Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

theo ai dreptate, e normal sa mai faci cate o adaptare a cutiei. Am spus doar ca nu e obligatoriu sa o faci la schimbul de ulei, dar ai dreptate, in ceea ce priveste uzura ambreiajelor etc...

Hai ca ne-a lamurit Florin, oricum, cred ca a mai zis cineva anterior ca i-a intrat ulei la calculatorul DSG si s-a stricat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer dupa tot ce am citit pe forum tin sa precizez ca la masina mea sunt  50 % sanse sa am uzate ambreiajele si restul de 50 % sa am proobleme cu mecatronicul sau calculatorul lui, in privinta smuciturilor...

Voi ca sfat,inafara de vanzare,   dupa ce am investi in 8 luni 6000 lei in ea si vedeti ca aveti probleme cu ambreiajul/ mecatronicul si cate ceva mic,  , ce ati face?

sa incep sa bag 4000 lei ( sau cat e?)  ca nebunul in mecatronic? dar poate duce inca 20mii km ...dar daca nu sunt de la el smuciturile? mai bag 2500 lei nu? cel mai bine las sa cada vinovatul. 

Va spun sincer ca nu sunt genul asta de persoana, dar sincer din lipsa experientei unor mecanici cu astfel de cutii,  nu imi permit sa investesc atat in scurt timp. 

Un Paste fericit , tuturor!!!

Revin cu detalii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu 100% sincer, daca am asemenea probleme o dau la dezmembrari si iau altceva in asteptarea electricelor care nu mai au cutie de viteze. Nu cred ca mai merita sa iti bati capul cu asa ceva in ziua de azi, masini sunt garla pe toate drumurile la preturi cel putin acceptabile.

Ai mai putea sa mergi la cineva care se pricepe cu adevarat si iti poate spune care e problema si o poate repara si dupa aceea iei decizia.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si cat vrei sa ti masina, daca iti place altfel in afara de problema asta.

Eu spre exemplu am avut probleme cu motorul dupa 1 an de la achiztie. Am decis sa il refac complet pt ca imi placea masina si nu prea aveam ce sa cumpar cam in aceasi bani si sa fie si pe placul meu. M-a costat 2000 euro. Acum am motor nou sa zic asa, si nu imi pare rau. Imi place cum merge acum, am 40k de atunci.

La fel si cu cutia, daca o sa am probleme, probabil ca o sa incerc sa o fac mai ales ca acum am motorul ok.

Depinde de f multe. Cat de tare se simte la schimbat ? e asa deranjat sau deja esti atent la absolut fiecare schimb de treapta si a devenit o obsesie ?

Nu o zic cu rautate, dar unele persoane exagereaza cand aud sau simt cate ceva la masina. Sa nu intelegi gresit, eu sunt pentru intretinerea corecta a masini si la timp, dar nu exagerata.

Vezi cat te-ar cosa reparatia, dar sa fi sigur ca se va rezolva.

Eu cand am avut probleme cu motorul, l-au desfacut, si mi-au zis ce trebuie schimbat, asa am putut face o evaluare de cost si rentabilitate, dar asta inseamna sa ramii fara masina o perioada..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/5/2018 at 10:44 AM, EEXCALADE said:

Shimbul de ulei nu are nici o legatura cu adaptarea ,care uneori face mai rau 

Salut baieti eu de cand am masina am schimbat ulei si volant dar nu am facut niciodata adaptare acuma vreau sa fac sa vad daca imi dispare sunetu la retrogradare din 3 in 2...da ce o zis EEXCALADE ma cam sperie pqna la urma merita sau nu sa faci adaptare nu vreau sa fac mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu rezolv problema smucitului ca astazi a inceput ceva nou masina sa faca ....la pornire , la temperatura de 20 de grade , statea turata la 1000 rpm si vibra ...asta pe liber....dupa schimbare volant, saptamana trecuta.

In mers  masina vibreaza in trepte 4-5-6 si turatii  inalte la accelerari bruste.

1.Sa aiba volant defect de fabricatie? 2.sa fie de la injectorul cu 2.2 valoare pe VCDS ?

3.tampon motor distrus pe durata schimbarii volantei( ridicare motor, cutie ...)

