Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Ai cautat pe ebay sau pe google sa vezi cat costa unul nou-sh? Uneori e mai ieftin sa cumperi cutia intreaba in stare buna decat sa schimbi mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/15/2017 at 8:51 PM, Ionut Leon said:

Va salut.

O firma care se ocupa cu reparatia mectronicului la dsg 6 stiti ? 

De Daas Group din Cluj aveti vreun feedback ?

La Brasov stiu o firma daca mai esti interesat. 

 

Stie cineva un Service in Brasov care se pricepe la shimbat volante? Am intrebat la 3 service-uri, nu se ocupa cu asa ceva.

Firma din Brasov care se ocupa de cuii de viteze, nu are timp.

Modificat de adi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută pe topicul acesta, sunt pomenite acolo câteva service-uri. Eventual întreabă tot pe acel topic.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Golf V, 1.6, 102 cp , an 2004 cu cutie automata. Poate sa-mi spuna cineva ce tip de cutie am? M-ar interesa si un service bun pentru cutie in Bucuresti. La cate service-uri am fost, am primit diagnoze diferite: ba ca procesorul este defect, ba ca, convertorul este defect.............Poate puteti sa-mi recomandati un profesionist!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
19 minute în urmă, robert.mitroi a scris:

Fostul meu comentariu a disparut fara nici o informare ( un mesaj in privat pentru motivul stergerii).

Se discuta unde va fi mutat postul tau. N-are nicio legatura cu acest thread, fiind unul de feedback, problema este ca feedback-ul vizeaza mai mult de un singur prestator.

Stand by gents
Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/21/2017 at 10:48 AM, alexandruA said:

Salut,

Am un Golf V, 1.6, 102 cp , an 2004 cu cutie automata. Poate sa-mi spuna cineva ce tip de cutie am? M-ar interesa si un service bun pentru cutie in Bucuresti. La cate service-uri am fost, am primit diagnoze diferite: ba ca procesorul este defect, ba ca, convertorul este defect.............Poate puteti sa-mi recomandati un profesionist!

Multumesc!

Ai cutie automata clasica (hidramata :) ), cu convetizor. Nu este DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ca proaspat posesor de 5 luni a unui B6 , 2006 , 2.0 , BMP, va pot spune ca ieri mi-au schimbat uleiul in DSG la Serpico Craiova. In mare, multumit, pret , 1340 lei cu manopera cu tot ( 330 manopera ) . Procedura a fost cum este descrisa pe topic, s-a lucrat bine, au pus tester si cand a ajuns temp la 38 grade au facut nivelul, curgand circa 500 ml, dupa care a urmat procedura de mutare in toate pozitiile a manetei, pt circa 15 sec pe fiecare de vreo 2-3 ori. Initial au bagat 6 litri, cod ulei g 052182a2, Filtru au pus 02e305051c , Febi. Masina are 166300 km, verificati in reteaua vw, a mai avut schimbul facut la cutie la 55 mii si 115 mii, tot la vw. Cutia schimba bine, pina in 2000 treapta 2 si la 2100 celelalte, mers normal, fara smucituri, O singura problema pe care mi-a zis-o cel de la reprezentanta ( nu mecanicul) ca atunci cand este in R si o calca brusc simte el o smucitura si nu curge lin. Verificarea aceasta a facut-o inainte de schimbul de ulei. Sper sa nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! am un touran , an 2009, motor 1,9 tdi , cutie dsg 7 si am urmatoarele simptome : dimineata ... daca pornesc masina si plec fara sa o las 5-10 min sa se incalzeasca .... ,din treapta a 2 a in treapta a 3 a... nu trece....... se tureaza , se aprinde check engine in bord...... ! daca opresc masina, o pornesc de doua , trei ori..... merge normal, nu trepideaza , nu smunceste.... fara socuri ! schimba perfect ...., a mai  intalnit cineva astfel de  probleme ? multumesc (  abia am cumparat masina :( )

