Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

kye04, ma indoiesc sa fie problema de la ambreiaj. DSG-ul are 2 ambreaje, ar trebui sa faca numai la anumite trepte. Mai curand pare o problema la blocul de valve - asa numitul mechatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04, ma indoiesc sa fie problema de la ambreiaj. DSG-ul are 2 ambreaje, ar trebui sa faca numai la anumite trepte. Mai curand pare o problema la blocul de valve - asa numitul mechatronic.

cu alte cuvinte pot sa arunc masina la gunoi.... un mechatronic m-ar ajunge probabil la 70% din pretul cu care am luat masina :(

se pot lua si de la dezmembrari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te alarmezi. Asteapta sa vezi intai care este exact problema.

S-ar putea sa fie de la ulei, de la filtru. Fa o readaptare a cutiei si sa fii sigur ca a fost facuta corect. Daca nu esti sigur, mai bine o cauti pe acest topic si apelezi la vreun coleg forumist care se pricepe.

Daca ajungi la concluzia ca e mecatronicul, atunci vei vedea ce sa faci. Nu cred ca e chiar asa de scump precum spui. Un mechatronic SH s-ar putea sa mearga mai prost decat cel pe care il ai pe masina. Unul nou are avantajul garantiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istef, am procedat dupa cum mi-ai recomandat si astazi nu am mai simtit acea rezistenta la trecerea din P in R

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca inlocuirea mecatronicului implica si inlocuirea uleiului?

Ideea e ca pe la 50k mi s-a inlocuit mecatronicul pe garantie, acum masina are 60k si nu stiu daca sa mai schimb uleiul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care vor sa testeze softul de la unitronic pentru dsg si ambreiajele ssp sunt binevenit sa dea o tura cu masina mea ;). Problema ar mai fi la volantul bi-masic dar pentru ala nu am gasit nici o solutie inca.

elo, long time no see dsg topic

@andiB : Valeo din ce am citit are o solutie pt volant dual mass

si acum o provocare poate putin offtopic

credeti ca se poate face pe o masina cu dsg , ACC stop and go ? :)

o sa fac rost de un "radar senzor" si ma batea gandu sa explorez...varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am mai postat pe aici cu o problema la DSG. Ma rog cum ca tremura, smuceste cand plec de pe loc. Asta numai cam dupa 20-30 de minute dupa ce o pornesc, cand se incalzeste. Ma rog, am fost la aia de la Porsche acum cateva luni si cica asa fac astea cu DSG. Bine, cred ca au si testat-o cand era rece si nu se simtea. Problema e ca s-a mai agravat. Adica daca stau intr-o coloana e dezastru, zici ca sunt incepator care da drumu prea repede la ambreiaj si se opreste masina, bine, nu se opreste. E cineva pe aici care se pricepe la depistarea problemei cu VAG sau cu ceva, contracost, sa ma duc la idiotii aia sa le spun exact, sa le dau mura in gura ca nu mai pot. Am mers cu alta masina cu DSG si nu face cum face a mea. De ce nu avem si noi un service in firea lui in tara asta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceleasi simptome le-am avut si eu, si s-a rezolvat doar dupa inlocuirea mechatronic-ului. Iti recomand sa verifici mai intai chestia asta, pentru ca mie mi-a luat ceva timp sa-i conving pe cei din service ca nu e normal comportamentul, am trecut si prin procedura de reset a cutiei, mi-a fost schimbat si kit-ul de ambreiaj pe garantie, dar se pare ca problema e la blocul de valve aka mechatronic unit. S-a manifestat deja la foarte multe masini cu dsg, iar in State a fost si un recall oficial pe tema asta ... nu si in Europa din pacate :(. Un an si aprox 15.000 km mai tarziu, problema inca nu mi-a reaparut, si sper sa ramana asa pentru ca nu mai am garantie.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna la o reprezentanta VW sau la un magazin de piese auto.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andi.B:

cat a costat setul de ambreiaj "tunat", si de unde l-ai luat

procedura de schimbare ai facut-o tu ?

ce ti s-a parut asa la ele, de ai revenit la cele vechi""

mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele noi costa in jur de 40mil versiunea de la SSP, pe ale mele le vand la 30mil si au doar cateva sute de KM, le-am dat jos imediat de pe masina. Eu acum mi-am luat ambreiajele stock de la Audi care au costat 2000RON :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimburile de viteze in special la WOT erau destul de dure, nu mai erau smooth deloc, iar prin oras tot dure erau, disparuse liniaritatea cu care masina schimba treptele deoarece ambreiajele nu mai erau patinate intre schimburi. Cu ele era un simplu clanc si toata masina zici ca se rupea. Din cate am inteles de la posesoii de EVO X este absolut normal comportamentul qasta cu ambreiajele SSP. In fine cele stock tin leher 470-500NM cu un soft de dsg bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista soft dsg mai bun decit cel al producatorului(ma refer la ultimul upgrade de la reprezentanta)? Care ar fi diferenta?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru diesel poti incerca softul celor de la HPA Motorsport sau Unitronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o problema cu cutia dsg 6 trepte am schimbat uleiul in cutie la repre.vw si cand e rece cand trece din a3 in a2 -a se aude o pocnitura ca si cum nu ar avea ulei a mai patit careva asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k ar trebui sa mai dai ceva detalii:

1-asta ai observat imediat dupa ce ai schimbat ulei sau se putea observa si inainte ?

2-numai din a treia in a doua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La trecerea din 3 in 2 au obicieiul sa se poticneasca. Pocnituri nu am auzit si nici nu am citit pe la alti sa aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la Dona service in constanta pt schimbul de ulei.

La insistentele mele s-a facut si update-ul softului cutiei de viteze online.

De readaptarea cutiei de viteze insa, baietii nu au auzit. Nu am insistat ca e clar ca nu aveam de ce...

O sa incerc sa o fac zilele astea cu un vag com al unui prieten.

Dupa schimbul de ulei si update-ul online, sincer , nu am vazut nici o schimbare in comportamentul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie de la un tampon al cutiei de viteze eu ama avut ceva similar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul se intampla numai cand e rece in rest e ok , un zgomot metalic,o pocnitura ca si cum nu ar avea ulei

numai din a-3 -a in a2a inainte nu facea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

P.S Mai este careva pe aici care are 200.000km facuti cu DSG?

am eu 226.000 si merge perfect cutia...acum am luat masina...uleiul in cutie trebuie schimbat peste 14.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!