Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

ideal ar fi sa gasesti aceasi cod de cutie pe care lai avut tu . Cum ai motor de 140CP ai sanse mai mari sa gasesti aceasi cod , pe urma o pui sus si faci revizia ulei + filtru , si nu vad de ce sa nu mearga , de adaptat si mici setari le gasesti pe forumuri si poti sa rezolvi si fara reprezentanta la un service bun . Aici in cluj cunosc servisuri unde dupa program lucra chiar mecanici de la reprezentanta! si lucra chiar mai bine decat la reprezentanta VW! si mai si iti explica lucruri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04

ce nu intelegi e k in urma acestui accident masina ta poate ramine o semiepava....

Masina nu ramine epava ,cit timp sunt variante ,motorul e intreg si nu este fortat ,nu cred ca am depasit de 5 ori 150km/h cu el .

Repet ,ce e ce e in mana nu-i minciuna.

Merg pe : Nu da cioara din mână pentru vrabia de pe gard!

Daca pun masina mea pe linga una din tirgul Vitan ,pai ma fac de ris ,nota 4 cu indulgenta la aspect. (mai e zgiriata ,nu luceste si tapiteria e putin patat interior) ,dar stiu sigur ca masina mea are motorul ok,suspensie,etc.Doar eu am circulat cu ea si stiu pe unde am mers si cum.

Am gasit mecanic bun ,nu e de la reprezentanta ,dar tin cont ca si acolo sunt tot oameni si poate sunt mai "prosti" ca mecanicul X.Totul se rezuma la experienta.

Dar am 2 variante ,gasesc cutie sh desfacuta si iau doar piesele ce necesita schimbate la cutia mea (inca functionala ,schimba ok) sau schimb cutia cu totul.

Varianta 2 ,sa caut cutie manuala si sa trec masina pe ea ,asta daca ies mult mai ieftin,cu ocazia asta bag si un cip tuning.

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit 2 persoane care au facut conversia de la automata la manuala si ambele au spus ca nu merita din nici un punct de vedere. Una facuse conversia la un passat 2002 si una la un A6 din 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, pentru ultima oara : dsg este o cutie care functioneaza pe baza unui calculator care in functie de parametrii pe care ii sesizeaza iti schimba sau nu vitezele in anumite conditii.

Vei observa ca doar daca scoti o mufa de la cutie, nu o sa iti mai porneasca deloc masina....

Conversiile si alte balarii de genul asta se pot face pe masini vechi, tiptronicurile vechi unde totul era mecanic, sistem de pirghii si roti etc.....

Masinile noi au o tona de senzori si altele.... o sa vezi ca iti schimbi doar un modul si nu iti mai merge nimic....

Daca vreun strain ar auzi de ceea ce se vorbeste aici, ar ride si cu....

Voi incercati acum sa schimbati filamentul la bec....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe vwvortex.com un thread pe tema asta. Pe scurt nu se poate. Mi se pare mai simplu si mai ieftin sa cumperi o masina noua si sa scapi de a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la dezmembrari si sigur gasesti la pret bun o DSG. Daca nu, mergi frumos in tara ei de origine si cu o mie cinci sute de euro gasesti DSG cu garantie.

Nu renunta la DSG. Lasa lumea sa vorbeasca, asta i rostul ei...

Succes si nu dispera. Toate au rezolvare pe lumea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polter fa cum zice theo , are dreptate . Mergi in germania si gasesti cutie DSG cum am zis 1200-1500euro foarte bune cu km putini pana in 50000km cu garantie , si dupa ce montezi pe masina ta poti afla si km reali a cutiei in cazul in care nu a fost schimbat mechatronicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , ieri mam plimbat si eu un pic cu masinuta si tot mam jucat cu pedalele de pe volan . Cum schimbam in sus si pozitia levierului era in D am descoperit daca tii padele + 2-3 sec fara sa lasi se pune pe pozitia off adica revine la normal , pe display afiseaza D5 - D4 in ce treapta esti , pana acuma asteptam cateva secunde sa revina in D :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine revine pe D daca tii cateva sec pe padela cu +.

