Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Golf 5 cu 1.6 benzina, are DSG 6 sau 7?

Nici una nici alta. Are cutie automata clasica, cu convertizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un Golf 5 atutomatic (DSG), 1.9 TDI, din 2004 si de ceva vreme am doua alerte pe cutia de viteze:
 

- 10148 - Clutch temperature Monitoring
--- P1740 - 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermitent

-17100 - Transmission Input Speed Sensor (G182): Implausibile Signal
--- P0716 - 000 - - - Intermitent

Cand e rece smuceste un pic cand schimba vitezele. Uneori cand iau picioru de pe frana dureaza si 2-3 secunde pana pleaca de pe loc (de parca nu ar da drumu la ambreiaj). Daca dupa 5 minute de mers scot cheia din contact si pornesc iar masina, nu mai face figuri deloc, oricat as merge. Deja am facut aprox. 23000 km cu ea asa. Am schimbat uleiu si filtru din cutie de doua ori in tot acest timp. Am tot incercat sa ii dau de cap si nu reusesc. Si m-am saturat sa ma plimb pe la service-uri.

 

S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceva probleme fie la senzori, fie la cablaje ( corodate, contacte imperfecte)

Sau marea problema... mecatronica

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Doresc sa fac si eu schimb ulei + filtru la DSG. Am un golf 6 din 2009 ( 31.10.2008). Doresc sa achizitionez ulei + filtru de la UNIX ( il pot lua cu reducere pe firma ) , dar am nevoie de un cod produs la ulei pe original si un cod produs la filtru pe original.

 

La reprezentanta Tess Brasov au niste preturi exagerate ( 1450 ron cu manopera ).

 

In cartea service la masina, apare ca ar fi schimbat la 220.000 km , dar ma indoiesc ca s-a facut .... In prezent am 230.000 .

 

Cutia se comporta destul de ok , in afara de clancanit cand schimb din N in D si la trecerea din viteza superioara in viteza inferioara mai ales din 3 in 2 , parca o face prea agresiv.

 

Ma puteti ajuta, va rog ?!

 

Va multumesc anticipat

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu codurile dar preturile normale sunt in jur de 200 eur, incearca si la alte reprezentante apropiate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G052182A2 asta e codul. Eu mi am luat de pe ebay ..original la sfert de pret

 

http://www.ebay.com/itm/Audi-A3-VW-Jetta-Transmission-Filter-5-Liters-Dual-Clutch-Transmission-Fluid-/151238115089?hash=item23367e7f11&vxp=mtr

cauta pe ebay dupa cod si o sa gasesti.

 

Nu mai lua de la teparii astia din Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ex. pe linkul ala pe Ebay vad un pret total de vreo 160 usd x 4 ron = 640 ron; daca mai adaugam manopera ajungem aproape de cca 800 ron/ 200 euro pe care-I platesc eu in reprezentanta. Si nu-mi bat capul sa command, daca o fi original sau nu etc. In plus, mi-a ajuns o experienta la service de habarnisti, poate voi sunteti singurii care nimeriti la service-uri no-name civilizate si extreme de competente, caz in care va invidiez.

 

Daca-mi amintesc bine, am facut schimbul la reprezentanta in Valcea sub 700 ron, dar acum niste ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat un link, n am stat sa caut, ca nu e interesul meu. Acum 3 luni cand am facut revizia am cautat mai bine, si am gasit 65$ uleiul, adica vreo 260 ron, in Bucuresti costa aprox 600 ron. Este adevarat ca n am platit transportul; i-am trimis cuiva in Germania si mi-a trimis colet cu autocarul. Manopera m-a mai costat 100-150 ron si filtrul pana in 50 de lei. Nu stiu daca pot adauga o poza..sa ti arat print screen de pe ebay


legat de service...nu ma duc la nimereala. Este un no name, dar sunt niste baieti pe care i cunosc si sunt super seriosi. In afara de asta..este o operatiune simpla, nu trebuie sa ma duc in "Germania la VW" ca sa mi ia aia si pielea de pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, in timp ce stateam pe loc, cu ambele geamuri deschise si cu motorul rece (cand e cald nu se aude si nu se simte nimic) am observat ca se aude un clanc mai zgomotos si unul mai putin zgomotos, intai cel zgomotos, apoi cel mai putin zgomotos, la trecerea din N in D si invers si odata cu clanc-urile, la aceeasi intensitate, doua mici tremuraturim fara vibratii ale turatiei sau mai stiu eu ce. Probabil se aude de mai mult timp, insa nu am avut ocazia sa stau sa analizez asa cu geamurile deschise.

Din N in R sau din R in N, nu se aude si nu se simte nimic niciodata.

Zilele urmatoare voi schimba si uleiul, ca s-au cam facut cei 60 de mii km.

