Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am încercat dar temperatura uleiului  (019)  este 8-11-25 și când bag codul 061 la basic setting scrie error group 061 Not avaible ! 

3E006475-4597-43B7-8D9A-EBBF966C19F6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 ore cu motorul pornit am reușit sa ajung la 30grade temperatura uleiului din Cutie dar cu aceeași eroare !

9D63328A-D35D-4002-8232-69C85D5F8ED1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci gresit, si anume intra pe [02 - Transmission] apoi [Basic Settings - 04]. Tu acolo esti pe measuring blocks, sau poate interfata din orient este de vina.

Sfatul meu e sa lasi pe cineva mai priceput sa continue, cutia nu e chiar ieftina si risti multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gândit ca de aici era problema !:) 

aveti idee cum ajunge mai repede la temperatura uleiului la 30 grade ? 

Pentru a face aceste modificări trebuie a temperatura uleiului din cutie sa fie între 30-90 grade ! Eu ieri ca sa ajung la 30 grade am avut motorul pornit 3 ore ! 

Modificat de dhanyel_2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Inseamna ca nu se invarte deloc cutia de viteze. Probabil ca s-a incalzit indirect, prin antigelul din radiator si contactul dintre bloc si carcasa cutiei. In mod normal cred ca in 15 minute e mai calda de 30 de grade.

Oricum nu inteleg ce faci, mergi la service trebuie data jos cutia.

Cred ca ar trebui mutat topicul la Jurnal DSG6 - dedicat cutiei acesteia. 

 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin : S-a dat cutia jos si volantul este RUPT - Prin urmare din cauza ca volantul este rupt apare aceasta eroare ! Revin dupa montarea noului volant ! Multumesc de pareri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvată : 

s-a schimbat volantul și totul este perfect !

va mulțumesc !  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat, sper sa te tina cat masina!

De curiozitate, daca ai posibilitatea sa verifici sa vezi cat de repede se incalzeste acum uleiul in cutie...

Cat a fost volantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, am un passat 2007 motor2000 cu dsg,de vreo 2-3 saptamani am o problema,cand pornesc de pe loc ma scutura tare,daca pornesc din panta parca mai puternic scuturatul,dar pe urma nu mai are treaba,am mers si cu viteza ilegala , doar cand pornesc de pe loc,zicea o cunostiinta ca poate e ceva bucsa din cutie,la 2 service uri am fost si nu i au dat de capat,mi au zis ca probabil e de la cutie,voi ce ziceti?

Modificat de ForceTurbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , 

 am si eu ceva baiuri si caut niste sfaturi . Am adus pt cineva din Italia un golf 6 2.0 dsg din 2009. Km 207000 . Ai ei . Ulei si filtru la cutie schimbat la 182000.Masina a fost adusa cu volantul care batea , pe platforma . Am pus volant nou ,totul ok . Domnisoara la care e masina a avut urmatoarele simptome , pe care le-am vazut si eu azi . 

1. In trafic bara la bara , la decelerare din 3 in 2 si mai ales in 2 inainte sa schimbe in 1 , smuceste in suturi . Ocazional face aceeasi chestie cand te opresti in loc, incepand  din 4 in jos , mai tare in a2a. Ca si cand ai frana in șuturi.

2. La accelerare fina , tot in trafic , smuceste din 2 in 3. La accelerare liniara , normala de la 0-120km schimba foarte fin , nici un bai. La frana brusca , la fel ,reactioneaza prompt si finut . 

 

3. Ceea ce e mai grav e ca , ovazional , moare motorul in 1, gen cautand parcare la mol . Porneste in P , il bagi in D si moare . Cateodata si in R . 

 

 Aceste probleme au aparut la 2 luni de la schimbarea volantului . Masina nu are erori , nu merge sacadat motorul , trage fara probleme , turometrul urca si coboara normal , la accelerari normale . 

 Va spun ceva aceste simptome ? Recomandari de specialisti in Cluj ? 

Multumesc

Modificat de Serhio24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut .

De ceva timp observ o smucitura cand schimb treptele 3-4 pe manual/padele si accelerez in acelasi timp , iar daca in timp ce schimb ridic putin piciorul de pe acceleratie nu se mai simte nimic.In D totul este ok ,si doar la anumite retrogradari mai smuceste foarte putin .

