Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Acum sincer sper sa fie doar volantul, si nu o sa scap de masina ca s-a dus volantul... Tie daca iti pica volantul o vinzi? Si cat crezi tu ca mai iau eu pe ea? Chiar daca as mai pune vreo 3,000 de euro tot nu am ce sa-mi iau. Vreun duster sau ce? :)) Oricum, asta e ultima masina din grupul VAG (am avut 3 si toate au fost praf, nu vreau sa jignesc pe nimeni, poate sunt eu mai ghinionist) si ultima SH.

Iar la faza cu motorul nu ai inteles ideea. Ala are si DSG deci si mechatronicul, tot ce vinde el costa 2,500. chiar daca are motorul ceva tot mai ai ce sa ciuguli de prin el. Dupa feedbackul pe care il are oricum nu cred ca ar vinde ceva cu probleme fara sa specifice. Totusi, nu e roman...

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins k ai fost ghinionist, atita tot...

Si eu am avut 3 masini vag si am fost f multumit de ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronicul e pe la 3000 euro.

Am vrut sa zic 2000 dar am apasat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul este cam 4000ron cu tot cu manopera

Eu am schimbat anul trecut volant+ manopera+ 1 bujie+ geometrie roti= 2900 ron (dealer Skoda).

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune la ce dealer ai gasit pretul acesta deoarece la toate reprezentantele de la care am primit oferte peste tot imi cereau cel putin 4000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tilu, esti sigur ca vorbesti despre o volant la o cutie DSG? Pretul asta seamana mai mult pentru o volant de cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat anul trecut volant la dsg si a fost fix 2400 lei dar asta cu tva-ul 19%. Serpico Craiova dealer vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai sunat ei eu prin alte parti si nu am auzit de scorurile astea, cel mai ieftin am gasit la 3700 cu tot cu manopera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este masina din semnatura, cu DSG, reparatia s-a facut in luna mai 2010(deci TVA de 19%)la

dealerul local Skoda(Tg Mures, Ingricoop cred ca-i spune firmei).tel:0265252578.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am mai avut probleme cu DSG-ul, dar au fost rezolvate. Toate pataniile mele sunt tot pe acest topic cateva pagini inainte ().

Astazi am observat o chestie destul de ciudata. Cand cutia este in treapta a 4-a si ajunge pe la 3500rpm parca ii taie gazul pentru o fractiune de secunda si dupa aia isi continua urcarea mai departe. Parca ar fi o mica smucitura... In afara chestiei asteia nu am observat alte probleme.

Masina are 46.000km, reviziile au fost facute la timp la PBN. La ultima revizie mi-au spus ca au facut un "update" software la motor.

Aveti idee ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pamfletaru: tu ai cu totul altfel de cutie dsg decat despre modelul expus aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANdi B., eu cred ca are acelsi model de DSG 6 care este si pe GT-ul de 170 CP. Eu cred ca acea zmuncitura de care vorbeste provine de la faptul ca decupleaza compresorul si intra turbina. Este fix punctul unde turbina un full power. Probabil ca ceva nu mai functioneaza cum trebuie in managementul motorului. Problema s-ar putea sa nu aiba nicio legatura cu cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ANdi B: Este exact modelul despre care se vorbeste aici. Masina este VW G5 1.4TSI 140CP DSG cu 6 trepte.

@istef: multumesc de sugestie. Adevarul este ca de ceva vreme parca nu mai avea masina "zvacul" ala de la inceput. Daca ma duc la PBN vor spune ca masina nu are nimic si ca mi se pare mie si ma vor pune sa platesc diagnoza. Am patit-o cand s-a stricat mecatronicul. M-au trimis acasa cu un "software update" la cutie. Exista vreo modalitate eficienta sa verific daca este vreo problema de la motor/compresor/turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oau tu ai dsg cu 6 trepte - umed? Credeam ca ai dsg uscat in 7 rapoarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru offtopic, dar nu ma pot abtine.

@ANdi B: nu inteleg ce te-a deranjat... faptul ca DSG-ul de pe masina este modelul de care se discuta aici sau faptul ca am zis "trepte" si nu "rapoarte"?

Daca ai de spus ceva constructiv sa spui, daca nu te rog sa te abtii.

P.S. Nu are rost sa populam acest topic cu posturi nefolositoare, asa ca daca ai ceva offtopic de spus legat de postul meu, sa-mi trimiti un PM

Iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pamfletaru: nu te supara dar ai interpretat gresit ultimul meu post chiar nu stiam ca pe 1.4 tsi 170cp s-a pus dsg in 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant pt 2.0 BKD cu , cutie DSG -HFQ- a fost 2200 RON in 2009 manopera a fost undeva la 300 RON ...printr-o cunostiinta, dar in service

Variante pt cutie...acum am vazut ca exista...suficiente. Eu nu imi mai fac griji daca e sa se strice , nu ca nu m-ar deranja , dar , sunt un pic mai impacat cu ideea ca pot sa rezolv "cutia" cu 800 - 1000 E si / sau cu totul 1500 - 2000 E tot si motor si cutie si anexe etc etc.

E intradevar o prbl pt cei care au garantie, si se apropie de final cu ea si au prbl . Cred , si sper sa fie asa , ca primele cutii de genul asta (cum am eu ) au fostcele mai bine facute . Nu stiu daca am retinut corect...dar au fost cele cu 320nm , apoi pe principiu "tre sa le facem sa se mai si strice, au inceput ...mici modificari"" .

In momentul de fata am 222 000 km , si nu am avut prbl majore, si pt ce am postat in trecut sa zicem ca am primit explicatii, si faptu ca nu s-au mai repetat m-a mai linistit.