Pe padela din dreapta scrie si OFF deasupra lui +, deci la mine nu a fost o surpriza ca a revenit la D atunci cand am tinut cateva secunde padela apasata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot vorbim de DSG 6 aici, de putin timp (aprox 5000 km) sunt posesorul unui Passat 2009, 2.0 TDI CBAB (140 cp) DSG. Masina a venit din Olanda, si acum are aprox 147000 km, istoric verificat la reprezentanta.

Din punctul meu de vedere DSG functioneaza (foarte) bine, singura problema fiind aceel "tronc / zgomot metalic" + un mic şoc in zona pedalelor, acuzat si de alti colegi, mai ales pe la viteze de 60-70 km/h (treapta 5, turatie pe undeva pe la 1200 rpm) atunci cand dai usoare accelerari, fara a schimba treapta (downshift) in care te aflii. De fapt am vazut ca si la turatii mai mari pot replica acest zgomot, de exemplu sunt in S3 pe la 2500 ture si o las in frana de motor si apoi dau gaz scurt dar energic, fara a schimba treapta., se aude un tronc + mic şoc in pedalier.

Am fost la reprezentanta pentru revizie si le-am spus si de problema asta si desigur ca au spus, ca e normal, ca atunci cupleza planetarele.. bla bla...

Mie nu imi pare a fi o problema a cutiei deorece cutia nu efectueza schimbarea treptei, ci mai degraba un tampon/bucşă slabită. Treaba e ca la service au tras de motor/cutie/tampoane (fara sa desfaca vreun surub sau orice altceva) si nu au identificat nimic slab sau suspect.

1) Unde sunt exact tampoanele motorului/cutiei? Are cineva o poza cu prinderea exact a anasamblului cutie-motor pe caroserie?

2) S-a reusit identificarea exacta cauzei acestui zgomot sau ati mers asa in continuare? Eu unul dupa aprox 5000 de km facuti de mine, nu imi dau seama daca problema s-a "acutizat".

3) Putem cosidera normal acest zgomot odata cu avansarea varstei/nr km al masinii?

De asemenea se mai aude un tronc/clanc (nu intotdeauna) atunci cand franezi de la viteze de genul 70-80 pana la 0... atunci cand de apropie de zero se aude un tronc... Problema asta am vazut ca e recunoscuta "worlwide" (pe forumuri de afara), unele persoane schimband mecatronicul si dupa cateva mii de km a inceput sa faca la fel.

4) Afecteza cumva acest zgomot? Pe mine chiar nu ma deranjeaza, mai ales ca face doar in anumite circumstante, mai ales la franele mai energice..

Astept cu interes raspunsul vostru :)

O zi buna,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este deloc normal acest comportament la cutiei. Repet, masima mea este fabricata in dec 2004, are 230.000km si niciodata nu am observat nici o problema de acest gen la cutie. Si credeti-ma, sunt f tipicar....

Zille trecute am dat masina unui coleg care are un golf 6 cu dsg (tot motor 140cp) si doar 56.000 km la bord....si a ramas mut caci nu exista nici o diferenta intre mersul cutiei mele si a lui, sunt la fel de smooth....

Deci chestia cu ""e normal sa se auda trancanit in anumite conditii "" cade...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandru_: problema 4 de mai sus se regaseste si la mine, de noua si pana acum (25k km), unii zic ca e normal, eu nu m-am obisnuit inca, dar cred ca este o chestie specifica cutiei (socul aferent decuplarii).

Pentru 1-3 eu zic ca poate sa fie si de la volant, unde arcurile sunt tensionate intr-un fel cand este pe liber si se tensioneaza puternic cand accelerezi. Greu de verificat la DSG, dar au fost si altii cu problema asta, cauta cateva pagini in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe forum, volantul se manifesta mai ales pe loc, la relanti in P sau N. Masina nu are niciun fel de zgomot pe liber, niciun fel de bataie, nici pe loc nici in mers.. Mai mult decat atat am citit despre volante schimbate degeaba (la masini de peste 200 de mii de km) din cauza diagnosticului gresit dat de diversi mecanici/service-uri. Eu unul am incredere destul de mare in ambraiajele si voalntul cutiilor DSG, prin prisma "experientei" dobandite din studiul forumului :) Desigur, se poate sa fie si exceptii dar nu e ca in cazul cutiei manuale unde la 100 de mii in marea majoritate a cazurilor pica volantul..

