Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Strict din punct de vedere al aspectului asa arata DSG 1.

5_cutie_DSG_VW_DQ250.jpg

Sper sa nu ma insel...Oricum, in 2013-2014 sigur vei gasi doar(asa zisa) DSG 2:

DSG-Japan-4%25255B2%25255D.jpg

Prin urmare cred ca mai important este sa te interesezi despre probleme, verificari, simptome la care tb. sa fii atent la achizitionare si nu despre diferente intre versiunea 1 si 2.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oare estea din pozele de mai jos ce versiuni de DSG sunt? nu va luati dupa levierul cum arata si ce scriu "samsarii" prin anunturi ca cutiile sunt la fel. Primul dsg sa pus pe MKlV R32 si pe TT.

54_1280097944.jpg

maxresdefault.jpg

Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , daca ma puteti ajuta la un passat 20 tdi 170cp 2011 dsg cu 140k, la rece se aude un zgomot ca de rulment in P si N cand o bag in alta viteza nu se mai aude. Ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Dyngo said:

 

Ocazional voi tracta o rulota, este cineva pe aici care a tractat cu acest tip de cutie? cum se comporta si in ce masura afecteaza cutia?

Multumesc

O sa merg bine și cu Dsg.singura diferenta e ca mașină nu știe ca tracteaza.va fi nevoie sa pui pe S, ca sa schimbe pe la 2400 ture.și uneori în D merge cu 1600 de ture...Și nu e prea rotund pt motor. Selectezi manual și mergi cu a 5-a. (Depinde de greutatea remorci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, atti206 said:

Si oare estea din pozele de mai jos ce versiuni de DSG sunt? nu va luati dupa levierul cum arata si ce scriu "samsarii" prin anunturi ca cutiile sunt la fel. Primul dsg sa pus pe MKlV R32 si pe TT.

Prima este de B6 iar a doua nu cred ca este de Passat.

Ideea era ca omul vrea B7 din 2013-2014 si prin urmare TOATE au levierul schimbatorului ca in a doua poza a mea. Asta ca sa se lamureasca cum ar trebui sa arate.

In ceea ce priveste versiunile clar nu este una singura asa cum afirmi tu dar las pe cei cunoscatori sa ii explice omului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri

22 hours ago, tttrix said:

O sa merg bine și cu Dsg.singura diferenta e ca mașină nu știe ca tracteaza.va fi nevoie sa pui pe S, ca sa schimbe pe la 2400 ture.și uneori în D merge cu 1600 de ture...Și nu e prea rotund pt motor. Selectezi manual și mergi cu a 5-a. (Depinde de greutatea remorci)

Remorca nu este ghrea, are 1000kg maxim autorizat. Idea este ca as vrea sa o schimb iar urmatoarea are in jur de 1200-1300 Kg maxim autorizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tractat cam 1800 1900 kg.Pana te acomodezi .Eu am trecut de pe manuala pe Dsg si nu eram obisnuit sa schimbe asa jos.....1800 cam...plus ca aveam ceva greutate . Sn S schimba frumos.si nu tine masina asa subturata.

Uneori mergeam cu a 6 si  imi pareaa cam.greu pt motor sa lucreze in 1400 1600 de ture cu asa sarcina dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @tttrix,

mai am o intrebare... cu cat a crescut consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dupa ce sa incalzit ulei in cutie am folosit putin modul S si pot spune ca nu se mai aude clank din 3 in 2. In D se aude. Din ce banui eu cred ca e de la ambreiajele uzate care probabil o sa trebuiasca înlocuirea lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Buna ziua , sunt nou pe aici stie cineva ce tip de DSG am pe masina dupa cod ? DSG6 sau DSG7 ?

Intreb acest lucru deoarece am citit peste tot inclusiv wiki spune ca DSG 7 este cutie cu ambreiaj uscat pana la 250 nM ceea ce se potriveste cu motorul.

Am tot cautat acel cod JSP , insa nu gasesc niciunde. Are 6 + 1 rapoarte

Am o factura de schimb ulei din 2014 la 100.000 km , acum are 147.000 km (nu sunt sigur ca sunt reali). Sfaturi sa schimb ulei ?

La reprezentanta au spus ca dureaza 1 zi schimbarea , ca trebuie sa las masina peste noapte , ca se face un test de drum prima data , dupa care se lasa 12 ore sa se raceasca uleiul ca trebuie sa fie rece uleiul cand se schimba.

Multumesc.

DSG.jpg

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu mergi cu masina si nu stii cite trepte are? Daca ultima treapta e D7, e DSG7 DQ200, daca e D6, e DSG6 DQ250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum de cand a venit frigul parca mai tare se aude clankul din 3 in 2. Am si o planetara dreapta care are ceva sunete ciudate. O sa merg la mecanic sa vad daca nu au legatura. Urmeaza sa pun jantele pe 16 tabla. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula acest clank inseamna ambreiaje uzate ... Este combinatia de viteza, treapta si cuplu motor care pune in evidenta cel mai bine uzura ambreiajelor, intai face din 3 in 2, pe urma face si la plecarea de pe loc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.10.2016 at 7:35 AM, Dyngo said:

Multumesc @tttrix,

mai am o intrebare... cu cat a crescut consumul?

