Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@skodita: ce spui tu cu senzor de presiune sau senzor de turatii se poate verifica foarte usor cu vag-com-u pe canalul "auto trans" pe measuring blocks :)

mie-mi plange acum "pressure too low ?" pe transmission fluid :) si are 40 000 km ... ar fi trist sa schimb de pe-acum dar ... o sa fac asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la acest scenariu ma refer - a avut o eroare pe care o sterg cu VAGCOM-ul. Aceasta eroare poate sau nu sa fie relevanta!

Intr-o discutie cu un tip ce testa cutii DSG la Reprezentanta SKODA(mergea in TESTE cu masinile DSG) mi-a spus ca toate erorile raman si nu se pot sterge de pe cutia DSG - adica daca cutia s-a "incurcat" in a schimba o data vitezele sau a avut probleme partiale sau totale raman in EPROM-ul cutiei (in memoria ei) si nu pot fi sterse sau intializate => deci se pot si vizualiza!

adica cum sa sters?

adica sa pus o scula de diagnoza pe masina si a fost stearsa eroarea?

daca da atunci in cazul in care eroarea a fost ceva temporar datorita unei situatii de fapt din acel moment atunci ea poate fi stearsa cu o scula de diagnoza

ea NU SE STRERGE singura sau cu ajutorul unei radiere

daca eroarea se datoreaza unei defectiuni care persista si dupa momentul stregerii cu vag com de ex atunci ea va apare pana la momentul remedierii acelei defectiuni

si azi am fost in reprezentanta cu masinuta sa vad si o parere specializata .

da exact asa cum va inchipuiti nu a vrut sa le arate si altora cum mai face ea pe nebuna cateodata , nu a vrut sa mai faca si pace

ma facut de rusine

asta e sa verificat electronic si cam nimik...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George George

Va salut colegi de forum:

Am achizitionat recent un Golf V 97000 km,1.9 TDI DSG

Dupa cca 2000 km ma declar f multumit de performatele acestei cutii de viteze,schimbarea treptelor incepe de la 1700-1800rpm in sus,in functie de stilul de mers si implicit de felul in care este apasata pedalade acceleratie. Ramane sa schimb si uleiul in viitorul apropiat...

Insa mergand mai des prin oras am constatat urmatoarea problema:

-dupa franare la cca 5-15 km/h,daca apas pedala de acceleratie se aude un clanc destul de violent in zona cutiei,mai ales daca apas pedala mai tare,e vorba de momentul in care cutia "cupleaza"...

am citit post-urile anterioare in care un posesor a schimbat capetele planetarelor,si avand in vedere ca la mine se aud batai si cand accelerez in curbe,ma face sa cred ca si eu am probleme cu planetarele.

Intrebari:

Exista vreo sansa ca zgomotul sa se auda din cutie?

Are cineva idee cum as putea rezolva problema,se pot schimba elemente din planetara pentru a evita acest zgomot neplacut cat si bataile in curbe minore?

Planetarele de pe DSG sunt solicitate mai mult,si implicit acestea se uzeaza mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi capetele de planetara si termini scapi de zgomot daca e de la planetare.zgomotul se aude cu rotile virate sau in linie dreapta la accelerare?

Modificat de audia6tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !!

Am un passat 2.0 cu DSG si de curand a aparut o problema la cutie in sensul ca in momentul schimbarii vitezelor se aude un zgomot ca si cum s-ar freca ceva .Mai exact la plecarea de pe loc cu treapta 1 se aude acest frecat pina schimba in treapta2 si si din 3 in 4 , din treapta 4 pina in 6 sgomotul se aude din ce in ce mai incet , la rulaj constant in trepta 4,5 sau 6 nu se aude deloc. Credeti ca o readaptare a cutiei poate remedia acest zgomot? si daca da , v-as ruga sa-mi recomandati si mie pe cineva .multumesc!!!