Mentionez ca am schimbat uleiul in urma cu 30k km si volant deoarece se auzea destul de rau la rece .Ma ajuta cu ceva sa-i fac o calibrare ?

Masina in cauza are ~400.000 km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am un Passat B6 DSG6.

In treapta a 2'a daca accelerez la podea brusc, apar niste trepidatii in jurul a 3000 rpm+. Acelasi trepidatii apar si la urcare in rampa, fara accelerare f tare, ci normal, daca panta este f inclinata, sau masina este incarcata. 

Problema este doar in treapta a 2'a.

In treapta a 4'a nu am avut cum sa o testez in acelasi conditii, iar 1 si 3 sunt pe celalt ambreiaj.

O fi problema de la disc sau de la valva ?

Mentionez ca daca o conduc o vreme normal fara accelerari bruste, parca isi mai revine, si nu mai face, dar daca o calc de 10 ori consecutiv ajungand sa folosesc treapta 2... incepe din nou..

Deci ori masina e relativ goala si la accelerare brusca, sau masina incarcata si urcat in panta f abrupta normal.

Prima data am patit-o pe transalpina, la curbe in sus, masina plina cu bagaje si 3 adulti in ea.

Ceva idei ? 

In rest merge ok, nu am probleme, schimba ok, am schimbat ulei acum 30k km in reprezentanta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaje sau volant, cred.

Nu neaparat in ordinea scrisa.

Poate sa ti faca asta si o planetara de ex.

Mai testeaz o, nu cred sa fie motiv de ingrijorare, deocamdata.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Passat din 2010, 2.0 tdi 140cp CBAB cu DSG, 194000 km "in bord", real nu stiu, achizitionat recent. Problema este urmatoarea: cand este pusa pe Neutru, de cele mai multe ori, nu mereu, se produc trei smucituri/lovituri, prima mai slaba a doua putin mai puternica a treia mai puternica. In rest...pare ok as putea spune, schimba frumos si in sus" si in jos". Uleiul a fost schimbat in urma cu doua zile, era curat, la fel si filtrul. Am ganndit ca nu a schimbat "neamtu" uleiul, il schimb eu si se rezolva. Nu s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele uzate fac asa.

Pe franare continua pana la oprire, nu ai si un mic soc din 2nd in 1st?

Cat despre km., posibil sa ai cu 100k km mai mult, posibilsa fie ai ei.

Vezi daca ti patineaza usor pe 2nd.

La rece trebuie sa faca mai pregnant atunci cand muti levierul in N.

Inderent daca vii din R sau D.

Fa i o resetare.

Nu strica sa verifici tamponul cutiei, cel dogbone si jocul planetarelor, insa putin probabil.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, văd că aici sunt mulți experți în cutia dsg. Aș dori dacă se poate sa mă ajutați cu problema mea. Eu am un passat 2.0 tdi dsg din 2006 cam de un an. Când am cumpărat o bătea volant. Știam ca trebuie schimbata. La un drum când trebuia să reduc în sens giratoriu a întrat în modul eroare, adică se aprinde lampa galbenă de eroare motor și (P) galben și prnds pe fis și rămâne în a doua treaptă cred.  Opresc motor și pornesc și merge. Eroarea e când trebuie sa treacă din a treia în a doua. S-a schimbat volant cu una originală de volkswagen și uleiul un filtru,  dar nu și discurile de ambreiaj. De atunci face asta zilnic. Numai dacă frânez pana întra a doua nu se blochează. În sus schimbă bine. Nu știu unde sa încep. Ar putea fi mecatronica? Sau discurile de ambreiaj? Mecanicul zice că ar putea fi careva electrovalvulă. Locuiesc în Spania și aici mecanicii nu se complică mult, vor să schimbe mecatronica cu una nouă care costă cam 3000 de euro. Dar eu cred că s-ar putea repara. Mulțumesc pentru răspunsuri! Salut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Totul incepe cu o diagnoza.

Doar asa te poate ajuta cineva.

Poate chiar un expert cum zici tu. ☺

Mechatronicul se poate repara, cumpara unul refurbished cu garantie, sunt multe variante si rezolvari.

Uita de aia 3.000 euro, in jurul a 1000 euro cumperi alta cv cu garantia functionarii si garantie pe km.

Deci, incepe cu inceputul.

In functie de erori, stii ce ai de facut.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si vezi.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

Mai bine mergi la cineva care face diagnoze.

