Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

La un momentdat, respectivul inginer a plecat cu masina in test. S-am mai intors dupa 30 de min (probabil ca a servit pranzul pe undeva). Nu am observat niciun fel de modificare in mersul masinii, totul este ca inainte si dupa acel "basic settings" despre care nu am convingerea ca l-au facut. Am platit doar 105 Ron... :Driver: . Nu stiu ce sa mai zic...

Cu riscul ca irosesc uleiul si filtrul de la cutie pe care le-am schimbat acum cca. 5-6.000 km, am sa desfac si mechatronicul sa vad eu cu ochii mei ce-i acolo. Oricum, maine am sa merg la service-ul acelui prieten de-al meu (de care v-am amintit) si am sa desfac fitrul de aer, suportul de la baterie(pt a avea acces la mufele de la dsg) levierul de la dsg. Desfac toate mufele , verific daca le vine curent, le curat. Ar mai fi senzorul de viteza si toate celelalte sute de senzori, ii desfac pe toti si ii curat. Bafta !

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu vesti noi :) . Totul s-a rezolvat :) . Mufa care vine in partea de sus a cutiei, la mechatronic, avea un contact imperfect. Cred ca a fost o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de necrezut !!!

adevarul e ca si daca cei din reprezentanta iti schimbau cutia cu 6000 de euro sau chiar si numai mecatronicul cu 2000 tot la acelasi rezultat ajungeau si ei .

ca probabil la montat inapoi bagau bine acea mufa .

si sa ii fi vazut cum radiau a multumire de ce mecanici buni sunt ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Eu totusi cred ca este ceva software, ori o mufa care nu sta bine. ...

Am avut dreptate si aici. :)

Ma bucur ca ai rezolvat problema fara a apela la "solutia" celor de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva pana acum kit complet de ambreiaj la DSG ? pareri/pret/etc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut dreptate si aici. :P

Ma bucur ca ai rezolvat problema fara a apela la "solutia" celor de la reprezentanta.

Salut! Ieri am fost la service si am reglat putin acel dispozitiv(selector) pozitionat pe cutie. Totusi, acel electrician de la service se pronuntase bine asupra diagnosticului -

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Revin si eu cu o problema. La touranul meu 1.9 105cp dsg in decelerare de la 50 km/h daca franez mai brusc si iau la fel de brusc de pe pedala de frana, masina incepe sa puna frana de motor in valuri, ca si cum ar cupla discul, l-ar decupla. Toate astea se intampla dupa ce uleiul in cutie ajunge la 85 de grade. NU am cod de eroare pe cutie. DAR, in momentul in care face frana in valuri violente dau de maneta in tiptronic, deodata nu mai face si totul decelereaza corect. Am facut diagnoza pe cutie cu propriu vag com si nu am gasit nimic, inafara de fluctuatii ale presiunii unei electrovalve cand se manifesta decelerarea in valuri. Am facut si adaptare si cam tot asa face.

Va rog ajutor ca nu stiu ce sa ma mai fac cu ea...

Colegul nu a primit nici un raspuns si readuc in discutie aceasta problema pentru ca si eu ma confrunt cu situatie asemanatoare: in decelerare, la viteze mici (tr a 2-a) uneori, ma cam bruscheaza, adica decelereaza in valuri, asa cum spunea si constantinvww mai sus. Cam ce s-ar putea face?

Si o alta intrebare: update soft DSG: unde/cat/cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi sariti in cap, dar cat de buna e cutia DSG (varianta 2005-2008) fata de una manuala (VW) ???

si DSG VW (2005-2008) fata de manuala si automata BMW sau Mercedes (2001-2006)?

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult peste :blush: iar argumentele le gasesti in versus de pe acest forum si in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG e cea mai buna. :blush: Cristian-Vn, sper ca nu astepti un raspuns pertinent la intrebarile tale, pentru ca acesta nu exista.

Orice cutie automata are o parte electronica in comparatie cu una mecanica in care partea electronica este aproape inexistenta. Evident ca o componenta electronica se poate defecta mai usor decat una mecanica. Atat timp cat cutiile enumerate de tine functioneaza in parametri, DSG-ul este una din cele mai reusite cutii.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca DSG e mai buna decat manuala la VW, si tot DSG e mai buna decat steptronicul de la BMW si Mercedes ani (2001-2006)!

va zic de ce intreb ptr as dori sa trec pe o automata si nu sunt hotarat asupra cutii. Andi B. te rog imi dai postu, caci ca sa caut in 36 de pagini imi ia 2 zile. te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dsg si iti spun ca este o cutie f.f.f buna mult peste steptronic sau alte prostii de genul seletronic, selespeed. Toate acestea sunt cu convertor de cuplu inertial deci..pierderi de cuplu mari, rapoarte lungi..etc. => gunoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- La stop sau la o oprire, este indicat sa treci pe (N). Scade consumul si am inteles ca este si propice pentru o optima utilizare a cutiei in timp. Plus de'asta, zgomotul produs de frane in cutie, atunci cand esti in (D), cel putin la inceput, suna ingrijorator

Eu nu m-am lamarit cu o chestie. La semafoare lungi (>30 sec) are ceva daca se pune pe N? Ak vazut ca unii zic da, altii nu. Din manual nu reiese de nicaieri ca nu trebuie pus in N, zice doar ca nu este necesar.