mentionez ca masina are 110.000km

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 97 si repectiv 110 mii cam devreme sa apara probleme mai ales la planetare

daca nu aveti masinile de noi si sunt la achizitionate sh puteti accesa calculatorul de pe DSG

intrati pe Address 02: Auto Trans

apoi dati pe canalul 109 si acolo vedeti cati km are cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu o problema la planetara se manifesta in general in momentul executarii unor viraje ori in cazul meu nu am nici un zgomot in viraj .Doar cand schimba viteza si mai ales la treptele inferioare .Ca sa descriu mai bine zgomotul ar fi cam asa :in treapta 1 accelerez ,se aude zgomotul (un huruit cu o intensitate in functie de acceleratie)care inceteaza cu putin timp inainte de a schimba intro treapta superioara ca apoi sa revina dupa ce a schimbat treapta. Interesant este ca daca demarez destul de repede incat sa nu stea mult timp intro viteza nu se mai aude decat in treapta 1. Nu stiu foarte bine cum functioneaza ambreiajul la DSG dar ma gandesc ca de acolo ar putea fi problema. A mai patit cineva asa ceva ? astept o parere in privinta asta inainte de a ma duce in service si sa-mi zica cine stie ce acolo.... in rest cutia functioneaza impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George George

@audia6tdi Zgomotul se aude cand accelerez mai tare la viteze cuprinse intre 10-20 km/h,se aude si la alte viteze,dar mai putin,cu rotile drepte...

Independent de asta,se mai aud planetarele la viteze mari cand actioneaza si amortizoarele,de ex pe mici movile de asfalt ...si se mai aud si cand virez usor dreapta...

daca schimb capetele de planetara scap de toate sgomotele,sau doar de cele cand cupleaza...cele de viraj ramanand...?

@skodita100 Si eu incep sa am dubii serioasa cu privire la kilometrii reali ai masinii,o sa verific canalul 109 sa vad ce zice,mersi de pont

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ne dezvalui si noua apoi secretul... si cine mai are dsg di vag com poate ne mai spune din experienta lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socebo 70- si eu am cam aceleasi simptome ca la masina ta. Diferenta e de km, eu ajung imediat la 190 tkm. Un "meserias" spune ca ar fi de la volant?!(am acel tzacanit la rece).

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel txacanit la rece se manifesta la masinile dsg cu volanda BMF, deci este normal atunci cand volant este uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George George

Si la mine se aude volantul dar numai la rece si nu continuu

Daca in caz de uzura mare se aude si in mers,inseamna ca problema ta este volantul...e buba lor :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa urmez in primul rand sfatul tau skodita100 sa verific km chiar daca am luato de la un preot din germania si am crezut ca e o sursa mai sigura.

mulumesc pentru pareri si mai astept si altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnalul 109 din blocurile de masura arata numarul de KM. Confirm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel txacanit la rece se manifesta la masinile dsg cu volanda BMF, deci este normal atunci cand volant este uzata.

Andy- probabil spui ca este normal tzacanitul la rece, nu? Dar simptomele(zgomotele gen huruit) de la rulare provin din aceeasi sursa(volant)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa o rulare de 342x2 km cta pitesti cta simptomele au revenit .

a trecut 1 sapt de mers prin oras si acum merge din nou normal pentru oras .....

cred ca de vina este "fuzy logic" cand plec afara se invata cu mersul ala

cand vin in oras se zapaceste o perioada dupa care "se prinde unde este" si se adapteaza ...

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele impresii dupa schimbarea volantei(la 190 tkm): disparitia tzacanitului la rece si a unei haraieli(ocazionale) la schimbarea in treptele inferioare. M-am pricopsit in schimb cu o usoara trepidatie pe care nu o aveam inainte .Se simte parca(impresie?) o schimbare mai lina a treptelor de viteza, impresia generala fiind parca de masina "mai legata".

Un anume zgomot la rulare a ramas(pe anumite suprafete si de regula la viteze mici) ceea ce imi confirma supozitiile legate de cauciucurile GY OptiGrip.

Inlocuirea s-a facut la service-ul Skoda, costul total al lucrarii 2918 ron: volant 2180 ron, inlocuit o bujie(85 ron), reglat geometrie roti( s-a demontat toata puntea fata?),manopera(5 ore), piese mici.

Aici am gasit cel mai mic pret al volantei la care am primit si discount de 8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu problema cu DSG ul. Azi a treia oara mi s-a intamplat urmatoarele: Masina ajunge la 2300-2500 de turatii si nu mai vrea sa imi schimbe in urmatoarea treapta!Incepe sa dea "in nas" ca la vechile Dacii, de parca nu trage motorina. Cred ca e vorba de treapta a 3 a spre a 4 a.Nu am apucat sa vad treapta ca ma uitam la turometru care ajunea la 2500 de ture da nu putea sa schime si iar cobora la 2300 de ture si tot asa imi face pana accelerez cu pedala la maxim. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie calculatorul care nu transmite comanda de schimbare de treapta. Are cineva idee ce ar putea fi sau poate cineva a mai patit ca mine??Mentionez ca pe tester nu mi-a aparut vreo eroare, tinand cont ca tocmai am schimbat uleiul din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tocmai mi-am cumparat un Passat B6 140 CP cu cutie DSG.

