Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

La cutiile enumerate de mine nu cred că diferă rapoartele. Se pot face comparaţii din tabelul ataşat

dsg6.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și atunci sa caut doar cutie Kmx? Alta nu se potrivește? 

Daca găsesc una sh kmx o montez in locul celei vechi și gata nu mai trebuie sa fac nimic nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am o problema cu un Passat b6 2.0 tdi DSG,cod motor CBAB.

Cand masina se afla pe loc si mut schimbatorul in R sau D masina se zguduie putin si se aude un sunet puternic (gen trosnit de rulment,se aude cum cupleaza).In mers masina schimba foarte bine treptele fara smucituri sau altceva.Uleiul la cutie(original) si filtrul l-am schimbat acum 500 km .Am intrebat un mecanic care lucreaza la Skoda si mi-a zis ca e de la volant.Daca a mai intampinat cineva problema asta si cum a rezolvat va rog sa imi spuneti si mie.MS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.07.2018 at 19:54, Afumatu a scris:

Salutare! De câteva zile a început sa dea suturi in mers la viteze mari. Ca și cum s-ar opri sa tragă planetara. Cred ca trebuie dusa la doctor. Întrebare: merita sa bag 6000 de lei in ea sau sa pun una sh la jumate de pret cu garanție 6 luni?

 

On 01.07.2018 at 20:10, Ebi a scris:

  Si daca suturile sunt de la motor? Ce se intampla cu turatia cand nu trage? Cumva creste turatia dar viteza masinii nu? Sau scade turatia proportional cu viteza?

Salutare! Am urmărit problema și atunci când da suturile alea turația scade apoi revine la normal. Am pus-o pe un tester și mi a zis ca ar fi ceva pe la debitmetru o întrerupere când și când dar nu e cazul momentan sa l schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Cine ti -a spus ca nu e cazul sa schimbi debitmetrul, testerul ? ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serban Sergiu

Vă salut!

Acum aproximativ o săptămână, am început să am probleme la plecarea de pe loc: uneori, trepidează toată mașina foarte puternic până se pune în mișcare.

Am fost la mecanic și mi-a spus că de vină ar fi mechatronicul la cutie.

Voi ce părere aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa făcea și la mine și a fost capul de planetară dinspre cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paulbascacov
On 04.07.2018 at 13:26, DRAGNE91 a scris:

Salut baieti,

Am o problema cu un Passat b6 2.0 tdi DSG,cod motor CBAB.

Cand masina se afla pe loc si mut schimbatorul in R sau D masina se zguduie putin si se aude un sunet puternic (gen trosnit de rulment,se aude cum cupleaza).In mers masina schimba foarte bine treptele fara smucituri sau altceva.Uleiul la cutie(original) si filtrul l-am schimbat acum 500 km .Am intrebat un mecanic care lucreaza la Skoda si mi-a zis ca e de la volant.Daca a mai intampinat cineva problema asta si cum a rezolvat va rog sa imi spuneti si mie.MS.

Salut,

 

Ai reusit sa aflii ce are? Te intreb pentru ca si eu am aceeasi problema la o Skoda Octavia 2 1.9 TDI 105 CP si la fel, dupa ce am dat in goarna pe niste serpentine, cutia a inceput sa mi smuceasca foarte rau. Auzisem ca poate fi si de la convertizor, dar DSG ul 6 cica nu are convertizor. Si mi s a spus sa schimb volant.

Eu in momentul de fata nu ma mai ating de masina ca sa nu inrautatesc nimic. Astept raspuns.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vin cu o intrebare ;)

Cand urc o rampa in linie dreapta de parcare subterana cu selectorul in D, in a treia treime a urcusului schimba treapta in vit superioara si o face cu soc destul de mare (geva gen...dang) asta indiferent daca o accelerezmai tare sau cat sa nu o ia inapoi.

Daca o dau pe S, nu mai schimba si urca lin.

Alteori, cand dau in marsarier bracat stg ori dr, parca mai.mult bracat dr., se aude un pocnet metalic.

Suportul de cutie e schimbat de curand iar masina se apropie de 40 mii.

