Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@Andrei Ignea este normal comportamentul, face frana de motor in functie de inclinarea pantei.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

Salutare! Masina in cauza e un passat cc 2.0 tdi dsg 6, vin cu o problema legata de un troncanit metalic atunci când merg pe drumuri proaste care pare să vină dinspre cutia dsg .  Il aud în special la viteze mici, cu geamul lasat jos, mai ales cand mașina a rulat o distanță mai mare și s a încălzit bine. Nu are legatura cu virajul roților și nici nu pare să se audă dinspre roti. Cand am fost la service nu s a putut reproduce sunetul dat fiind că în jur erau doar drumuri bune :)) Ceva idei? A mai întâmpinat careva acest simptom? În rest cutia schimba bine, nu a făcut nicio figură. Sa fie oare de la tampoane cutie, cum s ar putea verifica? Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, dețin de putin timp un Golf 5 Plus 2.0TDI DSG6. După ce am cumpărat masina am facut schimbul de ulei la cutie problema este ce in ultima saptamana am pățit de 2 ori ca atunci cand trece din treapta a 3a in a 4a sa o faca mai turat, undeva la 2500rpm. Dupa ceva timp isi revine la normal.

Imi puteti spune o parere cam ce ar putea fi?

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/12/2020 at 8:25 PM, Adrian_Pintilie said:

Sa fie oare de la tampoane cutie, cum s ar putea verifica? Mersi 

cred ca orice mecanic e capabil sa vada starea unui tampon... bucse cadru motor, bucse brate mai degraba, iar f usor de inspectat vizual

oricum, intrebarile despre probleme mecanice e normal sa contina si detalii despre masina ca nr km, an fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Va deranjez cu o intrebare: in urma cu 10mii km am schimbat uleiul la dsg 6 la un mecanic care are service. Nu stiu daca a facut nivelul corect, ca la carte. Pot sa verific nivelul acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Dețin un passat cc 2.0TDI DSG 140 cp 2011,problema este următoare.....de vreo 2 zile aud in mers,fără să accelereze un sunet cand trece dsg ul din treapta 3 in treapta 2...este un sunet de genul cum ai schimba viteza la o cutie manuală,menționez că me accelerare nu se simte nimic,nici o smucitura si nici un sunet....Si cand ii dau D sau N se aude un sunet cum ceva se cuplează,dar nu sucește ,in R nu se aude absolut nimic....Este normal ce se intapla sau exista vreo problema?

Multumesc anticipat! Sper ca m am facut cat de cat inteles!

Mai menționez faptul că uleiul din dsg plus filtru au fostschimbate acum 1500 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine din 3 in 2 un mic clanc..imi ziceau la service ca doar desfscuta cutia si vazut ce e acolo,pot fi mai multe chestii dar asta nu o sa stii decat la o inspectie fizica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clancul metalic la retrogradare (in principal 3 -> 2) este specific cutiilor DSG, sunt oameni care reclama acel clanc la masini noi sub 5000 km. Inca nu sunt convins care e cauza, unii zic ca ar veni de la HUB-ul e ambriaje, altii ca e de la o furca de selectie a treptelor din interior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cert e ca schimba ok,nu da socuri sau alte chestii ..pana merge asa eu nu am nici o problema..e putin deranjant dar te obisnuiesti si nu o sa mai bagi in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este specific cutiilor DSG ci este consecinta a unei probleme la cutiile DSG. Daca citesti topicul o sa afli si rezolvarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa aflii ce e pana nu se desface cutia si vazut faptic ce e acolo...eventualele probleme difera,nu e nimica batut in cuie. Asta mi-au spus si cei de la service si peraoane care se ocupa doar cu reparatii la cutii automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Motis said:

de vreo 2 zile aud in mers,fără să accelereze un sunet cand trece dsg ul din treapta 3 in treapta 2

daca zgomotul a aparut doar de 2 zile (dupa 9 ani de functionare) e clar ca nu e ceva normal.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu vreau sa supar pe nimeni, insa...

Cred ca este primordial sa postati si numarul de km. (REALI) ai cutiei de viteze.

Discutia este una veche.

Aveti rabdare si cititi intai de toate.

In majoritatea cazurilor, s a rezolvat prin schimb hub ambreiaje.

Nu este o problema grava.

Daca nu patineaza ambreiajele (inca), nu aveti motiv de panica.

Ajutati cutia cand schimba, reduceti usor presiunea pe acceleratie.

Nu umblati in ele degeaba...

A, schimbul de ulei face bine daca este facut la timp.

Dar nu este un panaceu universal.

 

PS. Zgomotul era acolo mai demult, nu l a auzit sau avea intensitate mai mica.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, theo a scris:

reduceti usor presiunea pe acceleratie.

:scratch: pe asta n-am inteles-o la DSG-uri. La manuale da, dar la DSG e mai complicat sa faci asa ceva chiar daca sti cam pe cand schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat, nu este asa la indemana. Insa, cu timpul, cred ca fiecare ajunge sa si cunoasca masina (cat de cat). Un aspect important este ca, nu multi pot accede la o masina noua. In sensul de expoatare si cunoastere a ei din primii km. Marea majoritate sunt sh, multe cu un numar de km.

Mult mai mare decat imaginatia… Nu este un lucru rau, raul intervine acolo unde pretentiile sunt de ceea ce nu face obiect.

