Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu, nu trebuie sa faca asa.

Nu probabil, obligatoriu trebuie facuta adaptarea.

Ulei proaspat si filtru, obligatoriu.

Verifica tamponul de la cv, poate fi si el responsbil de franarea brusca si zmuceala.

Pune si niste preturi pentru toata operatiunea, daca se poate.

La fel si traseul vacuumatic, capete planetare dinspre cv.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Manopera a fost aproximativ 700 ron schimb ambreiaj + ulei cutie si filtru.

Suportul cutiei este schimba + cel antibalans.

Am schimbat doar capetele planetarei dinspre roata, o sa le verific si pe cele dinspre cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Si neaparat verifica sa fie engine in parametrii, sunt foarte sensibile la modificari de vacuum.

Ambreiaje ce ai pus, revizia B?  02E398029B

Pretul pentru schimb este mai mult decat ok.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
5 hours ago, mariusiuliann said:

Salut,

Am schimbat de cateva luni ambreiajele la DSG6 si acum cateodata are o frana de motor mai agresiva, mai ales din 3 in 2.

Uneori simt ca si cum se misca cutia, atunci cand se termina frana de motor.

Daca pun frana mai brusc si schimba din 3 in 2 si face frana de motor, daca accelerez imediat zmuceste putin. (Chestia asta se intampla in special cand e foarte incinsa cutia)

Sper ca intelegeti simptomele din ceea ce am scris.

Nu stiu daca asa e normal sau nu.

Marius, 

este normal sa-ti dea un mic soc cand tu franezi brusc si mecatronicul calculeaza retrogradarea treptelor dupa care accelerezi brusc si el trebuie sa schimbe total ceea ce face !!!

Daca crezi ca ai probleme vino la service si vedem ce problema este dupa care cautam si solutii, aici vei gasi doar pareri.

4 hours ago, alynutzu_cvm said:

Marius, ce simptome aveai inainte de a le schimba? Ai schimbat si volant sau doar ambreiajele? adaptare ai facut dupa schimbarea ambreiajelor?

Alynutzu_cvm,

obligatoriu dupa montajul ambreiajelor fac adaptarile acestora pe care le salvez on-line in serverul fabricii pentru o eventuala problema de garantie. Garantia daca este necesara se face in baza acelui protocol on-line pe care dealerul il citeste in serverul fabricii. Daca urmatoarea ta intrebare este cum fac asta, afla ca sunt unul din cei doi parteneri acceptati de fabrica care in baza unui ID folosesc informatiile si salvez orice interventie in server la seria de sasiu la fel ca orice dealer doar ca nu vand masini  :)

1 hour ago, theo said:

Nu, nu trebuie sa faca asa.

Nu probabil, obligatoriu trebuie facuta adaptarea.

Ulei proaspat si filtru, obligatoriu.

Verifica tamponul de la cv, poate fi si el responsbil de franarea brusca si zmuceala.

Pune si niste preturi pentru toata operatiunea, daca se poate.

La fel si traseul vacuumatic, capete planetare dinspre cv.

Theo,

de regula nu ma pronunt din auzite, prefer sa ajunga masina la mine si sa constat exact ce problema are.

Cat despre povestea pe care o aud pe aici cu "nici una nici doua face-ti adaptari" , incercati sa va mai ponderati ca nu totdeauna sunt bune. Si sa va explic de ce:

- cand sunt ambreiajele noi se fac adaptari in functie de cotele ambreiajelor noi

- dupa adaptari, scrie si in ODIS la instructiuni ca mecatronicul "va continua" sa-si imbunatateasca mersul continuand adaptarile in functie de stilul de mers al fiecaruia

- la un ambreiaj vechi/uzat fortarea adaptarilor da o imbunatatire "de moment" a mersului acestora dupa care "continuand adaptarile" isi va reveni la mersul initial sau chiar mai rau

Ulterior am vazut si editez putin raspunsul cu o intrebare, ce este revizia B ? Vine de la codul de ambreiaje  02E398029B ? Afla ca toate ambreiajele DSG6 indiferent de diesel sau benzina au acelasi cod 02E398029B, nu este altul si nu este nici o revizie la ambreiaje. Nu le confunda cu cele de DSG7 care intradevar s-au schimbat.

