidenta cu cel al masinii)

totusi ma gindesc ca nu erau pe piata, la vinzare in 2011...cind zicea fostul proprietar ca a dat o caruta de bani la mecanicos.

(acum la cit se pricepea e posibil sa il fi facut la bani...)

 

oricum, la golire un mester a recuperat uleiul pentru a unge lantul la drujba, fiind destul de transparent/curat chiar daca are toti km aia.

culoarea lui era asemanatoare cu cea a uleiului de motor.

 

PS: chiar daca schimbul s-a facut la reprezentanta subscriu ca lucrarea se poate face si in particular, daca diferenta de pret este mare :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul din dsg mereu va rămâne curat. Aşa face toate  :))

 

Tocmai am aflat de la kye04 că la el pe 109 nu citeşte nr de km. Poate ne spune cineva unde sunt stocaţi la modelele 2004

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axxa ne-ai inteles gresit cand am spus ca e ieftin mechatronicul.. Fiind scump este normal sa se vanda scump. Dupa mine sa fie 50 de lei sa il schimb la fiecare schimb de ulei (de la motor) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@axxa84: am problema asta de 1 an dar stiu cum sa o evit, nu e asa grav ca la tine

deci, in ordine cronologica

- aparut eroare presiune ulei scazuta

- facut schimb ulei

- aparut probleme (smucituri si intrat in avarie) din ziua 1 dupa revizie

- facuta resetare/adaptare cutie = disparut eroare si nu mai intra in avarie

=> ramas doar cu smuciturile care apar DOAR la cald si doar in anumite conditii (pe care am invatat sa le ocolesc)

N-am mai avut eroare pe cutie de 1 an.

M-ai pus pe ganduri cu pompa aia de ulei :) Te rog spune-ne daca ti s-a rezolvat dupa ce mergi si tu cateva zile ...

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se stocheaza decat de la 2007 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am citit nr de km pe 109 la un touran din 2004. El avea în bord 216 mii km iar pe mecatronic era 98 mii ceea ce arată că a fost schimbat, poate după 2007 cum zici tu Al Bundy. 

 

 

Eu pun pariu că mecatronicul ca şi cost de producţie este undeva pe la maxim 200 euro nou nouţ. Restul e prosteală de marketing. În fine fiecare cu părerile lui. CZR, mâine merg să testez eu cum ştiu maşina şi o să postez toate impresiile. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam impresiile despre masina :).. Da de unde ia mecanicu tau mechatronicurile la pretu ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@axxa84: am problema asta de 1 an dar stiu cum sa o evit, nu e asa grav ca la tine

deci, in ordine cronologica

- aparut eroare presiune ulei scazuta

- facut schimb ulei

- aparut probleme (smucituri si intrat in avarie) din ziua 1 dupa revizie

- facuta resetare/adaptare cutie = disparut eroare si nu mai intra in avarie

=> ramas doar cu smuciturile care apar DOAR la cald si doar in anumite conditii (pe care am invatat sa le ocolesc)

N-am mai avut eroare pe cutie de 1 an.

M-ai pus pe ganduri cu pompa aia de ulei :) Te rog spune-ne daca ti s-a rezolvat dupa ce mergi si tu cateva zile ...

e ceva ce nu s-a facut la revizie? coincidenta ca sa ai probleme cu pompa dupa schimbul de ulei nu e cam mare?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR: posibil sa nu fi pus cat ulei trebuie (prea mult sau prea putin) - iarna trecuta am fost la PBN unde mi-au verificat uleiul si mi-au dat in scris ca (cica) au scos 1,3-1,5 L ulei care era in exces. Oricum, nu s-a schimbat comportamentul cutiei de atunci (in ciuda recalibrarilor). Daca l-a pus cum trebuie sau nu, nu stiu.

N-are rost sa spun unde am facut revizia ca nu castig nimic daca fac reclama negativa. Faptul e consumat.

Pot doar sa spun ca reactia mecanicului cand i-am spus ca mi-a luat-o razna cutia a fost: "stiu eu de unde sa iei mecatronic sh din germania, te costa la jumate". Tipic romanesc...

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e interesanta treaba cu scosul a mai mult decit e pus in cutie, atita timp cit e tubul ala in cutie.

la mine a fost asa: dupa ce a scos dopul a curs nitel ulei pina a picat fisa altui mecanic sa il recupereze; cert este ca a umplut ochi un bidon de 4 litri.

la refill, a pus 5,5 litri cum zice la carte si dupa ce a pendulat cu schimbatorul prin toate punctele a lasat sa mearga pina s-a incalzit uleiul pe la vreo 40 grade.

atunci a oprit utilajul si a decuplat furtunul si a mai golit aproape juma de chil pt colegul lui.

 

inteleg sa iti fi scos litrii aia doar daca uleiul era pus pe sus pe la filtru....altfel nu imi explic cum nu a curs cind a decuplat furtunul de la divais.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-au scos 5,5 litri şi tot atât s-a băgat, dar eroarea cu presiune mică nu a dispărut. DSG6 are loc pentru 7 litri de ulei. Iar când îi dai drumul nu pot ieşi mai puţin de 5 litri cred eu.