16935487_10208763098654822_722705543_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.02.2017 at 10:45, anonim1312 a scris:

Va salut. Ca proaspat posesor de 5 luni a unui B6 , 2006 , 2.0 , BMP, va pot spune ca ieri mi-au schimbat uleiul in DSG la Serpico Craiova. In mare, multumit, pret , 1340 lei cu manopera cu tot ( 330 manopera ) . Procedura a fost cum este descrisa pe topic, s-a lucrat bine, au pus tester si cand a ajuns temp la 38 grade au facut nivelul, curgand circa 500 ml, dupa care a urmat procedura de mutare in toate pozitiile a manetei, pt circa 15 sec pe fiecare de vreo 2-3 ori. Initial au bagat 6 litri, cod ulei g 052182a2, Filtru au pus 02e305051c , Febi. Masina are 166300 km, verificati in reteaua vw, a mai avut schimbul facut la cutie la 55 mii si 115 mii, tot la vw. Cutia schimba bine, pina in 2000 treapta 2 si la 2100 celelalte, mers normal, fara smucituri, O singura problema pe care mi-a zis-o cel de la reprezentanta ( nu mecanicul) ca atunci cand este in R si o calca brusc simte el o smucitura si nu curge lin. Verificarea aceasta a facut-o inainte de schimbul de ulei. Sper sa nu am probleme.

rare sunt dsg-urile 6  care sa nu aiba o mica problemuța

în urmă cu 2 ore, cutiedsg a scris:

va salut ! am un touran , an 2009, motor 1,9 tdi , cutie dsg 7 si am urmatoarele simptome : dimineata ... daca pornesc masina si plec fara sa o las 5-10 min sa se incalzeasca .... ,din treapta a 2 a in treapta a 3 a... nu trece....... se tureaza , se aprinde check engine in bord...... ! daca opresc masina, o pornesc de doua , trei ori..... merge normal, nu trepideaza , nu smunceste.... fara socuri ! schimba perfect ...., a mai  intalnit cineva astfel de  probleme ? multumesc (  abia am cumparat masina :( )

16935487_10208763098654822_722705543_o.jpg

ai o problema la mecatronic

Modificat de dudu1307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
15 hours ago, cutiedsg said:

de schimbat mecatronic sau senzor ? multumesc

Salut,

in primul rand ar fi trebuit sa scrii pe topicul DSG7 ca poate gaseai mai multe raspunsuri fiind o cutie 0AM (DQ200) si nu o cutie 02E (DQ250).

In fine, daca aveai erori legate de mecatronic (specifice bunei functionari a acestuia) intradevar trebuia schimbat mecatronicul (nu ai cum sa schimbi senzor pentru ca nu exista), dar in situatia de fata si tinand cont de km actuali (sau nu) eu iti recomand schimbarea ambreiajelor (bineinteles ca inainte este necesara o diagnoza mai amanuntita)

Succes.