In rest, multa bafta :)

 

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Salut florin,

O sa vin la tine sa ne uitam, eu nu zic neaparat ca e un defect doar ca mie mi se pare putin suspect si nu vreau ca de la defect minor sa o dau in altele mai grave.

Nici nu am mai mers cu alt dsg sa imi dau seama, am mers doar cu cutii automate de BMW si Audi care sunt total diferite.

 

@theo ambreiajul este OEM, altceva nu gasesti si nici nu as pune.

Modificat de mariusiuliann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin, am intrebat pentru ca stiam ca este si 02E398029A.

Mai stiam si ca cel  cu B avea recomandare pentru motorizarea si modelul meu de cv.

Adica cel cu B.

Am intrebat din pura curiozitate.

Ce sa zic, DSG ul nu este chiar o cutie smooth...

Adaptari pe ambreiaje noi, da, este in protocol.

Lamuriri din partea cuiva care cu asta se ocupa, nu pot face decat bine.  :)

 

Mariusiuliann, stiu ca este OEM.

Am zis mai sus de ce intrebam.

O seara frumoasa!

 

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alynutzu_cvm

Florin nu am vrut sa fiu rau intenionat prin intrebarile mele. Am vrut sa stiu daca avea aceleasi simptome la care nu le gasesc eu rezolvarea si incercam sa il ghidez in ceea ce trebuia facut dupa schimbarea ambreiajelor. Dupa intrebarile mele a postat mesajul in care iti este specificat numele si am aflat la cine a facut colegul .nu am mai avut indoieli ...

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , colegi . De aproximativ 5-6 luni , detin un Vw Eos din 2007 DSG . Dupa 2 luni de la achizitionare am schimbat volantul iar acum am o nedumerire , dupa ce am schimbat uleiul in cutie la aproximativ 2 saptamani , am facut un drum Germania - Romania . La 400 de km de unde stau mi s-a spart furtunul de vacum si tragea aer fals . Mai greu , mai usor , am ajuns im Romania . Ieri masina a inceput sa schimbe haotic , mergeam cu 40km/h , si din 6 schimba 3 , apoi iar 6 apoi 4 . Asta la o viteza constanta . Am oprit masina am repornit si nu a mai facut . Sa ma astept ca in viitor sa cada mecatronicul ? Se poate din cauza ca am mers atat de mult cu furtunul vacuum spart si neavand putere sa fi fortat cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Skoda O2. 2008. 2.0 TDI pd. Bkd. DSG kmx 

1.Am și eu un fluierat in cutie. Inițial am zis ca e de la turbina dar am fost la service și se aude din cutie. Zici ca bate vântul iarna cam așa se aude

2. In timpul mersului am niște smucituri de zici ca nu învârte planetară o fracțiune de secunda. Am joc intr una trebuie sa schimb capul spre roata. De acolo o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba neaparat planetara.

Bate vantul cand, cand este Drive, In N, ce teste ti au facut?

Este permanent?

Ulei are?

Fluieratul a aparut asa, din senin?

Nu va suparati, sunt oameni care va pot ajuta, insa la intrebari evazive, raspunsuri pe masura sau deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când o accelerez in D și in N, începe pe la 1200 rotații și se termina pe la 1700

Are schimbul făcut de vreo 10000 in cutie

Mereu face. Nu mai tin minte când a aparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba planetara si verifica nivelul uleiului pt inceput.

Daca nu stii cand a fost schimbat, schimba l.

Planetara poate sa scoata si ea un vajait, daca face in timpul mersului si In N nu este din cutie, zic.

Este un punct de plecare.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are făcut schimbul. Cum verific nivelul uleiului? Merge la orice service?

Face și in N doar când accelerez și face și la dezaccelerare. Am ridicat-o pe elevator și mecanicul a zis ca din cutie se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oricine care stie sa o faca.

