Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu stiu eroarea, al doilea mecanic la care am fost a sterso inainte sa pot sa ii fac o poza iar acum nu mai apare. Nu am apucat sa citesc ce scria pentru ca eu eram in picioare langa masina. Avea legatura cu "malfunctions mechatronics", de unde initial s-a tras concluzia ca ar putea fi un contact imperfect undeva sau problema la cablaj. Probabil solutia e sa astept sa apara eroarea.

 

Am revenit cu eroarea, a aparut iar azi dupa cativa km de oras si aglomeratie. Eroarea este "P0751 Supapa mag. de comutare/comanda 1.  Intrerupere/scurtcircuit masa" Care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, cineva poate sa raspunda la postarile mele de mai devreme, as avea de mers vreo 400 km zilele urmatoare si dupa inca 300 pana in oras la mine unde voi incerca remedierea problemei. Ar trebuii sa evit utilizarea masinii pana la remedierea problemei? Doar ca as vrea sa stiu daca ar putea fi doar din cauza discurilor de ambreiaj sau e de la alceva. Ii rog pe cei care au mai intalnit problema sau sunt in domeniu sa isi dea cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Urmăresc sa cumpăr o Octavia 3 sau un Golf 7 cu noul motor 2.0 tdi de 150cp și cutie dsg 6.

Mașina va fi sh, de prin 2013-2014 si probabil cu 160-200.000km. 

Cutiile montate pe acest motor sunt același ca cele montate pe vechiul  2.0 140cp, sau au ceva mici modificări care aduc un plus de fiabilitate ? 

O cutie care a avut reviziile efectuate ca la carte, din 60 in 60.000 km poate duce 300.000km fără intervenții costitisitosre la ea? 

Din păcate, sunt nevoit sa cumpăr o mașină cu automata din cauza unui accident care s-a lăsat cu niște dureri la piciorul stang și câțiva ani nu voi ma putea calcă ambreiajul... Asa ca, m-ar ajuta o cutie fiabila și tot oscilez între BMW, unde aproape nu exista nici o problema la cutii însă mai scump per total (achiziție + mentenanță) și VAG unde par sa fie multe probleme costisitoare însă cred ca e mai ieftin per total... 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flaviu2195, problema este valva N88.

Daca patineaza asa tare, ambreiajele musai cer schimbate.

Cat despre mers asa cu ea, nu ti poate garanta nimeni nimic.

Normal, nu. Poate pe distante scurte sau sa fii pregatit sa ramai cu ea pe  oriunde...

Doar schimbul de ambreiaje este undeva la 4.000 lei.

Valva trebuie rezolvata tot atunci.

 

Sima, dsg este o cv foarte buna.

Daca a fost exploatata corect, ai mari sanse sa depasesti kilometrajul mentionat fara probleme.

Ambreiajele si volant sunt consumabile la toate, deci acest aspect nu l luam in calcul.

Pana n anii 2000 au mai avut ceva probleme.

La 2013 esti deja la a treia revizie de ambreiaje.

Nu ti fie teama, daca stii ce cumperi este super ok.

Sfat, oricare ar fi marca, testeaza temeinic cutia de viteze.

Uzurile pe ambreiaje si volant sunt inevitabile, acestea nu sunt probleme in sine.

 

Intre cele doua marci sunt diferente clare, le stii si tu.

Foarte bune ambele, mai problematic cu distributia la BMW, dar odata schimbata este ok.

Ps Ce am abservat la generatia mai noua de dsg, trecerea din D in S se face doar prin impuls, nu mai folosesti parghia de blocare.

O s avezi si bara oblica, intre semnele D si S de pe consola.

Si un soft mai bine echilibrat, schimba mai sus treptele.

Eu la a mea am soft customizat, este excelent, inca mai testez la el, vreau sa fie perfect.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut theo!

Mulțumesc frumos pentru răspuns! 

Din fericire am avut ocazia sa merg câteva mii de km buni cu ambele cutii, și dsg (inclusiv dsg 7 pe 1.4 tsi) și zf de pe seria 3 f31 și e clar ca dsg e mai performanta/rapida însă și zf-ul este foarte decenta, schimba foarte bine. 

Ca fiabilitate sau probleme  de funcționare nu am observat nimic însă mașinile erau destul de noi, sub 30.000km. 

