Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cutia DSG 7 , din cate am vazut pe forum, este nerecomandata !! Majoritatea se plang de ea, desi este un model mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca tine cuplu de 2.0 tdi un DSG 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este doar pe 2.0 BITDI si este cu ambreiaje umede nu uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema,poate a intalnit-o cineva, din decelerare,mai ales la viteze mai mari,gen 140 in jos,imi vibreaza toata caroseria,si intre schimbarile de trepre,in timpul acela,daca merg usor cu masina,se simte ca vibreaza,precizez ca daca scot masina pe liber,la decelerare,nu mai vibreaza,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am pățit o chestie ciudata pe care n-am mai întâlnit-o pana acum. După o ora de bara la bara, la plecarea de pe loc s-a turat puțin înainte sa plece, mi-a dat senzația de cutie cu converizor de cuplu. Alte simptome, zgomote sau trepidații nu am simțit pana acum.

O sa pun diagnoza pe ea dar ma îndoiesc ca o sa apară ceva. Sa ma pregătesc de kit de ambreiaje ?

Modificat de Grofu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s.au incalzit ambreajele. deocamdata nu le schimba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine...Passat B7 2011 162.000 km...de cateva zile incoace...s-a accentuat "clank-ul" la decelerare din treapta 3 in treapta 2...Ce trebuie sa schimb ? Ambreajele ? Imi recomandati si mie pe cineva bun in Bucuresti care se ocupa de DSG-uri ? Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un passat CC 2009 2.0TDI 170 cp DSG6 si de cand mi-am cumparat-o am probleme la cutie cu ea.Pe loc cand schimb selectorul in P,R,N imi smuceste toata masina timp de cateva secunde,doar la rece nu face.Cateodata dupa smucitura imi dispare in computerul bord semnul care indica in ce pozitie se afla selectorul ( P,R,N,D) si nu mai pot sa o accelerez decat in D si in treapta 1, in R tureaza in gol si pentru a-si reveni trebuie sa-i dau restart.

Am fost la un mecanic si mi-a sugerat sa pun alta cutie dar cu blocul meu de valve si mechatronic.Am facut operatiunea ,nu mai smuceste deloc,doar ca acum imi da eroare la optiunea de Front Assist si ACC (pilot automat).Dupa ce am sters eroarea a functionat ,am mers cu ea si la un moment dat da eroare din nou la aceeasi senzori si-mi dispar vitezele de pe computerul bord(D1,P, etc.).Cand e dezactivat Front assitul nu face nimic!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau a mai trecut cineva prin asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea boltului pentru blocarea volantului in P presupunde demontarea cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu blocheaza volantul... Da, presupune demontarea si dezasamblarea cutiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tocit/blocat mu-mi dau seama. In P face clinck-clinck dar nu opreste masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei ti-a zis ca nu blocheaza volant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine ce face el acolo, ideea e ca nu-si face treaba cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat blue tdi 2 0. Dsg 6 si am urmatoarea problema. La oprirea masinii (din treapta 2 i 1) am un tremurat al motorului cred . Mentionez ca in acel moment motorul pare a se tura (o ia cumva inaintea masinii - vad asta din consumul instant care e destul de mare atunci). Masina are 210k km. E posibil sa fie convertizorul de cuplu?

Un service pt dsg in iasi (sau cat mai aproape de iasi) imi puteti recomanda? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia Dsg are ambreaje, nu are convertizor de cuplu. Schimburile de ulei la cutie cand s.au efectuat?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S au efectat recent...

Am citit ca ar insemna cam acelasi lucru...convertizor cu sistemul de ambreiaj dublu , umed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este deloc acelasi lucru. 

 

S-au efectuat recent... dar s-au efectuat de fiecare data la timp? degeaba ai facut tu schimbul acum pentru prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina acum 3 luni...nu stiu daca a fost pt prima data schimbat uleiul...presupun ca nu...