Si mai e o chestie. Daca esti in miscare si o pui pe N, zice in manual ca trebuie sa astepti sa scada turatia si apoi poti sa o muti in D fara probleme. Unii chiar au incercat si a mers. Stiu ca s-a mai discutat asta si nu este recomandat sa faci asa, dar ma gandesc ca daca nu este sanatos pentru cutie, pur si simplu nu te-ar fi lasat sa treci la loc in D decat dupa ce te opresti by design, nu? Deci asta este sau nu o "functionalitate" a DSG-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adevarat, trebuie sa o lasi sa ajunga la turatia de relanti si nu, nu se intampla nimic daca bagi din N in D din mers respectand regula turatiei si, atentie, fara sa atingi acceleratia pana nu cupleaza ea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Masina vine prin noiembrie - decembrie, iarna cum se iese din zapada? Adica cum fac balansul fata-spate? La manuala zapaceam ambreiajul, dar ieseam pana la urma :icon_thumright:, la asta cum fac?

Modificat de xxnelu
QUOTE inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea faci... Iti pui chiloti cu blana, manusi, cauciucuri de iarna, iei lopata si te apuci de lucru :eek:

Lasand gluma la o parte, eu nu am avut nicio problema cu iesitul din zapezi iarna trecuta, care sa fim seriosi... a fost o iarna grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei citi manualul vei vedea ca si la asta poti sa faci balans!! Cum???Foarte simplu! Schimb foarte repede dinR in D si invers! Cutia este special conceputa ca sa cupleze imediat si sa poti face balans! Cand iti va veni masina vei vedea!! Cat priveste frana de motor...ai triptronicul care mi se pare super eficient!Poate chiar mai rapid decat la manual! Din punctul acesta de vedere este ok! Altele sunt problemele la aceasta cutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Balkus2002 care ar fi acele probleme, le poti enumera pe puncte? mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectarea mechatronicului, limitarea posibilitarii de tuning a motorului la ~400NM (desi umbla vorba ca totusi tine mai mult), nici chiar pe modul manual nu detii controlul complet, desi este rapida, in cazul in care vrei sa faci o manevra pe care nu o anticipeaza, se misca destul de incet, nu reactioneaza imediat la comenzile tiptronic, iti ia ceva timp pana ajungi sa inveti cum sa mergi cu ea, sa sti cum reactioneaza in anumite conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga faptul ca intretinerea este foarte costisitoare( 6 litri de ulei care costa aproximativ 80 ron/litru si si care trebuie schimbat la 60 mii de km cu ajutorul calculatorului) apoi as mai adauga faptul ca fiind mai multa electronica, in eventualitatea defectarii sunt multe sanse sa dai foarte multi bani pe reparatii. E adevarat, suna a povestea drobului de sare, dar eu personal am ceva probleme pe care le-am enumerat aici pe forum( din ce in ce mai des mi se intampla sa nu vrea sa-mi schimbe treapta. O schimba cand iau piciorul de pe aceleratie. Cineva de aci mi-a zis ca ar trebui ca softul se fie up-datat sau ceva in genul). Iar colegul care a postat inainte a descris foarte bine comportamentul ei. Sa auzim de bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei 6 litri de ulei si schimbul la 60mii km este valabil pentru DSG-ul cu 6 trepte. La DSG-ul cu 7 trepte, cutia are doar 2 litri de ulei si nu se mai schimba la 60 mii km, ci se completeaza ca la una manuala, daca-i cazul.

Johnny Bravo, faptul ca "iti trebuie timp sa o inveti" nu are nicio legatura cu DSG-ul. Si pentru cutia manuala ti-a trebuit timp sa o inveti (cand ai facut scoala de soferi). In rest, celelalte remarci le impartasesc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo, faptul ca "iti trebuie timp sa o inveti" nu are nicio legatura cu DSG-ul. Si pentru cutia manuala ti-a trebuit timp sa o inveti (cand ai facut scoala de soferi). In rest, celelalte remarci le impartasesc si eu.

Ba are legatura cu DSG-ul si cu orice cutie automata a carei functionare este gestionata de catre un program si nu de catre sofer. Trebuie sa o urmaresti o vreme si sa inveti cum reactioneaza in diferite situatii. Sa stii ce lag are atunci cand vrei sa depasesti si o calci, sa sti ca daca franezi si apoi accelerezi brusc, nu va reactiona prompt, sa stii ca la frana de motor, de exemplu, cand te apropii de o intersectie, ramane in treapta a 3-a iar cand apesi acceleratia are un moment in care nu se intampla nimic si apesi si mai tare acceleratia si apoi schimba in a 2-a si o ia la fuga mai tare decat iti doresti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!