Pana trec sarbatorile nici nu pot apela la nimeni :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

La passatul b7 din semnatura, cu dsg 6 am urmatoarea problema. La cald, total aleatoriu si destul de des, imi porneste foarte greu. Trebuie sa dau de 2-4 ori la automat ca sa porneasca. Ea da sa porneasca dar parca da in nas si se opreste. 

Credeti ca este simptom de volant uzata? 

Am facut si o revizie de electromotor, fara rezolvare a problemei. Cei de acolo spuneau ca s-ar auzi zgomot de volant cand da sa porneasca si se opreste.

Masina are 230000, fara sa se fi schimbat vreodata volant. La rece, are acel tacanit ca de volant uzata, dar nu foarte grav.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica porneste greu motorul la cald? Nu are legatura cu volant, daca electromotorul invarte motorul. Fa o diagnoza probabil e vreun senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Valioglu, nu are treaba volant, ea nu ar putea imiedica motorul sa porneasca. Zgomotul pe care il aud mecanicii il face volant, descentrata fiind dupa cum ai spus, datorita vibratiilor motorului cand incearca sa porneasca. Este clar doar o problema de senzori - electrica sau de alimentare, dar asta doar testarea iti spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza. Nu am nicio eroare si si toate valorile sunt bune. Injectoare, presiune pornire, verificat pompa inalte pt span etc.

O sa incerc sa fac un video cu felul in care se manifesta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stai cu filtrul de combustibil ? De cat timp nu e schimbat ?

Modificat de bfor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor și Hristos a înviat. Va scriu legat de un golf mkv 1.9 TDI, DSG6. Ceea ce observ la mașina este: pleacă smucit de la semafor in treapta 1 și aud când cuplează treapta 2(efectiv se aude zgomot metalic când cuplează treapta). Din nou, treapta 2 se cuplează cu smucituri. La fel face și in R.Am fost la un service de cutii automate in Crangasi, București, unde nu au găsit nicio eroare pe cutia de viteze dar mi-au zis sa nu îmi fac griji ca e foarte posibil sa fie tamponul de la cutie. Nu aveau prea mare chef de treaba așa ca am mers la automatico, pe Preciziei. Acolo au pus din nou testerul pe mașina, însă fără a găsi o eroare. Au făcut readaptare la cutia de viteze cu VCDS exact ca in linkul următor http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E) .

Am făcut apoi un test drive și lucrurile s-au îmbunătățit semnificativ in treptele 1,2 și R. Am sperat ca am rezolvat însă in 3 zile au reapărut..

Are destule momente in care pleacă extraordinar de bine, fie la cald, fie la rece, însă are foarte multe momente in care pleacă prost la cald. La rece e totul mult mai bine.

Deocamdată mecanicii îmi spun sa merg așa ca e ok, însă nu as vrea sa distrug cutia. Pana la urma mi-au dat un deviz de aproximativ 7000 RON(volant, ambreiaje, schimbat cele 2 electrovalve in mechatronic, ulei și manopera). 

Singurul lucru pe care nu l-am făcut complet a fost sa merg in manual in toate treptele, pt readaptarea ambreiajelor dacă nu ma înșel..

In momentul de fata și ei ar lua-o la ghici, la modul hai sa vedem cu electrovalvele și schimb de ulei și apoi vedem ce găsim in cutie. Poate e nevoie de volant și ambreiaje sau poate nu. 

Mentionez ca mașina are 57.000 km, 2008, 10 revizii anuale la vw și un schimb de ulei la cutie acum 2 ani. 

Pana acum nimeni nu a verificat nivelul uleiului in cutie. Voi cauta un tutorial, poate reușesc sa fac asta singur. 

Voi ce părere aveți? Ce ma sfătuiți ?

 

Toate părerile sunt mult apreciate :)

 

Va mulțumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau bine. De la 180000 de cand am luat masina si pana la 234000 este schimbat la fiecare 15000. Motorina numai rompetrol si nu partener! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Dimoiu

La fiecare revizie schimb toate filtrele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este o intrebare si imi este adresata, da, la fiecare revizie schimb toate filtrele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, văd multe păreri aici si nu stiu ce sa cred. Eu am schimbat uleiul la cutie, am urmat procedura ca la carte cu băgat ulei scos ulei, trecut prin trepte dp 35 de grade si pana în 50 de grade scos surplusul afară. După 3 mii de km doar la rece momentan, în D2 si nițel D3 până în 60 de grade masina întrerupe foarte fin lucru care nu îl făcea înainte. Iar pe loc mai pronunțat din D în N cand cuplează/decuplează si aude un zgomot metalic(clonc). As vrea sa merg la cineva specializat în DSG în București. Dacă știți pe cineva si îmi puteți recomanda, aș fii recunoscător.