Simt un oarecare patinaj de ambreiaj in treapta a doua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Salut ! Intamplator sau nu, ma aflu prin Germania/Munchen..iar maicamea inainte sa plec mi-a dat sarcina sa-i caut o masina cu cutie automata. Eu/Noi avand din 2008 pana acum un VW Touran, de care sunt f multumit, cum ne cum am convins-o sa-i caut un Polo sau Golf automat, sa ramanem in "familie" De cand am contul pe forum..s-au intamplat multe, tatal meu nu mai e, el era cel care "se pricepea" la masini..mecanica.. si tot, de la care totusi..am mostenic cel putin pasiunea pentru masini pentru moment. Nu incerc sa atrag compasiune, ci vroiam sa fac o introdurece pentru acest capitol nou, la care recunosc, nu sunt pregatit aproape deloc si anume.. masinile cu cutie automata.

     Din pacate, sau din fericire am gasit cateva masini si automate...si argintii ca Touran-ul "din ograda", cert e ca cel mai aproape "de adevar" ar fi unul de la un dealer, din muuulti de pe Bodenseestrase..n-am gasit la particulari, Golf V(199.000 KM), 2.0 Diesel, model 2005, 103 KW/140CP, cutie automata, presupun ca e DSG, motiv pentru care si postez aici. Daca ar fi sa-l iau, pe langa costurile care mi se par inevitabile legate de un schimb de distributie, filtre, ulei, probabil si discuri + placute frana... nu as vrea sa implic aici si costul schimbului cutiei mult dorite. Am citit primele pagini..sau zeci? din acest topic..+ http://www.cutieautomata.ro/simptomatica-defectelor-la-cutii-automate/din care am cam inteles ca daca ceva nu e in regula cum schimba..cu siguranta e o problema  :bom:. Practic as vrea niste sfaturi, niste amanunte la care sa fiu mai atent, legat de cutie(poate si un glosar de intrebari pe care sa-l am pregatit, gen cand a fost schimbat ultima oara uleiul la cutie etc.) cand voi face test drive..si nu numai daca e posibil. 

 

 

Drumuri bune tuturor!

Modificat de Silviu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@silviu91: la 200k te cam astepti sa schimbi kitul de ambreiaje + volant dubla, aici la noi piesele sunt cca 900 euro + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm, n-ar fi un capat de tarasa schimb un kit de ambreiaj + ce mai e, gandind pe termen mediu-lung (5-10 ani) nu e rau, si la touran-ul meu am schimbat kit-ul de ambreiaj si masina merge bine. Incerc sa gasesc niste lucruri pe care sa le am in vedere la "intalnire" sa vad, uleiul la cutie a fost schimbat la 60k km..a avut vreo reparatie ceva pana acum..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hi everyone .. am rasfoit in graba paginile, dar nu imi este f clar

 

1 ) am DSG 6 trepte. motorul de 3600 . fab 2009  .  exista o varianta mai noua de soft ?

 

2 ) in ultima vreme se simte mai puternic urmatorul fenomen . cand las masina in D .. sa mearga, fara sa tin piciorul pe acceleratie, si apoi apas acceleratie mai ferm . se aude un CLANK. se aude cel mai tare pe la 65km la ora, in treapta 6, morotul este putin subturat . in treapta 5 mai putin, in 4 deloc la viteza aia, dar se aude la viteza mai mica, unde devine usor subturata in treapta 4 de ex .  In sport nu se aude nimic

 

in rest schimba normal. nu smuceste. doar accest clan cand accelerez brust  cu motorul subturat . daca apas tare pedala, face clank ul, si apoi retrogradeaza, daca nu, face clancul si apoi acelereaza in treapta in care este.

 

userul alexandru_ stiu ca avea o problema similara, si banuia tampoane motor/cutie, dar nu stiu daca a gasit rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa schimbi suportii de la cutia de viteze si motor. nu sunt scumpi, insa conteaza. Masina se va simti mai inchegata dupa.

Cere, totusi, si parerea unui mecanic dupa ce iti inspecteaza masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!