Mașina, din păcate, o voi lua de pe un site de licitații și nu prea o pot testa înainte de a o cumpara însă beneficiez de inspecția lor tehnica detaliata și raport pentru reviziile de la reprezentanta. Sper sa am noroc... Oricum e mai bine și mai sigur decât de la samsarii romani. 

Fie ca iau BMW sau VAG, ma gândesc  ca trebuie sa bag din prima 1000-1500 euro în revizie/distribuție însă la VAG ma sperie mecatronicul cu costul lui de ~2000 euro, care ar duce costul total într-o alta clasa și as putea lua alta masina din prima. 

Ambreiajele și uleiul da, sunt consumabile, nu le iau în considerare . Însă de curiozitate, din experienta ta : la o exploatare sa zicem normala, cam pe la cati km pica? 

Chiar dacă nu are nici o relevanta, pot spune ca la actuala masina, un leon din 2001 manual am schimbat setul ambreiaj la ~ 210.000 și 15 ani de utilizare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic,

Conteaza enorm modul de exploatare, este mai daunator decat servisarea la punct si virgula.

Vorbim de cateva mii de km peste termen, nu un schimb in loc de doua.

Eu la aproape 300k km, am schimbat volant doar pentru faptul ca batea la rece.

Si am si carlig, deci uneori a si carat ceva dupa ea...

Ambreiajele sunt originale si am o usoara patinare pe treapta mica.

Eu stiu ce sa i cer si merge perfect.

O masina exploatata corect, la 200k km, ar trebui sa fie de baza, nu cu probleme.

Atentie mare la volant, din momentul in care incepe sa bata, el mai poate merge muuulti km.

Daca in turatie merge ok si nu ai zgomote anormale, sau nu sunt cele tehnice, nu ai de ce ti face probleme.

O diferenta enorma o face inclusiv zona de relief unde a fost exploatata si distantele parcurse.

A mea a facut multi km de autostrada, un lucru bun fata de frecatul in oras...

Eu consider ca fiind grozava aceasta cv.

Vezi ca mechatronicul se repara, valva cu valva sau integral.

Este bine sa ai o suma de bani tampon, asa este si corect si echilibrat.

 

Succes!

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce punct de vedere ti s a parut superioara zf8 fata de dsg7 ? Nu zic ca sunt rele cutiile dsg, dar ca si costuri de întreținere clar sunt mai scumpe, intrucat volant si hub ambreiaj clar vor necesita schimbare in cativa ani de exploatare, si este un cost destul de mare care la o automata clasica nu il vei avea.

Am observat ca si Ford a renuntat la cutiile cu dublu ambreiaj, pentru noul focus, si se intoarce la auto clasice, Audi procedeaza la fel cu noul RS4, Mazda nu a trecut niciodata.. etc.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/29/2018 at 9:28 AM, theo said:

flaviu2195, problema este valva N88.

Daca patineaza asa tare, ambreiajele musai cer schimbate.

Cat despre mers asa cu ea, nu ti poate garanta nimeni nimic.

Normal, nu. Poate pe distante scurte sau sa fii pregatit sa ramai cu ea pe  oriunde...

Doar schimbul de ambreiaje este undeva la 4.000 lei.

Valva trebuie rezolvata tot atunci.

 

Buna ziua, multumesc pentru raspuns, am bagat masina la pastrare pana peste 2 saptamani cand o sa am timp si bani pentru a o repara. Astept sa vadce zice mecanicul, deoarece pana sa cumpar eu masina nu stiu cum a fost exploatata cutia si in functie de uzura componentelor o sa ma decid daca schimb piesele din ea sau schimb cutia cu una sh. Una noua e aproape echivalentul masinii. Valva aceia cum se poate schimba? Puteti sa imi recomandati un mecanic unde pot trimite mecatronicul pentru ai fi schimbata valva?  Mecanicul lacare merg nu repara mecatronice. 

Multumesc inca o data pentru raspuns

Modificat de flaviu2195
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nimic in zona, incearca la Cluj, Wob Service.

Sunt si la Bucuresti , avem i colegi ce au service.

Ii gasesti in aria servicii.

Cred ca ar trbui sa mergi la cineva priceput.

Indiferent de ce decizie ei, alta cv sau reparata asta.

Cat despre valva...este in mechatronit, trebuie desfacut.

Nu trebuie data cutia jos de pe masina pentru asta.

Insa repet, incepe cu inceputul, cu cineva care stie ce face.