Mașina schimbă perfect la cald si la rece în afara de întreruperea accea la rece. Nu are șocuri nu moare motorul nu patinează ambreajul. Are 197k probabil ca nu sunt reali. Și am observat ca schimba foarte repede vitezele, dp 65/kmh am D6 deja. Dar cam toate vad ca schimba repede si subturat. Vă mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui ca simti mai pronuntat schimbarile din tr 1 in 2 si 3 la rece. Asa face si a mea, am fost cu ea la specialist si a zis ca e ok. Vezi ca sunt service-uri recomandate in paginile anterioare.

Toate schimba mai repede treptele daca le iei usurel, pare un pic subturat, dar nu este. Baga piciorul in ea sa vezi cum da trepte inapoi, nu te lasa sa accelerezi subturat in D daca ai nevoie de demaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt răspuns. Pe mine ma îngrijorează întreruperile fiind mașina în aceiași viteză. De ex plec cu ea de pe loc apa este jos, schimba D1în D2 si mergând constant în D2 între 1000 și 2000 rpm masina întrerupe dp accea schimbă în D3 si aceiași întrerupere la fel si în D4 respectiv D5. Cum ajunge apa peste 60-70 grade simptomele dispar complet. Ar putea fi oare prea puțin ulei în cutie? Ma gandesc ca se încălzește se dilată si ajunge la o cantitate normala. Este posibil așa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service uri bune in București ai la reparații cutii automate in Crangasi strada mahadia sau ceva de genul, kata techink site automatico.ro sau florin@caractere aici pe forum. Eu am fost la cele 2 service uri, urmează sa îl sun curând pe Florin, poate găsesc un răspuns la el. In continuare mașina bruscheaza din 1 in 2 și din 3 in 2, dar mai ales la plecarea de pe loc, fără nicio eroare pe cutie.

Aveti ceva idei, băieți ?

 

multumesc,

Bogdan 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/8/2018 at 1:24 PM, alynutzu_cvm said:

nu rezolv problema smucitului ca astazi a inceput ceva nou masina sa faca ....la pornire , la temperatura de 20 de grade , statea turata la 1000 rpm si vibra ...asta pe liber....dupa schimbare volant, saptamana trecuta.

In mers  masina vibreaza in trepte 4-5-6 si turatii  inalte la accelerari bruste.

1.Sa aiba volant defect de fabricatie? 2.sa fie de la injectorul cu 2.2 valoare pe VCDS ?

3.tampon motor distrus pe durata schimbarii volantei( ridicare motor, cutie ...)

Pana trec sarbatorile nici nu pot apela la nimeni :(

 

Salut!

Exact asa patesc si eu dupa schimbare volant. In 4 5 6 daca nu are turatie mare si accelerez brusc vibreaza ca si cum nu ar avea putere. Dar f rar la mine. De 2 ori intr o luna de cand am schimbat. Idei de ce cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati sa nu aveti ceva erori pe engine.

PS La schim de volant cu ambreiaje vechi, este normal sa fie transmise anumite zgomote ce nu le auzeati...

Vibratia poate fi si din tripoda/de, tampoane, e.t.c.

Turatia de  1000 rot/min nu are treaba cu volantul, verificati traseul vacuum, injectoare, capsula vacuumatica, senzorul G62, acumulatorul cei care aveti S/S, regenerari dese...

Volant cu defect de nou, exista. Insa mai rar.

Asta daca stiti si despre originea lui...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Masina in cauza e un Passat b6 2.0 DSG cu reviziile la zi ( mai ales la cutie ) .Azi dupa ce am ajuns acasa cu masina ma rugat un vecin sa ii arat cum se vad proiectoarele mele fiindca el are cu lupa. Am pus contactul , pornit masina ( vroiam sa o bag in garaj) - am invartit de comutator iar in momentul in care am tras de buton sa se aprinda ceata a inceput haosul ( zgomot ca si cum as avea 5 motorase electrice actionate ) am apasat inapoi butonul iar zgomotul a disparut .Cand sa plec ... PAUZA .. masina palpaie in D .Vreau sa va zic ca masina nu smucea , absolut nici o problema .Daca scot butonul de lumini si pun contactul acel zgomot se accentueaza ( ce legatura sa aibe comutatorul de lumini cu cutia ? )

Pe cutie nu apare nici o eroare ( este cand ma lasa sa intru pe ea cu Vcds si cand nu ma lasa ( prea multe erori si nu comunica ) .Are momente cand nu mai face acel zgomot si ma lasa sa plec .

