Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Va rog, daca stie cineva, la Passat din 2007, cu motor BMR (170 cp) si DGS 6 trepte ce filtru de ulei trebuie pentru cutie? s-au folosit mai multe tipuri de filtre de ulei pe aceste cutii?

Se foloseste numai filtru de cutie original vw(nu e scump) si numai ulei cutie original vw de DSG. Toata treaba costa intre 700 si 1000ron in functie de dealerul unde faci schimbul. Recomand dealer ca nu se face schimbul de ulei ca la motor golind pe o parte si umpland pe alta, procedeul fiind ceva mai complex

Asa ca o idee poti vedea filmuletul asta:

Ajutati-ma si pe mine va rog cu un service bun in Bucuresti ,am reusit sa distrug cutia de viteze ,in timpul mersului am selectat modul P (don't ask) si am auzit cum rontaie ceva.

Cum eram la dracu-n praznic a trebui sa mai merg 200 km cu ea asa.Masina inca functioneaza ,nu mai porneste daca las sa se stinga martorii in bord .

Daca apas scut reusesc sa o pornesc ,schimba treptele ceva mai sus ,nu mai are forta pina in treapta 3-a.

Pe bord nu am erori ,dar la viteza mica se aude ceva troznint in mers ,nu pot descrie sunetul ,dar este un fel de ticait.

Sper sa pot repara cutia ,nu am avut probleme cu masina pina acum ,passat 2007 2.0 tdi.

Daca se poate alta intrebare : injectoarele se schimba doar la Porche Romania sau pot merge si la alt service.

Stiu am facut greseala vietii ,nu mai dati cu parul ....o sa platesc $ scump + nervi stres si suparare.Nu am stiut unde sa cer ajutor ,nu cunosc mecanici ,nu am avut treaba cu mecanica,doar teoretic.

Miercuri o duc la un service mic in militari sa vedem situatia (diagnosticare) ,nu sunt roz cu $ ,deci evit Porche Romania.

Multumesc anticipat ...

Park-ul are un bolt care blocheaza ceva undeva(nu stiu exact sa iti spun ce si cum). Boltul ala probabil s-a rupt de tot sau bucati din el si probabil sunt frecate si invartite prin cutie lucru total nesanatos. Partea si mai proasta este ca nu prea sunt multi care desfac cutiile dsg din pacate si ai ceva de cautat. Dupa ce afli preturile la reparatie vezi si cat te costa o cutie din dezmembrari.

Si asa ca o curiozitate personala cum ai bagat in P din mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine va rog cu un service bun in Bucuresti ,am reusit sa distrug cutia de viteze ,in timpul mersului am selectat modul P (don't ask) si am auzit cum rontaie ceva.

Cum eram la dracu-n praznic a trebui sa mai merg 200 km cu ea asa.Masina inca functioneaza ,nu mai porneste daca las sa se stinga martorii in bord .

Daca apas scut reusesc sa o pornesc ,schimba treptele ceva mai sus ,nu mai are forta pina in treapta 3-a.

Pe bord nu am erori ,dar la viteza mica se aude ceva troznint in mers ,nu pot descrie sunetul ,dar este un fel de ticait.

Sper sa pot repara cutia ,nu am avut probleme cu masina pina acum ,passat 2007 2.0 tdi.

Daca se poate alta intrebare : injectoarele se schimba doar la Porche Romania sau pot merge si la alt service.

Stiu am facut greseala vietii ,nu mai dati cu parul ....o sa platesc $ scump + nervi stres si suparare.Nu am stiut unde sa cer ajutor ,nu cunosc mecanici ,nu am avut treaba cu mecanica,doar teoretic.

Miercuri o duc la un service mic in militari sa vedem situatia (diagnosticare) ,nu sunt roz cu $ ,deci evit Porche Romania.

Multumesc anticipat ...

Super nashpa... Mi se pare ciudat ca in fisa tehnica zice ca nu se poate muta in P la viteze mai mari de 7 km/h. Atasat fisa tehnica, la pagina 43 este descris mecanismul de lock, poate ajuta cu ceva.

filehost_ssp386_6-speed_twin-clutch_gearbox_02E__S_tronic__gb.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotile erau infrinate cind am facut miscarea ,poate atunci a considerat ca masina nu mai ruleaza ,problema este cind am eliberat frina.

Cit ma costa o cutie noua de la vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Ai sarit la bataie, nu-i asa? Te-a enervat careva in trafic, ai franat si in acelasi timp ai schimbat in P.

Am comis-o si eu o data asa insam avut noroc ca apucase sa se opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , la cutiile DSG se poate modifica km reali din mechatronic sau numai prin inlocuirea acestuia ? si devine iar pe 0km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce te intereseaza asta ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru mine ca sa stau linistit daca nu a fost dat inapoi km , acuma am cu 1800km mai putin ca pe ceasuri, nu ca sa screzi ca vreau sa dau inapoi , sunt impotriva cei care dau km inapoi la masini , am avut un vento la care am schimbat ceasurile cu unele care avea BC si aveau cu 100k km mai putini si am umblat mult ca sa readuc la km reali ce a avut masina mea . La cei care am zis ce am facut ca am dat km inainte au zis ca sunt nebun si ca puteam sa vand masina mai bine , dar mie imi place sa imi arate real :)

Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Si la mine arata mai putini decat pe ceasul din bord insa nu cu asa multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa apara o diferenta de pana la 5 %.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus masina pe tester si la senzori nu a aparut nimic legat de cutie ,doar au depistat probleme cu un cablu ce alimenteaza injectoarele.

