Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

nita valentin
On ‎01‎.‎10‎.‎2014 at 13:29, Florin@Caractere a scris:

Salut,

 

eu va sfatuiesc in felul urmator:

 - mergeti la un service pe care il alegeti voi si faceti o constatare, dar unul care sa va poata masura niste valori de amperaj pe valvele din mechatronic si presiunile de lucru ale acestora cat si a HUB-ului de ambreiaje. Toate acestea necesita VAS-ul si nu Vag-Com-ul.Nu incercati la dealer ca acestia nu au voie sa faca acest gen de diagnoza deoarece in procedurile lor mechatronicul este piesa de schimb care NU se repara !!!

- ca sa mai lamuresc putin aspectul HUB-ului de ambreiaje, zgomotele de mai sus vin din acesta si cu cat creste uzura acestuia, cu atat mai mult incepe sa dauneze mechatronicului datorita scaparilor de presiune !!!

 

Nu vreau sa sune a reclama, din acest motiv am spus mai sus ca fiecare este liber sa mearga la ce service doreste dar cine alege sa vina la noi, este binevenit. 

salut sunt nou pe forum,am cumpărat de curând un Passat b6 cutie dgs,si am o problema.Cand accelerez se simte niste vibrații cutia schimba trage dar se simte acele vibratii!!!de la ce poate sa fie?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Desi am postat problema pe care am avut o la cutie si nu mi a raspuns nici un coleg aici,va scriu cauza problemei avute,poate ajuta pe careva in viitor :un fir de la valva n217 atingea la masa calculatorului de cutie.Multumesc lui Florin@Caractere,EEXCALADE,CZR si Al Bundy pentru info.Costul reparatiei a fost 1500 ron.

Drumuri bune sa aveti.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa ce am citit toate cele 107 pagini in speranța că a mai avut cineva problema mea, vă cer și eu părerea/ajutorul. Înainte de a vă descrie problema, o să dau cateva detalii despre mașină:

  • A fost adusă din Franța, este la mine din Februarie 2015
  •  Avea 140 600 km, îi mai dau eu 100 000km de la mine, probabil 240 000km când cumpărat-o
  • Dupa calculele mele, și considerand ca a avut 240 000km reali, acum ar avea 277 000 km
  • Toate reparațiile s-au facut într-un service unde mi-am reparat și vechea mașina (Golf 4)
  • Reparațiile au avut legătură cu amortizoare, bucșe, suport motor, bucșe confort, flanșe
  • Am înlocuit un racord (tubulatura) pe care o să-l trec aici imediat ce voi gasi factura
  • Am schimbat distribuția (pot da mai multe detalii dacă sunt necesare)
  • Am schimbat uleiul și filtrul cutiei de viteze . Aici nu îmi amintesc nimic de pornire cu tester pe mașina, trecerea manetei prin toate pozițiile, adaptare/resetare

Problema

Când plec de pe loc, mașina mea (cea din semnătură) trece din treapta 1 in treapta 2, dar se turează în gol, ca și cum ar fi în N. O analogie cu o cutie manuală, ca și cum aș schimba în treapta 2 dar țin ambreiajul calcat la maxim în timp ce accelerez. De asemenea, dat fiind faptul că se tureaza in gol, nu mai trece de treapta 2. O singură data am reusit să o fac să treaca direct in 3, dar tot în gol, și a retrogradat imediat. Menționez că problema apare intermitent, dar ieri și azi când am încercat sa o mai mișc, pentru a vedea dacă problema persistă n-am reușit să o mai fac să mai schimbe în celelalte trepte. Am problema aceasta de 1 luna și am mai incercat să mă mai deplasez cu mașina de cateva ori, vrând să îmi dau seama dacă are legatura cu stilul meu de condus, cu faptul că motorul este cald sau rece, etc. 

