Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

salut,  

Este vreo problema dacă la un passat cc cu 170cp,  134.000km nu s-a schimbat niciodată uleiul din cutie? Momentan nu da semne ca ar avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu zic ca este. Din cate stiu eu, la fosta O2 TDI DSG se schimba uleiul la 60.000 Km, banuiesc ca si la tine e la fel. Uleiul nu se schimba doar daca "da semne". Ce, la motor faci revizia (schimbi uleiul, filtre) doar daca "iti da semne"? Deci da, as spune ca e o MARE problema! 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incă nu am cumpărat masina,  am întrebat actualul proprietar și nu știu de ce el trăieste cu impresia ca uleiul e lifetime. A cumparat masina din Germania acum 4 ani când avea 89.000km,  spunea ca are carte service și ca nici în Germania nu s-a schimbat uleiul.  A fscut doua revizii la reprezentanta Constanța și 2 la un service autorizat. Nu știu cum s-a scapat de schimbu de ulei din cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil si asta credea la fel :)) 

http://www.realitatea.net/un-sofer-nu-a-schimbat-uleiul-la-masina-timp-de-135-000-de-kilometri-priviti-ce-i-s-a-intamplat_1810703.html

 

Cutia de viteze automata necesita o intretinere corespunzatoare. As spune ca cele cu dublu ambreiaj, cu atat mai mult. Nu zic ca nu se poate ca masina sa nu aibe nici o problema in momentul de fata, dar daca o iei, sa fii constient de riscul pe care ti-l asumi. Eu insa, nu as cumpara o asemenea masina. Fii fericit ca ai avut acces la aceasta informatie..e mare lucru zic ..

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff,  tocmai când pt prima oara găsisem o masina cu km ok,  reali,  opțiuni ok,  preț puțin peste medie,  opțiuni calumea. 

Vânzătorul mi-a răspuns f senin ca nu a schimbat, si asa apare și pe cartea de service care din ce am înțeles conține toate detaliile,încă  nu am văzut-o live.  

 

EDIT: l-am sunat și l-am pus în tema cu ce am vb noi aici.  S-a uitat pe cartea service și se pare ca a fost schimbat uleiul în Germania la 59.000 km, dar el nu l-a mai schimbat de atunci. Anyway,  i-am spus sa îmi trimita poze cu cartea service. Mc mult de info,  înseamnă că dacă ma hotărăsc sa cumpăr masina,  primu lucru tre sa schimb uleiul la cutia de viteze. Sper ca nu e o mare problema dacă s-au depășit 10.000km. În orice caz..dejs devin off-topic.  Încă odată.. mc mult de info. 

Modificat de staticrzr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic :)

Citeam pe briskoda ca unul a descoperit ca uleiul nu e lifetime cind masina avea spre 200k km (sau mile, nu mai imi amintesc unitatea de masura :) ). Cind a comunicat sefului lui ca ar trebui sa dea niste bani in plus la revizia urmatoare, ala i-a zis ca sa o lase asa, ca nu mai merita masina.

Si a lasat-o si a mers bine mersi :)

Si fosta mea Octavie a avut parte de primul schimb pe la 120000 km cind am luat-o.

Revin cu intrebarea la care nu mi-a raspuns nimeni: de ce se strica alea care sint servisate la zi? :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am fost la Florin@Caractere la atelier si verdictul a fost o usoara uzura a ambreiajelor. In rest se pare ca problema a fost la directie partea stanga. M-a trimis la un reglaj geometrie roti si sa rezolvat.  Am trecut si Transfagarasanul unde pot sa zic ca padele sunt de un real folos daca stii sa le folosesti. In rest drumuri bune sa aveti fara probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , hai ca problema mea inca persista . Am comandat si primit machatronic nou , l-am montat in service am pus 6 L de ulei , am schimbat filtrul , au sters erorile si surpriza aceasi eroare P18223 n215 short to ground. Au incercat sa faca adaptarea si surpriza pe 062 nu se poate face basic settings . Aveti idee daca este o problema de softul celor de la service ? Am sunat si la reprezentanta si mi-au spus ca trebuie sa se faca o codare online cu softul original de la vw . Mi se pare o aberatie sa comanzi o piesa originala , sa astepti 20 de zile sa o fabrice , sa platesti o suma frumusica zic eu si tot la mana lor esti . Cei de la service mi-au spus ca eroarea ar fi de la faptul ca nu are ulei destul in cutie si ca trebuie adaugat inca 1L . Nu aveau pe stoc si acum astept pana maine , oare nu ramane nici un gram de ulei in cutie?. Ce mi se pare ciudat este faptul ca este aceasi eroare ca la mechatronicul pe care l-am schimbat. Imi poate oferi cineva o idee cum si ce ar fi indicat sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o eroare de cablaj intrerupt . Cat despre cei 6 litri de ulei ....sigur sa respectat procedura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca nu sa facut nivelul inca pentru ca temperatura uleiului nu era optima , dar din toate topicurile legate de schimbul de ulei am inteles ca sunt nevoie de 6 litri de ulei , in cazul schimbului mechatronicului este nevoie de mai mult ? Au sters erorile din calculator si ciudat este ca apare aceeasi eroare . Simt ca inebunesc . Am verificat si cablul care intra in mechatronic , masa ( cele trei fire legate in spatele farului din stanga ), toate sigurantele ,  sigurul lucru pe care nu l-am verificat este cablul negru care vine din cutie la mechatronic . Repet mechatronicul este nou . Ar putea fi acel cablu problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima umplere (adica cum vine din fabrica masina) intra 7.2L. Cand faci schimbul intra in jur de 5 L ca nu iese tot uleiul din ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pe etka cablul negru din cutie este un senzor de temperatura al uleiului , deci nu poate fi ala . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine singura problema este ca atunci cand bag in R, numai face nimic , DSG este o cutie cu destule probleme , dar impreuna cu un prieten m-am apucat de conversie la DSG 7 DQ500  , suntem la stadiul de cumparat piese si documentare ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care la reprezentanta nu o sa se intample o minune rapida promit sa fac conversia la alt brand . Desi imi place extraordinar de mult masina si nu e singura din grupul VAG care mi-a trecut prin maina parca nu mai sunt ce erau odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quattro3001