Este o gramada de material pe net unde poti citi, mai multe nu stiu nici eu.

Mecanicul insa, da. Gaseste l pe cel potrivit, sa ti dea grantie pentru lucrare.

Nu o face oricine.

Uite si valva unde este pozitionata:

https://www.google.com/search?q=N88+dsg&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjTouHx0OLaAhUOblAKHay7CscQsAR6BAgAEDU&biw=1366&bih=670#imgrc=SAj87TmpRGLILM:

https://www.google.com/search?q=N88+dsg&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjTouHx0OLaAhUOblAKHay7CscQsAR6BAgAEDU&biw=1366&bih=670#imgrc=CyW1C6ccunuiSM:

Toate cele bune.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/29/2018 at 8:21 PM, Adriannnnn said:

Din ce punct de vedere ti s a parut superioara zf8 fata de dsg7 ? Nu zic ca sunt rele cutiile dsg, dar ca si costuri de întreținere clar sunt mai scumpe, intrucat volant si hub ambreiaj clar vor necesita schimbare in cativa ani de exploatare, si este un cost destul de mare care la o automata clasica nu il vei avea.

Am observat ca si Ford a renuntat la cutiile cu dublu ambreiaj, pentru noul focus, si se intoarce la auto clasice, Audi procedeaza la fel cu noul RS4, Mazda nu a trecut niciodata.. etc.

 

 

Salut 

Zf-ul este superioara în ceea ce privește fiabilitatea și costurile de întreținere iar ca utilizare e decenta și își face treaba bine pentru ceas avea nevoie. 

În ceea ce privește performantele, e clar ca DSG e cea mai rapida/bună. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Dsg 6 are sunete ciudate la retrogradare... la dsg 7 nu se aude mai nimic deci sunt facute mai bine

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decadurabolin

Confirm faptul ca DSG ul pe un Passat b6 2006 170 cai este fiabila si foarte confortabila si fara cine stie ce delay sau sunete. Vin de pe alte masini mai fitoase si pot confirma ca merita fiecare leut daca istoricul si servisarea se cunosc. 

Pana acum am schimbat doar volant INSA din clipa din care am cumparat o se auzeau niste zgomote super puternice la rece in N. Deci stiam ce ma asteapta.

volant la versiunea 170 este cam 1300 lei fara manopera.

Intrebare...cand s a schimbat volant mi s a spus ca ar fi ok sa se schimbe si uleiul si filtrul din cutie in viitorul apropiat. Cum iti dai seama ca asa e sau nu?

Ms.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alynutzu_cvm

Salut Colegi , 

Revin cu problema  mea  la care nu mai gasesc  rezolvare dar ma indrept spre ea :) ...cred eu

'' Posted April 8

nu rezolv problema smucitului ca astazi a inceput ceva nou masina sa faca ....la pornire , la temperatura de 20 de grade , statea turata la 1000 rpm si vibra ...asta pe liber....dupa schimbare volant, saptamana trecuta.

In mers  masina vibreaza in trepte 4-5-6 si turatii  inalte la accelerari bruste.

1.Sa aiba volant defect de fabricatie?  = nu stiu inca!

2.sa fie de la injectorul cu 2.2 valoare pe VCDS ? - schimbat injector si tot la fel face!

3.tampon motor distrus pe durata schimbarii volantei( ridicare motor, cutie ...) '' - schimbat tampoane si tot la fel face !

In momentul de fata VIBREAZA in general in trepte inalte ( 5-6 cand este  subturat motorul 1300-2000 rpm ) la accelerari nu foarte bruste . 

  Sa recapitulez : toate tampoanele ok ( stanga - dreapta si antibalans ) , toba nu intra in rezonanta (are tampoane noi si ea) , turbina trage f bine , EGR , clapeta de acceleratie si admisie curatate , schimb de ulei si filtre facut 19.05.2018 , sonda lambda noua , planetare verificate (tripode si cap)  fara joc , volant noua , injectoare in parametri, FARA erori pe motor,  DAR cu vibratie puternica la accelerare  (doar 5 si 6) , F

Singurele lucruri care imi mai trec prin cap : Ambreiajul , neschimbat odata cu volant  (si care nu vad sa patineze) /  Mecatronica (dubios  lucru ...defecta si dar fara erori?) 

