Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

de unde ai scos asa ceva???? :D Cu apasatul acceleratiei :)) Procedura cum a zis istef s.n readaptarea cutiei.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut asta pe masina mea.Rezultatul a fost ca masina nu mai schimba subturat cum se invatase datorita condusului meu in ultimele saptamini ci schimba mai sus in turatie, probabil cum ar veni ea pe default....ca soft.

Procedura de care zici tu e mai complexa, nu reseteaza doar softul ci dupa aceea calculeaza si "remediaza" eventualele jocuri ce apar in timp datorita uzurii pieselor...

Poate gresesc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea sa fie ceva mecanic stricat in cutie?Iar mechatronicul sa nu dea erori?Eu am luam masina sh .. si i-am schimbat uleiul din cutie.. ma gandesc ca trebuia sa ai fac si o readaptare.. are 140 000 de km masina...

Masina a stat fara baterie un timp la fostul propietare.. posibil sa fi pierdut din setari? sau se fi resetat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am emotii sa schimb uleiul din cutie...mi-e frica sa nu strice aia ceva pe acolo

ar trebui totusi sa mergi sa iti faci un update de soft la cutie...cred ca face si voinea...daca nu ma insel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni.....deja sunt ff tari astea cu "emotii sa schimb uleiu din cutie " :))))

Voi ce credeti, ca va desface cutia in 2 si unge rotitele din ele si pe urma le pune la loc ????

Cit despre update-ul de soft, daca faci schimbul de ulei la reprezentanta specifici ca vrei sa ti se faca si update-ul de soft. Ei conecteaza calculatorul la masina si update-ul se va face online, direct de la fabrica....

Cel putin eu asa am facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emotiile au un si ele o cauza...de exemplu eu in fiecare loc in care am intrebat despre schimbul de ulei in cutie dsg am primit raspunsuri diferite...la VW cluj au zis ca nu se schimba....la un service mi-au zis ca la 85-90.000km dar se poate merge si mai mult iar la un alt service au zis ca la 60.000 dar merge si mai mult....daca nici macar intervalul de schimb nu il stiu majoritatea din ei....ce sa ma astept de la schimbul propriu-zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in manual.O sa vezi ca zice la 60.000 ....

Si incearca sa nu mai apelezi la service-uri de cartier. Acolo 1000 de masini 1000 de pareri.

Si sa va mai zic o chestie: eu inainte sa schimb uleiul, am apelat la un prieten sa imi faca rost de ulei original, nu aftermarket.

CU "reducere" s-a ajuns la 110 lei/litru.

Am sunat la reprezentanta, la Dona Constanta.

Rezultatul: 90lei/litru.

Acelasi ulei....ca-ti dai seama k la reprezentanta nu iti dau aftermarket....

Ca oamenii de acolo nu prea au avut de a face cu DSG-uri...asta e alta treaba....dar ai ca acoperire garantia....

Mai multe: am cautat cotiera ptr masina.Originala, caci pre modelul meu nu se fac alt gen.

La 3 amici cu piese auto am gasit incepind de la 850 lei/buc.

La reprezentanta am luat cu 670 lei.....

Asa ca, daca vreti ORIGINAL,s-ar putea sa aveti surpriza k la reprezentanta veti gasi mai ieftin si mai avantajos....

Ce e scump la reprezentanta...manopera...asta asa e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cate tampoane are cutia dsg?si unde sunt amplasate..Am o vibratie cand dau cu spatele cand bag in R.

Am facut un test azi..Am deschis capota..Am bagat in R..si am apasat frana.. si am rugat un amic sa impinga putin de motor .. si vibratia a disparut.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cauta pe cineva care se pricepe la cutii sa ti-o scaneze cum trebuie.

Daca citesti mai in spate o sa vezi diverse probleme care le am eu cu (,) cutia si tocmai acum am aflat ce are, si nu de la reprezentanta, aia mi-au zis ca e ok cutia, functioneaza perfect, nu are nici cea mai mica problema...

