Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salutare de la eroarea asta poate sa se opreasca motorul la plecare de pe loc sau sa smuceasca la prima plecare?P173400 starter release from the selector lever sensor system. Scanat cu obdeleven pe bord nu imi da nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu

de la eroarea aia poate sa nu actioneze demarorul. dar nu opreste sau smuceste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. La mine porneste bine, azi am facut un drum de 50 km am oprit si am vrut sa plec de pe loc de 3 ori a vrut sa plece se accelera si dadea un soc mic parca patina. Am bagat in R pe urma in D si  merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Va rog sa ma ajutati cu o problema! Am un Passat B8 cu cutie dsg dq250(6 trepte) si azi am avut o problema. Azi a fost prima data cand am bagat in R,a plecat de pe loc si ptr o fractiune de secunda am simtit un soc ca si cum a iesit din viteza si a intrat la loc. Pana azi nu a mai facut. Uleiul este schimbat de 300km,am pus ulei original vw. In rest,cutia functioneaza perfect. 

Am facut o scanare pe cutie si cu motorul oprit,nu apare nimic la scanare,dar daca pornesc motorul imi apare eroarea" 10906-Cooling oil valve

P179D 00 [002]-Electrical Malfunction

Intermintent-Not confirmed- Tested since memory clear"

Stiti cumva ce as putea face ca sa remediez eroarea? Unde este valva de racire a uleiului? Cumva in mecatronic? Multumesc!

PXL_20250313_154003112.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi nivelul la ulei in cutia de viteze si aveam 850ml peste nivel. Partea ciudata este ca uleiul are 400km si este maro foarte inchis. Daca-l pui in lumina si incerci sa te uiti prin el,nu se vede nimic. Cand mecanicul de la reprezentanta a venit cu stropitoarea aia cu uleiul ptr cutie,el era deja maro de-a binelea. Eu nu am experienta in cutiile dag,dar banuiesc ca uleiul trebuia sa fie ca la cele manuale,adica auriu. Mai mult ca sigur uleiul pus in cutie a fost unul uzat si am facut cadou 1420 lei,cuiva "nevoias".

PXL_20250315_074442028.jpg

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai facut nivelul de ai constatat ca ai 850 peste nivel ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura uleiului din cutie la 38 de grade,am mutat selectorul prin toate treptele de viteza aprox. 5 secunde cu frana apasata,l-am adus in pozitia de parcare si cu motorul in relanti,am desfacut busonul cutiei. In momentul in care s-a facut nivelul cutiei la reprezentanta,am fost de fata si nu s-a urmat procedura ptr nivel. Cu motorul oprit,au scos busonul prin care au umplut cutia si am indesat imediat busonul cutiei. Uleiul a dat sa curga din cutie in timp ce punea busonul. Dupa ce mi-au cerut 300 lei pe manopera ptr schimbul filtrului de la cutie si nu am acceptat,mecanicul mi-a zis ca mi-a lasat mai mult ulei in cutie,ca sa pot schimba filtrul eu. Deci,este clar ca nivelul nu a fost facut asa cum se face.

Am o rugaminte:ajutati-ma sa indentific piesa "cooling oil valve"-electrical malfunction. Imi apare eroarea asta pe cutie. M-am uitat pe furtunurile care intra in termoflotul cutiei si nu vad nimic. Unde gasesc piesa asta montata? Colegul Spido spunea ca este o defectiune comna si ca este in afara cutiei,pe furtunurile de apa. Am tot cautat pe net si nu dau de ea. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An fabricatie, cod motor, cod cutie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Passat B8,an 2016,motor 2.0 tdi,cod motor CRLB,cutie dsg dq250. Codul la cutie cred ca este QMM.Multumesc mult!

PXL_20250316_073949254.jpg

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reprezentanta ti-a schimbat in halul asta uleiul? Era reprezentanta VAG sau service multimarca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N471-  Cooling oil valve este in Mechatronic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xman_ghioLa reprezentanta Vw de la mine din judet. Nu vreau sa dau numele exact,ptr ca nu-si mai are rostul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trist! Au procedura foarte clara de inlocuire ulei si setare nivel... niste incompetenti.

Daca au stricat mechatronicul datorita nivelului ridicat de ulei (si deci unei presiuni mult prea mari) poti sa le ceri despagubire/inlocuirea mechatronicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca se mai loveste si altcineva de aceeasi problema ca a mea,vreau sa zic urmatoarele: erorile care apar la scanare pe cutie,cu motorul pornit,sunt erori generice si in majoritatea cazurilor sunt false. Scanarea trebuie facuta doar cu contactul pus si motorul oprit. Va multumesc ptr ajutor si ptr timpul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!