Pana la urma, este vorba de simptomatologie si dupa aceea de metode de rezolvare.

Din acestea, preponderent sunt de ordin mecanic, chiar normale (vorbim de uzura).

Nu trebuie sa privim totul ca pe un defect.

Personal, cred ca pe durata de viata a ambreiajeor, ar mai trebui facuta o verificare a jocului preluat de saibele de reglaj.

De ex: daca dupa o recalibrare, cutia schimba bine, acolo este o explicatie (de soft).

Daca isi revine la o vreme dupa recalibrare, este o alta explicatie (mecanica).

Sunt doar niste concluzii trase in timp, cu multe masini echipate numai cu DSG (6 + 1 ambreiaje umede).

Este doar ce am experimentat eu, nu este un indrumar…

 

PS. Evitati pe cat puteti,  urcatul bordurilor inalte (urcare din pozitia oprit perpendicular).

Atacati le la un unghi ascutit sau gasiti o alta solutie. Acesta este un sfat.   ?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acum 10 mii km am lasat masina la un service in galati sa ii schimbe toate filtrele si uleiul(motor +cutie) . Astazi am incalzit cutia pana la 35 grade si am desfacut primul buson la ulei sa vad cum e nivelul. A curs pana acum aproape 1 litru dar nu sa oprit,  si are culoarea asta din poza. Nu cred ca mi l schimbat nu? Eu din ce am citit ar trebui sa fie galbui 

11D8C161-3786-4E19-B60D-2BF9F6751982.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Busonul trebuia desfacut cu motorul pornit

2.Uleiul arata jalnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu motorul pornit, cu vcds pe masina temperatura intre 35-45 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca nivelul nu a fost facut corect.

Musai inlocuit uleiul si filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea celui original este ca mierea, usor aramiu.

Poate fi mai inchis la culoare pe ambreiaje uzate sau incinse, un brown deschis, ceva.

La tine arata foarte rau plus ca nu ai nivelul facut.

Da, obligatoriu si filtrul si uleiul inlocuite.

Partea si mai proasta, este ca ai toata capacitatea de umplere asa, 7,2 L.

Poate este alta marca, intreaba l si sa ti zica ce ti a pus.

PS. Nivelul facut pe plan drept, da?

AICI, un DIY.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate verifica nivelul de ulei la cutia DSG fara a urma si procedura de completare cu ulei nou.

procedura de verificare nivel a mai fost postata pe topic, dupa cum vezi, ca sa verifici nivelul de ulei, trebuie sa torni un litru de ulei... poate parea un pic contr-intuitiv, dar asta e sistemul: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmat procedura corect zic eu..planul era drept am pus si cumpana(pe sol) . Intelegeam sa curga 100-300ml de ulei dar nu 1litru. L-am sunat si mia explicat cum a procedat: a turnat ulei pe deasupra si a facut nivelul cu motorul pornit dar fara sa puna busonul...ca asa se face cica...Cum o fi pornit masina fara a pune la loc filtru si bateria? A explicat ca acea culoare e din cauza ca “s-a mai ars”..  O fi cutie cu ardere interna zic...
  In fine m-am lamurit, cat de curand o sa ii fac revizia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/25/2020 at 1:08 PM, theo said:

Ajutati cutia cand schimba, reduceti usor presiunea pe acceleratie.

Indicatie gresita. In practica, daca reduci acceleratia cutia schimba mai putin rafinat. Plus ca zapacesti cutia. Asa ca acest sfat nu trebuie pus in aplicare. De altfel, e greu de stabilit momentul cand schimba. Schimbul dureaza atat de putin incat nu poti lua piciorul de pe acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus, cutia nu schimba aproape niciodata fix in acelasi moment, in functie de cum accelerezi mai tare sau mai incet, se schimba diferit.

Daca apesi viguros, schimba si in D ca in S de ex.

Daca porneste o regenerare, schimba mai sus. Si tot asa... Sfatul acela e putin bizar. 

 

8 hours ago, Teo23 said:

Am urmat procedura corect zic eu..

daca nu ai lasat sa curga si apoi completat cu ulei si facut nivelul cu busonul dat jos cu motorul pornit, cf documentului de mai sus, nu prea e corect. Oricum, acum cu atat mai mult va trebui sa ii faci revizia cat mai curand. Aproape sigur acum ai mai putin ulei decat ar trebui.

Cand faci revizia, colecteaza uleiul intr-un bidon de apa de 5l, in felul asta vei vedea usor cat a iesit, si posteaza si pe aici.

Procedura oficiala recomanda sa inlocuiesti si garnitura de la filtru si saiba de la buson. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, detinator a scris:

daca nu ai lasat sa curga si apoi completat cu ulei si facut nivelul cu busonul dat jos cu motorul pornit, cf documentului de mai sus, nu prea e corect

In document unde am incercuit cu rosu eu inteleg ca: daca atunci cand ii faci nivelul nu curge ulei deloc trebuie intai completat apoi, in conditiile scrise acolo, trebuie desfacut busonul si lasat sa curga pana se opreste. Dar la mine a curs 1litru de ulei ..deci nu cred ca se aplica...

E0B52750-9240-4421-B7FF-1DF8EE42D121.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!