Intrebarea este daca se impun ceva investigatii ori daca a mai avut cineva expefienta asta si cum/daxa a rezolvat.

Multumesc

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci manevre din astea in parcari subterane si nu ai suficienta viteza e bine sa folosesti modul manual de schimbare a treptelor. Pe modul manual mai poti merge iarna sau pe ale abrupe in panta mai ales cand vrei sa faci manevre. Asta impiedica cutia sa schimbe in sus daca nu este cazul si va avea un mers mai lin si mai putin fortat. Asta deoarece ai ambreiaje care au un punct de cuplare relativ fix si nu ai convertizor de cuplu.

paulbascacov cred ca trebuie sa mergi urgent la un service specializat. Nu iti putem spune de ce smuceste cutia, trebuie sa o vada un specialist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.  Multam.

off topic:

 problema este la sotie...ea in veci nu o sa urce pe manual....uita ea si sa bage in S ( e mai simplu asa ptr ea) cand iese din parcari subterane :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/9/2018 at 12:29 PM, paulbascacov said:

Salut,

 

Ai reusit sa aflii ce are? Te intreb pentru ca si eu am aceeasi problema la o Skoda Octavia 2 1.9 TDI 105 CP si la fel, dupa ce am dat in goarna pe niste serpentine, cutia a inceput sa mi smuceasca foarte rau. Auzisem ca poate fi si de la convertizor, dar DSG ul 6 cica nu are convertizor. Si mi s a spus sa schimb volant.

Eu in momentul de fata nu ma mai ating de masina ca sa nu inrautatesc nimic. Astept raspuns.

Mersi!

Salut,

Inca nu ,am vorbit cu un mecanic de la Midocar si mi-a  zis ca e din ambreiajele de la cutie 99.9% .Mie imi bate si volant,inainte doar la rece acum si la cald.Maine o duc la el pentru inlocuire ambreiaje si volant.Cand o iau din service te anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serban Sergiu

Nu știu ce să zic. Am schimbat acum 2 luni capul de planetara interior pe dreapta și avea cu totul alte simptome: trepida doar la viteză de peste 80 km/h.

Aum este posibil să fie problema capul din stânga și să mă zdruncine la plecarea de pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice est posibil. Du-o la service sa vadă jocul din planetare. A mea are joc și in cutie nu doar in planetară. Oricum nu mai face așa cum făcea de îți vărsa cafeaua când pleca de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.07.2018 at 15:28, DRAGNE91 a scris:

Salut,

Inca nu ,am vorbit cu un mecanic de la Midocar si mi-a  zis ca e din ambreiajele de la cutie 99.9% .Mie imi bate si volant,inainte doar la rece acum si la cald.Maine o duc la el pentru inlocuire ambreiaje si volant.Cand o iau din service te anunt.

Salut,

Mie mi-a spus cel la care am sa o duc sper ca vineri ca e mai mult ca sigur volant, dar ramane sa vada inainte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am luat masina de la service si am schimbat urmatoarele:

-volant 

-rulment care centreaza volant

Total cu mana de lucru :2300 ron

Mi-a zis ca din cauza rulmentului s-a dus volant ca la mine era praf nu mai exista practic..nu mai avea nici o bila nimic.Acum tot se mai aude cand o bag in Drive dar nu asa rau si mi-a zis ca e din cauza capetelor de planetara dinspre cutie(tripod sau cv de genu),ca daca are si o jumatate de milimetru joc se aude cand cupleaza.Mi-a zis ca pot sa merg fara probleme cu ea asa ca nu are ce sa se strice.O sa le schimb cand fac rost de bani ( e in jur de 600 ron un cap de planetara).

Daca ai dus-o la service sa imi zici si mie ce ai rezolvat.