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Revin cu intrebarea daca se pot verifica cu vcds ambreiajele. Poate stie cineva. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Nu se pot verifica.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat b7 140cp dsg cu 190000 km luat acum ceva timp. Am observat ca daca trec de 60 km pe ora masina merge ca si cum as fi tot timpul pe un drum denivelat si in accelerare su in decelerare. Nu se simte foarte puternic dar ma deranjeaza si de asemeni la trecerea din 1 in 2 are o usoara opintire, nu ma scutura, nu vibreaza dar se simte trecerea din 1 in 2 si cand plec cateodata trece mai greu din p in r sau d. Nu am fost inca cu ea in service dar la ce as putea sa ma astept ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problemele. Nu stiam ca daca se misca masina dupa ce o treci in p iese mai greu sau cu zgomot. Am fost la tester cu ea si nu avea nici o eroare dar avea o opintire la trecerea din 1 in 2 , de la 50 km la ora parca mergeam numai pe drumuri denivelate si frana in trepte. Tot pe forum am gasit cheia pana la urma. Am pus contactul fara sa o pornesc, am apasat acceleratia la fund 20 de sec ( scria ca trebuie intre 15 si 30 secunde) apoi am luat contactul fara sa scot cheia si am asteptat 2 minute fara sa fac nimic( e obligatoriu minim 2 minute), deschis usi, muzica, etc. Acum nu mai simt deloc cand schimba vitezele nici in sus, nici in jos, nu mai franeaza in trepte si nu mai vibreaza deloc in mers. Este parca o alta masina. Cei care aveti astfel de probleme si nu aveti erori pe tester incercati asa ceva si o sa fiti uimiti. Am fost circumspect cand am citit aceasta procedura dar chiar da rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placebo. Nu are efect, am incercat si eu de curiozitate de mai multe ori in trecut. Ce are un efect perceptibil este procedura de readaptare cu AG COM.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este placebo deloc. Cand schimba din d1 in d2 parca frana cineva era o smucitura iar la decelerare frana in trepte parca frana o lasa libera iar frana asa se simtea. Acum nu se simte cand trece in 2 deloc, ma uit pe bord si vad ca a schimbat, iar franarea e liniara. Nu are cum sa fie placebo cand de la o smucire treci la ceva ce nu mai simti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

 

am avut cateva situatii(doua sau 3) in care am fost nevoit sa fortez putin cutia DSG 6 spre exemplu la urcatul cu spatele pe o rampa mai inalta, o bordura mai mare sau(asta ultima data) cand am incercat sa vad daca are functia de launch control(aici n-am omorat-o, oricum peste 2000 ture n-a mai mers si a durat vreo 3-4 secunde incercarea,eram doar curios daca are functia). Si s-a simtit de fiecare data o smucitura pt o secunda gen ,,sarit din viteza la manuala'' sau ceva de genul asta , dupa care s-a turat din nou si a cuplat. Prima data am crezut ca gata , am ,,rupt-o''.. E cumva un mijloc de protectie al cutiei in caz de supra efort, decupleaza cumva ambreiajele automat in astfel de situatii extreme? poate stie cineva explicatia mai bine.. in rest cutia functioneaza fara repros, o menajez cat pot de mult ..

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva ai accelerat mai tare si cutia a retrogradat una sau mai multe trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar la plecare de pe loc

 

vorbim doar de D1 si de S1(ultima data)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și înapoi in R de fapt. Numai in treptele 1 deci

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu ai LC, dar poti sa ii faci. Zic sa nu incerci cu frana si acceleratia ca o sa crape daca nu ai LC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am vazut ca n-am LC, dar nu ma intereseaza si nu mai incerc.  O data am incercat, ca altfel n-aveam cum sa aflu.

eram ingrijorat doar de acele manifestari de smucire(decuplare, ,,sarit din viteza'',etc) in R, D1 si S1 de la fortare si voiam sa stiu daca sunt normale cand este un supra efort(urcat bordura mai mare, urcat in rampa mai mare cu spatele, etc). adica in situatile cand trage foarte greu la plecare

recunosc ca prima reactie ca sofer dupa acea smucire/decuplare  la fortare a fost s-o las in pace o secunda , sa n-o mai fortez.Poate ca asta vrea si DSG-ul:):).

s-a mai confruntat cineva cu astfel de situatii?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am doua probleme la o cutie dsg6:

1. pata din poza atasata din dreptul mufei aleia mari...

2. cand misc de motor stg/dr, se aude zgomotul ala din inregistrare de sub baterie.... zic eu!

   stiti de vreo volant cu " pendule" care cand misti de motor, sa produca zgomotul ala si sa fie normal ? 

 

20120125_235650.jpg

Voce 007.m4a

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant se misca odata cu motorul.Da jos bateria ,suportul bateriei si vezi starea tamponului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!