Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

P0797 - Pressure Control Solenoid  ,e un regulator de presiune din cutie ,nu cred ca are legatura cu selectorul

P179D Cooling Oil Valve  ,nici valva asta nu pare sa aiba legatura cu selectorul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie si de la ulei murdar, filtru murdar, nivel scazut

O sa vad dupa schimbul de ulei. Culmea e, masina trage schimba vitezele foarte bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu niste probleme cu DSG-ul meu pe care nu prea le găsesc nicăieri.

- Cand apăs accelerația mai tare, cateodata se oprește la 3.000 de turații si nu schimba treapta. Ca sa o schimbe trebuie sa ridic putin piciorul de pe accelerația iar cand o apăs din nou, schimba. Din câte am observat cel mai des mi se intampla din D2 in D3.

- Mi s-a întâmplat de cel putin doua ori la rece sa-mi dispară treapta in care sunt de pe display si sa nu mai schimbe in nici o poziție. Dupa ce am oprit si pornit masina si-a revenit.

- La trecerea din d in n sau din d in r, operațiunea se desfășoară foarte greu, de obicei cu zgomot. Daca zgomotul se repeta de 2-3 ori, imi dispare treapta de pe display iar cutia nu mai funcționează. Dupa ce opresc si pornesc masina functioneaza normal pentru o perioada scurta de timp.

Am observat acutizarea acestor simptome dupa ce am facut schimbul de ulei la cutie care nu stiu daca s-a facut conform procedurilor. Uleiul si filtrul le-am luat din reprezentanta, dar nu am fost prezent la operațiune, aceasta desfășurându-se intr-un service nespecializat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa i un scan.

Teoretic, ar trebui sa ai niste erori.

Cat despre ulei, verifica i nivelul, la temperaturi intre 35 - 45  de grade.

Asta daca nu ai incredere in cine a facut operatiunea....

Dar mai ai nevoie de 1 litru de ulei, sau un 0,5 l, daca ti a ramas ar fi ideal.

Insa problema fiind mai veche, fii pregatit de schimbat valve sau mecatronic cu totul.

Trebuia sa ti faca si o recalibrare a ambreiajelor...

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Cateodata citesc si ma "amuz" de solutiile care se dau pe forum :biggrin::biggrin::biggrin:

In speta de mai sus, nu are nici o legatura cu mecatronicul, poate fi o problema cu nivelul de ulei dar 100% iti trebuie ambreiaje ;););)

Putina lume intelege ca aceasta cutie este destul de "simandicoasa" si ajunge printr-un service care nu stie cu ce se mananca dupa care se plange ca e cutia proasta !!!

Bafta :cool: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal, sa inceapa cu ce este mai simplu.

Facut nivelul mai intai.

Si un basing settings.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dsg 6 Passat B6. Da soc la schimbarea din D2 in D3. Si alta problema, dupa retrogradare din D3 in D2 nu cupleaza din prima treapta 2  , o turez si cupleaza pe la 1800 rot. tot cu soc.

Ulei si filtru schimbat recent, adaptarile facute ,problema persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am o Skoda Superb2 DSG170cp si la rece volant face zgomot. Dupa ce incepe sa se incalzeasca zgomotul dispare, dar totusi as vrea sa o schimb. Imi poate spune cineva ce marca sa cumpar si pe langa volant daca se mai schimba ceva. Lumea vorbeste de Sachs si Luk. Un sfat mi-ar fi de mare ajutor. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In aceasta dimineața când am pornit mașina (golf 6 dsg.2009.2.0),am selectat marșarier,sa verific funcția mirror down,am constatat ca merge,am selectat Drive sa vad dacă oglinda își revine la reglajul inițial,am selectat iar marșarier,atunci am sesizat 2-3 șocuri/zgomot,iar mașina nu a preluat comanda,o acceleram și nu mergea.Am selectat iar Drive,am mers 2 metri in fata,a fost ok,am selectat iar marsarier,nu a mers.Am oprit-o,am scos cheia,am pornit-o/selectat marșarier,a fost ok de aceasta data.