DSG 6 e o cutie foarte buna ,daca a fost intretinuta si utilizata corespunzator. Am aproape 280 mii km pe passat 2006,merge impecabil.

DSG 7 e mai problematic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

-dsg 6 =dq250 

-dsg 7 =dq250 ( ambreiaje uscate ) 

-dsg 7 =dq500 ( ambreiaje umede ) ( cutia DSG dupa Audi rs3 si TTrs ) 

Da nu neg ca Dsg 6 nu este o cutie buna, dar depinde foarte mult si pe ce masina a fost montata , nu am nici un dubiu ca pe passatul prezent in semnatura ta nu ar face fata cu brio , dar nu cred ca  ar indura aceiasi tortura pe care o indura pe Golf 5 r32 !

Deci pentru cei ce nu stiu DSG 7 sunt 2 cutii diferite una dintre ele este prezenta pe Audi rs3 si Audi ttrs , iar ce-a de a doua pe restul masinilor din gama cu putere si cuplu mai mic !

Cat despre intretinere , masina are in prezent 93000km cu servis la PBN uleiul schimbat la 60.000 km ( dar pana atunci au cazut ambreiajele ) 7

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul schimbului mechatronicului esti obligat sa mergi la o rep. Vw? Pentru codarea lui pentru cutia de pe masina? Intreb asta pentru ca dupa schimbare,schimb ulei,filtru,sters eroare,verificat masa si cablaje am aceasi eroare 18223 short to ground!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este si DQ500 care este DSG cu 7 trepte dar cu ambreaje in ulei. Din cate am vazut echipeaza masini cu tractiune integrala, cuplate la motoare cu cuplu mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Da Johnny, dar era deja mentionata de quattro3001 in postul sau :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieți. Sunt si eu posesorul unei mașini cu dsg, mai exact o Skoda O2 din 2008, BKD motorul. Forte încântat de ea pana sa merg cu alta mașina cu dsg si sa fac comparație. Ce se întâmpla la mine si va rog daca puteți sa ma ajutați. 

Cand sa plec după loc mașina nu pleacă lin. Ci cum am luat piciorul de pe frâna sta 1,2 secunde si apoi pleaca de zici ca mi rupe gâtul nu alta. In rest in mers trage ca nebuna e ok. Ce am mai observat a fost la retrogradare cand pun frâna se aud niște zgomote si smucituri urate. Parca si in accelerare din 2 in 3 are o mică mică smucitura. 

Cand mi am dat seama de diferența intre mine si cealaltă mașina cu dsg mi am făcut o programare la Brady auto București. După ce am stat 3 ore lângă mașina degeaba cu toate ca aveam programare, in fine nu contează, oricum nu ma mai duc la ei, au venit cu un raspuns: joc in planetare, si la cutie spune ca pe genul asta de cutie s-a primit o atenționare ca din 12/03/2010 se montează pe mașina un set nou de ambreiaje  dublu modificate. Deci soluția data de ei era schimbarea ambreiajelor. Mașina are 140.000 reali, s-a schimbat uleiul si filtru la 60000 si la 125000. Precizez ca mașina face asa de noua de cand a luat-o. Nu sunt erori. Atașez documentul de la Brady. 

Multumesc! Astept ajutor

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Uploadeaza poza din nou ca nu se poate da zoom sa citesti ce scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Afumatu said:

Cand sa plec după loc mașina nu pleacă lin. Ci cum am luat piciorul de pe frâna sta 1,2 secunde si apoi pleaca de zici ca mi rupe gâtul nu alta. In rest in mers trage ca nebuna e ok. ............................. Precizez ca mașina face asa de noua de cand a luat-o. 

Vrei sa credem ca masina a fost achizitionata de noua cu cutia defecta sau ca asa e normal sa faca??? Da-ne informatii clare ca sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina a fost luată de noua de către fratele meu. Si asa făcea si atunci doar ca el(noi) nu știam ca nu trebuie sa faca asa. Si cand am întrebat la service daca cei de acolo nu ai sesizat cand s a făcut schimbul de ulei si filtre mi au zis ca trebuia ca eu(noi) sa sesizam ca are o problema. Noi nu știam. Eu cel puțin am crezut ca nu știe fratele meu sa o conduca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar cei de la Brady atunci cand au introdus in sistem codul cutiei au găsit o atenționare de la fabrica ca doar pe acest cod trebuie schimbate ambreiajele cu unele modificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • BR38FLY
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!