Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Mai bine nu incerci scenariul de mai sus. Exista riscul ca la coborare sa nu poti opri masina si iti risti viata. Stiu despre ce vorbesc, am experimentat senzatia...

In N pompa de ulei a cutiei functioneaza si nu se intampla nimic la tractare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trait s-o aud si pe asta, sa tractezi masina ca sa nu stresezi motorul si cutia pentru 2km. Am impresia ca vorbeste serios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bine sa nu mai chinui cutia si motorul o pui pe o platfoarma ptr.2km si scapi de toate chinurile...sau te muti de la munte la ses...totul este o gluma nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@racingparts.ro & @gctinvalentin: apreciez ironiile, however, am explicat mai sus: e vorba de a ajunge la o cabana unde cu 2WD nu am sanse sa urc, drumul e in urcare accentuata. Pentru ca nu am chef sa-mi las masina d'amboulea pe marginea soselei in padure pentru un weekend, vreau sa o duc la cabana. Varianta de platforma nu exista, doar remorcata dupa un "GIP" :) Ok ? Face sens acum, sau continuam cu misto-urile Off Topic? :) 

Multumesc celor care au oferit un sfat on topic. 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de coborat, cum o sa cobori ?

tot tractat ? 

ca daca nu poti urca, sigur nici nu vei putea cobora.... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, face sens ce spui. Evident, nu tractat :) (nu cred ca umbla cineva cu stanga - adica bara metalica de remorcare, ca sa evitam zambetele - in portbagaj)

O sa vad la fata locului cum se prezinta realitatea din teren si, daca trebuie o sa pun lanturi la coborare. Una e sa pui lanturi vineri seara pe margine de DN circulat si alta e sa le pui duminica pe lumina, in liniste si pace :) 

Pana vineri vremea poate evolua major. Am pus intrebarea (cu remorcatul) din timp, ca sa stiu ce am de facut, daca e cazul.

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e așa mare panta încât nu poți urca...Atunci îi distrugi ambreiajul la cel care trage.eu as pune lanțuri și as proba și cu spatele. Dacă nu ar merge al lua o chinga mai lunga și as urca tras dar numai unde nu merge sa fiu tras, apoi sa continui in D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, 75NOR said:

O sa vad la fata locului cum se prezinta realitatea din teren si, daca trebuie o sa pun lanturi la coborare. Una e sa pui lanturi vineri seara

portbagaj)pe margine de DN circulat si alta e sa le pui duminica pe lumina, in liniste si pace :) 

tu stii cel mai bine ce trebuie sa faci eu doar ti-am supus observatiei acest aspect.

sa ne tii la curent ca ma intereseaza si pe mine ( ca proaspat utilizator de DSG ).

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e o situatie noua si pentru mine - asta cu tractatul - de asta am intrebat :) Daca o sa pot "pe propriile forte" evident ca o sa evit tractatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare;

Avand temperatura apei la 60-70 gr fiind pe manual in tr.2 si o turatie de 1200 -1300 rot am bagat in tr 1, masina turandu-se destul de mult pentru cateva secunde ( nu am putut sa ma uit pe bord pana la cat a ajuns turometrul ca eram intre tiruri )m credeti ca este posibil sa-i fi daunat cutiei aceasta manevra nu tocmai inspirata ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce sa-i fi daunat...crezi ca era asa turata masina in treapta I, daca in treapta 2 aveai 1200 - 1300 ture ? Daca retrogradai tu, oricum era limita de turatie la care intervenea calculatorul cutiei si schimba in treapta 1, asa ca stai linistit.

Scuze, am intentionat sa scriu " daca nu retrogradai tu "...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru: daca erai la 12-1300 rpm in 2 si i-ai dat 1, ai dus-o in maxim 2200-2500rpm. Nu e nicio problema, doar ca e o chestie specifica, reactioneaza mai virulent cand ii dai din 2 in 1. Daca dadeai din 3 in 2 nu sesizai "protestul" motorului. In general treapta 1 o foloseste doar la plecat de pe loc. Cand te opresti, o sa vezi ca schimba 1 doar inainte sa se opreasca rotile, daca de exemplu franezi pana la 20km/h pentru un speed bumper nu va schimba in 1, prefera sa ramana in 2 si sa patineze ambreiajele la demaraj. Asa e softul facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.

multumesc frumos amandurora.

si da, asaa este si la mine, sta in tr 2 pana apoape sa opresti rotile de zici ca acum incepe sa balbaie si se opreste motorul .

din acel motiv am incercat sa retrogradez eu mai devreme si mi s-a intamplat fenomenul respectiv.

inca odata multumesc ptr lamuriri,

zi cu spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In ultimele 2 dimineti mi s-a intamplat ceva ciudat...

Dimineata(in jur de -5*C) pornesc masina si dupa aprox 30 sec bag in marsarier ca sa imi fa loc sa ies din parcare.

Masina nu pleaca imediat ce ridic piciorul de pe frana ci trebuie sa accelerez putin. In Drive nu se manifesta acest simptom si pleaca, usor, imediat ce ridic piciorul de pe frana.

Se mai confrunta cineva cu aceasta situatie?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la B8, face la fel.

accelereaza mai tare si o sa plece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iesti in zapada sau ai cauciucurule lipite din cauza chetii, asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil intr-adevar sa se lipeasca peste noapte. Rotine nu sunt in zapada deoarece este batatorita pe toata suprafata unde parchez.

@cascadoru de plecat pleaca asa cum am scris dar dupa ce accelerez putin. Ce m-a nelinistit este faptul ca nu a facut asa chiar la temperaturi mai mici. Dar, asfaltul era curat deci sa speram ca se lipesc cauciucurile si nu este altceva.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea nici nu are 4000 km .. inca deci, pot spune ca, cutia este noua.... :)

zi buna

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit de 2 ori un lucru ciudat. Eram odata in D3 si azi in D6 si cand acceleram a inceput sa trepideze cam 3 -4 sec masina dar si a revenit. Nu am nici o eroare nici pe cutie nici pe motor. Nu stiu ce sa caut. Nu de mult am schimbat ulei si filtre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Salut , se pot verifica ambreiajele cu vcds? Sau ce simptome ar trebui sa apara cand ai ambreiaj sau volant cu probleme?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

O firma care se ocupa cu reparatia mectronicului la dsg 6 stiti ? 

De Daas Group din Cluj aveti vreun feedback ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dau macar 3 luni garantie nu conteaza. In timpul asta te prinzi sigur daca merge bine...

Oricum, pentru mecatronic cred cacnu trebuie data cutia jos, dar uleiul da.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau chiar si 12 luni garantie.Mecatronicul ii pozitionat lateral sus ,nu cred ca trebuie data jos cutia si uleiul doar din el se va pierde.

Ma intereseaza daca stiti firme care le repara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!