Ati auzit/avut astfel de probleme,la ce sa ma aștept?

Mentionez ca la rece se aude volant,cred ca volant,așa mi-au zis la reprezentanta unde i-am făcut schimbul de ulei la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza si vezi daca ai erori.

Socuri cand este ger, dau toate.

Acelea sunt ambreiajele, daca dau mai multe socuri si ai multi km, te pregatesti sa le schimbi.

Insa, daca dau doar la rece, mai ai de mers destul.

 

Xsfera, mai verifica i nivelul.

FeryGL, LuK, asta are si cutia ca echipare OE.

Nu pune din cel ieftin, ori OE, ori  LUK pe producator.

Nu mai schimbi nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e la nivel. S a comportat asa si inainte de schimb si dupa. Socurile le am tot timpul. Rece si cald.

Modificat de xfera
Am uitat o precizare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine este mai zgomotoasa cutia de la ger ,cred ca este normal e uleiul mai gros.

la mine la prima cheie dimineata cand este frig afara cand fac manevrele de iesire din parcare se adude un zgomot mic doar cand o scot din d si renumitul clonc din 3 in 2,in rest liniste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este normal.

Iarna, trebuie evitat sa fie bruscata pana ajunge la temperatura de lucru.

Asta este valabil si pentru motor, stim cu totii.

 

snapisrl, am constatat ca din 3 in 2 toate fac acel zgomot, inclusiv cele noi.

Sunt foarte atent la treaba asta si am surprins o si pe cea noua facand la fel.

Intensitatea este mai mica, atat. In timp, este clar ca o sa se auda mai tare.

NU este defect de fabricatie sau un defect in sine , sunt ambreiajele, asta i clar.

 

xsfera, fa i o diagnoza si vezi daca ai erori.

Daca nu, verificata presiunea pe pompa si patinarea ambreiajelor.

E de mers la mecanic, unul specializat in automate.

Eu nu dau verdicte aici, vorbesc din propria experienta si din sutele de pagini citite, poate chiar mai multe.

Si mecanici se feresc sa dea verdicte, toti vrem raspunsuri clare...

Si ei gresesc, uneori crunt, eu de asta citesc si incerc sa inteleg cutia asta, de fapt 2 in 1, cam asta este ea.

Eu spre exemplu, nu sunt de acord cu schimbul de hub amreiaje.

Atata timp cat pot fi schimbate doar placile de frictiune fara probleme...si costuri infinit mai mici.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai theo daca si noua face asa nu mai eset defect dew ambreiaje ,inseamna ca asa fac ele la rece.

cloncul din 3 in 2 si mine se aude doar de 2-3 ori si numa rece sub 3-4 grade afara.

dupa aia liniste.

sa-mi spui te rog daca si la tine cand e rece prima plecare dimineata cand faci manevre de plecare fata spate se aude ceva cand scoti din d in n.(numa cand scoti din d in n se aude, daca stai pe loc cu pedala apasata in d si scoti in n)sper sa intelegi ce vreau :)))

merci.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, face clar.

Chiar pot sa le observ cel mai bine asa.

Da, stiu ce spui,  am verificat special asta.

Cea noua face mai usor, cealalta ceva mai tare.

Plecarile dimineata , sa fie usoare si tinuta cateva minute pornita pe loc, eu asa fac.

 

P.S  Pana la urma sunt uimit de cat de buna este cea veche, cu multi km...

Deci, ele sunt foarte bune, insa nu perfecte cum am vrea noi....

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok m-am lamurit credeam ca am ceva defect in afara de ce am scris aici mai are tot asa la rece la prima cheie acel tremurat sau vibratie usoara pe care nu multi o percep.

doar rece in momentul in care pleaca de pe loc 1 secunda face apoi dupa ce a plecat nu mai face pana la la urmatoarea plecare de pe loc.

cu cat creste temperatura apei cu atat se simte mai incet pana nu se mai simte vibratia de loc.

nu multi simt vibratia ,am dat sa mearga si la alti colegi care au automate nu prea au sesizat ceva nasol,dor eu am pitici pe creier :))))
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si la mine, am scris si mai sus. E foarte putin sesizabil, dar conduc de peste 20 de ani si imi cunosc masina cu care merg zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. 