Revin cu mai multe detalii dupa ce fac reparatia respectiva si daca a fost un succes sau nu.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Detin un Vw Touran din 01.2008 cind ar trebui sa schimbe din a 2a in a 3 a se tureaza f.tare si schimba tirziu,de asemenea cind face chestia asta se aude si un zgomot ciudat din partea cutiei,am incercat sa-mi dau seama daca face la cald sau la rece dar face asta mai mult la prima pornire pe zi dar nu este chia o regula,daca cineva are vreo idee despre ce se intimpla il rog sa-mi dea si mie de stire,va multumesc .contact(darzufam@yahoo.com)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinsf o sa te contactez pentru rezolvarea problemei.

Revenind la problemele DSG pe care le-am expus intr-un post mai demult. M-am hotarat si am dat jos unitatea electronica-electrica-hidraulica la DSG-ul meu. Am desfacut-o bucati, bucatele. In interior am gasit un pistonas care isi revenea mai greu atunci cand era apasat, un fir de par de femeie in unitate si un smoc din material textil langa o sita de la o electrovalva. Bineinteles am inlocuit uleiul cu filtru ulei si bineinteles setari de baza. Rezultatul partial ca nu am avut timp sa ma dau cu masina pentru ca eram istovit(am inceput la ora 9 si am terminat la 17) a fost urmatorul: schimbarea de trepte o face impecabila, adica ma unge la suflet, cat despre problema mea inca nu mi-am dat seama dca mai face sau nu. Daca exista vreun coleg forumist cu probleme smuncituri etc, cu cea mai mare placere va ajut.

Sper sa fie de folos post-ul meu. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate putin off-topic dar, vad ca, incet incet, se ajunge la vorba mea, pe care am spus-o de mai multe ori in topic-urile despre cutii automate si anume ca, TOT "mizeria"/depuneri/etc. constituie principala cauza in functionarea defectuoasa a cutiilor automate.

Felicitari celor care au curajul (desigur si ceva aptitudini tehnice) sa incerce, sa verifice in primul rand daca nu cumva, "mizeria" este cauza problemelor.

LE: constantinvww (sau orice a avut curiozitatea) te-ai uitat la vreun filtru de ulei al cutiei, din ce este compus/realizat? Te intreb deoarece, eu nu am vazut decat unul (la unPassat mai vechi) care avea in compozitie/structura un material asemanator unei pasle (daca nu cumva chiar pasla). Concluzia la care ajunsesem eu atunci, era ca, mici bucati/fire din acea textura, ar putea migra in circuitul de ulei si s-ar putea depune oriunde in acest circuit.

Poti confirma acest lucru? Multumesc.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@constantinvww cred k poti sa iti deschizi service de asa ceva deja....toti vor veni la tine ptr asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacerea mecatronicului a presupus si varsarea uleiului din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Johnny Bravo: nu poti desface mecatronicul fara sa scoti uleiul din cutie deoarece mecatronicul sta in ulei.

Pentru xxnelu: ceea ce spui despre mizerie nu e universal valabil deoarece: de ex la mercedes cand schimbi uleiul la cutia automata de cele mai multe ori uleiul iese de culoare inchisa si exista in interior **** care confirma ceea ce zici tu, dar la DSG uleiul iese deschis la culoare iar daca masina nu a avut o predispunere din fabrica la o uzura anormala atunci aceasta genereaza foarte putina pilitura(extrem de putina as zice) care nu poate conduce la o functionare defectoasa si bineinteles nu are in interior ****. Materialul filtrului de ulei nu e chiar pasla, cand te uiti la el e ca o hartie alba la culoare finisata prost, avand textura unei pasle. Smocul pe care l-am gasit nu pare sa fie din filtru deoarece am examinat cu atentie filtrul si nu era descompus, dar nici nu era extrem de rezistent. Daca nu era din filtru atunci de unde era? de unde era firul de par lung de 20 cm prins intr-o electrovalva??.

Desfacerea mecatronicului e cel mai bun lucru pe care l-am putut face pana acum la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru xxnelu: ceea ce spui despre mizerie nu e universal valabil ....

Departe de mine, gandul de a generaliza insa, decat sa dai fuga la ...(mai bine nu dau nume) pentru orice problema la cutia automata si sa te coste "o caruta" de bani, mai bine incepi cu ceea ce ai inceput/facut si tu. Nu vorbesc din auzite ci, pur si simplu m-am lovit si eu de aceasta problema, ce-i drept, cu ceva ani in urma.