La un mers pe autostrada..la 100 km/h  cam 8 l era.140 cp.2.0 tdi.totuși e aproape 2 tone după tine . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi
11 hours ago, vdragos said:

Tu mergi cu masina si nu stii cite trepte are? Daca ultima treapta e D7, e DSG7 DQ200, daca e D6, e DSG6 DQ250.

Multumesc , si ceva sfaturi despre schimbul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Multumesc. Si trebuie lasata 12 ore cum mi-au spus de la service ?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se lasa doar pana temperatura uleiului din cutie scade la 35 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut  stie cineva cum se regleaza cablurile de la timonerie la dsg pe un golf 5 din 2006?in P trebuie sa imping mai tare in maneta iar in R nu se blocheaza.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un golf 5 dsg sport 1.9 bkc si cutia GYQ. Masina merge perfect cutia schimba perfect si la rece si la cald(nu da socuri) nu am erori pe cutie si toate reviziile au fost facute la reprezentatnta (la 50-70k am schimbat uleiul la cutie cu ulei OEM) problema este ca a aparut un zgomot la cutie ,ca un zgomot metalic asta am observat cand stau pe loc dar cand schimb din d in s in n in r nu se intampla nimic este totul normal nu se aude nimic special doar zgomotul acesta metalic si am observat ca daca merg constant la 1200 rot/min dar fix la turatia asta trepideaza toata masina (numai in mers) , daca maresc sau scad turatia cu 50 de turatii nu mai face. Sa fie oare volant? precizez ca nu este cutia clasica este GYQ care din ce am inteles a fost pe versiunile sport sper sa nu gresec.O sa atasez si un filmulet.Cutia este modelul din poza. Ms

397-1549.png

20161112_115550-606x727.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am fost la piata cu soția si in timp ce stateam cu motorul pornit in D si autohold activ am simtit cum a avut o mica scapare ca si cum ar fi vrut sa porneasca masina. E de la dsg sau poate fi probleme cu frana electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Acelasi zgomot metalic in P sau N il am si eu la Octavia 2, 1.9 BKC, 2005, DSG, 168k. La rece zgomotul este mai sesizabil, la cald este mai redus dar tot exista, la roata stanga fata se aude cel mai bine. Din ce am citit am inteles ca ar fi volantul ... Intrebarea mea ar fi cat de urgenta este reparatia ? Sau care ar fi urmatoarele simptome ce ar anunta schimbarea urgenta.  Mentionez ca masina (cutia dsg) se comporta normal atât pe accelerare cat si pe frânare.; In D, R sau S atât pe loc cat si in mers nu se aude absolut nimic....zgomotul este prezent doar in P sau N indiferent daca pedala este apăsată sau nu . 

Am uitat sa mentionez răspunsul de la reprezentanța Skoda: " trebuie sa demontam cutia si apoi putem sa vă spunem  care este problema si costul unei reparatii"

Asta se intampla acum 2 zile când am schimbat filtrul si uleiul la cutie  la respectivă reprezentanța . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, lucaflo26 said:

Azi am fost la piata cu soția si in timp ce stateam cu motorul pornit in D si autohold activ am simtit cum a avut o mica scapare ca si cum ar fi vrut sa porneasca masina. E de la dsg sau poate fi probleme cu frana electrica?

Mai mult ca sigur de la frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/25/2016 at 8:34 PM, razvan.marian said:

Salut, 

Acelasi zgomot metalic in P sau N il am si eu la Octavia 2, 1.9 BKC, 2005, DSG, 168k. La rece zgomotul este mai sesizabil, la cald este mai redus dar tot exista, la roata stanga fata se aude cel mai bine. Din ce am citit am inteles ca ar fi volantul ... Intrebarea mea ar fi cat de urgenta este reparatia ? Sau care ar fi urmatoarele simptome ce ar anunta schimbarea urgenta.  Mentionez ca masina (cutia dsg) se comporta normal atât pe accelerare cat si pe frânare.; In D, R sau S atât pe loc cat si in mers nu se aude absolut nimic....zgomotul este prezent doar in P sau N indiferent daca pedala este apăsată sau nu . 

Am uitat sa mentionez răspunsul de la reprezentanța Skoda: " trebuie sa demontam cutia si apoi putem sa vă spunem  care este problema si costul unei reparatii"

Asta se intampla acum 2 zile când am schimbat filtrul si uleiul la cutie  la respectivă reprezentanța . 

Salutare...am si eu o skoda identica ca a ta si fix aceeai problema si tot la roata stanga fata se aude cel mai bine...din spusele a 3 mecanici ar fi volant dar nu e grav inca...mi-au spus ca mai pot merge asa destul de mult pana incepe sa bata rau incat sa trebuiasca schimbat...PS: cat te-a costat revizia in cutie la reprezentanta (cu uleiul si filtru de la ei sau decat monopera ?) (eu am luat masina de vreo 2 sapt. proprietarul mi-a spus ca a facut revizia in cutie in urma cu 35000 km dar nu prea am incredere si ma bate gandul sa fac si eu revizia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!