Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Din descrierea care o faci tu pare a fi un disc de ambreiaj care patineaza. Daca face in treapta a 6-a, probabil ca va face si intreapta 2 si 4, caci sunt pe acelasi disc. Daca e asa, ar trebui schimbat discul de ambreiaj problematic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descrierea care o faci tu pare a fi un disc de ambreiaj care patineaza. Daca face in treapta a 6-a, probabil ca va face si intreapta 2 si 4, caci sunt pe acelasi disc. Daca e asa, ar trebui schimbat discul de ambreiaj problematic.

Sa itnamplat o data si cand am vrut sa plec de pe loc in R, se accelera scotea fum si nu se misca.... Are legtura cu acelasi disc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope! R-ul e pe acelasi grup cu 1,3 si 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie nu sunt doua discuri de ambreiaj in total sunt 6 discuri - grupate pe doua ambreiaje;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine intereseaza sa faca un upgrade hw la ambreiajele dsg cei de la ssp performance au scos doua kituri primul rezista pana la 400whp al doilea pana la 500whp, primul costa 1000usd cu transport inclus pana la noi, manopera de montare este in jur de 1000ron + 9 litrii de ulei + filtru. Pretul ambreiajelor noi - OEM la dealer - PBV2 este de 25mil.

LE: cei de la ssp performance au cos si un heavy duty oil.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se comanda? Cum e cu vama, TVA etc.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se comanda? Cum e cu vama, TVA etc.?

Daca te intereseaza vb cu cei de la Exelixis sunt parteneri SSP, dar mare grija mare mare mare, kitul vine fara capsule. Cel original vine deja incapsulat. Deci pentru a putea sa montezi kitul after market e nevoie sa pastrezi capsulele OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

iata o nou eveniment , nu tocmai placut, in viata cutiutei mele.

Bine, sper sa postez corect , deoarece defectul "" care vreau sa v-il fac cunoscut este pe masina mea dotata cu DSG, si care cred (dar nu sper sa fie ) ca e de aici .

Situatia in care se aude acest zgomot este urmatoarea :

mers de semafor , cutia ajunge in maxim treapta 3 ...4 poate , incepe decelerarea, apoi franez exact in momentul in care masina se apropie de un stop complet , se aude un zgomot destul de puternic si un soc pe care se simte in toata masina.

zgomotul l-am localizat in zona centrala a consolei (cumva in spatele consolei si in jos)

Am si eu acel zgomot. Se intampla la decelerare cam in momentul in care in mod normal ar trebui calcat ambreajul (cam pe la 1100 - 1200 rpm). De asemenea il am si in mers, exact cum zice si Tray Power, cand ma joc cu acceleratia pe la 70 km/h. Trebue remarcat insa faptul ca la 70 este un prag unde cutia schimba intre treptele 5 si 6, cand nu accelerezi. La 70, in treapta a 6-a turatia scade la ~1200 rpm, la limita adica si ma gandesc ca daca te joci cu acceleratia derutezi cutia de viteze care probabil ca incearca sa schimbe viteza.

Cred ca acel clank care se aude este ambreajul.

Si mie mi se mai intampla sa aud un zgomot la decelerare cand "apasa ambreiaju" in treapta a doua, dupa parerea mea acel zgomot este preselectarea treptei 1. Mergeam cu geamul deschis intr-o parcare subterana in treapta 2, putin peste ralanti, aproximativ 10km/h. Am oprit foarte calm la o "intersectie"(in parcare). In momentul in care masina s-a oprit complet s-a auzit un "cl
Modificat de dan_m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

N-are treaba cu placutele. Este cuta de viteze. Asa face toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut normal sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare de newbie: la stop se poate tine in D cu frana de mana trasa in loc de frana de picior? Se strica ceva? Mi se pare mult mai comod sa trag frana de mana, pot sa ma mai intind, sa mai misc picioarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calci frana, scade presiunea in circuitul ambreiajului si astfel, cutia este decuplata. Cu frana de mana trasa, o sa incingi ambreiajul care va patina...asta in cazul in care nu se va opri motorul (nu am experimentat pentru a spune exact care varianta este "reala").

Oricum, varianta normala si sigura este cea cu frana "de picior".