Marti am programare la o testare amanuntita .....,azi am vazut ca maneta nu mai sta bine in modul R (nu mai are blocare fixa acolo si o pot da in N cu un deget fara sa apas clapa)

Ciudat faptul ca schimba ceva mai agresiv ....

Din ce am inteles ,in modul P este o piesa ce blocheaza rotile si masina nu este bagata in viteza ,posibil sa se fi rupt doar clema + blocajul de la maneta si atunci scap foarte ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce bine ar fi sa fie doar atat, oricum sa vedem cum se ajunge acolo, cat dureaza pana vine piesa si cat costa toata treaba .. succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos.pandelache

Salut ,

Am si eu o intrebare referitoare la o problema pe care am observat-o la cutia DSG si anume :

Are un troncanit in treptele 1-2-3 pe drumurile denivelate si in timpul schimbarilor treptelor face un zgomot asemanator ca si cum ar avea un joc la "furcile" din cutie , mentionez ca cutia DSG a fost schimbata in primii 600 km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am si eu o intrebare referitoare la o problema pe care am observat-o la cutia DSG si anume :

Are un troncanit in treptele 1-2-3 pe drumurile denivelate si in timpul schimbarilor treptelor face un zgomot asemanator ca si cum ar avea un joc la "furcile" din cutie , mentionez ca cutia DSG a fost schimbata in primii 600 km .

Superba masinuta, te intreb si eu, ce cauti cu asa ceva pe drumuri denivelate? :)

Si eu am acelasi trancanit, insa doar in D1/D2 cand merge ea singura, se aud ca niste cloncanituri sub ea. Cica ar fi normal. Cand pui frana la semafor nu iti face un clonc in podea cand iese din viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face cloncanitul acela in D1 si D2 dor cand trec peste o cale ferata dar incet de tot , si in D2 cand ma duc incet si las pedala de acceleratie si face frana de motor si se aude acel cloncanit , oare e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curiozitate: e careva de aici din constanta sa ne putem intilni sa probam de la unii la altii comportamentul masinii ?? Eu sunt disponibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc si eu lista cu preturi la DSG ,cutie noua.

Depasesc 5000euro. Vezi la dezmembrari :(

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos.pandelache

Nu la mine numai pe denivelari troncane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos.pandelache

Eu sunt din ploiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sanse am sa pun pe masina cutie manuala ,in locul DSG ,nu pot da 5000 euro ,si chiar si daca aveam disponibila suma tot nu ma lasa logica si sufletul sa fac asa alegere.

Nu se poate modifica ,pentru a pune cutie manula,banuiesc ca este mai ieftin si mai usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la ora actuala pot sa trag cateva concluzii:

- DSG6 este o cutie de viteze mai potrivita unui motor TDI decat unui benzinar.

Asa am zis si eu, empiric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: vinde masina asa cum e, eventual la un geambas de masini ii dai masina + diferenta.

La ora actuala gasesti masini bune cu DSG incepind de la 5500 euro.....

Nu are rost sa incerci inklocuiri , adaptari si alte chestii k la sfirsit sa fii tot nemultumit si si cu o carutza de bani dati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa vind masina ,chiar daca nu este foarte ingrijita ca aspect ,cunosc masina ,km reali ,fara accident si nu vreau sa cumpar ceva samsarit.

A avut reviziile facute la timp ,doar cu piese originale ,a tinut cu casa ,nu a avut nici macar o problema si probabil nu avea nici acum ,daca nu ma minca pe mine in cu* sa tin mina pe schimbator.

Apoi la 5500 euro gasesc passat b6 km reali,fara probleme?

Daca tot schimbul costa sub 1500 euro pastrez masina .

Mai bine tin lucrul meu intretinut decit sa cumpar epava altuia ,nu sunt adeptul sh si next car o sa fie noua.

Pot face schimbul la reprezentanta?

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu intelegi e k in urma acestui accident masina ta poate ramine o semiepava....

A schimba o cutie DSG nu e la indemina oricui, ci mai exact o sa trebuiasca sa mergi la reprezentanta (si cind spun asta zic VW ,nu seat, nu skoda ) iar acolo oamenii nu se complica cu second hand..... ei ori iti vind nou de la ei ori la revedere.....

De ce trebuie la reprezentanta ? Pentru k noua cutie va avea alte module care vor trebui codate/imperecheate cu calculatorul tau ca sa o recunoasca, lucru care din cite stiu nu se prea poate face decit la reprezentanta....

Ideea e k orcunde o vei face sunt sanse extrem de mari ca in cazul in care nu merge ceva "meseriasul" sa se spele pe miini zicind ca el a montat cum trebuie dar si noua cutie e proasta si tot asa.....

Chestia cu km reali , sunt satul de ea.... o masina intretinuta te tine lejer juma de milion de km, deci e irelevant k ai tu 30.000 sau 300.000 km....

La dacii era valabil caci trebuia sa segmentezi motorul, se stricau planetarele etc dar la nemtesti nu mai e demult asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De schimbat cutia e banal nu trebuie sa te duci la nici o reprezentanta mai multi colegi de pe forum au cumparat cutii SH la 1000euro, se schimba doar uleiul din ea in rest e banal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!