Ma interesează și pe mine sfaturile voastre. Vreau sa schimb și eu kitul volant+ambreiaj. Am un Passat B6, DSG, motor BMR 170 Cp. Am soft , am anulat EGR, DPF Off deci am in jur de 200 Cp și in jur de 400 Nm. Exista ceva mai sport sau sa merg pe un LUK stoc ? As vrea sa fac și turbina mea sa ii schimb miezul și sa ii pun de 2.7 și voi urca undeva la 230 CP

va mulțumesc.

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt proaspat detinator de Passat B7 2011 2.0TDI cu DSG.
De cand am masina am intalnit o problema la DSG si anume:
Cateodata cand mut selectorul din P in D ( nu rapid, ci trepat) la plecarea de pe loc nu vrea sa schimbe din D1 in D2 cu ar trebui sa faca normal, ci se tureaza motorul. Daca opresc motorul si il repornesc masina merge fara probleme , cutia schimba bine.
Mentionez ca am facut un scan la cutie si motor cu VCDS si inaite sa intampin acesta problema si dupa iar rezulatele au fost de fiecare data fara erori.
Nu stiu daca daca a fost schimbat sau nu uleiul in cutie pana acum ( are 205.000 km), pentu ca la reprezentanta mi-au spus ca masina a avut intari in service pentru revizii dar nu mi-au spus ce fel de revizii.

Multumesc mult!
 
 

Modificat de marius.toma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ! 

Am cumpărat un Passat B6 , cutie dsg , 2008 cu o problema :

1- la pornire se aude o bătaie mecanica , dacă accelerez brusc se aude mai tare ( chiar s-a oprit motorul ) încercând sa plec forțat  ,dar dacă accelerez ușor , totul merge perfect ! Daca accelerez tare - iar se aude zgomot puternic de zici ca se “rupe” motorul ! 

2- având aceasta problema am coborât o panta , încercând sa dau înapoi - nu mergea , impocanduma cineva a reușită sa aibe putere sa ies , dar fara a putea înainta , a apărute martorul “motor” și clipesc “PRNDS” din bord ! 

 

Dupa părerea voastră ce ar fi ? Prima oară am zis ca zgomotul ar fi din cauza volantei dar vorbind cu alte persoane mi-au spus ca ar putea fi și din cauza cutiei , lipsa ulei ! 

Masina este in Italia , urmând sa vina Pe platforma pentru a rezolva problema ! 

Aștepț o părere , mulțumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat un Passat 2008 bkp DSG cu sunete la volant tari . Am forțat-o intr-o pana a intrat in eroare cutia , accelerand tare am reușit sa ies dar fără a mai putea înainta !

Deci s-a dus volant de tot - acum pe tester apărea și eroarea - 18115 - interferența in modul mechatronic ! După schimbarea volantei oare sa ma aștept și la mechatronic ? 

Inainte de a se rupe volant cutia schimba foarte bine , dacă nu acceleram tare , nici nu se auzea sunetul metalic de la volant  ! 

Astept o părerea ! Mulțumesc !  ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura volantul cu eroarea.

Daca volantul este varza cum or fi ambreiajele?

Zic si eu...

Trebuie sa  schimbi volantul si verifica i si ambreiajele.

Dar fa i un BS si vezi ce zice, asta pana sa o dai jos.

Ai si lovit o cumva?

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este lovită ! 

Momentan și acum când pornesc mașina se aude volant, am ridicat-o și zgomotele se aud din volant ! 

Cutia a intrat in eroare de când am forțat-o sa ies din panta cu spatele ... ieșind până la urma (accelerând tare ) și după a intrat in avarie ! 

BS se poate face de catre un tester special pentru cutii ? 

Modificat de dhanyel_2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!