Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut,

Primul pas pe care trebuie sa il faci este sa schimbi mecanicul. Cutia DSG nu are convertizor de cuplu, are ambreiaje (2 la numar). Problema ta pare sa fie de la volant.

In mers cutia schimba normal?

 

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am gresit mai sus mecanicu a spus exact asa sper ca imi amintesc bine "fiind vorba de un dsg nu are kit de ambreiaj ci un converitzor de presiune in cutie ce nu trebuie schimbat" 

In rest masina merge bine trage bine nu patineaza treptele le schimba lin dar cand e rece motorul doar la trecerea din viteza 3 in2 apasand frana se aude un huruit ca si cand nar intra bine in viteza sunetu dispare dupa ce temp uleiului la motor ajunge pe la 50 grade

Si sunetul acela de "troncanit" la relanti da doar in p sau n cand e rece motoru

Acuma ideia este in felu urmator sa schimb volant si poate se rezolva problema si daca schimb volant dar problema nu dispare lam schimbat degeaba mai poate fi si din alta cauza? Nu stiu ce sa fac altundeva miau spus sa schimb cutia ca nu se poate repara;))

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Cutia DSG are un hub de ambreiaje care se schimba cand incepe sa patineze. La tine, ca si la mine de altfel, pare sa fie  "un inceput de volant". La mine doar bate pentru cateva minute la rece, dupa 5-6 minute de functionare, nu se mai aude nimic.

Cutia DSG, din cate stiu eu, nu are convertizor de presiune/cuplu. Cutiile vechi automate erau echipate cu acest sistem. Cutia DSG este la baza o cutie manuala, ce schimba automat treptele de viteza. Se mai numeste cutie de viteze robotizata.

Gasesti in linkul de mai jos mai multe informatii despre modul de functionare al cutiei.

http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/108-cutie-dsg-vw.html

 

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns si de info, u ce ai facut ai schimbat volant sau mai mergi asa cu ea? Nu se poate strica cutia daca nu schimbi volant la timp? 

Vreau sa mentionez ca am reusit sa fac in asa fel sa nu mai aud zgomotele acelea dimineata nu las masina mai mult de 30 secunde la relanti sau cum incep sa aud "troncanitu" plec iar in mers cand e sa franez din a3 dau direct pe n pana se mai incalzeste motoru si asa nu mai aud nimic ciudat

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vorbit cu colegii de pe forum si mi-au spus ca pot sa o mai las putin, pana se accentueaza zgomotul. Modul cum folosesti tu cutia, nu cred ca e cel mai corect.

Cred ca o sa uzezi prematur mecatronicul baleind tot timpul intre N si D mai ales in miscare, la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci sa franez normal si sal las in d chiar daca face asa zgomot? Sau am mai observat daca is in modul manual si schimb eu inapoi in a2 cand deja in a3a am turatile sub 1500 si dupa apas frana nici asa nu se mai aude dar pune un pic frana de motor pentru ca sare pe la 2000-1800 in a2a si normal te zmuceste...

Zgomotul este foarte enervant ca mereu ma duce cu gandu ca imediat stric cutia:)

Si cand ar trebui sa schimb volant? Sa mai merg asa pana nu mai pleaca de pe loc sau? Si am inteles ca iti poate ceda volant in mers si masina ramane blocata e adevarat? Cum ar trebui sa procedeZ si sa nu bulesc cutia?

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am discutat cu unii colegi de pe forum, o poti lasa pana zgomotul se aude si "la cald", nu doar "la rece". Acum nici nu stiu cat de pronuntat este zgomotul in cazul tau. La mine aud bataia volantei doar daca stau afara, din masina nu se aude nimic, si asta doar pentru cateva minute. Eu plec intotdeauna de pe loc dupa ce las masina pornita 3 minute.

In manualul de utilizare scrie ca nu este necesar sa treci schimbatorul in "N" cand stationezi la semafor. Cutia decupleaza automat hubul de ambreiaje dupa 10 secunde de stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In masina nici eu nu aud zgomotul la relanti doar acel zgomot il aud in masina cand apas frana in a3 si intra in a2...daca volant cedeaza de tot in mers iti poate strica cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strici cutia dar volantul poate ceda cind esti la cuca-macaii, in varf de munte noaptea si imobilizeaza masina, iti trebuie platforma. Ca se te bazezi pe masina trebuie sa inlocuiesti volantul cind constati defectul.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am un golf 6 din 2012 2.0tdi dsg , acum 2 luni de zile a aparut o cheita (intermitent) in dreptul literei D, ieri si astazi s-a aprins cheita de 2 ori la pornirea motorului. Daca opresc motorul si il repornesc dispare, tin sa precizez ca masina schimba foarte bine nu am observat nicio problema . Am cautat pe forumuri dar cei care au patit asa aveau probleme si la schimbatul vitezelor . Ce spuneti sa fac ?  O zi faina !

