Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu ma prind. Imi scapa ceva?

Mie mi se pare ca merge corect.

Se vede mai pe final ca atinci cand schimba din 4 in 3, se duce turatia pana pe la 4500 si apoi schimba inapoi in 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.06.2016 at 20:24, Johnny Bravo a scris:

Nu ma prind. Imi scapa ceva?

Mie mi se pare ca merge corect.

Se vede mai pe final ca atinci cand schimba din 4 in 3, se duce turatia pana pe la 4500 si apoi schimba inapoi in 4.

pai tipul la 100+km/h se joaca cu treptele 6-5-4-3.

eu la 100km/h nu am fost lasat sa bag a4a. efectiv nu a vrut.

este normal acest comportament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Dar merg clapetele? Ai incercat si cu levierul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o intrebare legata de aceasta cutie DSG cu 6 trepte pe un Audi A3 2.0Tdi 140CP 2007 cu 145.000 de km la bord. Am urmatoarea problema: In mers masina nu mai are raspuns absolut deloc indiferent de treapta de viteza in care sunt. Pur si simplu calc pedala de acceleratie si nimic. Abea dupa ce calc pedala de frana masina isi revine si pot continua sa accelerez. Mentionez ca nu am erori in bord/cutie. Am bagat si tester la PBV si nu a fost gasit nici cel mai mic defect sau eroare. volant a fost schimbata deja de 2 ori tot la Porsche acum urmeaza uleiul la cutie + filtre si alte necesitati. Are cineva idee de ce patesc acest lucru? Nu este ceva care sa se intample des dar e deranjat si as vrea sa previn mai ales ca stiu ca sunt destul de scumpe reparatiile/cutiile DSG.

Modificat de CristiA3
o litera mancata:)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pare de la motor ,ce cod are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sincer cumva BMP? sau BMM cred revin cu informatii exacte cand ma uit in carte. Dar nu vad de ce sa fie de la motor pentru ca si in momentul in care trec cutia pe manual din schimbator si selectez ori + ori - iar isi revine si de aceea am facut legatura catre cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , sper sa nu postez gresit , am un vw touran din 2011 ,2.0 170 cp dsg 6 ,am patit de cateva ori doar atunci cand sunt pe modul manual + - , in mers in momentul in care reduc viteza pana la 1000 rpm cand schimba viteza din 6-5-4  in functie de viteza de deplasare , in momentul in care apas pe pedala sa plec mai departe masina ramane in treapa 5 de ex. masina se tureaza in functie de cum tin piciorul pe pedala dar masina nu isi mareste viteza ...merge doar din inertie ,... e ca si cum as trece-o pe liber si ma joc cu ea..... in momentul in care nu o mai accelerez si scade turometrul sub 1000 rtpm ea scade in treapta 4 si cupleaza si pleaca mai departe fara probleme , am patit sa ramana si in treapta 3 -a , si am dat din schimbatot minus a dat treapta 2 si a plecat mai departe . aveti idee , o fi din soft sau o problema la cutie , in rest pe D sau pe S nu sa intamplat niciodata problema asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/5/2016 at 8:31 PM, AdySpecie said:

Florin@Caractere...  a postat mai sus

 

On 6/15/2016 at 8:54 AM, AdySpecie said:

Banuiesc ca pozele sunt de la o cutie automata....mi-e greu sa inteleg cum a ajuns in halul asta ! 

 

@Adrian O. Ai rezolvat ceva cu masina?

Salutare,

Scuze de răspunsul întârziat. Am vorbit cu @Florin@Caractere si voi duce mașina la el foarte curând. Cât despre problemă, am fost și la Midocar, să obțin o părere și de la ei. M-am gândit că m-ar ajuta/l-ar ajuta pe Florin să aibă și părerea lor. Ei au zis că ar fi eroare pe mechatronic + defect mecanic cutie dar urmează să vedem verdictul final :). Mie pe VAG-COM nu mi-a apărut nimic pe blocul AutoTrans, bănuiesc că diagnoza lor e ceva mai avansată. 

Vă țin la curent cu ce am găsit, ce am schimbat și ce am reparat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare ! 

In jurnalul meu de DSG scrie asa ...

- Achizionat masina : Passat CC , DSG , 4motion cu 116300 km acum masina are 122850 , carte service , absolut totul in regula in momentul cumpararii , totul schimbat si reparat la PBN , un service de toata jena daca ma intrebati pe mine , deoarece in masina am gasit o factura de multi LEI grei , avand coduri de piese originale , iar in masina piesele cele mai ieftine. Dar asta cred ca ar fi trebuit sa o scriu in alt topic ... sry.

