Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Pana la urma uleiul pt DSG 6 trepte se schimba si la 2 ani?

Sau se schimba cand ajunge la 60.000 de km?

Asta vara am vrut sa fac schimbul de ulei (2 ani si 30K km) si am fost surprins ca nici o reprezentanta seat din Bucuresti nu are mecanic specializat pentru asa ceva :( M-am dus la PBN si acolo au insistat ca nu e nevoie sa fac schimb la 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba la 60000 km fara a se tine cont de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy: NU ESTE ADEVARAT CE ZICI, uleiul se schimba la 60000KM sau 2 Ani. Asta zice constructorul asa trebuie facut. Pentru 8mil cat costa un schimb nu merita riscul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu anii mi se pare o prostie....nu cred ca se strica uleiul atat de mult in ...sa zicem... 3 ani fata de 2 ani...partea cu km esta alta chestie...tine de uzura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy: NU ESTE ADEVARAT CE ZICI, uleiul se schimba la 60000KM sau 2 Ani. Asta zice constructorul asa trebuie facut. Pentru 8mil cat costa un schimb nu merita riscul.

Nu ma duc acum la masina sa ma uit in cartea de service, dar revin maine cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM citit si am ramas surprins, ceva de genul: lucrari suplimentare la 60000 si 4 ani, se schimba uleiul din cutia DSG numai la 60000 km, ce inseamna numai, doar la primii 60000km ?

Dau un mail la cehi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se refera numai la 60 000km NU la 2 ani...dar vezi ce zic aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in caret scrie, tradus din germana, la fiecare 60mii KM sau 2 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea de service de la Leon la rubrica "La fiecare 60.000 de km" scrie: "Cutia DSG: inlocuirea uleiului si a filtrului de ulei al cutiei de viteze." Este singurul lucru despre schimbarea uleiului la cutia DSG pe care l-am gasit.

Am mai "petrecut" inca 40 de minute cautand si in manualul de utilizare ceva de intretinere cutie DSG fara sucess insa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuuun....

Dupa primii 3000km facuti, revin aici cu un review....

In posturile precedente am specificat faptul ca cred ca cutia ar avea probleme datorita faptului ca atunci cind schimba vitezele, mai ales acelea de jos, eu simteam o zvicnitura mica.

Se poare insa ca toate dsg-urile fac asa.Am dat masina inca la 2 prieteni cu DSG si au zic k cutia se comporta absolut normal.

De ce eram indus in eroare?

Acu citiva ani am avut un golf 4 cu cutie automata,nu dsg.Ori, intre automata si dsg este diferenta, la automata pur si simplu nu simti cind cutia schimba, motorul se tureaza undeva mai sus si sta asa turat pina ajungi tu la viteza care o vrei, nu schimba vitezele si automat se da turometru mai jos ca la dsg.

Per ansamblu sunt f multumit de dsg.

Insa, nu pot sa nu fac comparatia cu vechiul seat toledo pe care il am si acum, motor ARL 150 cp cutie 6 viteze manuala:

la DSG, la aceeasi viteza in a 6-a am cu 300 turatii mai mult decit la cel cu cutie manuala.

Acest lucru se vede in primul rind la consum.

Am facut comparatie pe ruta mangalia-bucuresti si retur, condus la aceeasi viteza medie si acelasi stil.

Cu seatul vechi, pe manuala, ieseam la un consum mai mic.Este adevarat ca Toledo-ul nou cu DSG-ul este mai greu , garda mai mare de la sol si inaltime mult mai mare (la urma urmei este un monovolum).

Toate acestea cumulate cu acea diferenta intre turatii la aceeasi viteza a rezultat un consum cu 1% mai mare....

DIferenta de consum ar fi fost mult mai mare daca mergeam cu o viteza mai mare pe autostrada (seatul manual are un consum instant de 6,6% la 150km/h in timp ce DSG-ul ajungea aproate de 8,5%)

de asemenea, iar o diferenta, pe DSG am mers toata autostrada pe pilot in timp ce pe seatul cu manuala nu am pilot deci nu l-am putut folosi....

Una peste alta, DSG-ul are avantajul comoditatii la drum, insa seatul cu manuala este mai puternic, are zvicnire mai buna, cuplu mai mare si paradoxal consum mai mic....

Mi-as dori mult un DSG cu 170 cp....

Apropo, stiu ca se poate face tuning la motorul de 140cp care il am acum, il pot duce la 170...

Ideea este insa ca din cite stiu DSG nu se pune pe motoare de 170 cp caci nu prea rezista la cuplul respectiv.....in consecinta probabil tunindu-l as trece peste normele recomandate de constructor pentru cutie....

Da, si la urmatoarea masina tot DSG voi lua, nu mai trec inapoi pe manuala,insa manuala este mai exacta, tu controlezi ce face masina si nu un soft de cutie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit dsg-ul face fata stock pana pe la vre-0 480-500NM :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este insa ca din cite stiu DSG nu se pune pe motoare de 170 cp

Serios?

Ia uite ce gasim pe saitul de specialitate:

Selectati una din configuratiile disponibile:

1.8 TSI 118 (160 CP) - M6 xx.xxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM citit si am ramas surprins, ceva de genul: lucrari suplimentare la 60000 si 4 ani, se schimba uleiul din cutia DSG numai la 60000 km, ce inseamna numai, doar la primii 60000km ?

