Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am vorbit cu George Sas de pe undeva de pe forum, care lucrează în danemarca şi repară mecatronic, şi mi-a spus că eroarea pe care o am eu se poate rezolva prin curăţarea valvelor. În cel mai rău caz înlocuirea celei defecte, adică N215 care e responsabilă cu ambreiajele. Cost piesă 100 euro trimisă acasă. 100 euro ar fi manopera pentru curăţare-înlocuire. Vineri sunt programat. Vă ţin la curent cu evoluţia. Până atunci evit folosirea R. În D merge, puţin sacadat la plecare şi cu poticnire din 1 în 2. În tiptronic nu e nicio problemă

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Unde faci reparatia? La ce service deoarece dupa ce schimbi o valva mecatronicul nu ar trebui recalibrat?

Pretul mi se pare extram de bun, mult succes!

 

THX

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

când zici recalibrare la ce te referi? La procedura cu vag? Operaţiunea o fac la suceava la singurul om care se ocupă de cutii automate din zonă. Deocamdată încercăm să curăţăm tot ce e pe acolo. Sper să nu trebuiască schimbat ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimbi si uleiul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. l-am schimbat acu 500 km. Eventual mai iau 1l să bag mai mult şi să curgă ce e în plus. La ce te refereai cu calibrarea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mai mult o ducomentatie despre dsg si era acolo specificat ca mecatronicul se calibreaza pe stand de catre producator aduci cand este servisat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil când le schimbi pe toate sau când se repară partea electrică. O valvă, cred eu că lucrează sau nu lucrează, nu cred că există faze intermediare în afară de cele fizice gen blocarea cu fel de fel de murdării. Ea lucrează în funcţie de info pe care o primeşte din electronică şi dacă e sau nu lăsată să lucreze de murdăria depusă. Acuma o să vedem ce balauri găsim înăuntru la cei 382 mii km ai ei fără probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a tinut cvea dar de unde sa fie murdarie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am. Cică dacă e ulei prea puţin se depune nu ştiu ce pe valve. Vom vedea la demontare. Mai spunea cineva pe forum că a găsit păr de femeie pe o valvă şi nu culisa cum trebuie, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai făcut o adaptare pe 61 şi 60. Cât a fost rece s-a comportat perfect. Nu mai sacada, pleca bine şi în D, R şi mai sus tot fără pocnituri, nici măcar la retrogradare. După ce a ajuns uleiul pe la 80 gr, am testat cu faţa în vale, am băgat R şi nu stă maşina pe loc. Merge spre vale. Dacă accelerez, pleacă în R, dacă nu accelerez se duce la vale. La fel şi în D dacă urc o pantă. Ba mai rău, în pantă am accelerat şi parcă a sărit din viteza 1, s-a turat în gol şi s-a aprins becul să calc pedala de frână. Cam simptomele astea au rămas fără nicio eroare pe vcds. În schimb parcă se aud nişte fâsâituri prin bord ca şi cum ar pierde vacuum, presiune, ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie o probleme cu senzorul de temperatura al uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica? La asta mă gândeam şi eu

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat în dimineaţa asta, R-ul ţine maşina pe loc în vale, ba chiar dă înapoi. Dar toate astea numai când e rece uleiul. Acuma pot fi destule variante (aflate de la omul care repară mecatronic): valvele N215, N216 care la supraîncălzire nu mai lucrează în parametri, modulul de comandă (asta nu ar fi logic pt că nu are nicio eroare), sau senzorul de temperatură despre care nu am aflat cum se poate constata dacă e rău sau nu. Am citit pe grupul 19 şi acolo am 3 temperaturi care nu sunt egale. Dimineaţă prima era 6, a 2a era 7 şi a 3a de la ambreiaj era 12. Ştie cineva ce şi cum ar trebui să fie toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curiozitate care poate nu are legatura dar poate are: uleiul tau e original ? Sau aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie si original (si sa nu fie uleiul de vina), aceeasi problema o am si eu (smuceste doar cand e calda, nu si la rece) - nu am erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul e aftermarket dar nu asta e problema. Poate cineva să citească la el pe grupul 19 şi să-mi spună ce valori are la temperaturi? Mă interesează diferenţa dintre ele. Nu ştiu cum altfel am putea stabili dacă senzorul e ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CZR:

 

şi ce faci în legătură cu asta? Eu nu suport să merg aşa. Deja sunt complexat, port vcds cu mine non stop, stau tot cu frica că nu mai pleacă de pe loc când ţi-e lumea mai dragă. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

informaţie nouă după ce am găsit alt meşter în suceava. "Dacă nu ai eroare deloc pe mecatronică şi ai avut eroarea cu presiune mică de ulei, garantez că e pompa de ulei defectă. Nu face faţă când e uleiul subţire. (cald). Costuri: pompă sh: 50 euro, manoperă 100 ron. Cu garanţie. Dacă nu e de la pompă, punem înapoi pompa ta şi rămâi doar cu plata manoperei de 100 ron. Dacă e cumva din mecatronic, costuri: 200 euro mecatronic sh cu garanţie, 250 ron manopera". Vă ţin la curent ce şi cum

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin.. dubios de ieftin chiar un mechatronic la nea gica ala. Sunt mari sanse sa ti se traga de la uleiul pus in ea, fie mai mult, fie mai putin. Eroarea la tine parca a aparut dupa schimbul de ulei nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. eroarea era dinainte. A dispărut numai după adaptare. Am dus maşina în service, dar omul are înmormântare deci nu ştiu când se apucă. Am avut de urcat un deal până la el şi mi-a scos peri albi. Din 20 în 20 metri sărea din viteză şi intra în avarie. of

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat de ieftin mecatronicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axxa84 nu vreau sa cobesc insa la tine e 90% dus mechatronicu daca sare din viteza si intra in avarie. Nu sunt mecanic insa pe topicurile dedicate se intampla ca la tine si reparatie era inlocuirea mechatronicului :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ziceti de filtrul asta? e echipare de fabrica sau nu?

post-1792-0-81377000-1363781102_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul acela nu arata ca cel oem in primul rand. Cel OEM la mine are capetele negre si din plastic(parca).

 

LE: cele OEM asa arata:

%2524%2528KGrHqN%252C%2521qMFBlrBrp%2529

%2524%2528KGrHqNHJCcFCdYIsPe-BQyKqGcurQ%

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel pe care il descrii tu e exact cel pus astazi 

uleiul vechi era destul de curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!