Materialul filtrului de ulei nu e chiar pasla, cand te uiti la el e ca o hartie alba la culoare finisata prost, avand textura unei pasle. Smocul pe care l-am gasit nu pare sa fie din filtru deoarece am examinat cu atentie filtrul si nu era descompus, dar nici nu era extrem de rezistent.

Nici nu cred ca ar trebui sa se ajunga la descompunerea filtrului; este suficient ca, fire din acea textura sa se desprinda (de ici, colo) si sa se adune intr-un loc.Ba mai mult, te consider un tip norocos, pentru ca ai gasit acele mizerii, in mecatronic si nu in alta parte. Eu nu am avut acelasi noroc si dupa ce am desfacut mecatronicul de vreo 4 ori, fara niciun rezultat, m-a lovit strechea si m-am pus cu copresorul pe circuitul de ulei, dinspre radiator si...surpriza, cutia a revenit la viata. :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,

Revin cu un nou mesaj pe topicul asta, de data asta in calitate de posesor Leon 1P 2.0 TDI CR DSG (140 CP, common rail). Masina este noua, are ~4500 km.

Am urmatoarele probleme:

1. Mie mi se pare cateodata (recunosc ca am pitici pe creier) ca parca pune frana de motor prea puternic la stop, nu se opreste lin, cum sunt eu obisnuit la manuala (unde scot din viteza cand sunt aproape de stop). Am uneori senzatia ca vine in nas cumva, nu franeaza cu aceeasi putere cand e cuplata si dupa ce decupleaza. Stiu ca intervine si frana de motor, dar parca e mai mult de atat.

2. In plus dimineata (sau oricum, cand este rece cutia) parca ma zgaltaie putin din D1 in D2 la plecarea de pe loc si cand decupleaza la stop. Se aude un clanc si parca se simte si in podea, dar nu atat de puternic incat sa ma duc la service...

Cele de mai sus sunt specifice dieselului? Am vazut ca sunt multe cutii DSG pe 2.0 TDI CR (mai ales Passat-uri), am o problema la cap sau la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASa am zis si eu la inceput...dupa aia m-am obisnuit si am ajuns la concluzia ca asa este normal...La mine insa nu se aude nici un clanc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal...probabil nefiind obisnuit cu dsg sau cutie automata in general o sa ti se para totul ciudat ... si mie si acum mi se pare ciudat cateodata ce face cutia...dar apoi imi dau seama ca e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, am si eu o problema cu masina, un passat din 2007 2.0 tdi dsg. dupa ce motorul s-a incalzit si apa este pe 90 grade, cand pornesc de pe loc la un semafor sau in trafic la un stop masina 'smuceste' odata su dupa aia merge normal, asta numai cand pornesc cu 1 viteza sau dau in masarier, mentionez numai dupa ce motorul este pe 90 grade,si totusi nu tot timpul face 'figuri'sa spun asa, in rest in celelalte viteze super ok merge.am fost la o groaza de specialisti in cutii dsg( eu stau in londra, masina am cumparat-o de aici ) dar nici unul nu mi-a dat un raspuns concret, care ar putea fi problema, unii dealeri vw au spus ca s-ar putea sa fie mecatronicul, altii ca nu le-a dat nici o eroare in cutie la teste, nu mai stiu ce sa cred ca ar putea fi problema. daca ar fi mecatronicul , ar trebui sa imi arate ceva in bord sau nu ? vreun semn? fiindca mie nu imi apare absolut nimic. si cat timp se poate umbla cu masina daca mecatronicul ar fi defect sau cu eroare? si care ar putea fi problema masinii la simptomele astea? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi probleme le-am avut si eu (nu apare nimic pe bord). A trebuit schimbat mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca problema este de la mecatronic. Se intampla de multe ori ca sa nu ai nicio eroare stocata cand acest mecatronic este pe moarte. Ca o solutie temporara ai putea face o resetare a cutiei cu VagCom-ul dar solutia (in cel mai fericit caz) te va ajuta doar 1-2 luni dupa care problema va reveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok daca este intr-adevar mecatronicul, in cat timp ar trebui sa-l schimb? si care ar fi consecintele ca circul asa cu masina, fara sa schimb mecatronicul cat de curand? aici ma costa in jur de 1500 lire piesa + manopera vreo 200-300 lire cred .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca poti sa mergi cat vrei tu. Intre timp comportamentul se poate agrava putin dar altceva nu cred ca se va defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!