 

 

Boditza: Nu ştiu de unde le ia, puţin mă interesează atâta timp cât e ieftin şi oferă garanţie pe lucrare şi piesă. Cert este că am mai întrebat la un centru de dezmembrări în SV şi aveau o cutie completă de prin 2008 şi voiau 650 euro pe ea. Îl întreb dacă dă doar mechatronicul şi zice că da. Îl întreb de preţ şi zice 500 euro! Deci fiecare vinde cum îi merge. Ei s-au cam obişnuit cu preţuri din astea de pe timpul când erau cam rare DSGurile. Acuma au cam început să repare mai mulţi, să găsească filiere pt piese mai ieftine, iar ei nu mai actualizează preţurile. Când zic asta mă refer şi la reprezentanţe care citez: "nu repară mechatronicul ci îl schimbă complet". Păi de ce mă rog nu reparaţi dacă alţii repară? Normal că e mai comod să rupi buzunarul unuia luându-i mii de euro decât să te murdăreşti pe mână să schimbi doar o valvă. Dar ei nu se uită că ţara asta n-are putere de cumpărare şi poate unul a cheltuit toţi banii să cumpere maşina aia şi n-are să dea mii de euro pentru cutie nici mort? Şi aici intervin cei care le repară pe bani puţini şi la negru, fără să treacă bănuţi prin vistieria statului. Aşa le trebuie

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in etka zice ca umplerea initiala este de 7,2 litri

de ce la schimb zic de 5,2...nu am idee :)

diferenta ramine lipita pe matzele cutiei, ca altfel nu imi explic :)

 

desi aici scrie ca este posibil sa scoti si mai putin ulei:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/dsg-diy-fluid-change-service.htm

si tot aici zice pe unde mai ramine ulei :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici zice de cantitate! În cutie sunt 7 litri dar mai rămâne în filtrul vechi, prin mecatronic, etc. Deci iese cam 5,5 afară. Practic nu-l înlocuim ci-l împrospătăm  :icon_thumleft:

 

 

ps: cine are nevoie de informaţii, coduri piese , etc , după seria de şasiu, stau la dispoziţie în limita timpului disponibil

post-27995-0-34645100-1363808229_thumb.j

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cati litri intra atata timp cat se face nivelul cu stutul acela... Problema e pretul la litrii in plus de pe factura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...asa e

am auzit povestea cu schimbul la o masina si mecanicul a luat cit a zis tipu de la piese, altul i-a auzit si le-a zis ca nu e atit (omul stia) iar aia amindoi savantii au zis ca nu stie el cu astea :lol: si cind au pus ct era normal au inceput sa dea din colt in colt ca nu mai incape uleiul :lol:

nu a  mai zis cum s-a sfirsit pe factura dar posibil ca nu l-au incaltat si cu diferenta comandata aiurea ca si ala cam stia cu ce se maninca....

 

asa si eu am auzit de 9 litri, 8 litri (asta era mai plauzibil, luat din etka) dar am pus frina de fiecare data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am platit 7 litri la schimb... au bagat 6 si un pic sa il desfaca si pe al 7-lea bidon apoi a curs pana la nivel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpăraţi 6 de fiecare dată, nu vă luaţi după ei. Vă mai rămâne şi vouă de-o salată :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a placut de mecanicos: am discutat cu el inainte despre lucrare, saptamina trecuta l-am ascultat :lol:, ne-am uitat in documentatie inca o data si mi-a zis ca nu a schimbat pe banda ulei la DSG dar are un avantaj: CITESTE.

A citit, si-a si listat copiutele, a lucrat ca la carte/foaie si colac peste pupaza a strins surubul de la baie cu cheia dinamometrica.

 

L-a pus pe un mester sa agite bine bidoanele inainte, ala a inceput sa rida si i-a spus ca se hlizeau cu totii la curs cind le-a zis profu' sa faca asta INAINTE de a deschide bidoanele.

Faza e ca asta scrie si pe bidon, dar cine sa citeasca ?!?!?

 

6 6 da...asa vin ambalate: 6 bidoane la o cutie de carton (poate e coincidenta sau nu)

 

cu juma de chila se face cam multa salata, important sa nu il mirosi ca pute a ciine mort :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. Aia cu ambalarea e tot marketing gen vraja mării în fundul beciului. Vine la 1L sau la 20L. Dacă îţi trebuie să zicem 1L, urmează de-acuma să spună: Ne pare rău vin doar la pachete de 6 L. Deci dacă vă trebuie 7L trebuie să cumpăraţi 12L. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca pret/litru poate e mai ok sa iei bidonul de 20 litri...

 

din ce a mai ramas dau pe lant, pinioane si schimbatoarele de la bicicleta, poate le fac bine aditivii aia greu de pronuntat de pe cutie :))

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

intrebare mare:

weltauto are un passat 2009, motor de 2.0 cu DSG6. cer 13.000 euro. 40.000km.

 

nu stiu ce sa fac: sa-l iau sau nu?

[inca nu am seria motor. cum o aflu, o postez aici].

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!