Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

900 lei ulei? Au tampit astia de la service?

Motul DCTF 5l total 250ron, merge impecabil de cand am masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai scump si mai riscant cu Motul. 

Adica uleiul OEM e 84 lei litrul. La un plin e 500 lei (atentie cu 6 litri ca cinci nu ajung), dar il schimbi la 60 de mii. Motul la 30k cum ai zis mai devreme e la aceiasi bani uleiul sau mai scump de 250 lei daca pui 6 litri. Pui in plus un filtru si manopera la fiecare schimb. 

Si la cutie manuala, riscai sa nu mearga foarte bine cu alt ulei decat OEM, intra mult mai greu la rece. 

La preturile de service pe care le are DSG e mai bine sa mergi pe OEM, cei care le serviseaza au scris mai sus ce recomanda.

Pana la urma fiecare pune ce vrea, dar conteaza si costurile si siguranta.

 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare(sper ca nu problema) cu cutia DSG6. Masina are 163.000Km, are istoric complet in reteaua VW cu 2 schimburi de ulei+filtre efectuate deja.

Ultimul schimb de ulei+filtru s-a facut in Iulie 2015 la 120.000Km.

Ce am observat in mia de Km pe care am parcurs-o de la cumparare...

Cand ma apropii de semafor, sa zicem din treapta 5-6(50-50Km/h) si incep sa franez retrogradarea se face aproape insesizabil cu exceptia momentului cand retrogradeaza din 2 in 1 inainte de oprirea definitiva a rotilor.

Aceasta retrogradare din 2 in 1 "o simt". Este aproape insesizabila dar totusi se simte. Ca sa va faceti o idee, este ca si cum in acel moment rotile fata ar trece direct perpendicular, in acelasi timp, peste cate 1 creion.

Imi cer scuze pentru exprimarea nu tocmai tehnica si poate nu concludenta dar vreau doar sa incerc sa exprim cum si cat de pronuntat se simte.

Daca in schimb sunt in treapta 2(sa zicem la o intoarcere din 3 miscari) si in timpul manevrelor retrogradeaza in treapta 1, nu se simte absolut nimic.

Va multumesc anticipat celor ce aveti idee despre cat de normal sau nu este comportamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar cat de normal/anormal este acest comportament?...asta ar fi interesant de aflat.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati mai jos gasiti un Study Program al celor de la VW in legatura cu DSG6.

Mie mi se pare foarte bine explicata functionarea DSG-ului.

Enjoy it!

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_308.pdf

 

L.E. Il gasiti si direct downloadat aici:

 

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

este la fel de normal ca si cum, cu manuala, ai face frana de motor dintr-a doua intr-a-ntaia.

ai incercat, vreodata?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ok, dar fiind 40-45 lei litrul si tu il schimbi la 30000 e acelasi lucru cu schimbul OEM, (in plus un filtru, garnitura si o manopera).

Cred ca si altii au abuzat de masini iar uleiul e OEM si schimbat la 60000 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune ca eu la 30k deja pun un ulei nou in cutie, spre deosebire de uleiul oem uzat pe care tu inca il tii 30k, cu mii de cicluri incalzire-racire, si 3 ani vechime daca faci 20k/an

Cred ca sunt avantajat. Manopera 65 ron, sau 1h munca deoarece fac totul singur.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti dau dreptate racingparts si ce faci ,faci bine stai linistit .sigur cu acest mod de intretinere nu vei avea probleme cu cutia .

smekeria asta cu ulei numai pe original si nspe mii de proceduri in ce priveste schimbul e pentru a face zeci de milioane ,daca nu sute ,per an profit 

tot ma agitam in stanga si-n dreapta in ce priveste intretinerea la cutia mea si ce sa vezi ,un cumplit GHINION a facut sa vad si ce ulei am avut in cutie pana la 195.000 km ,cutie absolut neservisata pana acum ,nici in DE nici in RO .09 aisin warner ,tip JBG 09AM , cu ulei lifetime [ nu o zic eu ,am pdf de la producator + vezi etka !!]