Precizez ca alte probleme nu are, schimba foarte bine, nu are niciun clanc la retrogradari (cum vad ca mai zice lumea pe aici). Ca "problema", atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie, fara sa franez, si accelerez repede la loc, are un soc, dar am inteles ca asa fac multe cutii.

Ar trebui sa ma astept la ce e mai rau sau sunt probleme caracteristice, daca pot spune asa? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Am si eu aceeasi problema, cand o bag din P in D da o smucitura/ soc, in rest schimba vitezele ok, am 200k reali. Bine, nu se intampla totdeauna, mi se pare mai degraba la cald.

Cei din reprezentanta mi-au zis asa:

1. ca sa excludem mecatronicul, au pus testerul dar nu sunt erori

2. voi schimba placa de ambreiaj (nu mi-e clar daca e kit cu tot cu volant ?!)

3. inainte de schimb ambreiaj, se face (re)setare de mecatronic (test plan) obligatoriu

Salut,

Am aceleasi probleme. Ai facut ceva intre timp? Nu-mi dau seama cat se poate amana lucrarea, ca ar fi neplacut sa raman in drum...

Zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am schimbat ambreiaj (2000 ron original) + volant (1750 ron pe producator, piesa mea) + manopera 1200. Include setarea mecatronicului dupa schimbarea pieselor.

Se pare ca la 200,000 km era considerata o operatiune uzuala, alea fiind "consumabile".

Dupa schimb ambreiaj nu-mi mai da in nas la pornire, desi nu ma deranja prea tare.

Cand au desfacut ambreiajul au constatat joc la volant cu masa dubla si era pacat sa pun doar ambreiaj nou, l-ar fi deteriorat volant veche.

Eu sunt de genul ca bag bani in curul masinii, nu stiu daca mai trageam de ea inteleg ca ajungea sa afecteze mecatronicul.

 

Nu pare genul de problema sa te lase in drum, se agraveaza treptat dar nu stiu - cum am zis - daca nu da peste cap mecatronicul.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 5000 ron toata operatiunea. Pffff e ceva... Cred ca totusi daca pica un ambreiaj ar trebui sa mearga celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavyus ai schimbat volant si ambreiaje la reprezentanta sau alt service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avia Motors, cu ambreiajul lor si volant mea, include cam 1h setare cutie in mers, pretul manoperei e in situatia in care s-a desfacut masina o data pentru ambele piese.
 

Deci 5000 ron toata operatiunea. Pffff e ceva... Cred ca totusi daca pica un ambreiaj ar trebui sa mearga celalalt.

Logica pare buna dar nu m-as baza :)
Am cerut ambreiajul vechi sa ma holbez la el, e o serie de roti dintate gen... repet, inteleg ca pe termen lung se buleste mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 4 pagini in urma am pus si eu detalii despre schimb volant + ambreiaj.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ca iti trebuie 5.2L


Nu va sfatuiesc sa puneti ulei altceva decat cel OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Ieri am schimbat si eu uleiul si filtrul la cutie la Passat ul meu .

Operatiunea s-a desfasurat la Midocar Otopeni iar ca si pret am platit 887 lei.

 

Va pupa tata si :Driver: Safe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au aplicat discount ca masina e mai veche de 4 ani ...Initial era 905 lei( cu discount)  dar dupa au mai scazut ei ceva pe acolo( materiale ) ...a iesit 887

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu o problema asemanatoare cu voi, in sensul ca la trecerea din N in D masina pleca cu o usoara smucitura(care mai apoi a inceput a se accentua cu toate ca am schimbat uleiul si filtrul) si acelasi zgomot la trecerea(decelerarea) din a 3 a in a 2 a. Solutia a fost scoaterea mechatronicului din cutie si curatarea lui, mai precis a sitelor din interiorul acestuia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti da mai multe detalii ?!

 

Din cate am inteles de la reprezentanta Tess Basov , nu este deloc recomandata solutia aleasa de tine. O data ce s-a umblat prin cutie, incep sa apara probleme.

 

Ai scapat de toate problemele prin curatarea Mechatronicului ? Cat te-a costat ?

 

Multumesc.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti da mai multe detalii ?!

 

Din cate am inteles de la reprezentanta Tess Basov , nu este deloc recomandata solutia aleasa de tine. O data ce s-a umblat prin cutie, incep sa apara probleme.

 

Ai scapat de toate problemele prin curatarea Mechatronicului ? Cat te-a costat ?

 

Multumesc.

http://vwforum.ro/topic/83221-vw-dsg-mechatronic-asamblare/

 

Banuiesc ca asta a fost operatiunea. Ar fi interesant sa aflam un pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat careva tampoanele la cutie, unde a facut operatiunea si cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe un passat b6 2005 cu DSG6 se poate schimba cutia cu DSG7? Daca ca, ce mai trebuie schimbat pe langa cutie?

Un pret estimativ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se potriveste. Dar de ce ai face asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!