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am experimentat eu. In prima faza masina tinde sa plece, dupa aia vede ca nu poate si se relaxeaza si ea, nu se aud alte zgomote ciudate fata de cum ai sta cu piciorui pe frana.

Nu e mai uspr sa o duci in P ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cosminidis : intre 850 +/- 10 cat e relantiu' la bkd de exemplu ( din ce stiam eu ) si 1200 RPM , cutia nu cupleaza complet ambreiajul l si DA, secventa de cuplare e data de presiunea care e exercitata in pedala de frana.

- daca vei trage frana de mana , lasand masina sa traga inutil, dupa o perioada , in care masina "va vedea" ca nu se produce deplasare, cu toate ca ea cupleaza deja (chiar si partial) ambreiaju , va intra protectia de supraincalzire a discurilor care iti va decupla automat cutia de motor.... ( am facut eu ceva teste intr-o panta mai serioasa si o lasam fara sa accelerez si cam asta se intampla

- daca accelerezi ...se recupleaza

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Eu cand ma opresc la stop trag automat frana de mana, mi-a intrat in reflex. Dar ma enerveaza ideea de a tine piciorul apasat pe frana. In plus asta ar duce si la suprasolicitarea pompei de frana, nu? (ma gandesc la Bucuresti...)

Ma gandeam ca ar fi fain un sistem electronic care sa detecteze ca am tras frana de mana si sa declupeze automat, la fel cum face cu frana de picior.

P.S. Inca nu am DSG, dar planuiesc un G6 cu DSG, si ma intereseaza subiectul :-).

Modificat de cosminidis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca o sa-ti intre in reflex asa cum tragi frana de mana sa trec isi cutia din D in N. Nu mi se pare normal sa o lasi in D si cu frana de mana trasa, chiar daca ar avea o protectie la infierbantarea ambreajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus asta ar duce si la suprasolicitarea pompei de frana, nu? (ma gandesc la Bucuresti...)

NU. Nu-ti face griji pentru pompa de frana; fa-ti griji pentru cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei DSg vine cu Auto Hold care rezolva problema, adica lasi masina in D si iei piciorul de pe acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai inteles la ce s-a referit cosminidis. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enervant nu e ca trebuie sa tii piciorul pe frana, ci ca trebuie sa apesi destul de tare pe pedala, ca sa nu inceapa sa vibreze.

in cazul meu asta este probleme deranjanta, ca trebuie sa apas destul de tare pe frana, mi-ar fi placut ca atunci cand apas putin, cat sa cupleze ledurile de frana, sa decupleze ambreajul.

asta poate ar trebui sa faca VW la DSG, cand atingi frana, sa decupleze ambreajul...parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta poate ar trebui sa faca VW la DSG, cand atingi frana, sa decupleze ambreajul...parerea mea.

Daca ar face asa ceva, s-ar putea sa nu mai poti pleca din rampa daca nu ai auto hold.

Eu sunt de parere ca asa cum este implementata este intr-un mod optim. Mise nu mi se pare destul de dificil si nici incomod sa mut levierul in N daca stau mai mult la stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, aveti pe aici si SSP 308 (DSG). Cititi si voi pe-acolo; DSG are functie "hill hold" si se activeaza tocmai prin apasarea usoara a pedalei de frana. adifox, la apasarea usoara a pedalei de frana, creste presiunea in circuitul ambreiajului si astfel, cutia este cuplata la motor si iti face viata usoara la plecarea in panta ("rampa").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxnelu eu stiu foarte bine asta, am masina cu DSG de ceva timp, dar incercam sa-i explic omului ca daca la o apasare usoare a franei ar decupla cutia, tocmai plecarea din rampa si auto hold-ul ar avea de superit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu despre ce e vorba, dar de multe ori mi se intampla ca stau la semafor si ingandurat si obosit nu apas destul de tare pe pedala si simt cum se chinuie sa plece de pe loc.

am ales DSG sa nu ma doara stangul de la ambreiaj, dar ma supara dreptul de la frana :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ales DSG sa nu ma doara stangul de la ambreiaj, dar ma supara dreptul de la frana :icon_thumright:

Mai foloseste si stangul pe frana...la semafor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!