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE. ESTE CONTRAR PREVEDERILOR REGULAMENTULUI

 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/9/2018 at 1:15 PM, BogdanmD said:

Salutare tuturor și Hristos a înviat. Va scriu legat de un golf mkv 1.9 TDI, DSG6. Ceea ce observ la mașina este: pleacă smucit de la semafor in treapta 1 și aud când cuplează treapta 2(efectiv se aude zgomot metalic când cuplează treapta). Din nou, treapta 2 se cuplează cu smucituri. La fel face și in R.Am fost la un service de cutii automate in Crangasi, București, unde nu au găsit nicio eroare pe cutia de viteze dar mi-au zis sa nu îmi fac griji ca e foarte posibil sa fie tamponul de la cutie. Nu aveau prea mare chef de treaba așa ca am mers la automatico, pe Preciziei. Acolo au pus din nou testerul pe mașina, însă fără a găsi o eroare. Au făcut readaptare la cutia de viteze cu VCDS exact ca in linkul următor http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E) .

Am făcut apoi un test drive și lucrurile s-au îmbunătățit semnificativ in treptele 1,2 și R. Am sperat ca am rezolvat însă in 3 zile au reapărut..

Are destule momente in care pleacă extraordinar de bine, fie la cald, fie la rece, însă are foarte multe momente in care pleacă prost la cald. La rece e totul mult mai bine.

Deocamdată mecanicii îmi spun sa merg așa ca e ok, însă nu as vrea sa distrug cutia. Pana la urma mi-au dat un deviz de aproximativ 7000 RON(volant, ambreiaje, schimbat cele 2 electrovalve in mechatronic, ulei și manopera). 

Singurul lucru pe care nu l-am făcut complet a fost sa merg in manual in toate treptele, pt readaptarea ambreiajelor dacă nu ma înșel..

In momentul de fata și ei ar lua-o la ghici, la modul hai sa vedem cu electrovalvele și schimb de ulei și apoi vedem ce găsim in cutie. Poate e nevoie de volant și ambreiaje sau poate nu. 

Mentionez ca mașina are 57.000 km, 2008, 10 revizii anuale la vw și un schimb de ulei la cutie acum 2 ani. 

Pana acum nimeni nu a verificat nivelul uleiului in cutie. Voi cauta un tutorial, poate reușesc sa fac asta singur. 

Voi ce părere aveți? Ce ma sfătuiți ?

 

Toate părerile sunt mult apreciate :)

 

Va mulțumesc,

Bogdan

Salutare din nou,

revin cu mesajul postat inițial la care am făcut un video cu o plecare in rampa (blvd Vasile Milea-locuitorii din București știu cât de înclinat e drumul aici), in care mașina se îngâna la plecare. Toate problemele de mai sus persista in ultimii 8k km. 

 

Atasez link mai jos cu problema la plecare:

atasez link cu zgomot la pornire:

 

Ce părere aveți, ce poate sa fie: planetară dinspre cutie, volant, ambreiaje, ceva la motor (deși n am nicio eroare și merge f bine)?

Multumesc tuturor,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am un Superb 2012 cu Dsg6 si am observat o problema.

In mers pe Drive undeva la 30 km/h daca accelerez nu puternic si iau piciorul de pe acceleratie dupa care accelerez din nou se aude un “clanc metalic” .  Si la viteze mai mari dar turatii mici intre 1000-1200 RPM dand tot asa socuri de acceleratie se aude ceva clanc. Asta ar fi cam la limita sa schimbe inapoi sau nu. E programata peste 2 saptamani la schimb ulei la 240k km dar nu as crede ca rezolva problema.

Daca turatia e mai mare nu se aude nimic. A mai patit cineva, ce poate fi cauza?

Mersi de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai coasting activat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am coasting. Daca turatia e mai mare, scade proportional cu viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica uleiul la cutie.

Când l ai schimbat ultima oară ?

Se aude cum schimba vitezele probabil. Fii atent dacă este concomitent cu bordul ( indicativul treptei de viteză )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul a fost schimbat acum 50k mii. De schimbat schimba fara zgomot. Inainte sa schimbe la 1000-1200 rpm se aude. Dupa ce schimba turatia creste la 1400-1600 si nu se mai aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un Golf 6 2010 cumparat recent. Pana acum n-am avut nicio problema dar ieri dupa ce am stat prima data bara la bara cam 20-30 de minute, a inceput sa smuceasca la plecarea de pe loc (in coloana). Am incercat sa o pun in M si la fel. Dupa ce am intrat in trafic normal si am mers putin asa, s-a rezolvat.

Stiti cumva ce as putea sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!