Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Guest Dolfin

Exista la alti producatori cutii pe care le invatati modul de lucru pe care il preferati si apoi vor "face" ca voi.

DSG este o varianta consumer market si de aceea nu puteti sa cereti asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ar fi ??? ce producatori de masini ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG dispune de fuzzy logic, "invata" stilul soferului si reactioneaza mai repede dupa ce o obisnuiesti cu cateva manevre de genul dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

De ex. Mercedes AMG Speedshift MCT7, dar si la aceasta mai trebuie din cand in cand o resetare pentru ca o ia razna.

Si la anumite versiuni de 7G-tronic (Porsche) exista bine implementat modulul de invatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DSG si niciodata nu mi s-a parut acest lucru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg-ul pe turbo benzina mica e nasol, pe fiesel este foarte placut deoarece cuplul se formeaza repede de jos si ai acel svac la 1500rpm unde mai pui faptul ca la 1700 deja ai cuplu maxim, la benzina este mai delicat si tind sa ii dau dreptate colegului nostru drrujba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici mie nu mi s-a parut vreodata ca dsg-ul sa invete.. am avut impresia asta insa de fapt isi facea regenrare la filtrul de particule si statea mai turata. in rest tine cont numai de cat este apasata pedala de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai pus pe acest topic descrierea modului de functionare a cutiei, cautati cu incredere.

De fapt, de ce sa ma mir cand chiar cei de la reprezentantele VW nu stiau cu ce se mananca DSG la vanzare...

Eu cand am dat masina cuiva, dupa 2 zile ziceam ca am alta cutie. Eu conduceam mai lin, ala mai sportiv.

Because the DSG's ECU uses "fuzzy logic", the operation of the DSG is said to be "adaptive"; that is, the DSG will "learn" how the user drives the car, and will progressively tailor the shift points accordingly to suit the habits of the driver.

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu privire la reprezentantele VW nu am suspiciuni, ci chiar certitudini ca nu cunosc produsul, de aceea userii de DSG nu sunt corect si complet informati cu privire la ce stie si ce face. De aici lipsa de cunostinte.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , ce am observat la cutia mea DSG cand sunt in rampa si bag in D si vreau sa pornesc scapa inapoi un pic masina cam 5-10cm max ca si la cutiile manuale , la fel se intampla si cand dau in spate in panta , precizez ca nu folosec auto hold , la cutiile automate cu convertizor de cuplu imi statea masina pe loc indiferent de panta rampei , tatal meu are un A6 allroad 3.0tdi cutie stronic dublu ambreiaj si la el nu scapa nici un pic si nici nu are auto hold , la voi face la fel fara auto hold ?

Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.! La mine sa zic asa ca daca panta are o inclinare mai mare de 12-15 grade scapa si la mine un pic in spate,dar nu cred ca asat e ceva de care sa ne ingrijoram. In privinta ca Dsg-ul invata stilul de condus al soferului precizez ca nici mie nu mi se pare acest lucru,oricum sunt multumit de performantele cutiei Dsg pe motorul 2.0Tdi,simti ca ai ceva in +",fata de cei cu manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura imi consuma undeva la 7.9 l/100km. 60% oras 40% exterior si apelez destul de des la modul sport.

Sunt curios care este si parerea voastra. E mult, e putin, e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai motor comon-rail,parerea mea ca este cam maricel consumul.mie la masina din semnatura a-mi ia cam 7L\100 km,si folosesc si eu destul de des modul "S si ,AC-ul,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu masor consumul in oras. In Bucuresti un asemenea calcul e irelevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine consumul la 100km in afara mers normal 100-110km/h fara clima scoate 5.0-5.3 cu clima pornita 5.6-5.7l/100km , in oras mers normal 8.0-8.5l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm consumul extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De exemplu eu am un consum mediua Buzau-Bucuresti cu aer conditionat doi oameni in masina ( 68 kg + 50 kg + 20 kg bagaj ) am un consume mediu de 4.9 -> 5.0 mers regulamantar in localitati 50km/h iar in afara 100-110km, tin sa mentionez ca am cutie automata, big turbo si soft la 210-220cp.

THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cj-sb-cj 7.5l viteză medie 80 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca ai alergat-o un pic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viteza medie legala :) 50 km/h in localitate 110 km/h in afara media 80 km/h :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad aici nu e mare diferenta intre cel de 1,9 si cel de 2.0.. eu am aproape aceleasi consumuri, desi 35cp in minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca te-ai prins pina acum: la diesel, mai ales motoarele VAG de aceeasi capacitate (1,9 sau 2,0) consuma undeva la fel la exploatare normala , chiar daca diferenta este de pina la 100cp intre motoare (motor SDI de 75cp si TDI de 170 cp).

La benzinare e cu totul altceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mai condus cateva masini cu DSG intre timp ca sa vad daca exista diferente fata de GTI-ul ED35 despre care am scris cu vreo 2 pagini in urma ca este pentru mine un mare esec.

VW Sharan 2012 2.0TDI 170CP DSG6 - o masina masiva, un motor destul de puternic insa tot cu EURO5. In D schimba vitezele la fel adica iti da una in sus si te aduce pe la 1500 de ture. Efectul este acelasi, iti da in nas, dar tine mai putin ca la GTI-ul despre care scriam mai inainte. Daca tii pedala mai apasata, ai mai multe ture cand iti schimba in sus, suficient cat sa intrii in plaja de cuplu maxim si sa nu mai ai senzatia ca iti da in nas. La mers in S se tureaza mai mult, cand iti da una in sus ai vreo 3000 si ceva de ture unde de fapt incepe sa se cam termine cuplu maxim. Iarasi in mod manual am ajuns cel mai aproape de adevar, insa masina fiind destul de grea si motorul restrictionat pe reprize din cauza normei de poluare, nu se intampla nimic prea spectaculos. Oricum, pozitia de condus este una verticala (cam ca la o duba) ceea ce nu prea are legatura cu un condus sportiv.