Am fost la 3 mecanici  si ei spun....mai laso asa poate cade pana la urma ceva si vezi care e defectul ...Saptamana asta o mai vad 2...spre ca mai buni ca cei 3 ?

Poate sa imi confirme cineva aceste simptome inainte de schimbare ambreiaj ? 

 

 

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la cutie la cate ai schimbat la masina poate pompa tandem e pe duca lai verificat?

Ma gandesc ca nu e 4x4? 

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e din ambreiaje ...cati km are masina ? Ai istoricul in ce priveste intretinerea  cutiei ?

Modificat de bfor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alynutzu_cvm

 Salut ,

Fastas ,

  Masina nu este 4 x 4 . Nu pare sa fie din alimentare ....Turatia motorului nu se modifica pe durata acestor vibratii si nici motorul nu are mers neregulat . Doar trepidatii  ....

bfor

Masina are 240mii , fara sa am istoric legat de mentenanta cutiei . Imediat dupa ce am luato am schimbat uleiul  OE si filtrul  . In plus i-am facut readaptare  dupa  schimbare volant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand faceai adaptarea "busea" destul de rau cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alynutzu_cvm

Salut. sincer se simtea destul de bine cand schimba cutia...dar pe de alta parte nici nu am mai vazut la altii cum face. 

Ce ma nelinisteste este faptul ca , la momentul adaptatii , nu prea am avut loc unde sa ii dau trepte superioare la turatii inalte si ma gandesc sa nu se fi invatat prost ....a 6-a la reducere , la 1300 rpm, urmata de accelerare sa genereze astfel de vibratii...e prea subturata parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent ce i-ai face, in scurt timp schimba la fel ca inainte de adaptare. Si a mea schimba la fel, pare un pic subturata, dar nu deranjeaza. Daca apesi mai tare schimba in jos. Sau dai in S. Sau manual. Sau soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm ciudat se comporta masina ,la cati km are masina sigur are uzura la setu de ambreaje dar nu am mai auzit de la alti sa se comporte asa cand is uzate ambreajele din cate am auzit patineaza  sau incep sa se auda sunete la retrogradare si la mine se aude si deja de cand am masina 3 ani jumate dar nu patineaza si masina merge bine

Am schimbat si eu volant

inainte sa schimb volant mie intro dimineata dupa ce am pornit masina a inceput sa tremure  am dus masina la service si au vazut si mecanici de acolo ca tremura o zis ca trebuie schimvata volant ca este uzata si se blocheaza arcurile...intradevar a fost uzat se putea misca 6 zimti cu mana de cand am schimbat volant (1an ) merge bine

 Ce volant ai pus pe masina noua? Sa nu aiba defect 

P.s Am vazut pe un forum din strainatate ca poti mari presiunea ambreajelor ai putea incerca varianta asta sa vezi daca mai face figuri cu presiunea marita... daca si cu presiunea marita face la fel de altundeva e problema...

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alynutzu_cvm

Valioglu...daca ar fi putin nu m-ar deranja, dar e semnificativa trepidatia.

Fastas, nu patineaza ambreiajele. Probabil intr-un final o sa shimb ambreiajele deoarece nu mai am altceva si revin. Tot merg in schimb de la un mecanic la altul si dau toti din umeri si eu din portofel.  Doar ca acum a mai picat si EGR ....P0403 . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Salut,

Am schimbat de cateva luni ambreiajele la DSG6 si acum cateodata are o frana de motor mai agresiva, mai ales din 3 in 2.

Uneori simt ca si cum se misca cutia, atunci cand se termina frana de motor.

Daca pun frana mai brusc si schimba din 3 in 2 si face frana de motor, daca accelerez imediat zmuceste putin. (Chestia asta se intampla in special cand e foarte incinsa cutia)

Sper ca intelegeti simptomele din ceea ce am scris.

Nu stiu daca asa e normal sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alynutzu_cvm

Marius, ce simptome aveai inainte de a le schimba? Ai schimbat si volant sau doar ambreiajele? adaptare ai facut dupa schimbarea ambreiajelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Inainte sa le schimb cand schimbam din D in R trozneau si cateodata nu intra in viteza.

Le-am schimbat la ............, probabil ca a facut tot ce trebuie. Dupa ce am schimbat ambreiajele s-a imbunatatit mult mersul cutiei.

Volant-ul e schimbat de fostul proprietar acum vreo 30000 km

 

Modificat de ForceTurbo
Reclama!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!