Poate este nevoie de o recalibrare a ambreiajelor, supozitii..

In Bucuresti cred ca ai avea sanse mai mari.

Cel mai corect, mers la un mecanic in automate.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, theo a scris:

Salut.

Totul incepe cu o diagnoza.

Doar asa te poate ajuta cineva.

Poate chiar un expert cum zici tu. ☺

Mechatronicul se poate repara, cumpara unul refurbished cu garantie, sunt multe variante si rezolvari.

Uita de aia 3.000 euro, in jurul a 1000 euro cumperi alta cv cu garantia functionarii si garantie pe km.

Deci, incepe cu inceputul.

In functie de erori, stii ce ai de facut.

Bună, în primul rând mulțumesc pentru răspunsul rapid și scuze pentru "expert" dar văd că știți despre ce vorbiti adică sunteți buni și înțelegeți de tema asta. Asa că am vrut să spun că sunteți profesionali. Iar acum să spun că diagnoza le au făcut de câteva ori, dar mașina a fost la atelier maimuțe ori de fapt a fost la două până acum. Dar primul mecanic nu mi-a spus nimic doar că trebuie schimbată cutia de viteze pentru că mecatronica e stricată și să o duc la Madrid la un atelier specializat și că prețul e 3200 euro. Al doilea mecanic ia resetat cutia, a schimbat încă odată uleiul și filtrul și zicea ceva de presiune de ulei în dsg așa că a schimbat ceva garnitura. A șters eroarea și zice că vrea să scoată mecatronica să o curețe și să vadă elecrovalvulele solenoide cred. Acum aștept să mă sune când poate. Când încetinesc frânez până când văd că e an a doua treaptă după care accelerez și merge bine în sus. Dacă reduc doar puțin până în a patra de exemplu merge bine. Cred că ar trebui să-mi cumpăr diagnoza să pot să-l vad eu. Încă ceva dimineața parcă ar face un zgomot rar când pornesc când intra în a doua cred. Când se încălzește nu mai aud nimic rar. Are 259 mii de km. 

Modificat de Bela26tihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere despre eroarea asta pe un passat b6 2010:

17224 - senzor/contact presiune hidraulica 1 cutie

P0840 -000- defect functionare - MIL aprins

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt erori de functionare.

Verificat cabluri, conexiuni.

Poate fi dus senzorul de presiune.

Toate sunt in Mechatronic.

Daca nu ai schimbat uleiul, incearca un schimb de ulei...

Mergi la cineva priceput in DSG din zona daca ai...

Daca nu ai, fa un drum pana la Cluj, Wobservice - Q Service.

Ymy
Mobil +40 743 470 234

sau  Ionut Fola
Mobil 0740 201 103

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.03.2018 at 13:34, theo a scris:

Salut.

Totul incepe cu o diagnoza.

Doar asa te poate ajuta cineva.

Poate chiar un expert cum zici tu. ☺

Mechatronicul se poate repara, cumpara unul refurbished cu garantie, sunt multe variante si rezolvari.

Uita de aia 3.000 euro, in jurul a 1000 euro cumperi alta cv cu garantia functionarii si garantie pe km.

Deci, incepe cu inceputul.

In functie de erori, stii ce ai de facut.

Am fost la diagnoza si rezultatul e urmatorul: Defect P2711 - Senzor 1(G501), Senzor 2(G502), Electrovalva 1(N215). "S-o repar sau s-o inlocuiesc (n.r. cutia de viteze), aceasta este intrebarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde ce pret ti a dat mecanicul

Ai ambreiaje, valva 215, dat jos cutia, desfacut mechatronicul.

Ambreiajele, valva, manopera, manopera pe mechatronic, sigur sunt mult mai scumpe decat o cutie sh.

Daca gasesti cutie in jurul la 100k km, merita cred.  Obligatoriu garantie, bine ar fi una revizuita. Ofera este uriasa.

Volant am inteles ca ai nou.

Sumele sunt semnificative, indiferent de ce alegere faci.

Decizia este a ta...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Saptamana trecuta am schimbat si eu volatul la masina. Au disparut sunetele metalice dimineata la rece. Totul merge perfect. Am facut operatiune in reprezentanta in Galati si factura finala a fost de 2.900 lei. Volant Sachs, rulment si suruburile aferente. Acum sa vedem cat tine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!