Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Poza aia pusa acolo, cu numele celui care a lucrat si a scos-o de pe portalul elsa nu e deloc OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am eu de unde sa stiu. Tocmai de aceea nu am avut incredere in cei de la Brady si am vrut sa postez aici sa vedeți si voi si sa va cer ajutorul. Eu am povestit exact ce au zis ei. Si mi au făcut si oferta ca sa mi schimbe ca tot am venit la ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am citit cateva pagini pe aici si intr adevar e  ultra costisitor dsg ul cand ai probleme,chiar mai ceva ca la un motor din ce am dedus.

tiguan,2009  cutie automata 6 trepte 09am aisin.

193.000 azi pe bord,45 la mine ,se pare ca s reali ,cutie absolut ireproşabilă ,n am ce comenta.

am batut n forumuri ,am intrebat in stanga si n dreapta ,i am verificat istoricul si la vw si la skoda ,aceasta cutie nu a fost servisata niciodata,recte ,nu i s a schimbat uleiul absolut niciodată.

se spune ca e lifetime  aşa zice si vw si aisin warner,am batut si multe forumuri de afara unde tot asa zic ce i ce le detin.

am vorbit si cu cineva de la Arad de la mercom ,zic eu şeful, si mi a zis să i dau pace la cutie daca functioneaza ireprosabil ,sa i las uleiul la locul ei si cand face vreo 300 sa ma pregatesc de schimb.

repet ,cutia absolut ireproşabilă pana in momentul de față.

păreri ? referitor la schimbul de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus ce am citit pe forum briskoda :)

Mercom zice una si pe site ALTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi!Sunt nou pe aici si am o intrebare la voi daca ma puteti ajuta si lamurii si anume:detin un Passat b6 2009 2.0 Dsg. cutia schimba perfect fara probleme dar aud un zgomot ciudat ca o pocnitura cand franez si schimba ea din 4 in 3(mai rar)si din 3 in 2 si nu stiu de la ce ar putea fii.Uleiul si filtru din cutie au fost schimbate. Care ar putea fii problema ce parere aveti? Multumsc si astept un raspuns de la voi. Precizez ca la accelerari nu se simte nimik cand schimba treptele. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa downgradeze cand franezi, nu schimba in jos pana la vit 2 inainte sa opresti ?

Pocnitura o fi de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocnitura din 3 in 2 este frecventa, au scris si altii despre ea si o am si eu de cand am cumparat masina si din cate am citit este de la ambreiaje, in mod normal daca vei schimba manual nu o vei mai auzi si la fel in modul S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.09.2016 at 2:48 PM, vik71 said:

am citit cateva pagini pe aici si intr adevar e  ultra costisitor dsg ul cand ai probleme,chiar mai ceva ca la un motor din ce am dedus.

tiguan,2009  cutie automata 6 trepte 09am aisin.

193.000 azi pe bord,45 la mine ,se pare ca s reali ,cutie absolut ireproşabilă ,n am ce comenta.

am batut n forumuri ,am intrebat in stanga si n dreapta ,i am verificat istoricul si la vw si la skoda ,aceasta cutie nu a fost servisata niciodata,recte ,nu i s a schimbat uleiul absolut niciodată.

se spune ca e lifetime  aşa zice si vw si aisin warner,am batut si multe forumuri de afara unde tot asa zic ce i ce le detin.

am vorbit si cu cineva de la Arad de la mercom ,zic eu şeful, si mi a zis să i dau pace la cutie daca functioneaza ireprosabil ,sa i las uleiul la locul ei si cand face vreo 300 sa ma pregatesc de schimb.

repet ,cutia absolut ireproşabilă pana in momentul de față.

păreri ? referitor la schimbul de ulei 

Și la cutie manuala cică e pe viață uleiul.dar sa îmi zică mie cu ce dăunează sa schimb un ulei  uzat cu unul nou?așa e și la dsg.

Oricum unde e ulei, e ungere.Deci lubrifiere cu ulei mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.05.2016 at 8:22 PM, Florin@Caractere said:

Asa cum am mai spus si in alte postari, oricine vrea sa vina la mine in service este binevenit la fel cum se poate duce oriunde doreste.

Nu vreau sa-mi fac reclama, las asta in grija membrilor care au trecut pragul meu :)

Buna seara am cumparat azi un touran 2.0 dsg 140 cai ,din 2004 (170000 km )cu cutia defecta. In treptele 2 4 si 6 patineaza un pic ( sare turometrul 100 - 200 ture o fractiune de secundă, dupa care cateva secunde iar si tot așa) ati mai intalnit defectul ? Eu muncesc de putin timp in germania, si am cumpărat mașina stiind de defect.

Modificat de geee07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt un nou posesor de golf 5 2004,1.9 105 cp,Dsg.

Pot sa spun ca masina îmi place groaznic de mult dar in urma unei verificări la cutie mi-a spart capul.

La pornirea și oprirea motorului se cam zguduie masina, iar la decelerare  din 3 în 2 smucește cateodata.

Service-ul respectiv mi-a facut un deviz de 6000 de lei:

volant 2200,hub ambreiaje 2100,ulei 900.....+filtru si manopeta restul sumei.

Nu stiu ce sa fac..cum sa procedez...este destul de mare suma pt o reparatie....ce-i drept nu m-a obligat nimeni sa-mi iau DSG si stiam ca sunt scumpe...dar nici chiar asa.

Imi e teama ca o fac si cade iar...sau alte surprize de genul asta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea sunt preturile....mai mult sau mai putin. De cazut nu mai cade asa usor, decat daca iti bati joc de ea.