Referitor la intrebarile 1-3, la un moment dat ma gandeam la o disfunctionalitate a ambreiajului (fiind vorba de o turatie de 1000, o mie si un pic de ture), ca probabil atunci cupleaza, insa a cazut ipoteza asta de cand am vazut ca se intampla acelasi lucru si la 2500 de ture, cand zic eu ca e cuplat complet motorul la cutie, in plina sarcina chiar...

Merg in continuare pe tampoane/bucse... A descoperit cineva vreun service bun pt DSG in bucuresti? Ca i-as pune sa desfaca putin pe sub masina sa ajung exact la prinderile cutiei, motorului?

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti schimba tamponul de la cutie.. nu ar trebuie sa depaseasca 3-4 mil si faci o readaptare, poate scapi asa. La mine se aude numai la rece zgomotul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla exact acest tampon? Cum se poate verifica starea lui? Ma gandesc ca trebuie desfacut câte ceva pe sub masina pt a ajunge la el... (nu ma deranjeaza, ci doar vreau sa stiu care e procedura, tinand cont de pregatirea mecanicilor, e bine sa ai un pic de habar... :) )

@Boditza : tu ai problema descrisa la 1-3? ca daca e vorba de un tampon ar trebui sa faca la fel indiferent de temp ulei...

Sau ai probl descrisa la pct 4...? aici are sens sa fie dependenta de temp ulei cutie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit zgomotul numai la rece cand trece din 2 in 3 sau cand franez inainte de a se opri masina face zgomotul(clunk) inainte de a se opri la fel numai cu masina rece. dupa ce se incinge nu mai scoate nici un zgomot. Zgomotul este asemanator celui cand se face readaptarea cutiei, la mine cel putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, si eu am tot passat cbab din 2009 CR si vreau sa spun ca ma obsedeaza acel "clanc". Am fost cu ea la Porsche, au intrat online cu fabrica (din ce mi-au spus ei) si mi-au adus o foaie scoasa la imprimanta (raspuns de la fabrica, in lb engleza) in care imi spuneau ca intre 20 si 80 km/h la accelerare si decelerare (fara a schimba vitezele) este normal sa se auda acel sunet. Eu tot nu sunt convins.... si din cauza asta de trei zile (nu in continuu) citesc acest topic in speranta ca voi afla ceva....

Dar vazand ca la o masina la fel e acelasi lucru.... nu stiu ce sa mai zic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la editia aia de cutii...

Repet, la vechitura mea din 2005 nu se aude absolut nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu niste probleme dar ce ziceti voi e SF. La golful meu din 2008 nici pomeneala de problema spusa de voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca si cum angrenajele at fi puțin slabite... in repaus... deconectate... si in momentul c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Alexu', pare ca ai exact "problema" descrisa de mine mai sus..

O fi editia asta de cutii (2009), model revizuit.. cu personalitate :) Cei de la porsche ti-au inmanat o copie a acelei "circulare" in care este descris acest zgomot?

NU pot spune ca ma deranjeaza deosebit aceasta situatie, doar ca imi place sa stiu ca e totul in ordine cu masina.

Daca producatorul spune ca e ok, stie de situatie si nu se agraveaza in timp, e bine, mergem inainte :)

Eu o sa incerc sa verific mai bine tampoanele la un service, la un moment dat...

Cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am cam certat cu ei, in primul rand ca mi-au cerut 250 de ron ca sa imi spuna ca nu are nimic si in al doilea rand ca nu au putut sa imi dea acea foaie pt ca e confidentiala.... niste aberatii... In schimb mi-au scris pe factura "fenomenul".

Masina o am de patru luni, avea nr de germania cand am luat-o, are 174000 de km si ori am devenit eu un pic obsedat de sunet si il aud mereu si am impresia ca s-a agravat putin.... parca atunci cand am luat-o nu prea facea.... nu stiu ce sa zic. I-am schimbat uleiul de doua saptamani si parca acum face mai rau un pic..... Pana la urma o dau naiba si o sa incerc sa nu il mai iau in seama.... dar parca te "mananca piciorul" sa ii faci numai asa :))) E clar.. sunt obsedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!