DA intr-adevar uleiul din cutia mea ERA absolut impecabil ,absolut ca NOU ,fara nici o exagerare ,absolut m a durut la inima ca in urma acestui ghinion am pierdut si uleiul din cutie 

si acum vin si povestesc patania mea:

plecat de cu noaptea pe la Bucuresti ,rezolvat treburi ,dau sa plec inapoi spre casa ,bag marsarier si ochiul meu ager vede o baltita mica cu ulei pe locul unde am avut parcata masina mea [fata] 

mi s a parut extrem de suspecta si m am dat repede jos si ce sa vezi era chiar de la masina mea , intr adevar sub masina era o scurgere gen ,,la picatura,, ,am jurat ca este ulei de motor ,am parcat masina 10 min ,verificat joja uleiul era ok pe la treisferturi de joja.preventiv ii pun 200 ml si zic ,,mai vedem si controlom pe drum,,

dupa vreo 80 de km opresc la o benzinarie ,parcat,verificat ,ulei la maxim,ma bag sub masina ,tot asa curgea ,ma uit la motor se vedea ceva curs pe partea stanga a masinii si am zis ca daca sta bine uleiul pe joja ,n am de ce sa mi fac griji pana ajung acasa ,antigelul era super ok .

norocul meu a fost sa opresc dupa alti 40 de km la o tigara [ nu fumez in masina] ,ei bine curgea ca la canal in partea din fata ,nu mi am dat seama de unde fiind plin de ulei pe acolo dar facandu se balta oleaca mai mare am vazut ca uleiul era rosu si nu negricios 

mi s a aprins becul si mi am dat seama ca 100% era uleiul din cutie ,am pornit-o, parcat o ,imediat si repede .[nu stiam ca acest tip de cutie are si radiator racire ulei cutie de viteze ,montat in fata masinii !!]

eram la jumatatea drumului ,bineinteles mi am dat seama ca orice metru in plus = risc maxim ,am chemat platforma ,500 lei = 135 km pana acasa .

direct la mecanic ,ridicata sus ,un spray plin de curatare ca era balta pe acolo ,o cheie pret de 5 sec sa vedem pe unde curge si intr adevar s-a vazut unde era problema .

una dintre conductele de la radiatorul de racire ulei cutie de viteze fisurata in urma frecarii ,trepidatiilor de tabla caroserie fata [scuzati exprimarea] ,era exact ca si cum ai fi taiat o cu o panza de bomfaer.am vazut pe google un rus exact exact la fel a patit. CURAT GHINION

revin cu poze unde a ,,frecat,, conducta si cu costuri reparatii si cu radiatorul MINUNE ,respectiv 5N0317019C[ bagati un ,,google,, sa vedeti cum rasul asta de radiator costa cat 10 grame de aur], care trebuie musai schimbat pe nou si original 

un radiator la fel de Smeker si extrem de scump ,[1500-1600 lei] ,ca si vestitul ulei de cutie de viteze .un radiator de zici ca i suflat cu aur la pret si care vine NUMAI pe original 

nu exista sa se poata inlocui conducte la acest model 

revin cu poze 

 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai auzit zgomote, vibratii, ale acele frecari inainte de intamplare?

Imi pare rau de patania ta...mult succes cu reparatia si in special, sa nu fie si ceva afectat in cutie din lipsa partiala a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat un racitorul de ulei din dezmembrari, de pe cutie cu mecatronic defect, doar pentru ca aveam ceva ulei pe cutie;

Am pus mai intii oringuri noi si la fel.

Cind colo ce sa vezi? era de la oringul capacului de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce masina ai cu radiator montat in fata ptr cutie? La dsg6 stiu ca toate sunt de tip exchanger apa-ulei montate direct pe cutie langa filtru.