În momentul în care manifestă comportamentul acesta, motorul scoate un zgomot pe care nu știu să-l descriu prea bine, un fâșâit, ca și cum ar trage cineva hârtie abrazivă, pe o bucată de metal. Voi posta în corpul mesajului acestuia și un link către o înregistrare cu acest zgomot.

Am decis să o duc la Midocar pentru o diagnoză, în prima faza, dar mi-aș dori să stiu, din experiența voastră, cam ce ar putea fi, poate mai sunt persoane pe aici care au pățit același lucru. De asemenea, v-aș ruga să-mi spuneti dacă merită să o duc la Midocar sau ar trebui sa ma reorientez către alții.

Adi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la  Florin sa vada si el masina.

Dupa simptome s-ar putea sa fie ambreiajele ,insa este doar o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km pot fi gasiti si in cutia dsg. Ai facut o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AdySpecie Merci de informație, am bănuit că ar fi ceva mecanic pentru ca nu mi se aprinde niciun martor când apare problema. O să încerc să iau legătura cu Florin, dacă ai putea să-mi spui ce user are pe aici, ar fi grozav. 

@EEXCALADE Am făcut diagnoză și eu, de 2 ori (am VCDS), a mai făcut și un profesionist o tură, și cu VCDS și cu un Bosch...ceva special pentru cutii DSG (sper că nu vorbesc prostii). Nu are erori pe AutoTrans. Cât despre km, nu stiam despre grupul 109 de la AutoTrans care îți da nr. km stocați în mecathronic, o să pun testerul pe ea și o să mă uit. 

Pot cumva să o diagnostichez în mers, oare e ceva ce aș putea vedea citind niște parametri? Bănuiala mea e că dacă ar avea o eroare, s-ar stoca în memorie, pe  componenta afectată. 

 Dacă mai are cineva sugestii, păreri, sunt nerăbdător să le aflu, că eu mi-am stors mintea pe toate părțile și n-am putut ajunge mai departe de : "e o problemă de mecanică". 

Modificat de Adrian O.
Clarificare exprimare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Adrian O.

exista jansa sa-ti fi sarit una din sigurantele ambreiajelor, cand uzura este prea mare se mai intampla dar asa cum a zis si AdySpecie, pana nu vad masina nu pot evalua corect problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Saturday, June 04, 2016 at 10:12 AM, Adrian O. said:

@AdySpecie Merci de informație, am bănuit că ar fi ceva mecanic pentru ca nu mi se aprinde niciun martor când apare problema. O să încerc să iau legătura cu Florin, dacă ai putea să-mi spui ce user are pe aici, ar fi grozav

Florin@Caractere...  a postat mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!
Am testat in weekend, in vederea achizitionarii, un A3 8P, 4 usi, 2.0TDI, cod BKD, DSG, 2005.
Acum nelamuririle mele:
1. este normal comportamentul cutiei de a nu te lasa sa bagi ce viteza vrei tu, in modul manual? Spre ex mergeam cu 100km/h in D. Am apasat padela de - de la volan (banuiesc ca a actionat desi eram in drive, intrucat eram in treapa a 5a. stiu ca la viteza aceea normal ar fi trebuit sa fie in a6a) si nu m-a lasat sa cobor in a4a, nici sa urc in a6a (evident, am apasat pe +). Acelas lucru se intampla si cand am trecut transmisia in mod manual. A trebuit sa cobor pe la vreo 80km/h ca sa pot baga a4a. am mers cu vreo 20-25km/h si nu ma lasa sa baga nici treapta intai, nici a3a. Are cutia dsg vreu fel de protectie, vreo maraja de viteza/turatii la care sa poti schimba manual vitezele? Adica nu pot sa retrogradez 2-3 trepte pentru a intra intr-o curba sau depasire? in rest nu am observat probleme la cutie: schimba lin, nu se auzea clinchetul specific 2-3/3-2 despre care lumea vorbeste (sau nu am urechea formata), in D schimba pe la 2500-2800 ture, parca, iar in S la rosu. Nu smucea cand bagam R sau D. Parea totul fluent.
2. acest aspect nu tine de comportamentul transmisiei. se simteau trepidatii in masina la viteze mai mari de 80-100km/h. se simteau destul de serios. posibilie cauze? din cate am citit volant creeaza trepidatii. acestea se simteau doar in masina nu si in volan. prietenul care era pe bancheta din spate spunea ca se simteau destul de tare si nu ar fi trebuit (el are A3 8L si intr-adevar nu vibreaza nimic la el in masina). masina avea cauciucuri de iarna, jante originale de 17, drumul era perfect. am accelerat spre 160km/h si se simteau mai tare trepidatiile. nu de speriat, dar erau acolo si nu cred ca erau normale.
multumesc!