Una peste alta nu mi s-a parut referitor la acest Sharan ca l-ar "incurca" DSG-ul, insa nu as zice nici ca este peste manuala.

VW Passat 2008 2.0TDI 140CP (cu cip la 175CP) DSG6 - masina cu vreo 150 kg mai usoara decat Sharanul, motorul cu EURO4 si cu cip tuning. Aici lucrurile stau complet diferit, nici vorba de dat in nas la mers in D (pedala acceleratiei raspunde mai mult in primul sfert al apasarii - probabil chestie care a venit impreuna cu cip-tuning-ul), daca o calci cand vrei un sprint si chiar daca iti da numai una in jos, este suficient sa se care destul de frumos. In S, la fel, se tureaza mai mult, insa nu se mai simte asa mare diferenta fata de D. In manual poti sa schimbi numai una maxim doua si ai suficient power sa faci si depasiri in scurt sa prinzi si un semafor pe galben. La masina asta mi-a placut cum se misca DSG-ul, chiar ii da un plus.

VW Scirocco 2011 1.4TSI 160 CP DSG7 - masina cam de talia Golf-ului, poate cu o sectiune transversala un pic mai mica, tot EURO5 ca si GTI-ul, insa surpriza, DSG7 in combinatie cu acest motor se misca mult mai bine decat GTI-ul ED35. Desigur, la o [cenzurat] sau la acceleratie 0-100, GTI-ul este mai rapid, in conditii de mers la capacitate maxima GTI-ul "da" mai mult decat 1.4TSI insa in conditiile de mers de zi cu zi e mult mai placut de mers cu VW Scirocco 1.4TSI 160CP DSG7 decat cu VW Golf GTI Ed.35 235CP DSG6. Poate si din cauza faptului ca motorasul asta fiind supraalimentat cu compresor si turbina, are cuplul maxim de numai 240 NM foarte jos, de la 1500 ture. Referitor strict la cutia DSG7, schimbul vitezelor este rapid si masina reactioneaza imediat. Daca schimbi chiar si 3 in jos, nu ai efectul de dat in nas, masina raspunde destul de prompt si face ce vrei tu, nu ce vrea ea cum face DSG6 de pe GTI Ed. 35.

Cred ca la ora actuala pot sa trag cateva concluzii:

- DSG6 este o cutie de viteze mai potrivita unui motor TDI decat unui benzinar. Sau mai bine zis este mai potrivita unui motor care are cuplu maxim in ture mai mici. Cred ca pe GTI-ul standard cel care are cuplu maxim pe la 1700 de ture ar fi mai ok.

- Combinatia DSG6 - GTI Ed.35 este un proasta. In general asteptarile sunt destul de mari de la un GTI Ed.35 sau de la un R (au acelasi motor, diferenta este de marime a intercooler-ului si de soft), iar rezultatul nu este pe masura asteptarii. Rezultatele pe care le ai de la o masina fara pretentii cum ar fi Scirocco 1.4TSI 160CP DSG7 sunt peste asteptari, asa ca o masina de genul asta iti provoaca o surpriza placuta.

- Prin cip-tuning se schimba regimurile tranzitorii (implicit norma de poluare), rezultatul este un motor mai elastic care este mai potrivit cu DSG6.

- Mi-a placut mai mult DSG7 decat DSG6, dar nu as mai da banii in plus pe o astfel de cutie la o masina de talia Golf-ului cu veleitati sportive. La o masina mai mare cred ca este mai potrivita, dar si acolo este de discutat in functie de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, daca stie cineva, la Passat din 2007, cu motor BMR (170 cp) si DGS 6 trepte ce filtru de ulei trebuie pentru cutie? s-au folosit mai multe tipuri de filtre de ulei pe aceste cutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine va rog cu un service bun in Bucuresti ,am reusit sa distrug cutia de viteze ,in timpul mersului am selectat modul P (don't ask) si am auzit cum rontaie ceva.

Cum eram la dracu-n praznic a trebui sa mai merg 200 km cu ea asa.Masina inca functioneaza ,nu mai porneste daca las sa se stinga martorii in bord .

Daca apas scut reusesc sa o pornesc ,schimba treptele ceva mai sus ,nu mai are forta pina in treapta 3-a.

Pe bord nu am erori ,dar la viteza mica se aude ceva troznint in mers ,nu pot descrie sunetul ,dar este un fel de ticait.

Sper sa pot repara cutia ,nu am avut probleme cu masina pina acum ,passat 2007 2.0 tdi.

Daca se poate alta intrebare : injectoarele se schimba doar la Porche Romania sau pot merge si la alt service.

Stiu am facut greseala vietii ,nu mai dati cu parul ....o sa platesc $ scump + nervi stres si suparare.Nu am stiut unde sa cer ajutor ,nu cunosc mecanici ,nu am avut treaba cu mecanica,doar teoretic.

Miercuri o duc la un service mic in militari sa vedem situatia (diagnosticare) ,nu sunt roz cu $ ,deci evit Porche Romania.

Multumesc anticipat ...

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!