Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut! Din ce am citit, ambreiajele ar fi de vina. Aceeasi masina am si eu iar cand reduc pana la treapta 2 si accelerez, are un gol ceva...un joc, smuceste daca apas mai ferm pedala de acceleratie. Referitor la coloana oare sa mergi pe manual? Alegi o treapta si sa nu mai schimbe automat 2-3-2-3-4-3-2-3-2-3. Un prieten tot cu CBAB DSG, a schimbat uleiul+filtrul (În reprezentanta) si avand ambreiajele uzate, masina mergea oarecum mai prost in urma procedurilor ce se fac dupa schimbarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, BR38FLY a scris:

Salut! Din ce am citit, ambreiajele ar fi de vina. Aceeasi masina am si eu iar cand reduc pana la treapta 2 si accelerez, are un gol ceva...un joc, smuceste daca apas mai ferm pedala de acceleratie. Referitor la coloana oare sa mergi pe manual? Alegi o treapta si sa nu mai schimbe automat 2-3-2-3-4-3-2-3-2-3. Un prieten tot cu CBAB DSG, a schimbat uleiul+filtrul (În reprezentanta) si avand ambreiajele uzate, masina mergea oarecum mai prost in urma procedurilor ce se fac dupa schimbarea uleiului.

Salut, am vorbit cu un băiat care repara cutii automate DSG și mi-a spus că problema ar fi solenoizii(valvele) N215 și N216, din cauza lor a spus că este aceasta chestie, dar întrebarea mea este, daca le schimb și ambreiajul este uzat oare nu o sa facă la fel ? A avut cineva problema asta și are o rezolvare concretă ? 

Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

 

As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG:

 

1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza"

Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit?

 

2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic.

 

Va multumesc pentru orice sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca tu ai cutie  DQ200, cu ambreaje uscate ( probabil pe un motor 1.5 TSI)

DE asta nu ai ce ulei sa schimbi la ea.... E o cutie manuala robotizata.  Nu e la fel ca sora mai scumpa si mai rafinata DQ381/ 400/500

 

zgomotul de fluierat la rulare /schimbare trepte inseamna ca o sa urmeze de inlocuit ambreajele la un moment dat (patineaza unul din ele)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • bodincatalin
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!