Masina in plan drept, temperatura intre 35 si 45 de grade (a cutiei).

In N si desfacut busonul. Atentie, primul buson, nu si cel de nivel.

Problema este ca daca nu curge nimic, nu ai sa stii cum este.

In acest caz ai nev de 1L de ulei si pui pe la filtru.

In cazul in care curge, lasat pana cand mai scoate ulei aproape deloc.

Mergi totusi la cineva care a mai facut asta....

Schimbul este facut la vedere sau supozitii?

De ce nu mergi la cel care l a facut?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul l-am făcut numai la Florin. Nu sunt din București și nu prea as face un drum special pana acolo. Ma duc întâi pe aici la mine ai vedem ce și cum.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un Golf Plus cu cutie DSG6. Ieri, sotia a facut o trecere rapida din D in R si a bruscat putin acceleratia ca sa dea in spate. S-a auzit o pocnitura puternica in zona cutiei de viteze si de atunci din cand in cand se repeta sunetul. Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieleta antirasturnare sau alt tampon de motor / cutie. Mergi la mecanic, daca e ceva din cutie poate nu o distrugi de tot.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Recent am schimbat volant deoarece aveam un zornait identic ca cel de rulment de presiune de la o cutie manuala in P si N. Acest sunet dispare complet la cuplarea R sau D dar dupa vro 2 secunde de la schimbarea selectorului. Aveti idee din ce poate fi? Schimbul de volant nu a adus nici un remediu. cutia se comporta exact ca inainte. Volant-ul a fost LUK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Simptomele sunt similare cu cele ale unui mecanic care nu stie ce face si schimba piese in disperare degeaba pe banii clientului. Ai dat jos o volant buna si ai pus alta la fel degeaba. Sper ca cea veche nu era OEM, ca atunci paguba se amplifica. Mergi la un mecanic priceput inainte de a schimba toata masina degeaba.

Sa ne dam cu parerea pe posibilele probleme am putea, dar in lipsa unei diagnoze adevarate facuta de cineva care se pricepe vor fi doar presupuneri la fel de utile ca mecanicul actual.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De câteva zile a început sa dea suturi in mers la viteze mari. Ca și cum s-ar opri sa tragă planetara. Cred ca trebuie dusa la doctor. Întrebare: merita sa bag 6000 de lei in ea sau sa pun una sh la jumate de pret cu garanție 6 luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Si daca suturile sunt de la motor? Ce se intampla cu turatia cand nu trage? Cumva creste turatia dar viteza masinii nu? Sau scade turatia proportional cu viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic din ce ai zis tu. Pur și simplu sunt niște pauze din tras dar nu de la motor. Se aude din cutie și niște trosnete

Și asta parca doar in treapta a 6-a

daca ii dau pe sport nu mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.07.2014 at 0:47, lupo_bv a scris:

Pe BKP au fost puse următoarele cutii: GSS, HFQ, HQF, HQL, HXS, JPJ, KCU, KMX, KQC. Cam toate, mai puţin prima, au echipat şi motoarele BKD (nu neapărat Golf, dar de exemplu KMX figurează şi pe BKD de pe Golf), deci posibil să se potrivească şi KMY. Oricum să iei cutia cu factură şi garanţie, perfect ar fi să o poţi returna dacă nu se potriveşte.

Eu am 2.0 bkd cu dsg kmx. Văd ca as putea sa pun și alt cod de cutie. Este adevărat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Octavia 2 cu BKD apar cutiile astea: HBP, HFQ, HQL, HXS, JPJ, KCU, KMX, KQC, LQV,, cutii tip 02EB.

Din manual nu reiese că ar fi diferenţe constructive între ele. Sincer nu ştiu să-ţi spun ce face diferenţa între codurile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dacă as găsi una cu kmx as monta o ca plug and play... bănuiesc ca celelalte au nevoie de o adaptare in soft ceva? Sau or merge și ele. Chiar ca ce înseamnă codul ăla la cutie dacă mecanic sunt identice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!