Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut. Iti recomand la stationari cu motorul pornit sa bagi in P. Eu folosesc si frana electrica,apoi bag in N,las frana de picior ,se aseaza masina,apoi bag in P.La pornire scoti mai usor din P daca faci asa.

La semafoare mai lungi eu bag in N si piciorul pe frana.Sau D si frana sau autohold daca timpul e mai scurt.

Socurile la schimbarile in trepte inferioare ar putea fi din cauza valvelor din mectronic.Recomand sa ti faci o scanare la masina si sa schimbi uleiul in cutie ,daca nu sti cand a fost schimbat ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ionut

 

Am adus masina de la reprezentanta VW acum o luna si jumatate. au facut revizia si au schimbat si uleiul din DSG inainte de revanzare si pe drum nu am avut nici o problema.

in tara a mers frumos pana a venit frigul. Am mai facut si eu vreo 5 schimbari din D in R fara sa calc frana pana jos (dar cu masina oprita) pentru ca astfel nu intra start stoppul sa opreasca / reporneasca motorul pana ajugeam in R. ( nu m-am gandit sa il dezactivez atunci, abea cumparasem masina).

Nu cred sa aiba probleme cu mecatornicul la 120k.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece schimba si a mea o idee mai aspru, dar nu deranjant. Te obisnuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Atunci e bine daca ai facut revizia la dsg.Bafta si sper sa ajunga si dsg ul tau fara probleme macar la 500 000 km cat am eu acuma.Drumuri bune.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.12.2016 at 3:28 PM, DragosR said:

Ti se pare rocket science procedura? Cu 50-60 lei la un mag de instalatii ai facut divaisul cu care faci schimbul. 

 

Revin cu intrebarea ca nimeni nu imi raspunde: de ce se pling aci si cei ce trec prin reprezentanta ?!?!? 

Personal consider ca masina trebuie sa mai ajungă si prin reprezentanta, doar ca uneori preturile in reprezentanta sunt exagerate. Pretul pt schimbat ulei dsg a fost ok dar in schimb nu o sa plătesc niciodată 600 e pt a constată reprezentanta ca trebuie schimbat volant. 600 e mi au cerut mie in DE pt a desface masina si a mi spune care este problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  

Detin de aproximativ 2 ani un golf 6 2.0 tdi 81kw 2010 cutie dsg cu 180.000 km si asi avea o intrebare celor care au mai intampinat problema mea.

1. La trecerea din P in D se aude o mica busitura, nu mereu dar de cele mai multe ori. O mica scuturare a masinii asi spune. acest lucru si din D in P uneori.

2. In mers cand sunt cu piciorul pe frana ca sa opresc, in timp ce cutia schimba vitezele in trepe inferioare se aud mici busituri si scuturari ale cutiei. acest lucru il face la trecerea din treapta 3 in 2 si din 2 in 1.  vreau sa precizez ca uneori aceasta degradare din 3 in 2 sau 2 in 1 la o franare usoara se face destul de brutal incat se simte cum masina se incetineste ca si cum ai face frana de motor pe o cutie manuala. Uleiul a fost schimbat la fiecare 60.000 km.

A mai intampinat cineva asa ceva? astept pareri! O seara buna :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut s-ar putea sa fie uzate putin discurile de ambreiaj. Uitate pe calculatorul cutiei pe grupul 109 cati km are cutia, poate sa ai mult mai multi ca in bord. Nu exclud nici volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o intrebare am un Tiguan 2009 cod cutie JBG aceasta cutie e dsg sau tiptronic la reprezentanta nu vor sa schimbe uleiul au zis ca e life time si nu se schimba la 60000 km eu am 105000km si nu as vrea sa o stric,daca totusi vreau sa schimb uleiul ce ulei se foloseste si ce cantitate.masina este 2.0 tdi 4x4 140cp.multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JBG e  tiptronic.

Sigur gasesti info despre intretinerea la aceasta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/23/2012 at 2:54 PM, tlc said:

Am achizitionat un Passat 2010,170CP CBBB.DSG.4Motion cu numai 110000 km.Totul mai mult ca perfect cu exceptia unui "clanc' pe partea stanga fata.Au fost verificate planetare si articulatii insa totul este in regula.La testul in mers la Midocar mi s-a spus ca zgomotul este normal pentru DSG.Problema este ca masina este in garantie si as dori sa remediez defectul inainte de iesirea din garantie.Daca aveti masini similare sau cel putin cu DSG  am rugamintea sa-mi spuneti daca au o problema similara.Mentionez ca DSG schimba perfect.Mentionez ca la schimbarea ulei+filtru DSG.a fost scos uleiul. a fost introdus ulei in cantitate de 6 l dupa care au iesit 2 l in momentul reglarii nivelului de ulei.Este normal?Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall, ma poate ajuta si pe mine cineva cu pasi pentru readaptare dsg cu vcds pentru un passat cbbb. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti vreo idee de ce la retrogradare in treapta 2 pana trece in treapta 1 se simte mai violent si parca si agata la un moment , adica nu trece fluent ca in toate celelalte trepte?