Ce am observat dupa o scurta folosire e ca DSG schimba treptele in pozitia D la turatii relativ mici 2200- 2300. E normal?

Ce am mai observat ca la 60km/h era in treapta a 5 la 1300 de turatii!? si un consum instant afisat pe BC de 3L.

Tot ce am scris mai sus sunt parametrii normali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapsody2006, da, este normal. Daca calci foarte usor acceleratia s-ar putea sa observi ca schimba chiar si la turatii mai joase (1800-2000 rpm). Toti parametrii sunt ok, inafara de consum pentrunu cunosc consumul la motoarele diesel si nu pot sa ma pronunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema cu DSG ul. Azi a treia oara mi s-a intamplat urmatoarele: Masina ajunge la 2300-2500 de turatii si nu mai vrea sa imi schimbe in urmatoarea treapta!Incepe sa dea "in nas" ca la vechile Dacii, de parca nu trage motorina. Cred ca e vorba de treapta a 3 a spre a 4 a.Nu am apucat sa vad treapta ca ma uitam la turometru care ajunea la 2500 de ture da nu putea sa schime si iar cobora la 2300 de ture si tot asa imi face pana accelerez cu pedala la maxim. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie calculatorul care nu transmite comanda de schimbare de treapta. Are cineva idee ce ar putea fi sau poate cineva a mai patit ca mine??Mentionez ca pe tester nu mi-a aparut vreo eroare, tinand cont ca tocmai am schimbat uleiul din cutie

Chiar nimeni nu ma poate sfatui???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu ma poate sfatui???
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Balkus2002, cand ti-a schimbat uleiul ar fi trebuit sa-ti faca si o readaptare a cutiei. Parca asa scrie in protoclul de la VW (nu sunt sigur).

Unde ai schimbat uleiul? Cine ti-a facut diagnoza? Eu sincer ma indoiesc ca nu au gasit niciun cod de eroare la comportamentul descris de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Balkus2002, cand ti-a schimbat uleiul ar fi trebuit sa-ti faca si o readaptare a cutiei. Parca asa scrie in protoclul de la VW (nu sunt sigur).

Unde ai schimbat uleiul? Cine ti-a facut diagnoza? Eu sincer ma indoiesc ca nu au gasit niciun cod de eroare la comportamentul descris de tine.

Am schimbat uleiul la reprezentanta Vw din Miercurea Ciuc. CE-i drept, mi-au cerut cartea service, pe care din greseala nu am avut-o, motivand ca nu au seria de cutie, sau ceva in genul. Apoi dupa un timp in care au mai cautat una alta, au venit cu foile si citeau de pe acele foi fiecare operatie care trebuia in pt schimbatul uleiului. Chestia este ca am avut noroc si chiar am stat langa masina cat timp au schimbat uleiul. Nu stiu nimic despre readaptare, daca au facut sau nu, deoarece vorbeau in ungureste si nu intelegeam nimic din ce povestesc ei acolo. Cert este ca le-am zis de problema iar ei mi-au zis ca ar fi trebuit sa le dea eroare cand au cuplat vagul sa schimbe uleiul, ceea ce nu s-a intamplat. In rest nu prea s-au exprimat cu privire la problema mea. Iar eu am zis ca, intamplandu-se numai de 2 ori, isi va reveni. Dar surpriza: la 3 zile dupa ce am schimbat uleiul, iar am vazut problema. Nu stiu ce sa zic, si sincer imi este un pic teama, ca totul e foarte scump, legat de aceasta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF V 1.9 TDI 105 CP, an 2005 , Cutie DSG - 80.000 Km

Problema e in felul urmator: Merg cu ea la drum lung si deodata daca calc acceleratia putin se accelereaza in gol, nu schimba intr-o treapta inferioara cum ar fi normal, iar amsina scoate un fum de zici ca ia foc.

Mi sa intaplat asta de 3 ori in 200 km. De obicei se intampla cand merg incet de ex : 60-90 km/h daca e in a 6-a si o accelerez putin , se accelereaza in gol si scoate mult fum, iau acceleratia , accelerez usor din nou si de obicei isi revine.

Care ar fi problema ? Ca nu i-am schimbat uleiul sau e altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!