Ramasesem la dsg , dupa un mers de 100 de km prin Buc si imprejurimi la schimbarea vitezei din 4 in 5 , motorul se tura in gol si dupa accelerare Transmision Overheating iar D-ul din bord "semnaliza".Am oprit am lasat cutia sa se raceasca o perioada dupa care am incercat sa vad daca cupleaza , R "ciuciu" si clipea incontinuu , N acelasi lucru , D incerca sa plece de pe loc dar ambreiajul decupla , fara zgomote din partea cutiei.Dupa 2 diagnoze auto ; prima Eroare P072F - cutie blocata in viteaza 4 iar a doua 18222 P1814 Pressure Control Valve 1 (N215), Open / Short to Ground ** , am respirat usurat crezand ca voi scapa "ieftin" , dar se pare ca CC-ul nu a vrut sa fie asa . Dupa demontarea Mecatronicului si verificarea valvelor si tuturor circuitelor si tuturor lucrurilor pe care le puteam verifica nu am gasit cauza defectiunii asa ca am hotarat sa taiem capacul calculatorul pentru a vedea daca din cauza incalzirii ceva era dezlipit . SURPRIZA calculatorul era plin de ulei si exact in mijlocul placii era o mica strapungere a siliconului , prin care cred ca a intrat uleiul. Felicitari celor de la vw pentru etansarea extraordinara :-| . 

PS.Caut mecatronic pentru cutie DSG 6 sau cutie cod MMH la naiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 02E325025AM Z4Q - mecatronic cu software - pret MSRP ~ 6.250Lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru oferta Dolfin dar nu este una extraordinara pentru mine . Am gasit Mecatronic nou ,cu softare MMH , incepand de la 5244 lei si pana la 6900 de lei , cutie am gasit acelasi cod la 6500 de lei la dezmembrari in judetul Bihor , in anunt scria 0 km , am sunat si mi-au spus ca nu a fost montata niciodata pe masina sau ca masina nu a rulat.

Are cineva de oferit sfaturi ? Cutie cu 3 luni garantie sau mecatronic cu 2 ani ?

Ps. La o privire mai atenta a calculatorului am descoperit ca siliconul era strapuns in 2 locuri.

 

20160714_160044.jpg

20160714_160127.jpg

20160714_160135.jpg

20160714_160054.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era o oferta, era doar o informare ca sa ai un nivel de pret cand cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA pentru CC 2010, cod MMH corespunde codului pus de mine mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi cod l-am gasit si eu ,tot in etka,pentru cod motor MMH !

Modificat de Alexchi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare. La timonerie se poate gresa sa mearga putin mai usor maneta fata spate? Am impresia ca la un touran 2005 cu dsg parca merge mult mai usor schimbatorul si e nu stiu parca mai bine inghegata maneta . Sau e doar impresia mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

       Stie cineva daca mecatronicul de pe dsg 2wd sau 4wd este acelasi si daca se poate coda de pe 2wd pentru 4wd ? Asta pentru ca nu am gasit nici o cutie pentru 4x4 si as vrea sa imi repar masina dar 5000+ este o suma cam maricica pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tine 500 nw/m HXS dsg ? Din ce am înțeles 

On 19.06.2016 at 2:10 AM, racingparts.ro said:

acolo mai mult ca sigur problema nu au fost calutii sau cuplul mare. dsg6 rezista si la 550-650nm doar cu soft fara probleme

un oil cooler este necesar ptr a tine cat mai jos temperatura uleiului ,cel oem este o gluma

 

550/600 Nw/m ... 2.0 HXS DSG6 care in specificatii are maxim 350nw/m ? MS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste sunete ce poate sa însemne? Cand misc de roata fata spate se aude parca din zona cutiei. Nu am erori trage bine masina. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal daca jocul nu e din tripoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e din tripoda. Am verificat planetarele si sunt ok. Asta zicea si mecanicul ca sa nu ma stresez. E ok masina merge ff bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

In grecia au 550-600Nm pe dsg DQ250 doar cu soft si nimic altceva.

Cu siguranta cutia nu o sa tina 200k km.

Eu am 56k cu 450Nm fara resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acel zgomot este de la volant.

Nu l ai si din treapta a 3 a in a 2 a? 

Doar la retrogradare coborand din turatie joasa.

In general pe franare.

Frecvent pe D, mai slab in M, iar pe modul S deloc.

Incearca asa cu geamul deschis si daca ti confirma zgomotul, este din volant.

Mai poate merge mult si bine zeci de mii de km.

Acest zgomot este foarte des intalnit si pe masinile noi.

Volant calitate proasta. Sunt plangeri in toata lumea.

Majoritatea nici nu stiu ca l au si sunt fericiti. 

In concluzie, daca l ai in mers poate fi ce am zis mai sus.

Daca nu, nu are nimic. ☺

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da theo il am si in mers si in special cand schimba 4-3-2 se aude. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

In S nu trebuie sa mai faca.

Mergi linistit fara probleme.

Nu umbla la nimic.

Schimb de ulei la 40k km.daca faci trafic bara la bara.

In rest, gaz si drumuri bune.

PS. Uleiul nu este obligatoriu sa fie cel ''original''...

Este doar punctul meu de vedere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Urmeaza sa achizitionez Golf 6 sau 7.

Intrebare e, DSG e ok dupa modificarea motorului?

Stiu ca nu sunt probleme majore daca nu cresti puterea semnificativ.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!