Modificat de Santinella
adaugare info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am primit vreun raspuns, in schimb am mai citit mult, am cautat si am dat peste un filmulet care da peste cap teoria cum ca ar avea vreo protectie care nu te lasa sa schimbi vitezele cum si cand vrei.

astept pareri dupa vizionare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Joaca cu "calutii" duce la buba :banghead:

IMG_1112.JPG

IMG_1114.JPG

IMG_1116.JPG

IMG_1115.JPG

IMG_1113.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca pozele sunt de la o cutie automata....mi-e greu sa inteleg cum a ajuns in halul asta ! 

 

@Adrian O. Ai rezolvat ceva cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

AdySpecie, este de la o cutie DSG6 ca doar pe topicul acestei cutii suntem ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin@Caractere: la ce stage al motorului s-au macinat canelurile in halul ala ? Doar sa stim sa nu facem d'astea :) 

La cat span era acolo, masina a venit la tine pe roti, sau platforma ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Pai acolo nu prea era span, erau dintii din pinioane :251:

cat despre "stage" sau ce tuner este, prefer sa nu ma bag intr-o polemica despre softuri si tuneri :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flo la ce pret se ridica o reparatie la ce am vazut in poze? Sau efectiv alta cutie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Din pacate alta cutie :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e ca au rezistat ambreiajele la un cuplu mai mare decat pinionul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ambreiajele au rezistat, sunt prajite, discurile de frictiune pun pariu ca sunt subtiate cu uzuri majore, viata lunga nu mai au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

De curiozitate, cum ati dedus voi ca ambreiajele au rezistat :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flo dar e adevarat ce se zice de dsg? Ca se adapteaza stilului nostru de condus?  Adica e reala treaba ai testat tu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dedus ca au rezistat ambreiajele pt ca au transmis cuplul care a barbierit dantura pinionului. Ma gandesc ca daca patinau sau se distrugeau era pinionul intreg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Santinella poate padelele de pe volan nu functioneaza.

Cutia are niste protectii care se activeaza la extremitatile intervalului de turatie. Adica la turatie mare va trece singura in treapta superioara, la turatie mica, va retrograda singura.

De asemenea, daca rulezi, de exemplu, cu 1200 RPM in tr.4, nu te va lasa sa treci in tr.5, daca rulezu cu 4000RPM in tr.4 nu te lasa sa treci in tr.3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

acolo mai mult ca sigur problema nu au fost calutii sau cuplul mare. dsg6 rezista si la 550-650nm doar cu soft fara probleme

un oil cooler este necesar ptr a tine cat mai jos temperatura uleiului ,cel oem este o gluma

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.06.2016 at 15:32, Johnny Bravo a scris:

@Santinella poate padelele de pe volan nu functioneaza.

Cutia are niste protectii care se activeaza la extremitatile intervalului de turatie. Adica la turatie mare va trece singura in treapta superioara, la turatie mica, va retrograda singura.

De asemenea, daca rulezi, de exemplu, cu 1200 RPM in tr.4, nu te va lasa sa treci in tr.5, daca rulezu cu 4000RPM in tr.4 nu te lasa sa treci in tr.3.

ok, atunci cum explici filmuletul pe care l-am postat pagina anterioara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!