Si ce cutie ai pe masina? Nu prea cred sa fie 02E DSG

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78 multumesc 

nu absolut nimic nu mi a dat de banuit ca in acea zona in urma trepidatiilor acea conducta freaca de metal

la dezmembrari in RO acest radiator NU se gaseste ,va garantez 100% ,sunt expert in cautari .

tot la fel ma rog si eu la Cel De Sus sa nu fie afectat ceva in cutie ,zic eu 3 litri ca popa s-au pierdut daca nu chiar 4 

am un leptopel permanent cu mine in masina si i-am pus testerul chiar atunci pe loc ,absolut zero erori pe motor,zero erori pe cutie 

aveti poze ,un loc greu accesibil 

DA racitorul la mine e in fata motor

 

rsz_dsc04799.jpg

rsz_dsc04802.jpg

rsz_1dsc04801.jpg

 

 

multumesc mult ,am firma ultra profesionista  in oras care repara acea conducta insa multi m au sfatuit sa pun sh bun sau nou ,chiar regret ca nu am dat la reparat avand in vedere renumele celor de acolo .

asta i radiatorul minune 

repet e un tiptronic tip JBG aisin warner 09AM 

5N0317019C GENUINE GEAR OIL COOLER _ eBay.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta ce firma e atat timp cat curatarea si sudura sunt facute cum trebuie. am reparat multe chestii ce lucreaza la presiuni mult mai inalte decat radiatorul ala de ulei.

Teava aia este din aluminiu 10xx sau 3003, desi se poate repara fara probleme. Nu o sa tina masina ta cat reparatia aia.

Eventual decupeaza putin din bucata ce a atins teava ca sa nu se repete patania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita te te rog atent si ai sa vezi ca taietura e pe plastic 

chiar regret ca nu am reparat 

rsz_1dsc04801.jpg

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea zona incercuita este din plastic?:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rsz_1dsc04801.jpgplrsz_dsc04802.jpgaa

da ,intr adevar acolo e un plastic mai dur 

ii voi face poze cand il dau jos 

acest model de radiator este montat EXCLUSIV pe tiguan 2.0 tdi si 2.0tfsi cu acest model de cutie [ deci ,atentie posesorilor,verificati !!]

special pentru asta am postat aici .

scuze ,din greseala am mai postat odata pozele .

1. radiator sh din DE [via ebay ] ca nou produs 15.06.2014   - 850 lei fix

2. ulei 3-4 litri  original oe vw   - 450 lei

3. manopera mecanic schimb radiator    150 lei

4.adus mecanic care a lucrat la vw sa mi faca nivelul la cutie   100 lei 

5. platforma   500 lei 

si sper sa scap numai cu atat !!

radiatorul vine saptamana viitoare ,in RO nu am gasit nicaeri  si regret ca nu am reparat ,chiar regret

 

acum o oră, racingparts.ro a scris:

Daca il demontezi, spala-l bine si trimite-l sa il repar. Problema este comuna, se vede dintr-o simpla cautare pe google, gasesti radiatoare cu aceeasi buba.

 

,,problema este comuna,, ?  ma faci sa rad ,da ce problema mare frate si cu ce riscuri si cu ce cheltuiala ? !!! ca ne am uitat 4 insi sa vedem daca n a fost lovita ,etc etc 

NU asa e locul lor acolo 

de poveste ce mai .sunt ,,mandru,, de vw !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As pune Motul la DSG daca ar avea aprobare VW, ca la uleiul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul DCTF are specificatiile necesare ptr a fi pus in DSG, nu are nevoie de aprobari speciale atat timp cat indeplineste toate normele

MULTI DCTF

OEM Group

Specification

Audi (VAG)

G 052 182, TL 52 182

, G 052 529, G 052

171

, TL52 171

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul multumesc de info, dar nu am competenta sa le evaluez.

AM trecut pe ulei de motor Motul si e super, dar am siguranta unei aprobari VW pe norma 507.

De aceea spun ca nu am curajul sa trec pe Motul la DSG in lipsa unei aprobari VW identice cu uleiul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In perioada urmatoate, doresc sa achizitionez un B7 2.0 140cp, fabricatie 2013-2014. In principiu, as dori un DSG, dar am cateva nelamuriri, Pe siteurile de vanzari am vazut ca la transmisie apare DSG sau DSG II,  am cautat care este diferenta intre cele doua, dar nu am gasit nimic.

Ocazional voi tracta o rulota, este cineva pe aici care a tractat cu acest tip de cutie? cum se comporta si in ce masura afecteaza cutia?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca nu ai gasit informații privind diferențele dintre dsg1 si dsg 2.  Găsești colegu pe forum doar tre sa cauti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!