Modificat de 99zen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, EEXCALADE said:

Nivelul a fost facut cu motorul pornit sau oprit ?

Pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Sunt posesor al unui Passat B6 2.0 CBAB DSG. Cutia are toate reviziile la zi si se comporta absolut impecabil (poate confirma si FLORIN). Doar ca, la rece pentru 2-3 minute cu selectorul in P se aude un zgomot de la volant (trancanit metalic). Dupa 2-3 minute zgomotul dispare complet. Masina nu vibreaza, nu am alte zgomote suspecte sau alte probleme de orice natura.

Are rost sa o schimb? Mai astept?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/18/2016 at 7:38 AM, passat26 said:

Am achizitionat un Passat 2010,170CP CBBB.DSG.4Motion cu numai 110000 km.Totul mai mult ca perfect cu exceptia unui "clanc' pe partea stanga fata.Au fost verificate planetare si articulatii insa totul este in regula.La testul in mers la Midocar mi s-a spus ca zgomotul este normal pentru DSG.Problema este ca masina este in garantie si as dori sa remediez defectul inainte de iesirea din garantie.Daca aveti masini similare sau cel putin cu DSG  am rugamintea sa-mi spuneti daca au o problema similara.Mentionez ca DSG schimba perfect.Mentionez ca la schimbarea ulei+filtru DSG.a fost scos uleiul. a fost introdus ulei in cantitate de 6 l dupa care au iesit 2 l in momentul reglarii nivelului de ulei.Este normal?Multumesc.

Din pacate niciun raspuns clar.Am citit in topic faptul ca la refacerea nivelului de ulei din DSG au mai iesit din cutie 700 ml.Exista posibilitatea verificarii nivelului de ulei cu VCDS?Exista posibilitatea ca mecanicul sa fi lasat uleiul sub nivel?Zgomotul la accelerare dupa decelerare este normal la DSG 4motion?Va multumesc!

CRACIUN FERICIT!

Modificat de passat26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul nu se poate vedea cu vcds-ul.Pentru linistea ta completeaza cu 1L si refa nivelul cum trebuie.

Zgomotele nu sunt normale . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o intrebare:

la un DSG 6 cu nici 3000 km rulati, cand se cupleaza D din R si R din D, se face oarecum brutal, adica nu e lin, imperceptibil ca la schimbatul treptelor in mers.

 in rest, schimbatul treptelor este ok. 

Parca si din P in R sau D.

 e normal ?

cutia este PZN, pe un passat B8.

multumesc

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca scrie si in carte, se poate simti cuplarea in D si R, este o foarte mica smucitura (sau tensionare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe B8 sa montat dsg 6? Nu sunt doar cu dsg 7 modelele noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,  am un passat 2.0 cbab 140 cai cutie automata dsg masina are 183.000km masina este la mine de doi ani de la aprox 165.000 km adusa din germania cu revizi la zi carte service etc...in iarna asta am inceput sa ma confrunt cu o problema la cutia de viteze dimineata la relanti se aude un "troncanit" si in deplasare asta doar cand motorul inca este rece cand merg in a3a apas frana si schimba in a2a se aude un huruit si nu franeaza lin smuceste un pic dupa ce motorul incepe sa se incalzeasca dispar zgomotele ciudate...

Am fost la un mecanic so mia spus ca cel mai probabil este volant ca altceva nu are ce eu fiind fara cunostinte de mecanica am intrebat de ambreiaj si mia explicat ca nu are ambreiaj ci un convertizoru de cuplu care nu se schimba..

As vrea sa stiu de la cei care se pricep la cutia dsg doar volant se uzeaza mai frecvent si necesita inlocuire la un anumit nr de km...sau exista si alte componente ale cutiei de viteza dsg care se schimba la un anumit nr de km sau cand se uzeaza?

Cu uleiu sunt lamurit si am revizile la zi deci este exclus sa fie problema cu uleiu

Cu respect

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!