Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Stie cineva daca se potriveste cutia de pe un passat b6 2006 (2.0 tdi) pe passat cc 2009 (2.0 tdi cbbb)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca la 1200 - 1400 rot/min sa am trepidatii in modul Drive?

motorul CR in general este silentios, numai in zona asta de turatii il aud ... si mai ales ca am si un "greiere" prin bord care abia asteapta turatia asta ca sa inceapa sa cante si el :)

 

in rest masina si cutia merg super bine!

in modul S, cutia nu mai coboara atat de jos si nu se simt aceste trepidatii

 

aproape ca as putea spune ca producatorul a facut o greseala ca in intentia de a scade consumul au permis cutiei sa coboare pana la aceasta turatie si chiar daca masina trage .. parca se chinuie putin

este o sensatie asemanatoare ca atunci cand conduceam pe cutie manuala si schimbam prea repede vitezele

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut asa de la inceput??? Eu nu am auzit de trepidatii de la mers subturat la masini cu doua pedale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut la Touran vibratii la aceste turatii (motorizare CR CFHC), am crezut si eu ca sunt de la modul cum este setata cutia DSG (motorul scotea un gajait de parca ar fi fost subturat), am reclamat zgomotul la revizie si au gasit nu stiu ce suruburi slabite la admisie. Le-au strans si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratiile la turatiile alea vin cel mai des de la suporti motor/cutie uzati.

Totusi, trebuie sa fii atent si sa nu confunzi rezonanta cu vibratiile.

 

Vibratiile le simti in volan/pedala/plansa bord/schimbator viteze/scaun. Rezonanta vine de la piese care nu sunt stranse bine. Ar putea fi de la admisia cu aer a motorului. Eu am avut problema aia care s-a rezolvat cu fixarea mai bine a cutiei din fata filtrului de aer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da corect ... as putea spune ca sunt mai degraba rezonante decat vibratii :tuktuk:

 

adica nu se simt in toata masina, nu se simt in volan, nu sunt deranjante decat cand intra in rezonanta cu plasticele din bord

rezonantele astea le simt numai in accelerare, cand schimba vitezele D2 -> D3, D3 -> D4, D4 -> D5, D5 -> D6 deci imediat dupa ce schimba viteza si turatia scade la 1200-1300

 

asa a facut de cand am luat-o .. si am zis ca este ceva normal, motorul trage ditamai carcasa si ... la 1200 rot/min as zice ca este putin subturata deci nu se afla in punctul in care trage cel mai bine motorul

cand conduc in modul Sport, turometrul nu mai coboara sub 1500 ... si motorul toarce frumos de tot, trage bine, totul este perfect

 

sau ca sa ma exprim mai popular .. doar in zona turatiilor de 1200 - 1300 simt cam am motor Diesel sub capota

in rest as putea sa jur ca este doar o benzinara d.p.d.v al zgomotului si al trepidatiilor transmise in interior

 

o sa ma duc sa o pun pe rampa sa verific suportii motor, admisie aer sau alte suruburi slabite ...

 

am postat aici intrebarea deoarece am gandit ca ar fi o mica "greseala" privind graficele de turatii ale cutiiei DSG

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine parca se simte subturata cand vrei sa accelerezi si e prin treapta 4 sau mai sus apare o trepidatie scurta 1-2 secunde

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda exact 1-2 secunde pana trece de turatia aia ..

poate ca pana la urma este o greseala din partea lor, greseala care s-ar rezolva printr-un chip tuning si alte grafice pentru acceleratii ma gandesc

nu am urmarit daca face asa si cand este motorul cald  ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Din cate stiu eu nu e nici o problema cu softul, se poate sa-ti intre ceva in rezonanta pe sub masina. Mergi la un service si fa un control pe sistemul de prindere motor/cutie.De curiozitate, cati km are masina acum ?

Cat despre softuri/resoftare cutie DSG, doar REVO are un soft dar acela modifica turatia maxima de schimb al treptelor si nu cea de jos si e ideal sa il pui impreuna cu un soft de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am o intrebare legat de volant de la cutie DSG 

1. ce diferente sunt la volante DSG 6 la diferite coduri?

2. am motor CBBB si in etka da codul 03L 105 266 DD care este cu vreo 500Ron mai scump ca   03L 105 266 DE/AL/AE sau 06F 105 266 P care tot pt DSG 6 sunt, su toate sunt la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca codul este diferit, difera si volant_a

echivalentele pe LUK (producatorul de origine) sunt undeva la 1900-2100 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cutie DSG cu cod de motor CFFB si recent am achizitionat kit volant pe original (OEM - nu direct de la producator) cu codul 03L 105 266 DE  fabricat in Ungaria si a fost in jur de 3.000 RON la reprezentanta din Cluj fara suruburi costa 3.800 RON, din cate stiu este si varianta aftermarket (producatorul de origine)  in jur de 2.000 de lei. 

 

Din auzite vw testeaza mai riguros volantele achizitoanate prin ei, deci teoretic ar fi mai putine sanse la defecte. Sper sa am noroc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreun feedback de la cineva care are cutia dsg dq250 tunata?

launch control activat, viteza de schimbare a treptelor marita etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema si la mine: passat B6 2.0 CBBB 2010.

DSG 6 - cand trec din P in D, sau in R - smunceste usor si are un sunet "clanc" sub masina.

La fel cand retrogradez pe manual din 3-2 si mai ales din 2-1.

Ulei schimbat mereu pana in 60.000km. In prezent are 172.000 absolut reali.

In rest merge perfect, schimba fara probleme, nu simti deloc nimic.

Ce sa fie oare?

Precizez ca nu are erori stocate pe cutie, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica rotile din fata si vezi daca mai face clanc,daca nu mai face problema e de la tripode planetarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la tripode pt ca facea si pe elevator... Nu face tot timpul. Ca sa intelegeti mai bine fenomenul, face cum ar fi cazul unei manuale, atunci cand nu calci ambreiajul complet si incerci sa schhimbi viteza, clancane putin sub masina si da "un sut" mic

Mai exact, face fix asa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai intalnit CBAB 2010 cu acest  clanc. Daca face si pe elevator ....greu scapi de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat sper sa nu fie din mechatronic sau mai stiu eu alte piese 1000euro++++ ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade si cum se scapa de aceasta problema? Cu clanc'ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit rezolvare.S-a vandut masina .Poate fi si de la volant

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu.. Am sesizat ca, in momentul cand actionez frana de urgenta sau cand e pe plan perfect drept, nu mai face acel clanc.. Mai bine spus, daca nu e "incordata", nu face.

Si am mai sesizat un sunet , cateodata apare, doar in P si in N, un bazait ca in filmuletul de mai jos:

Bazaitul dispare cand cuplez D sau R si din cate imi dau seama provine dinspre cutie.

In rest, repet, totul merge super... Nimic de reprosat, nu zguduie deloc, totul e lin...

Daca aveti idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca cutia de pe Gti se potriveşte pe R32?(dq250)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!