Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

poate sa duca la distrugerea cutiei sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sugerez cu caldura sa faci reparatia si sa nu mergi prea mult cu masina asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anuca treaba sta asa la tine: nu apare pe tester nici o eroare deoarece nu este nimic electric- electronic defect clar si nici ceva mecanic suficient de defect cat sa asa la diagnoza. Poate gasesti acolo un specialist sa dea jos mecatronicul sa il desfaca, sa il curate, pentru ca cel mai probabil la 90 de grade agata un pistonas in mecatronic. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel clanc se aude si la mine si tot asa...in special la treapta a 2 a, sau sa zic cu precadere. Ideea este ca eu (cred) ca am probleme cu volant(se aude la rece cum cloncane) fapt pentru care eu am pus acel clanc pe seama volantei, gandindu-ma ca in momentul in care cupleaza treapta de viteza se aude volant. Acum ma gandesc ca a ta fiind noua, nu ar avea probleme cu volant si incep sa trag concluzia ca acel clanc este normal. Desi...nu vreau sa sperii pe nimeni dar un coleg de al meu cu passat B6 din 2006 a ramas cu masina in drum din cauza faptului ca i s-a dus volant si avea 40 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rezolva din resoftare.Incearca altceva:

cu masina oprita, pune contactul pe accesorii si tine apasata acceleratia la fund (sa simti butonul de kickdown apasat) si tine asa apasat tikp de 1 minut.

Vezi dupa aia ce ai rezolvat.

Hahahaha, o sa radeti (cum rad si eu), dar am incercat si eu aceasta "legenda urbana", si chiar mi se pare ca s-a schimbat comportamentul cutiei... Schimba mai sus si parca mai sportiv putin, nu ma mai pune in nas la frana de motor la stop, nu cred ca este doar placebo... Cred ca 4000 km de rodaj au dat-o peste cap, si astepta un soi de reset ceva... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

Sunt pe cale sa achizitionez un Seat Altea 2.0 TDI, 140 CP, DSG 6.

Masina are 130.000 km si pana acum nu a avut absolut nici o problema (este a fratelui meu si este condusa in Spania).

Acu cateva zile insa, a aparut o problema: am facut plinul la un peco, dupa care am pornit motorul. Motorul se tura, masina insa nu pleaca de pe loc.

Am dus masina la un service ce avea tester, a pus`o pe tester, a dat eroarea 0724 (mecanicul nu a stiut sa zica mai mult).

Am dus`o la o reprezentanta Seat, nu au gasit nici o eroare. Bineinteles, solutia lor este sa dea jos cutia, sa verifice, etc...

A mai avut cineva genul asta de problema?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi simptomele unui injector care este pe duca, sa zic asa? la ce turatie trebuie sa stea un 2.0 tdi dsg passat in relanti? pt ca al meu sta mai tot timpul sub 800 rpm, undeva la 750 aproape tot timpul, si parca motorul trepideaza cand sta in relanti si cand il pornesc parca se aude un suierat de la motor pana cand apa ajunge la 90 grade. Care ar putea fi problema? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guadalcanal

Ce cod are motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP, DACA LA ASTA TE REFERI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANUCA, cred ca ai gresit topicul. Relantiul nu are nicio legatura cu DSG-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci la ce turatie trebuie sa stea motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in titlul topicului ca aici discutam de cutiile de viteza DSG.

Ai sectiunea de Volkswagen > Passat B6 sau sectiunea de Performance & Technical > TDI Forum unde poti sa intrebi de ralanti.

Deci te rog sa te potolesti si sa cauti cu functia SEARCH un topic potrivit pentru problema ta.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista careva aici care are DSG 6 pe tdi din 2009 ?

Ma intereseaza o skoda superb2 din anul respectiv, si nu stiu cit de fiabile sunt cutiile...

Stiu ca generatia 2007-2008 a tot avut probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si nu am avut probleme pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG din 2008 cu probleme ? Pot afla detalii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decat cititnd topic-ul...nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu dupa f.f. multa vreme (aproape 4 ani)

masina a implinit doar 70k, recent.

cat despre cutie, pot sa spun asa: (am luat masina la 17k, a fost masina de prezentare la Metrotehnica)

- de cand am luat-o avea o smucitura cu "bang", la schimbarea 2-3, exclusiv la negocierea viraj de 90 grade (ex. intri dintr-o strada principala pe una laterala). la fel se comporta si acum, nici o modificare in bine sau rau.

