Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

robertmitroi

Pe la buson nu poti scoate tot uleiul din cutie ,ai amestecat ulei febi cu ulei vechiul ulei ,probabil oe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE   O sa caut o varianta in Bucuresti sa rezolv problema.

Cee de facut? Doar sa ii fac nivelul sau ii fac iar schimbul complet?  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robert.mitroi

Aceasta este o arie pur tehnică. Pentru feedback şi oferte de servicii avem alte arii. Este motivul pentru care ţi-am editat postul şi te rog să ai grijă la acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robert.mitroi

atentie cand ii faci nivelul sa respecte specificatile fabricantului,temperatura uleiului sa nu depaseasca 45 de grade...undeva intre 35 si 45 este ideal...ca sa nu te trezesti ca acum ai mai putin ulei in cutie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un dispozitiv special de masurat temperatura uleiului in cutie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice interfara  sau orice dispozitiv care are posibilitatea afișării temperaturi uleiului.cel mai simplu Vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, va adresez o intrebare : este normal la un Passat DSG 2.0 TDI 4M 2013 sa subtureze cutia in halul asta ? Daca merg finut cu ea, schimba f f repede si merge prin oras  si cu 1100 - 1200 ture, si motorul se aude destul de urat si zgomotos, este clar subturat si transmite in caroserie un sunet gros, rugos....va dati seama ca e un disconfort. Precizez ca nu sunt la primul DSG, mai folosesc Tiguan cu DSG 7 si nu face chiar asa, si am mai detinut inainte un Passat 2009 si un Golf 2010, ambele cu DSG, care nu faceau chiar asa.

E o problema la mine, stie cineva, se poate face o modificare la softul cutiei sau ceva in genul asta ? Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici daca nu cumva ai niste suruburi slabite sau dsefacute la colectorul de admisie - am avut aceleasi probleme cind masina parea subturata dar erau vibratii de la suruburi slabite. E problema cunoscuta in retea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colectorul e chestia aia neagra, care trage aer si il trimite spre filtru ? Nu, nu e ala...stiu problema, la Tiguan mai sarea tubulatura din colector cand mai mergeam pe drumurile patriei, dar nu facea zgomotul pe care il face Passatul.Dar o sa ma uit oricum, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bfor

DSG-urile noi schimba la turatii mai mici,si pe nimine ma deranjeaza ca schimba mult mai jos actuala cutie fata de cea 2006 cu care ma obisnuisem sa schimbe pe la 2000-2200rpm.

Am padele si cand o simt subturata mai apas -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu schimb in jos din padele, si pt ceteva secunde zgomotul si vibratia dispare, dar intra imediat in D...Chestia e ca am mers zilele astea cu a unui amic, o configuratie identica cu a mea, inclusiv ani si km, si cutia parca schimba ceva mai sus, oricum nu zornaia ca a mea. Da, stiu, cutia poate invata si modul de condus si se adapteaza dupa acesta, dar va asigur ca nu merg ca un pensionar, acolo unde pot...Dar in oras nu prea am ce face, nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe S, cum merg marea majoritatea celor care vor sa exploateze masina corect, sau mergi la Dragos si il rogi sa-ti modifice mapa de pe DSG ca sa schimbe mai sus.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolfin, pe S parca tine prea turat si nici asa nu e chair OK, iar prin oras e cam naravasa in S...Tocmai de asta va solicitam ajutorul, si intrebam daca stiti pe cineva cu experienta care poate modifica punctele de schimbare ale treptelor. 

EEXCALADE, si ta tine merge cu 1100 - 1200 ture ? nu e cam mica turatia, nu o sa dauneze DPF - ului pe termen lung ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Exact la fel schimba si la mine! Doar de putine ori am sesizat un zgomot deranjant, iar atunci, pentru ca eu nu am padele, am apasat putin pe acceleratie si am determinat-o sa schimbe. Si eu sunt curios cum impacteaza acest regim de turatii pe termen lung functionarea subansambelor motorului (turbina, EGR, DPF...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am mai vb cu un prieten pe tema asta, el mi-a recomandat sa verific suportii motor care s-ar parea ca pot cauza vibratii si zgomote aiurea, si care sunt predispusi la uzuri premature din cauza sistemului Stop/Start. O sa inerc si asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot folosi padelele in timpul mersului cu masina in regim D, automat fara a fi comutata in regim manual ?

am citit pe aici dar, nu m-am lamurit concret. 

din pacate, nu am manual in ro sau en.

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare scurta si usor "neajutorata": daca as vrea sa tractez o masina echipata cu DSG6, pret de vreo 2 km, ar fi ok daca tractarea se face cu motorul pornit si cutia in D ?

Adica masina e 100% functionala, stiu ca e interzis tractatul in N, de asta ma gandeam la tractatul in D. Adica e ca si cum masina ar fi in "coasting", ca si cum ai merge cu masina cu piciorul luat din acceleratie, doar din inertie.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tracteaza pe N max 50 km cu max 50 km/h ,asa  scrie in manual

tractare.jpg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE & @identitate78: va multumesc, asta am gasit si eu in manualul meu.

Totusi, eram oarecum nedumerit, era o discutie mai veche, ca in N si cu motorul pornit nu ar fi suficienta presiune de ulei pentru cutie si se incinge ? 

Ideea e sa tractez cu motorul pornit, ca sa am servodirectie si servofrana. E vorba doar de 1-2km, nimic mai mult

Nu as vrea sa fac "vreo bucurie" prin cutie :( , de asta cer un sfat...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 2Km si pe vremea asta nu vad sa fie vreo problema.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, probabil nu m-am exprimat bine: masina ce se vrea tractata e perfect functionala. Presupunand ca as vrea sa ajung la o cabana, unde e un urcus cu gheata, de vreo 2 km. Nu vreau sa-mi chinui transmisia sau motorul, sau sa pun lanturi, incercand sa urc prin propriile puteri. Ma poate tracta un SUV 4x4, care are lanturi.

Intrebarea este: in timpul urcusului (cat timp sunt tractat), las masina cu motorul pornit in D sau in N ?

Mersi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!