Modificat de AdySpecie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un mers mai sportiv....nu stiu daca se numeste bataie de joc....

Afecteaza cu ceva cutia ..mersul meu sportiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Recent am cumparat o skoda superb cu dsg 6 din 2009 si am observat ca uneori de la trecerea din d3 in d2 se aude un clanc,iar la plecarea de pe loc are un tremurat f mic..cca 1-2 secunde...mentionez ca dimineata la rece bate volant...sa fie aceste simptome din cauza volantei?

De asemenea ,aseara ma jucam cu selectorul din N in D si invers si se auzeau niste zgomote in cutie...insa azi nu se mai auzeau.

Aveti vreo idee ce se intampla ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

apelez la voi poate gasesc o solutie sau un indiciu legat de problema de la cutia DSG. Modelul masinii este Passat B6, DSG- 6 trepte, 2.0L, 170cai. an sf. 2007

Problema masinii este ca atunci cand o scot din "D" si vreau sa o pun pe "N", "R" sau "P", cutia pare sa agate se aude un "clanc, clanc clanc" si daca apuc sa bag inapoi in "D" se opreste din clantzanit. Daca nu apuc, pe bord se aprind totate literele de la cutie si palpaie. Trebuie sa opresc masina, reset si pleca. Daca e rece afara merge mult mai bine, daca e cald incepe sa intre greu in "R". Daca e f cald afara, peste 30 de grade chiar si in "D" in timp ce merg cutia se blocheaza. Daca este cu o roata pe bordura si una pe asfalt intra f greu in "R".

Tina sa mentionez ca am schimbat cutia pe garantie, (a iesit acum din garantie masina), am schimbat de 3 ori blocul de valve si tot la fel face.

Nu a reusit nimeni sa-i dea la cap pana acum, ma chinui cu ea asa de 80k km. uleiul schimbat la timp, procedurile de schimbat uleiul au fost respectate (am fost martor).

Daca aveti idee de la ce ar putea fi va rog mult sa va exprimati. Orice idee e binevenita !

Citirea erorii spune ca este eroare la cutie, dar nu ma duce mai aproape de sursa problemei.

Daca am schimbat si cutia si mecatronicul, care piesa in afara acestora doua ar putea avea aceste consecinte? M-am gandit ca poate de la maneta de schimbator din masina o fi un contact slab sau ceva de genul.

Sapt viitoare vreau sa bag masina in service si sa o demontez bucati.

Care credeti ca ar putea fi buba ei?

Multumesc

Dan

Modificat de Unforgiven
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un passat b7 din 2012, 2.0 tdi, 170 cp, DSG. Masina are 177k km, iar in cartea service uleiul de la cutie apare ca a fost schimbat la 60k km, iar de atunci nu a mai fost inlocuit. La cati km se face schimbul de ulei la cutie, findca in manual nu am gasit (e adevarat este si in germana)? Daca stie cineva mai multe detalii, tip de ulei, filtru si ce ar mai trebui schimbat. Este prima masina cu cutie automata pe care o posed.

Multumesc!!

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dsg 6 ,se inlocuieste uleiul si filtrul la fiecare 60 mii km . Recomand piese OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei puteti folosi motul DCTF cu incredere, merge super bine cutia si nu costa foarte mult. Sunt la al 3-lea schimb deja.

Filtru oem si eu, 75 ron. La 3 schimburi de ulei fac schimbul si la cutie (30k km maxim).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut o intrebare offtopic la un Tiguan 2.0 tdi 2009 4x4 cutie automata 6 trepte(am inteles ca nu este DSG) la ce interval se schimba uleiul in cutie masina are acum 103000 km si nu este schimbat nicioata?merci

Modificat de philip67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

respectiv o cutie aisin warner 6 trepte cu filtru model vaico v10-2224  [190 lei cu tot cu garnitura]  tip cutie :09m Aisin Warner 

etka zice :,,filled for life,, am aceeasi cutie neservisata niciodata  in cei 196 km [absolut ultra excelent se comporta] [50 la mine].

aisin warner imi raspunde pe mail sa respect ce zice vw in ce priveste mentenanta

vw imi zice ca intr adevar nu se schimba uleiul la aceasta cutie dar ei recomanda schimbul .

la masina mea am vazut TOT ce s-a schimbat la ea in DE in cei 130.000 km absolut tot, prin amabilitatea unui amic ce lucreaza la skoda.

la 60 si 120 neamtu  NU a schibat uleiul la cutie.  cartea masinii absolut in original, nu are bifat nimic.

NU am vazut nici o informare de la vw niciunde in ce priveste schimbul ulei la acest model,adica si pentru ei a ramas ,,filled for life,,.

iti trebuie o scula speciala respectiv ,,vas 6262/2,, 

ulei original G052025A2,7 litri la prima umplere ,cei ce au schimbat zic ca numai vreo 5 mai intra dupa schimb

 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat,uita-te sub suportul de la baterie si daca pe cutie se vede capacul de la filtru ulei atunci e cu intretinere la fiecare 60 mii km.

Sau posteaza codul cutiei care se afla scris pe o eticheta la roata de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul cutiei este JBG.daca trebuie schimbat uleiul este acelasi ca la DSG  sau are alt cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/25/2016 at 8:35 AM, cgabitza2003 said:

Service-ul respectiv mi-a facut un deviz de 6000 de lei:

volant 2200,hub ambreiaje 2100,ulei 900.....+filtru si manopeta restul sumei.

Dap, astea sunt preturile, ar trebui sa fie piesele OE sau pe producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!