- de mai multe ori s-a oprit motorul subit. stand la semafor, schimband din R in D etc.

dupa ce a inceput sa trepideze motorul si sa aiba si fluctuatii de turatie la relanti, am curatat EGR si se pare ca s-a rezolvat.

- acel "clanc" pomenit de cineva exista si la a noastra, numai cand este rece, si numai la sch. 1-2.

- asta iarna (in celelalte ierni nu a facut), frig groaznic si toate cele inghetate bocna, oprind la primul semafor dadea sa moara motorul si tragea in continuare, ca si cum nu ar fi decuplat ambreiajul. tinut pe frana a decuplat, cu un "clanc" semnificativ. dupa inca 1-2 km nu mai facea. s-a intamplat de cateva ori, numai la rece si la temperaturi substantial negative.

revizia de 60k cu schimbul de ulei DSG aferent s-a facut in toamna 2010. sa vedem la iarna...

- enumerate toate asa par o gramada de probleme, dar nu se produc toate concomitent. per total si eu sunt incantat de cutia aceasta. plus ca o serie de "clanc" si "bang" pot aparea si de la DMF...

- sotia mea (caci a ei este masina, eu o conduc ocazional) isi adora masina, in procent covarsitor datorita acestei DSG, si nu ar da-o pt. nimic in lume.

la multi "chilometri"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea cu CLANC ! cand sta masina la stop mi s-au intamplat si mie, dar nu au fost probleme tehnice. Scrie in cartea masinii, daca stationezi mai mult de .... minute in D, blocheaza nu stiu ce frane etc si se aud chestii pe sub masina. Aveam impresia ca mi s-a oprit motorul dar nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o stire mai veche de pe un site german (nu prea placuta pentru cei cu DSG6 masini fabricate intre 09.2008 si 08.2009)

DSG problem, recall of 57,000 cars

The VAG group calls worldwide 57,000 cars of the brands Audi, Volkswagen, Seat and Skoda back because of problems with the DSG gearbox auomatische.
By a defect in the oil temperature sensor may be a problem with switching occur. This is the case with 2500 cars, but because it can not be determined what cars are those bins, there are 57,000 cars worldwide recall, according to a spokesman from Volkswagen Germany.

In Germany alone is about 22,000 to Volkswagen, Audi 3000's with S-Tronic, 1860 Skoda's and 173 Seats.

The repairs will be done under warranty.

6-speed DSG
It is the 6-speed DSG tanks, built between September 2008 and August 2009. This is including in the following cars: VW Golf, VW Scirocco, VW Eos, VW Jetta, VW Passat, VW Touran, VW Caddy, Audi A3, Audi TT, Seat Leon, Seat Altea, Skoda Octavia and Skoda Superb.

(Source: auto motor und sport)

Ati spus ca au fost loturi DSG cu probleme in 2007-2008. Probabil v-ati referit la anuntul asta ? E vorba de 2008-2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru posesorii de Golf 5 GTI, Golf 6 GTI, Octavia RS si Leon FR, echipate cu DSG. La masinile voastre este activ launch control?

Am inteles ca timpii 0-100 km/h sunt mai buni daca se foloseste launch control si am vrut sa incerc si eu la masina mea, de curiozitate. Am urmat instructiunile de pe google (exemplu

), dar nu am reusit sa o duc peste 1.200 ture. Se pare ca pe Leon FR facelift nu este activat launch control la DSG.

A doua intrebare ar fi daca stiti de ce aceasta politica din partea grupului VAG, adica de ce sa nu activeze launch control la toate modelele echipate cu DSG? Exista diferente hardware intre cutii (ma refer doar la cele in 6 trepte), sau este doar diferenta de software?

Mersi

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu este activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Golf 5 GT cu DSG si launch controlul functioneaza. Launch controlul nu poate fi diferenta hardware la cutie, ci doar o limitare din software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, launch control nu este activ/nu se poate activa decat la motorizarile potente(nici la mine nu functioneaza).Nu, 140 nu este suficient de potent

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 140cp nu este destul de potent ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem pe undeva ca LC nu e activ la motorizarile diesel, datorita cuplului motor mare dezvoltat de acestea, care ar duce la o uzura prematura a componentelor cutiei in cazul utilizarii frecvente a acestuia. De asemenea cred ca e si politica de marketing la mijloc. Dar daca va doriti cred ca se poate activa, ca doar e chestie de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!