Dau un mail la cehi.

Raspuns al mail: 4 ani sau 60000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceasta revizie se face la fel si in germania? Dupa cum stim revizia generala se face la 30000km in germania.La noi se face la 15000km.

Nu este mai ok sa faceti reviziile la 30000km? In romania cred ca este mult mai solicitata cutia.

Este doar o presupunere

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania revizia la 15.000 km nu eate generala, consta in schimbul de ulei si filtru numai, revizia la 30.000 km fiind cea care implica pe langa schimbarea uleiului si unele verificari mai ample precum si a celorlalte filtre. Faptul ca in Romania este necesara schimbarea uleiului la maxim 15.000 iar in tarile vestice la 30.000 se datoreaza calitatii carburantilor si a continutului de praf din atmosfera. Uzura uleiului din cutia de viteze nefiind influentata in mod direct de nici unul dintre factorii enumerati, nu vad de ce ar fi intervalul de schimb diferit.

Modificat de $ilver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well ai fi mirat sa stii ca noi avem carburant chiar de buna calitate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a spus la servce-ul oficial VW ca uleiul din cutia DSG nu se schimba decat in tarile cu temperaturi extreme. mi s-a si aratat o pagina din ceva program de service - pe care am si solicitat-o pe mail si zice asa

post-2003-0-05564000-1293143690_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi problema ca si Maryus, un pocnet mic si surd, dar doar la temperaturi scazute si cand motorul este rece, am 44.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea cu DSG cred ca se agraveaza pe zi ce trece. Inca ma intreb daca e de la cutie sau de la altceva. De ceva timp a inceput sa imi faca niste chestii ciudate (urasc masina asta din tot sufletul meu):

- acum cand a venit iarna si am pornit-o nimineata pe la -10 grade mi-a facut o chestie ciudata. am dat sa o pornesc, a invartit (cateva ture) si la un momendat s-a auzit un trosnit puternic (nu am mai auzit asa ceva) si s-a miscat masina putin in spate. eram ceva de genu wtf? ce dracu mai e si asta? ma rog, m-am speriat pe moment si am incercat sa uit de problema respectiva ca si asa am o gramada de probleme cu ea. acum o saptamana tot asa am pornit-o pe un frig din asta puternic si dupa ce a invartit ceva la motor, porneste, si tot asa se aude zgomotul ala puternic se misca putin masina si am avut impresia ca mi-a sarit schimbatorul din P. Tremura puternic si m-am gandit ca asa face ca e rece, numai cand am tras de schimbator am vazut ca era sarit putin din P si din cauza asta tremura, l-am dat pe R sa ies si a disparut tremuratul, am dat inapoi pe P nu mai facea. simt ca innebunesc! ce am observat e ca face problema asta dupa ce invarte mototul de multe ori, cand e motorul cald sau vara nu a facut asa ceva, numai acum iarna mi-a facut de 2-3 ori.

- pe langa comportamentul care l-am scris pe aici ca zici ca sunt incepator cand plec de pe loc acum a inceput sa imi faca urat cand pun frana. daca franez brusc am impresia ca imi moare motorul, parca mi-e frica sa si franez.

Pot sa fie de la altceva problemele astea? In rest ea schimba minuant, la drum lung unde nu am aglomeratia din Bucuresti nu se simte ca are avea probleme. Singurele probleme sunt cand plec de pe loc si cand franez mai brusc. Cand am dus-o la reprezentanta aia mi-au zis ca asa trepideaza astea cu DSG !!! Problema e ca ei au testat-o cu motorul rece, si ea face problema asta numai dupa ce sa incalzeste motorul/cutia bine. Eu le-am spus si ei nu domne, Batman Batman...

PS: v-am spus ca urasc cutia asta?

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citi km ai cu masina si cind ai schimbat ultima oara uleiul de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta chestie care ma da pe spate : de cind am luat masina, datorita unei probleme cu senzorul de temperatura sau un fir etc masina la pornire pleaca putin turat.Din cauza asta, cind o pornesc in P are tendinta pt o fractiune de secunda sa plece in fata, dar se simte slab, daca tin piciorul pe frina nici nu se simte.

Avind problema asta, o pornesc numai in N.Pleaca sincer mai usor.

Insa am avut o experienta ciudata: vacanta asta am fost in Harghita si am dat pest eniste temperaturi fff scazute.

Rezultatul: intr-una din zile m-a lasat bateria.

Ce este insa ciudat: daca punea contactul si vroiam sa pornesc in N pur si simplu nu se intimpla nimic.Daca vroiam sa pornesc in P, se auzea cum se chinuie demarorul in fata.

Intrebarea mea : de ce in N nu facea nimic si in P se auzea cum se chinuie, ca la o masina clasica?

Dupa incarcarea bateriei, merge iar normal, pot porni si in N si in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are ~ 97,000km si la 60k a fost schimbat uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are ~ 97,000km si la 60k a fost schimbat uleiul.

Are 170cp din fabrica sau ai standardul de 140 cu tuning ?

CUm se comporta dsg-ul la 170cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are din fabrica. Cum sa se comporte, nu am mers cu alte motoare + DSG ca sa fac comparatie. Am avut alte masini cu automate dar au fost tiptronic. Momentan, dupa cum vezi am o gramada de probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!