Pareri ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Stie cineva, volant si hub-ul ambreiaje de la un Passat 2,0 DSG6 tractiune fata din 2014, s-ar potrivi la un Passat 2.0 DSG6 2014, dar 4 motion ? Altfel spus, cutiile sunt la fel, exceptand priza din spate pentru cardan, in cazul celei de pe 4M ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

De curand am avut o problema la masina mea care s-a manifestat de 2 ori, de fiecare data la un drum de 30-40 km, mentionez ca intre cele doua manifestari am facut undeva la 500-600 km. Masina este un passat B6 2.0 CBAB 140CP cutie DSG 6. Masina are acum in bord 213.xxx km iar reali undeva la 250k. Problema este urmatoarea,prima data, pe un drum national destul de rau, era noapte, am vazut o bicicleta rasturnata pe carosabil dupa ce un nenea s-a bagat in fata mea cand incercam sa il depasesc, am vazut bicicleta si m-am oprit, am dat cu spatele aproximativ 100m ca sa nu mai intorc, am lasat masina in N am coborat, am constatat ca cel cu bicicleta era beat si nu avea nimic si am plecat. insa cand sa plec in treapta 1 masina pornea de pe loc insa nu treacea in treapta a 2-a iar zona din bord PRNDS palpaia fiind toata marcata nu doar treapta in care era masina, dupa repornirea motorului totul era normal. Intamplarea a fost de pastele ortodox. A doua oara la mers pe drum dupa o curba unde a trebuit sa reduc viteza la aprox 20-30km/h zona din bord unde arata vitezele, PRNDS a inceput sa palpaie si masina nu a mai schimbat vitezele, mergea cu a 2-a . am oprit pe dreapta, am oprit motorul si dupa a doua pornire totul a revenit la normal insa a ramas in bord martorul de avarie aprins insa masina mergea normal dar de frica am lasat-o mai lejer ca mai aveam 25km pana in oras. 

Am fost la 3 mecanici in Timisoara, primul nici nu s-a uitat la masina si a spus ca trebuie sa inlocuiesc mecatronicul si mi-a dat un pret :banghead:. la al doilea mecanic am fost ieri si s-a uitat la masina, a sters eroarea si m-a indrumat catre un al treilea mecanic care se ocupa doar de cutii. Azi am fost  la el si a verificat masina cu un soft vcds daca tin bine minte si nu mai erau erori pe masina, precizand ca problema mea nu e ceva constant si apare doar in anumite situatii. A constatat faptul ca unul dintre ambreiaje este foarte uzat comparativ cu celalalt, avand o valoare de aprox. 600 fata de 1250 pentru al doilea. Nu stiu unitatea de masura. O alta constatare a fost ca in cutie este o presiune mai mica decat normal in anumite trepte, care poate provenii de la uzura discurilor de ambreiaj sau de la valva care lasa ulei in cutie. Iar avaria aparea in momentul in care cutia nu stia in ce treapta ar trebui sa intre in functie de anumiti parametri, presiunea uleiului, viteza de deplasare si turatia motorului. 

 

Ma intereseaza parerea voastra, deoarece momentan am nevoie de masina dar nu pot investii cateva mii de euro in piese fara sa stiu exact care ar putea fi problema, construiesc ceva momentan si am banii alocati in alta parte. In luna iulie o sa bag masina in service pentru mai multe, pregatirea de vacanta. Insa pana atunci sunt ingrijorat daca mai pot circula , daca ar fi bine sa merg mai mult pe modul manual, ce ar trebuii sa evit, care ar trebuii sa fie modul de condus, sa evit mersul prin oras. Recomandarea mecanicului a fost sa astept sa reapara eroarea pentru a identifica exact problema, daca schimb acum ambreiajele si este o probleme de la valva de ulei ar putea sa uzeze si ambreiajele noi? Pentru revizia din iulie discurile de ambreiaj sunt luate in calcul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!