16145110_615886345264276_157926908_o.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Enters, ai cam gresit topicul pentru ca ce incerci tu sa ne arati este de la o cutie DSG 7, nu DSG 6.

Oricum, trebuie facuta o diagnoza ca sa afli exact unde este problema !

p.s. sa inteleg ca au pus si pe Matiz SE cutie DSG 7 :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam un raspuns mai pe subiect... si e dsg 6 ,puteai foarte usor sa te uiti la turometru :) . Oricum astazi nu a mai pornit deloc masina , scrie move selector lever to p/n .  Sper sa fie doar un senzor :( .

P.s. -nu am vazut pana acum dsg 7 pe matiz,  dar am vazut ca oamenii isi mai schimba masina :) ,numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: ce se intampla daca esti in D si din greseala dai in R la 130 km/h? Eram curios, nu am experimentat niciodata asa ceva (nici nu as vrea) dar eram curios daca poti face asta.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ganduri ai edi. Nici nu imi vine sa ma gandesc la asa ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.01.2017 at 4:51 PM, enters said:

Asteptam un raspuns mai pe subiect... si e dsg 6 ,puteai foarte usor sa te uiti la turometru :) . Oricum astazi nu a mai pornit deloc masina , scrie move selector lever to p/n .  Sper sa fie doar un senzor :( .

În ce poziție încerci sa pornești?  Nu o poți porni decat în N și P. Trebuie sa vezi dacă sesizează schimbarea și electronic.cred ca poți vedea cu Vcds poziția manetei..eu la lupo pot vedea.cam același principiu  e și acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, edi10000 said:

Intrebare: ce se intampla daca esti in D si din greseala dai in R la 130 km/h? Eram curios, nu am experimentat niciodata asa ceva (nici nu as vrea) dar eram curios daca poti face asta.

Va zbura. R=Racket ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu bancul. :) Totusi, ce se intampla? E o protectie a cutiei impotriva unor asemenea situatii sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă îndoiesc. Am văzut un video cu mutarea ăsta și tot ce se întâmplă era ca apărea camera video de marșarier. Și mașina circula în continuare.trebuie sa existe niște protocoale la cutie.dacă nu le trece  debraiaza ă și nu mai transmite miscare.ăsta e părerea mea.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci asta la viteza mai mica (manevre de parcare) e un soi de protectie in sensul ca ambreiajele nu cupleaza pina cind masina nu se opreste complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic daca o bagi din D in R la viteze mari.Am pus-o eu din neatentie pe la 90 km/h si te avertizeaza cu un sunet "piuit" ca esti in R dar de fapt mergi inainte :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Stie cumva cineva ce semnifica Duty Cycle din grupul 109? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.01.2017 at 0:44 PM, edi10000 said:

Intrebare: ce se intampla daca esti in D si din greseala dai in R la 130 km/h? Eram curios, nu am experimentat niciodata asa ceva (nici nu as vrea) dar eram curios daca poti face asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu cu nelamurirea mea.

Am schimbat uleiul la DSG la cineva de aici de pe forum. A folosit filtre si ulei care nu erau OEM.

S-au pus 6L de ulei in cutie, mi s-a facut readaptarea ambreiajelor ( tin sa precizez ca nu mai smuceste la rece cand pun in D, inainte dadea mici socuri). Cutia se comporta foarte bine.

Problema e ca eu am plecat de acolo cu 6L de ulei in cutie, fara a se face acel nivel. Pretul a fost mai ieftin cu 100 de lei fata de Midocar ( nu am incredere in reprezentante dar cel putin foloseau piese OEM). Uleiul pus Cred ca a fost FEBI iar filtrul o marca de care nu am auzit.

Trebuie sa ii fac nivelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da clar! Nivelul trebuie facut neaparat.

In cazul asta cu vcds conectat la 35 grade ulei in cutie, desfaci busonul principal si astepti pana nu mai curge ulei.

Trebuie sa iasa aprox 1-1.3l ulei. Voloseste un vas curat (bidon 5l-lighean) ca sa il poti refolosi in caz ca e nevoie

Cand picura foarte incet inseamna ca nivelul este ok in cutie.

 

Metoda 2: scoti busonul, demontezi plastic snorkel si scoti tot uleiul din cutie. Remontezi snorkel si busonul de aluminiu.

Desfaci filtrul dsg si prin orificiu acestuia torni 4.7l ulei. Remontezi filtrul si totul va fi perfect! Nu mai trebuie facut nici un nivel.

 

Personal folosesc motul dctf in dsg si merge perfect. Abuzez masina cat pot fara mila. Schimb la fiecare 30k.

 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai dai drumul la ulei ca ai cu aproximativ 1L de mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!