Intentionez in viitor sa iau totusi o asemenea ocazie ...gen cutie si motor de rezerva, deoarece numai cutia ajunge 5900 E

Sa speram ca o sa am atatia bani de irosit"" .

Bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traypower

Si eu am BKD.\Si am 200k si merge ok.Tind sa cred acelasi lucru despre primele cutii fabricate.

Cred k la inceput fiind cu modelul asta de cutie, au folosit materiale ok pentru a nu fi un fiasco cutia, dupa care vazind k merge si totul e ok au inceput sa foloseask materiale mai ieftine pentru a iesi in avantaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stimati Domni, am si eu o problema cu un nou achizitionat passat b6 2.0 tdi CR 140cp DSG 85000km.

Am mers cu masina 600km si mi s-a parut perfecta (am adus-o de la CJ).

Mi s-au ridicat 2 semne de intrebare:

1. La kickdown, cand schimba la 5000rpm are o intarziere de vreo jumate de secunda pana cupleaza treapta urmatoare. mentionez ca la schimbat normal schimba perfect

2. La plecarea de pe loc, daca accelerez imediat cum iau piciorul de pe frana are un mic soc. Daca o las intai sa se puna singura in miscare accelereaza fara soc.

Verificari:

1. service AUDI CJ - cutia schimba bine si nu are nicio problema. Atunci au schimbat si uleiul in cutia de viteze la solicitarea mea.

2. specialist cutii de viteze automate (fara service, un pasionat). cu testerul in brate, verificati senzori si presiuni valve in diferite moduri de mers. verdict: cutie OK.

3. diagnoza pe tester la alta persoana la modul general pe masina. verdict: cutia schimba bine si normal pentru un dsg.

4. verificare la PBV1 - trebuie schimbat mecatronicul si volantul face zgomot in functionare. Cica volantul nu ar trebui schimbat imediat dar mecatronicul se poate defecta in 5km sau in 200000km.

Ce mi s-a parut ciudat: cost mecatronic cu piesa defecta la schimb 3300ron si fara piesa defecta la schimb 6000ron. Cam aiurea, de ce ar vrea cineva sa pastreze piesa defecta?

Prin telefon am vorbit si cu un mecanic care are o masina identica si din ceea ce i-am povestit si el confirma ca masina e in regula.

Nu stiu ce sa fac, sa schimb mecatronicul sau sa nu-l schimb, avend in vedere faptul ca mie mi se pare ca merge ok masina...

E cineva dispus maine seara sa-mi acorde 10 min sa vada cum merge masina comparativ cu a lui in Bucuresti?

Mentionez ca nu are alte simptome citite prin topicul asta (daca plec de pe loc si nu o accelerez face baraitul de motor subturat 1-2 sec si apoi merge lin fara zmucituri). La schimbat normal (pana in 4500 de ture) schimba absolut perfect. La fel si in S si in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si care e problema ta ? Schimbatul la 5000 ture ???

Sincer, nici masina nici cutia nu cred k sunt facute pt asa ceva....

Probabil ca si noi astia de pe forum cu dsg am schimba toti la 5000 cine stie citi din noi ar avea problema....

Dar eu unul nu imi bat joc de masina....

P.S

aia cu micul soc o am si eu...si cred k o au toti.

Aia cu 5000 turatii....sa incerce altii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este sa ii cred pe cei de la PBV1 sau nu? Sunt recunoscuti a da verdicte false sau nu?

Alta intrebare: cine a facut cei mai multi km cu dsg el personal (nu inclusiv cati avea masina inainte de a o cumpara)?

Modificat de alx0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alx0, cutia ta nu are nimic. Este un comportament "normal" in aceeasi masura in care este normal sa turezi si TDI-ul la 5000 rpm. :)

Baietii de la PBV vor sa-ti ia banii. De test fa urmatoare smecherie: spune-le ca masina e in garantie si sa-ti spuna daca mai trebuie schimbat mecatronicul pentru aceasta problema. Cu siguranta iti vor spune ca toate DSG-urile fac la fel.

Eu am facut 100k km cu masina din semnatura. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o dilema: va rog sa-mi spuneti care este procedeul de schimbare a uleiului la DSG-ul cu 6 trepte.

am auzit zvonuri cum ca aceasta operatie trebuie facuta computerizat, etc.. si ca ar fi nu stiu ce echipament care face treaba asta, care are un program si care stie sa treaca automat cutia prin toate vitezele, etc!! ...sau poate asta se face chiar cu ajutorul vagcom-ului.. nu stiu!!

eu am schimbat de curand uleiul la DSG la 60kkm in service Audi la PBN si uleiul a fost turnat in cutie cu ajutorul unui furtun, pur si simplu prin cadere... dupa care s-a urcat un mecanic la volan.. a pornit motorul si a tinut cutia timp de 20-30 secunde in fiecare pozitie de pe cutie.

i-am intrebat daca procedura folosita de ei este cea descrisa in manualul de service iar ei mi-au raspuns afirmativ si m-au asigurat ca cel putin in Romania nu exista niciun dispozitiv/procedeu automat de genul celui descris de mine.

sunt aproape convins ca s-a mai discutat pe prezentul topic.. dar eu am cautat ceva timp si nu am gasit.

multumesc.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este ceva computerizat. Este intr-adevar o scula mai alt fel insa nimic high-tech. Ideea e ca nu se toarna uleiul ca in motor. Eu am facut schimbul la PBV2 si a duret vreo 2 ore. Se face cam ca la schimbarea lichidului de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ai cum sa torni ca in motor, asta sunt convins, pt ca busonul de la cutie e undeva pe dedesubt.

deci se foloseste scula aia de mana unde infiletezi bidonul si ii dai drumul sa curga prin cadere...

asa au facut si la mine.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!